Arto Lauri on kadonnut internetistä. Mitähän miehelle on oikein tapahtunut?
Arto Lauri kadonnut
12
214
Vastaukset
- bdgbnsdfgbdsgb
olisko päässyt lataamoon.
- eikä ole
5.3. on ollut aktiivinen.
- Beetlejuice
Sivupersoonat ainakin syytää huuhaata vielä.
- m u n a m i e s
Arska on raskaansarjan ydinaktivisti jolla on MUNAA.
- 20 tuntia sitten
www.youtube.com/watch?v=SoCT9hbo7sc
- monta rautaa tulessa
20 tuntia sitten kirjoitti:
www.youtube.com/watch?v=SoCT9hbo7sc
Mitä jäbä duunaa ja Arskahan duunaa.
- Kun olisikin
Eilen se viimeksi meuhkasi iltalehden tiede-palstalla. Mailis Nuutisena.
- hyvää kamaa
good shit
- olisikohan kotina..
Guantanamo?
- arto on tiedemies
tulee mieleen elokuvasta paluu tulevaisuuteen se tiedemies.
- fanittaja
Tukka sekaisin ja omintakeinen persoona mutta fanit tykkää. Kukapa meistä on normaali. En minä ainakaan halua olla mikään perus Korhonen tai Virtanen.
- Totuus Torvinen
fanittaja kirjoitti:
Tukka sekaisin ja omintakeinen persoona mutta fanit tykkää. Kukapa meistä on normaali. En minä ainakaan halua olla mikään perus Korhonen tai Virtanen.
Arskalla on laaja fani joukko ympäri maailmaa aina Amerikanyhdysvaltoja myöten. Eli toisinsanoen ihmisten totuudenjano on pohjaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474