Käytän suonensisäisesti useita eri päihteitä ja olen tehnyt sitä jo riittävän pitkään. Kannabis-illan kirvoittaman ajattelin, että voisin täällä pyrkiä vastaamaan ei-käyttäjien kysymyksiin päihteisiin ja niiden käyttämiseen liittyen.
Ei kumminkaan mitään neuvoja miten käyttää tai mitä, vaan syvällisempää pohdiskelua!
Kyselkää, niin vastaan.
Kysy huumeista käyttäjältä!
3
248
Vastaukset
- Kyssäri 1
Ootko nyt kova ja cool jätkä kun vedät huumeita? Saax respektii mitä et ole aiemmin koskaan saanut? Oox ny uras huipulla?
- dreaming_91
missäpäin asustelet,voisin kysellä tarkemmin sähköpostin tai puhelimen kautta..:) ja en oo trolli jos sitä mietit.voisin tarvita hieman apua yhdessä asiassa.jos haluat kirjota mulle s postiin [email protected] jos viitsit vastata mulle!!
Kyssäri 1 ...Oikeesti!?......oletkkko miten vanha?. Olen samalla linjalla kuin "ilmansinuahelvetti. Vastaan mielellään kysymyksiin. 15 vuoden kokemuksella. Ja mistä en todelakaan ole ylpeä tai ole Vi#¤% cool koska kirjotan täällä tämän. Haluan saad ajotain hyvää aikaseksi kaikella shaissella mitä on tullut valittua elämän varrella.
Bless!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315466- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833283- 112565
- 292152
- 122077
- 1631886
- 141368
- 1051362
- 1371154