Perässäroikkujat

aaaaqq

Jotkut nauttivat 30 cm päässä perässäroikkumisesta. Koen sen tahalliseksi kiusanteoksi.

34

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weergfwwwww

Samaa mieltä, ei vastaavaa missään muuallakaan tehdä.
      Olisi aika outoa jos jalankulkijana ulkoilemassa ollessaan joku tulisi
      siihen taakse kävelemään, tilaa on mennä ohi vaikka mistä mutta
      ei mene, ei sille selkäänsä uskalla kääntää kun ties mitä aikomassa.

Ei ole normaalia, hankkiuudu siis eroon jollakin tavalla.
      Kunnon persroikkujasta mun mielestä voi ihan hyvin ilmoittaa myös
      poliisille koska hän ensinnäkin aiheuttaa vaaraa ja toiseksi koska
      toiminta ei muutenkaan ole normaalia niin on syytä viranomaisen tarkistaa
      kuljettajan tiedot ja kunto.

• pesrpanoa pelkäät?

Hienoa, poliisit tykkää kun sinne soittelee, että "mua kiusataan toi ajaa liian lähellä".
        Tuohan on poliisin tärkein tehtävä, toimia terapiatätinä.
        Älä kurki sinne peiliin yhtenään ja aja vaan rennosti, ei siinä sen kummempaa.

• 3bghhnhjmj
        pesrpanoa pelkäät? kirjoitti:

Hienoa, poliisit tykkää kun sinne soittelee, että "mua kiusataan toi ajaa liian lähellä".
        Tuohan on poliisin tärkein tehtävä, toimia terapiatätinä.
        Älä kurki sinne peiliin yhtenään ja aja vaan rennosti, ei siinä sen kummempaa.

Vaikka isäsi ei tänäänkään antanut sulle kikkeliä niin ei se tarkoita sitä, että sun pitää uhota ja provosoida ihmisiä. Rauhoitu ja ota se puinen dildo anaalistasi pois välittömästi! Näky on hirveä.

• pers kärpäsistä eroo

Jos joku ilmestyy takapuskuriin kiinni tee kuten minä. Minä nostan jalan kaasulta tai otan vakionopeuden säätimen pois päältä ja annan vauhdin pudota niin alas että tuo roikkuja joko ohittaa tai huomaa asian ja jättää väliä

• xxxx,,

Kaikenlaisia hörhöjä on liikenteessä. Ei tiedä mitä niiden päässä liikkuu.

• ....

"pesrpanoa pelkäät?" nimimerkki todisti tuossa ylempänä että mitä päässä liikkuu, eli eipä juuri paljon mitään.

• Älykkyden mitta

Mitä lähempänä edelläajavaa ajat,sitä tyhmempi olet!

Enemmistö on typeryksiä!
      Kun edellä ajava nostaa jalan kaasulta,typerys joutuu jarruttamaan.
      Myös kaikki kurapaska lentää typeryksen tuulilasiin.

• The Jyrsijä

Ei ei ei! Ei se mene noin. Mitä lähempänä ajaa edellä olevaa autoa sitä pienempi on törmäysenergia jos peräänajo tapahtuu. Nopeusero pienellä turvavälillä tapahtuvassa törmäyksessä on radikaalisti pienempi kuin silloin kun takaa tuleva törmää pidemmän turvavälin jälkeen etummaisen perseeseen! Turvaväli siis minimiin,aina!!

• WooBer

Todella ärsyttäviä nämä perässä roikkuja.. jarruvalojen nopea väläytys yleensä tuo lisää hajurakoa.

En siis tarkoita mitää äkkijarrutuksen tekemistä

• huomaavainen kuski

Mielestäni lähellä ajamisella viestitetään halusta päästä ohi. Itse olen huomioinut nämä kiireiset ihmiset vähentämällä hieman nopeutta, jotta pääsee helpommin ohi. Toinen keino on väistää hiekkaiselle pientareelle, jolloin takana tulevan auton konepellille piiskautuvilla kivillä viestitetään nöyrtymistä tämän kiireisen autokuskin tahtoon.

• ssssss--
        huomaavainen kuski kirjoitti:

Mielestäni lähellä ajamisella viestitetään halusta päästä ohi. Itse olen huomioinut nämä kiireiset ihmiset vähentämällä hieman nopeutta, jotta pääsee helpommin ohi. Toinen keino on väistää hiekkaiselle pientareelle, jolloin takana tulevan auton konepellille piiskautuvilla kivillä viestitetään nöyrtymistä tämän kiireisen autokuskin tahtoon.

Mulla taajamassa roikku eilen yks takana eikä sillä ollut mitään mahdollisuutta päästä ohi koska autojonot oli molempiin suuntiin pitkiä. Aivan turha olla kiinni takapuskurissa.

• joku...
        ssssss-- kirjoitti:

Mulla taajamassa roikku eilen yks takana eikä sillä ollut mitään mahdollisuutta päästä ohi koska autojonot oli molempiin suuntiin pitkiä. Aivan turha olla kiinni takapuskurissa.

Nää edellä ajavat vois mennä tarkistamaan mittarinsa, koska yleensä ne näyttää talvifillareilla sen 10 kmt liian vähän.

• saman voisi
        joku... kirjoitti:

Nää edellä ajavat vois mennä tarkistamaan mittarinsa, koska yleensä ne näyttää talvifillareilla sen 10 kmt liian vähän.

sanoa perään ajanut tarkistaa mittari.

• Pako päästä ohi!
        ssssss-- kirjoitti:

Joo se on kumma miten joillakin on pakonomainen tarve ohitella jonossakin vaikkei siitä ole käytännösä mitään hyötyä. Itse ajan työmatkaa n.18 km isoa valtatietä ja usein aamun työmatkaliikenne jonouttaa autot mutta silti on aina porukassa joitain jotka itsemurhatyyliin yrittää ohitttaa autoja ja ehkä muutaman ohi pääseekin mutta kun saavutaan kaupungin ensimmäisiin liikennevaloihin nämä samat sankarit seisovat siellä 5-10 sekunttia ennen ohittamiaan autoja. Ei siis mitään järkeä ja vielä vähemmän mitään hyötyä. Vain vaaratilanteita ohituksissa.

• Heh...
        huomaavainen kuski kirjoitti:

"Mielestäni lähellä ajamisella viestitetään halusta päästä ohi."

Ainoa viestä mikä tuosta lähtee, on se että ratin takana on daiju.

• Kolopappanen

"Todella ärsyttäviä nämä perässä roikkuja.. jarruvalojen nopea väläytys yleensä tuo lisää hajurakoa. "

Sulla on hyvä tuuri käynyt kun olet tuollaisten roikkujien kanssa päässyt tekemisiin. Itse en enää viitsi edes yrittää mitään tuollaista, koska ei ne oikeasti mitään signaaleja ymmärrä. Ja tämä johtuu siitä että luulevat kaiken olevan ihan ok. Tapa on niin syvällä geeneissä. Ja sitä paitsi ei koko ajan voi olla muita muistuttelemassa tästä asiasta. Se on poliisin tehtävä, mutta heidän mielestään tätä on vaikea valvoa. Siitä asiasta olen eri mieltä tosin, niin se asia ei ole.

• 1131313

Ja minkäs te sille voitte,jos roikun sentin päässä???

Vitun homot!!

• Alapeukku

Nii-i minkäs sille voi jos joku on jäänyt lapsuudessa ilman maitoa, lämpöä, rakkautta ja leluja? Sen sijaan se mitä on ilmeisesti tullut yli laidan on viha, katkeruus, tyhmyys, kiusaaminen jne. Sellaisia tämä maa vain on pullollaan, ja lisää tulee. Siitä pidät ilmeisesti ainakin sinä huolen, eikö niin?

• 1+1

Eipä liikenteessä ole kukaan koskaan 30cm päässä. Joskus harvoin pysäköidyt autot ovat 30cm etäisyydellä toisistaan, mutta ei koskaan liikkuvat autot.

• Liioittelulla onneen

Juuri näin. Edes metrin päässä edelläajavasta ei kukaan pysty ajamaan normaalissa liikenteessä vaikka jotkut täällä niin väittävät jonkun niin tekevät. No ehkä kyse on vain kuvatun tilanteen karrikoinnista.

• 3532262

Ennen kuin valittaa perässäroikkumisesta kannattaa miettiä kuinka paljon alle sen suurimman sallitun se oma nopeus on. Lisäksi monessa paikassa nopeusrajoitukset ovat liioitellun alhaiset joten ihan jo liikenteen sujuvuuden kannalta pieni ylinopeus on ok.

Itsekin ajoin tänään yhden perässä kiinni kun ajoi pilkuntarkasti rajoitusten ja mittarin näyttämän mukaan (=todellinen nopeus 5-10km/h alle sallitun). Oikein jarruti kun nopeus muuttui esim. 50 -> 30 mikä on täysin turhaa ja vain ärsyttää kanssaliikkujia.

• Doktor Pumpernickel

Ajoit siis yhden perässä kiinni. No miltä se tuntui? Kummassa aivolohkossa - oikeasa vai vasemmassa, vai kenties otsalohkossa - oli havaittavissa neuronien aktivoitumista?

• aaaaqq

Tyhmää ajaa liian lähellä toista. Aina täytyy olla pelivaraa.Aina itse ollaan niin olevinaan oikeassa.

• aaaaaaqqqqq

Lopettakaa jo se mittarivirhe höpötys.Jatkuvasti aiheutetaan ajamalla liian lähellä toista, kiilataan, ajetaan liian lujaa ohitellaan vaarapaikoissa. Montakohan kolaria oltaisiin vältytty jos olisi edes vähän tilannetajua. Auto nyt on vaan metsäkansalle ainoa pätemisen paikka. Eihän sitä kukaan marketissakaan kaahaile ja kiilaile ostoskärryjen kanssa. Mutta annas olla kun päästään autonrattiin niin alkaa heti uhittelu.Ollaan niin olevinaan isoa poikaa kun päästään auton rattiin. Pieni hiirulainen siellä kuitenkin istuu kun tullaan ulos.Auton kori varmaan antaa liikoja luuloja itsestään.

• , , , , ,

"todellinen nopeus 5-10km/h alle sallitun"
        Kenen autossa on noin hitommoinen mittarivirhe ?? Senkö takia liikenteessä on niin paljon noita nysvääjiä...

Omassa autossani mittarivirhe talvirenkailla on noin 2-3km/h...

• ^^^^^^^^
        , , , , , kirjoitti:

"todellinen nopeus 5-10km/h alle sallitun"
        Kenen autossa on noin hitommoinen mittarivirhe ?? Senkö takia liikenteessä on niin paljon noita nysvääjiä...

Omassa autossani mittarivirhe talvirenkailla on noin 2-3km/h...

No on sulla sitten erikoinen auto, jos todellakin noin pieni mittarivirhe on.
        Mun edellisessä autossani, Audi A6, mittarivirhe oli 100km/h vauhdissa 8km/h. Kesärenkailla mittarivirhe oli hiukan pienempi.

Nykyisessä autossani mittari onkin lähes tarkka kesärenkailla, mutta autoni on amerikkalainen, jonka johdosta siinä ei "tarvitse" olla mittarivirhettä.

• asaqq
    • Näin siinä voi...
      • Kolopappanen

Tosi hyvä samppeli siitä mitä voi käydä kun ei kunnolla näe eteensä. Tuostahan koko hommassa oikeastaan on kyse, eli miksi viedä itseltä aika ja tila pois? Vain täysi tollo tekee niin. Vilkkaassa kaupunkiliikenteessä eteneminen on tosin monesti juuri tuollaista, mutta kyllä se väli pidempikin voisi olla. Onneksi en asu tuollaisessa paikassa, hyi!

• heitä heti
        Kolopappanen kirjoitti:

Tosi hyvä samppeli siitä mitä voi käydä kun ei kunnolla näe eteensä. Tuostahan koko hommassa oikeastaan on kyse, eli miksi viedä itseltä aika ja tila pois? Vain täysi tollo tekee niin. Vilkkaassa kaupunkiliikenteessä eteneminen on tosin monesti juuri tuollaista, mutta kyllä se väli pidempikin voisi olla. Onneksi en asu tuollaisessa paikassa, hyi!

Heitä homo voltti.

• ho-mot pois

Liian lähellä takapuskuria ajavat ovat håmåja.

• ........

Mitäs tarjoat persettä !!! Menisit etkä nuhjaa jaloissa !

• The_Hiirulainen

"The Jyrsijä" on tunnetusti oikeassa! Ja muistetaan se tosiasia että takaatulevan on ajettava kovempaa kuin edellä ajava.

• turvaväli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe