En yleensä sairasta flunssaa kuin kerran vuosikymmenessä. Nyt tuli sellainen ja piti melkoista kiirettä pistää minut istumaan tässä tietsikan edessä könöttämässä.
Eilen alkoi tuhatta ja sataa ja en voi edes sängynpohjilla olla kun paikat on niin kipeet muutenkin.
Tuli mieleeni, että on jo hajua siitä miltä vanhuksista tuntuu maata vuosikausi samassa asennossa vaikuttamatta itse siihen mitenkään.
Olin nuorena vanhuskodissa ja ymmärsin jo silloin että kun makaat 2 päivää putkeen sängyssä ilman kuin vessassa käydä, niin kippee on ja joka paikka. Yskä on ihan hillitön kun makaan. Nyt ei auta kun istuviltaan selvitä tästä . Onhan minulla troppeja joka lähtöön ja nyt en liiemmin valikoi. Kaikki suuhun mitä löytyy.
Ihmetelen veljeäni kun on MS ja mihinkään ei liiku ja mitään ei tee.
Tsooohh. Lähtis laakista ja nopeaan pois ilman tätä loppuvenytystä.
Reuma+ flunssa ja nopeus?
yskähillitön
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774