Uskon mihin vain?

tytte

Päätyykö eri jumaliin uskovat ihmiset kuomen jälkeen samaan paikkaan?
Ja mikä tämä paikka on?
Taivas?
vallahalla? Jne....
Kukaan ei ole ainakaan itselleni kertonut, minne ovat päätyneet...

18

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >Päätyykö eri jumaliin uskovat ihmiset kuomen jälkeen samaan paikkaan< jonka nimeä ei ole karitsan elämän kijrassa,on samakohtalo kuin jumlalattomillakin,ijankaikkinen kadotus,toinen kuolema.
      Nyt kerroin mikä on hedän kohtalonsa.

      tytte

    • nii!!

      Ei tässä ole aikaa lukea mitään perkeleen karitsan elämänkertaa!

      • Karitsa on sen jo voittanut,kuolemalla ristillä,sillä vain vähän aikaa riehua,valehdella.


      • kuulijarillataan
        kuulija1 kirjoitti:

        Karitsa on sen jo voittanut,kuolemalla ristillä,sillä vain vähän aikaa riehua,valehdella.

        Karitsa on rillattu? mmm ranuja sekaan ja vähän soossia. Kuulijaparka, joutuu Allahin pilkkaamisesta ikuiseen kadotukseen


      • kuulijarillataan kirjoitti:

        Karitsa on rillattu? mmm ranuja sekaan ja vähän soossia. Kuulijaparka, joutuu Allahin pilkkaamisesta ikuiseen kadotukseen

        On muitakin karisoita,
        Jeesus kulki siitä ohi, ja osoittaen häntä Johannes sanoi: "Katsokaa: Jumalan Karitsa!" Joh 1:36
        Karitsa joka teurastettu,sinu takiasi,että voisit elää,etkä hukkusi synteihisi.


      • lampaat.
        kuulija1 kirjoitti:

        On muitakin karisoita,
        Jeesus kulki siitä ohi, ja osoittaen häntä Johannes sanoi: "Katsokaa: Jumalan Karitsa!" Joh 1:36
        Karitsa joka teurastettu,sinu takiasi,että voisit elää,etkä hukkusi synteihisi.

        Jos Jeesus on karitsa, Jumalanhan silloin täytyy olla sarvipäinen pässi.

        Juu, jotenkin sopii.


        Jumala on Amun!


      • lampaat. kirjoitti:

        Jos Jeesus on karitsa, Jumalanhan silloin täytyy olla sarvipäinen pässi.

        Juu, jotenkin sopii.


        Jumala on Amun!

        Luletko,voivasi parja jumaa niin paljon kuin halua,olepa ylimielen,seurauset saat kärsiä.

        Saatanan kuritettaviksi, jotta he oppisivat olemaan pilkkaamatta Jumalaa. 1.Tim 1:20


      • BÄÄÄÄ!
        kuulija1 kirjoitti:

        Luletko,voivasi parja jumaa niin paljon kuin halua,olepa ylimielen,seurauset saat kärsiä.

        Saatanan kuritettaviksi, jotta he oppisivat olemaan pilkkaamatta Jumalaa. 1.Tim 1:20

        Kovasti tulee kirjoitusvirheitä, kun pääsi höyryää vihasta.

        Enkä minä ole keksinyt, että jeesus on karitsa ja jumalan poika. Te kristityt niin väitätte. Karitsoiden isä on aina pässi ja äiti lammas. Niin se vain on.


      • BÄÄÄÄ! kirjoitti:

        Kovasti tulee kirjoitusvirheitä, kun pääsi höyryää vihasta.

        Enkä minä ole keksinyt, että jeesus on karitsa ja jumalan poika. Te kristityt niin väitätte. Karitsoiden isä on aina pässi ja äiti lammas. Niin se vain on.


      • BÄÄÄÄ! kirjoitti:

        Kovasti tulee kirjoitusvirheitä, kun pääsi höyryää vihasta.

        Enkä minä ole keksinyt, että jeesus on karitsa ja jumalan poika. Te kristityt niin väitätte. Karitsoiden isä on aina pässi ja äiti lammas. Niin se vain on.

        >Kovasti tulee kirjoitusvirheitä, kun pääsi höyryää vihasta


      • bäää!
        kuulija1 kirjoitti:

        >Kovasti tulee kirjoitusvirheitä, kun pääsi höyryää vihasta

        Ai kun Osiris punnitsee sydämesi ja pääset lalun kentille elämään ikuisesti? Mitä jos Osiris tuomitseekin sinut tuliseen järveen, jota vartioivat paviaanit???

        Uskontosi on osittain kopioitu Egyptiläisiltä.


      • bäää! kirjoitti:

        Ai kun Osiris punnitsee sydämesi ja pääset lalun kentille elämään ikuisesti? Mitä jos Osiris tuomitseekin sinut tuliseen järveen, jota vartioivat paviaanit???

        Uskontosi on osittain kopioitu Egyptiläisiltä.

        Jeesus on vahevepi,kuin sun osiris,nimeni on elämäkijassa,sietä sitä ei kukaan ulkopuolinen voi pyyhkiä pois.Nauratta juttunen,mitä pimeyden juttuja ovatkin.
        Minun kerskauseni on herra,


      • bäää!
        kuulija1 kirjoitti:

        Jeesus on vahevepi,kuin sun osiris,nimeni on elämäkijassa,sietä sitä ei kukaan ulkopuolinen voi pyyhkiä pois.Nauratta juttunen,mitä pimeyden juttuja ovatkin.
        Minun kerskauseni on herra,

        Jaha, taas tulee kirjoitusvirheitä. Taitaa olla kova tuska päällä??

        Ei mitään pimeyden juttuja, ihan vaan suoraan muinaisen Egyptin uskonnosta, joka muistuttaa hämmästyttävän paljon kristinuskoa. Olihan ne juutalaiset kauan Egyptissä.
        Niin, juutalaiset, sekin on eri uskonto kuin kristinusko. Taivas ja helvetti on siis siirtynyt kristinuskoon kahden eri uskonnon kautta.


    • ei kolmatta vaihtoeh

      Kuoleman jälkeen on vain iankaikkinen elämä yhdessä Jumalan ihanassa iankaikkisessa suunnitelmassa, joka on saatavana Jeesuksen Kristuksen sovitustyön kautta tai sitten iankaikkinen ero Jumalasta onnettomuudessa.


      • Ei mitää tekemistä sovitus työnkanssa,täysin pimeää kirjoitusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe