Syökää siskot ja veljet kaurapuuroa yksi viikkko, huomaatte miten suoli toimii ja rahaa säästyy.
Sillä kyllä elää kun tekee tarpeeksi paksua. Eilen ostin lootan ryynejä, siitä tulee viikon annokset mulle.
Kaurapuuro on ravitsevaa ja hyvää, senhän sanoi markus aikoinaan.. kuullut olen kertovan...
minä syön tällä viikolla kauraa, ensiviikolla riisiä ja seuraavalla ohraa.
Kaurapuuro viikko alkoi!
11
1023
Vastaukset
- kitinään kyllästynyt
Toimeentulotukeen oikeutetulla on oikeus saada ruokaan, vaatteisiin, hygieniaan yms. menoihin 480€ kuussa asumiskulujen, terveydenhoitomenojen, sähkön, veden, bussilipun yms. vastaavan jälkeen.
Yhdenkään suomalaisen ei ole pakko syödä viikkoa pelkkää kaurapuuroa. Kyllä siitä 480 eurosta pystyy normaalijärkinen ihminen saamaan ihan kunnon ravitsevaa ja monipuolista ruokaa.- välihuomautus
Paitsi jos vaikka kengät hajoavat kesken talven.
- jäkree ole hyvä
välihuomautus kirjoitti:
Paitsi jos vaikka kengät hajoavat kesken talven.
Jos ainoat kengät hajoaa kesken talven, sitten mennään sossuun pyytämään harkinnavaraista tukea ja ostetaan sillä rahalla kirpparilta kympin kengät.
- ei jää noin paljon
No meille ei ainakaan bussilippuja myönnetä. Lisäksi asunnon vuokra on liian iso toimeentulotukeen joten iso määrä perusosasta menee vuokraan. Haku on ollut jo yli vuoden halvempaan mutta ei sitä noin vain saa asuntoa. Myös opiskelevan pojan kulut pitää perusosasta maksaa.
En kitise mutta tuo 480 € ei toteudu läheskään joka tapauksessa. - aina pääsee
jäkree ole hyvä kirjoitti:
Jos ainoat kengät hajoaa kesken talven, sitten mennään sossuun pyytämään harkinnavaraista tukea ja ostetaan sillä rahalla kirpparilta kympin kengät.
Käsittelyaika venyy. Mutta hätä ei ole tämä, ostetaan purkki kiinalaista liimaa tai Neuvostoarmeijan hiihtomonot.
- naminaminaa
Juu on terveellistä syödä pelkkää puuroa kuukausia putkeen. Ainoa haittapuoli on että hampaat heiluu, mutta pian nekin tippuvat ja rahaa säästyy hygieniatuotteista kuten hammastahnasta.
- koittakaas nyt
Kyllä ne kengät ovat jo laskettuna toimeentulotukeen.
Kunnan toimeentulotuki jakaa tulon riittäviksi seuraavasti:
Summa 1.1.2014 on 480,20 € /kk
Ravintomenot 48 % (229 € / kk ) =7,63 €/vrk.
Vaate- ja jalkinemenot 7 % ( 33,40 € / kk)
Informaatiomenot (lehti, puhelimen, netti ) 19 % (90,65 €/ kk)
Vähäiset terveydenhuoltomenot 3 % reseptivapaat lääkkeet (14,3 € /kk).
Muut jokapäiväiseen toimeentuloon kuuluvat menot 23 % (109,7€/kk)
yhteensä 100 % - saskdjfaöj
Minä tarvin toimeetulotukea 900 e kk. Miten joku tantta luulee että minä pärjään jollain480 e??? Eihän se tanttameilläa su, ei voi tietää mitä minä kulutan.
- jKOPOP
vaih nin
- lukyhöry
nii nvaigh
- JK JK
NIINKÖ ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362934Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71904
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 56687