Mikä on vajakin vastakohta?

tuputuu

Onko se esim. täjäkki vai mikä? Laiittakkaas nyt hyvät tai pahat ihmiset vastauksia ja ehdotuksia.

42

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bfvc.

Täysjärkinen

• Hmmm. Ei kuulosta lainkaan minulta...

• Kylmät kädet

Se, että olen äänessä jatkuvasti, tarkoittaa vain sitä, että porukka on samaa mieltä kanssani. Varsinkin musiikista. Se ei missään nimessä tarkoita sitä, että "hallitsen" tätä osiota. Ei.

• Kylmät kädet

Äitini tuputuu ♥

• Täydelli.seksi

Rakkautesi on niin kylmennyt, jäätävän viileää, ettei se kelpaa sellaisenaan.
        Tunteiden on oltava tulikuumia, ei polttavasti vaan poltinmerkin jättäen.
        On vastaavasti miehiä, jotka käyvät kuumina, kuka vihasta kuka kiimasta. Vaan kuka nainen huomioi sellaista, epäkypsyyttä.

Vajakki ~ Täydekki.

• Kylmät kädet
        Täydelli.seksi kirjoitti:

Rakkautesi on niin kylmennyt, jäätävän viileää, ettei se kelpaa sellaisenaan.
        Tunteiden on oltava tulikuumia, ei polttavasti vaan poltinmerkin jättäen.
        On vastaavasti miehiä, jotka käyvät kuumina, kuka vihasta kuka kiimasta. Vaan kuka nainen huomioi sellaista, epäkypsyyttä.

Vajakki ~ Täydekki.

Vihani pienikokoisilla aivoilla varustettuja miehiä kohtaan käy tulikuumana. Tulen lähtemään vankilaan tämän asian takia, ennemmin, tai myöhemmin.

•  K 
        Kylmät kädet kirjoitti:

Vihani pienikokoisilla aivoilla varustettuja miehiä kohtaan käy tulikuumana. Tulen lähtemään vankilaan tämän asian takia, ennemmin, tai myöhemmin.

Poikkeuksia:

Dj Pate
        Saiperi
        Jarmo Luukka

• Kylmät kädet kirjoitti:

Rakas poikani. Laita nyt vaan se pääsi tuohon tissien väliin ja huoahda hetki. Kyllä se lamppu siitä syttyy, kun saat edes kerran eläessäsi aitoa äidinrakkautta.

• Kylmät kädet
         K  kirjoitti:

Poikkeuksia:

Dj Pate
        Saiperi
        Jarmo Luukka

Niin, ja jos sen Saiperin yksityissekoiluHamsphere-session aikana eri äänillä puhunut tyyppi oli Viheraho, niin sitten sekin on poikkeus. Se oli lahjakkuutta. Siis jos se oli Pasi Viheraho. Muistutti kyllä normaalilta ääneltään, mutta oli paljon selkeämpi ja virkeämpi.

Voi silti olla.

• Kylmät kädet
        tuputuu kirjoitti:

Rakas poikani. Laita nyt vaan se pääsi tuohon tissien väliin ja huoahda hetki. Kyllä se lamppu siitä syttyy, kun saat edes kerran eläessäsi aitoa äidinrakkautta.

Otan sinut syleilyyn ja teen sinusta äitini. Et edes OSAISI kohdella mua yhtä julmasti, kuin minun vanhempani.

• Se olisi shokki.
        tuputuu kirjoitti:

Jos Kylmis pääsisi naisen tisukoiden väliin ensi kertaa elämässään, se menisi niin huumaan, että joutuisi terapiaan.

Otan sinut syleilyyn ja teen sinusta äitini. Et edes OSAISI kohdella mua yhtä julmasti, kuin minun vanhempani.

Hih, minusta tuli näemmä äiti näin vanhoilla päivilläni. Tule vaan, kyllä minusta äidiksi on, vaikka ei se yhteiskunta niin pyöri, että tuputuu muuttuu tässä paikassa äidiksi:o/

• Se olisi shokki. kirjoitti:

Jos Kylmis pääsisi naisen tisukoiden väliin ensi kertaa elämässään, se menisi niin huumaan, että joutuisi terapiaan.

Äläs nyt. Minä lupauduin jo Kylmiksen äidiksi. Saas nähdä, miten se yhteiskunta nyt pyörii...

•  V 

• *Hymyilyttää*
        tuputuu kirjoitti:

Äläs nyt. Minä lupauduin jo Kylmiksen äidiksi. Saas nähdä, miten se yhteiskunta nyt pyörii...

:DDDDD
        Hellyttävää.

•  V  kirjoitti:

Kylmäkäsi on kärpänen.

http://www.youtube.com/watch?v=7IonG_A_Wjo

Heh, kerrankin joku muukin kuin minä tietää tuon biisin. Olisin laittanut tuon perään vielä Lily Marleen-biisin Mikko Saarelan esittämänä, mutta kun se saakeli on kadonnut tuubista:(

•  K 
        tuputuu kirjoitti:

Heh, kerrankin joku muukin kuin minä tietää tuon biisin. Olisin laittanut tuon perään vielä Lily Marleen-biisin Mikko Saarelan esittämänä, mutta kun se saakeli on kadonnut tuubista:(

Todella erikoinen ja samaan aikaan tosi tasokas biisi. Kärpästen Juhlat. Kraftwerkimäinen komppi. Tiedät esim. Robots biisin.

• Kylmät kädet

•  K 

•  K  kirjoitti:

Tyypit sävelsi tuon biisin 70-luvulla.

Loistobiisi ja muistan tuon kyllä. Kraftwerk oli todella erikoinen bändi aikanaan.

•  K 

• Kylmät kädet

• Kylmät kädet
        tuputuu kirjoitti:

Kiitos linkistä. Tämä oli minulle aivan uusi tuttavuus, mutta tykkäsin kovasti. Mutta jos nyt aletaan nostalgisoida, tässä sinulle biisi. Ja muista, että minut on aina liitetty lähinnä metalli-genreen.

http://www.youtube.com/watch?v=eMQWWmOcaEk

Ui jui, vuoroin vieraissa. Meinaan, yks mun lemppareista tää ♥

• Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

Ui jui, vuoroin vieraissa. Meinaan, yks mun lemppareista tää ♥

Pistin kärpästen juhlat sun mieliksi, sinä pistit tämän minun mieliksi. Vuoroin vieraissa.

Pistin kärpästen juhlat sun mieliksi, sinä pistit tämän minun mieliksi. Vuoroin vieraissa.

Hei, meistä taisi tulla heti kamuja, vaikka tämä ympäristö ei taida hommaa hyväksyä.

Mutta tässä on käteni, tartutko siihen?

• tuputuu kirjoitti:

Hei, meistä taisi tulla heti kamuja, vaikka tämä ympäristö ei taida hommaa hyväksyä.

Mutta tässä on käteni, tartutko siihen?

Hyvää yötä kaikille!

Tähän väliin on kuitenkin pakko laittaa vielä se hassuista videoista hassuin...

http://www.youtube.com/watch?v=Iwuy4hHO3YQ

• Kylmät kädet

• en olis uskonut!

Oho? Onko Tuputuu vajakkien esiäiti?!!!!

• Olisinko minä muka joku yläkki? Mitä hittoa sinä minusta muka kuvittelet?

• ota lääkkeesi
        tuputuu kirjoitti:

Olisinko minä muka joku yläkki? Mitä hittoa sinä minusta muka kuvittelet?

En mitään. Näkeehän sen mikä olet.

• ota lääkkeesi kirjoitti:

En mitään. Näkeehän sen mikä olet.

Saa näkyäkin! Minä olen ylpeä itsestäni, vaikka sinä et olisikaan.

• pettynyt.
        tuputuu kirjoitti:

Saa näkyäkin! Minä olen ylpeä itsestäni, vaikka sinä et olisikaan.

ole ihan rauhassa. joo, en oo ylpeä sinusta.

• pettynyt. kirjoitti:

ole ihan rauhassa. joo, en oo ylpeä sinusta.

Riittänee että olen itse ylpeä itsestäni. Käytöksesi viittaa siihen suuntaan ettet taida kovinkaan paljoa arvostaa itseäsi.

• hyvää jatkoa sinulle
        tuputuu kirjoitti:

Riittänee että olen itse ylpeä itsestäni. Käytöksesi viittaa siihen suuntaan ettet taida kovinkaan paljoa arvostaa itseäsi.

riittävästi :)

• Ihai lija ;)
        tuputuu kirjoitti:

Tuputti on rakastettava pakkaus. Sexykäskin. Livenä halattava. Harvoin saatavilla, siis harvoin palstalla tarkoitan.

• Ihai lija ;) kirjoitti:

Tuputti on rakastettava pakkaus. Sexykäskin. Livenä halattava. Harvoin saatavilla, siis harvoin palstalla tarkoitan.

No mutta minäpä lähetän sinulle nyt virtuaalimuiskun. Täältä tulee joten ole valmis: * Muiskis*

• Iha ilija ;)
        tuputuu kirjoitti:

No mutta minäpä lähetän sinulle nyt virtuaalimuiskun. Täältä tulee joten ole valmis: * Muiskis*

Oho. Melkein lensin selälleni.
        Nyt lähen saunomaan. Pelit puhtaiksi.

• teratavu

Se olet sinä itse.

• sehän on...

Terve liikkuja!

• Se on täpökki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe