Ennusmerkit ? Ovatko suojelusenkeliltä ?

ihmettelijä...

näitä on tullut viimeisen vuoden ajan koko ajan. Siis kummallisia yhteensattumia. KOKO ajan. En ymmärrä mitä minulle yritetään viestittää ? KUINKA sen saan selville ? En ole minkään sortin uskovainen mutta pakko kai tässä on nyt yrittää ruveta johonkin kohta uskomaan.

6

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkkejä

avaa nyt vähän millaisia yhteensattumia.

• Tamara32

Uskon tulevan enkeleiltä. Tutustu asiaan, käy enkelihoitajalla kun hän asiasta varmasti eniten tietää :)
      Täältä palstalta tuskin löytyy asiantuntijaa ellei enkelihoitajia ole paikalla. Käy ihmeessä, tai soita, tai olen Skypen kautta yhteydessä enkelihoitajaan. Maksuttomia jotkut ensimmäisillä kerroilla, sitten alle 50€/tunnin juttelu.. Skypen kautta kait vain parikymppiä.
      Ota ihmeessä yhteyttä ja selvitä mistä on kyse! Minä ainakin olisin jo innoissani selvittelemässä asiaa perinpohjaisesti.
      Tietysti kristinusko tämän tuomitsee, enkelihoidot siis. Mutta ole avoin ja käy tutustumassa!

• iel

Kyllä enkeleitä on. Ennen erästä leikkausta kävi niin että siivosin kotona ja minun oli pakko mennä lepäämään kesken imuroinin. Vaipuessani uneen näin kaksi enkeliä mies ja nais enkelit jotka hymyilivät minulle. Siintä päivästä lähtien tiesin että leikkaus tulee menevän hyvin, enkä jännittänyt tilannetta ollenkaan. Sairaanhoitaja sanoikin et oletpa rauhallinen ja et omasin Lasse Vireenin pulssin. Olen lukenut jos tapaa enkelin tai jonkun muun taivaallisen olennon niiten kohtaaminen on niin voimakas et pystyt näkemään heidät unessa. Olen nähnyt myös valon eri tilanteissa myös hereillä, silloin oli vielä rakas siskonikin maan päällä näimme sen ydessä ja alkoholilla ei ole osuutta tapahtumaan. Olimme aika nuoria silloin. Tämä ei ole valhetta koska omatunto ei kestäisi valhetta, en saisi unta yöllä jos valehtelisin.

• haloo999

muistakaa hyvät ihmiset että enkelit on vain Jumalan LUOMIA henkiolentoja,Jumala on heitä korkeampi,he vain toimivat Jumalan tahdosta määrättyinä,eli Jumala heitä meille lähettää.mitään he eivät itsestään tee.

>>muistakaa hyvät ihmiset että enkelit on vain Jumalan LUOMIA henkiolentoja,Jumala on heitä korkeampi,he vain toimivat Jumalan tahdosta määrättyinä,eli Jumala heitä meille lähettää.mitään he eivät itsestään tee>>

Niin, Taivaallinen Hallinto toimii Hierarkioissa, joissa Enkelit ovat eräs keskeinen osa.
      Siitä olen kuitenkin kanssasi eri mieltä, että "mitään he eivät itsestään tee". Kyllä he tekevät, mutta suuremmista - ja usein myös pienemmistä - asioista päätetään aina enkelineuvostoissa (Enkeleillä on usein suuri vastuu ja ratkaisut voivat olla hankalia ja vaikeita monissa tilanteissa).

• outo uni

Näin vuosia sitten unen jossa oli kolme henkilöä. He olivat pitkiä ja katsoivat mua vähän niin kuin ylhäältä päin ja heillä oli valkoiset vaatteet. Siinä oli vaaleahiuksinen nainen, vaalea mies jolla oli parta ja tummat puolipitkät hiukset ja toinen mies joka afrikkalaista syntyperää. He hymyilivät mulle siinä unessa. En ole ennen tuollaista unta nähnyt, enkä myöskään myöhemminkään. Jotenkin mielsin heidät enkeleiksi vaikka ei heillä siipiä ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      103
      1747
    2. 210
      1557
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1030
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1000
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      58
      885
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      51
      814
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      785
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      59
      754
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      745
    10. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      742
    Aihe