Oletko sinä kuunnellut Paavo Hiltusen opetuksia.
http://saarna.1g.fi/saarnat/paavohiltunen_5.mp3
New age osa 1
New age osa 2
New age - mitä tarkoittaa?
15
87
Vastaukset
- KTS (Ei kirj.)
New Age on jo menneen talven lumia. Voitettu kanta. Poissa muodista.
Nyt meitä kristittyjä uhkaa meshiaanis-jashualainen yltiökarsimaattiskekkuliininen harhaoppi. - KTS (Ei kirj.)
New Age on aina voimassa, monissa suuntauksissa sisällä. Pitää tunnistaa, sillä ei kulje sillä nimellä, vaan sisältö kertoo asian. Siksi hyvä tietää tuntomerkkejä.
Hovioikeudenneuvos ottanut asiasta selvää.
Vain eksyttajä itse keksii omia eksytyksiään, kuten minä aiemmassa kommentissani.Jälleen näemme edellä karismaattiskriminaalisten piirien häikäilemättömän petoksellisen hengen, jonka vuoksi pitää jatkuvasti väärentää nikkejä ja aiheuttaa hämmennystä.
Miksi ei voida kirjoittaa omalla nikillä?
- KTS (Ei kirj.)
Rekisteröityä nikkiä ei voi muut käyttää. Kaikki muut nikit ovat vapaassa käytössä.
- KTS (Ei kirj.)
Alkeellisimmat kohteliaisuussäännöt jo edellyttävät ettei ensinkään vittuilla, valenikkejä ei ole, ei myöskään multinikkejä. On vain rekisteröityjä nikkejä ja kaikki muut käytössä. Minullakin on rek.nikki, jota käytän kun käytän.
- KTS (Ei kirj.)
Joo. Tässä minä opetan itseäni.
- KTS (Ei kirj.)
Pitäisiköhän tämä nikki minun rekisteröidä?
- KTS (Ei kirj.)
Minusta on hyvä, että huomaatte minut.
- Jochanan Buchanan
STOP TYKKÄNÄÄN!
Nyt loppu tää KooTeen kiusaaminen!
HYVÄ!Hieno homma. Jokkantii Pukkantii -ratsuväki saapuu laittamaan jotakin järkeä tän foorumin touhuille!
HYVÄ!- KTS (Ei kirj.)
KTS kirjoitti:
Hieno homma. Jokkantii Pukkantii -ratsuväki saapuu laittamaan jotakin järkeä tän foorumin touhuille!
HYVÄ!Otan osaa, sillä nythän se vasta alkaakin. Sivusto S-24 aiheen mukaiseen käyttöön ja uskovien profetallisiin kirjoituksiin. Ateistinen näkemys omana osionaan, muslimit myös omana sivustonaan. Tämä ei todellakaan ole sivusto, jossa ateistit terrorisoivat.
- Jochanan Buchanan
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Otan osaa, sillä nythän se vasta alkaakin. Sivusto S-24 aiheen mukaiseen käyttöön ja uskovien profetallisiin kirjoituksiin. Ateistinen näkemys omana osionaan, muslimit myös omana sivustonaan. Tämä ei todellakaan ole sivusto, jossa ateistit terrorisoivat.
Olen samaa mieltä.
- KTS (Ei kirj.)
Jochanan Buchanan kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593