Tuolla aiemmassa ketjussa kirjoitettiin,että on jatkuvasti jossain päin maailmaa menossa Harmagwdin,kun on sotia. Mutta ei se ole mahdollista Raamatun valossa. Ei ole julistettu "nyt on rauha ja turvallisuus", eikä Jehovan todistajia kohtaan ole hyökätty laajamittaisesti. Raamatussa sanotaan,että näiden tapahtumien jälkeen tulee loppu. Ei ole kuitenkaan tullut.
Monta Harmagedonia menossa?
6
<50
Vastaukset
- Jumalan sota
Vuoden 2005 Vartiotorni kirjoittaa aiheesta näin:
"Harmagedonissa Jehova puuttuu asioihin ihmiskunnan parhaaksi. Maailman olosuhteiden muuttuessa yhä vaikeammiksi ainoastaan Jumalan täydellinen hallinto voi täyttää ihmiskunnan tarpeet täysin. Aito rauha ja turvallisuus saadaan aikaan vain hänen Valtakuntansa välityksellä. Millaiseksi maailma menisikään, jos Jumala ei koskaan puuttuisi tapahtumien kulkuun? Eivätkö viha, väkivalta ja sodat vitsaisi ihmiskuntaa edelleen niin kuin kaikkina niinä vuosisatoina, joina hallinto on ollut ihmisten käsissä?
Harmagedonin taistelu on todellisuudessa parasta, mitä meille voisi tapahtua!"- sanos se uskis
Siis on voima ja mahdollisuus puuttua asioihin. Miksi päästi näin pahaan tilanteeseen, jos estäminenkin olisi ollut iisiä?
- T@a
Nämä parhaillaan eri puolilla maailmaa menevät sodathan eivät ole Jumalan sotia Harmagedoneja?Onko tuleva Harmagedon lyhytaikainen,joka on kaikkialla maapallolla yhtäaikaa?Ja kuinka pitkään kestävä se on?
- Patalappu
>Ei ole julistettu "nyt on rauha ja turvallisuus",
Sitä parempi, koska kyseinen julistus viittaa ainoastaan ajanlaskumme alun paavalihihhulointiin, johon ei kanna enää kiinnittää huomiota.
>eikä Jehovan todistajia kohtaan ole hyökätty laajamittaisesti. Raamatussa sanotaan,että näiden tapahtumien jälkeen tulee loppu.
Raamattu ei mainitse nykyisiä jehovantodistajia, joten lopun saapumisestakaan ei ole pelkoa. Tuo termi on ollut käytössä mm. 1800-luvun raamatunselittäjillä, mutta he käyttivät sitä oikealla tavalla, eli viittasivat muinaisiin israelilaisiin.- Pannunalusta
Heprealaisilla nimillä on merkityksensä. Nimi Jeesus tarkoittaa - Jehova on pelastus.
"11 En myöskään ole enää maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä olen tulossa sinun luoksesi. Pyhä Isä, valvo heitä oman nimesi takia, jonka olet antanut minulle, jotta he olisivat yhtä niin kuin mekin. 12 Kun olin heidän kanssaan, minä valvoin heitä oman nimesi takia, jonka olet antanut minulle, ja olen varjellut heidät, eikä heistä ole tuhoutunut kukaan muu kuin se tuhon poika, jotta tätä koskeva raamatunkohta täyttyisi." Johannes 17:11, 12.
- valistunut
Harmageton on tässä ja nyt, ja se on yksilökohtainen asia.
Harmageton on materiasta kehityksen kautta syntyneen egon sielun, ymmärtämistä, että miksi ja minkävuoksi se on syntynyt, ja miksi ihminen joutui sen takia ulos paratiisitilasta,tänne maanpäälliseen h-vettiin.Täällä ollessamme ihminen on joutunut ulos paratiisista, ja täällä ollessamme, meidän on myös palattava sinne, sillä kuoleman jälkeen se on liian myöhäistä.
Paluulla ei ole uskon kanssa mitään tekemistä, sillä se on henkilökohtainen asia, ja kaikki ovat siinä asiassa samalla viivalla oli uskovainen tai ei.
Paluu tapahtuu oman psykologisen perimän, eli perisynnin ymmärtämisellä, että miksi ja minkä vuoksi se on syntynyt ja miksi se periytyy sukupollvesta toiseen.
Maailmankaikkeuden mahtavin voima syyn ja seurauksen laki, eli elämän laki, vaikuttaa sisäisesti kaikkialla, ja luo vastavaikutukset kaikille meidän valinnoillemme
Joten menneisyydessä tehtyjen valintojen vastavaikutuksena on syntynyt tämä kärsimysten ja väkivallan täyttämä yhteiskunta.
Muutos voi tapahtua vain, tämän asian omakohtaisessa ymmärtämisessä, jossa tuo perimä ymmärretään jolloin emme tee sellaisia valintja joilla on seuraukset.
Tämä kaikki tapahtuu ns. psykologisessa kuolemassa, jossa kaikkien ongelmiemme aiheuttaja ja syy itse kuoleutuu, ja kärsimykset päättyvät .
Itse ei voi kuolla tekemällä itsemurhan, sillä siinä kuolee vain viaton ruumis ja ne vaikeudet jonka takia se tehtiin, siirtyvät lain mukaan uufdelle syntyvälle lapselle joka saa ne kannettavakseen ja selvitettäväkseen
VAIN tuossa psykologisessa kuolemassa itse voi päättyä, ja samalla päättyvät sen aiheuttamat ongelmat
Se on vanhan kuolema, ja uuden elämän alku jossa ei ole enään kärsimystä ja tuskaa.
Kiitos elämälle kaiken lähteelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593