Jotenkin yksinäinen :(
Asiahan ei tietysti minulle kuulu
26
811
Vastaukset
- jaa no
joo, välillä24
- Mulla on ystäviä,
perhe, mutta koen että mun elämästä puuttuu se tärkein eli sielunkumppani.
- tilulilulilu
olen aika yksinäinen. Perhe..kaikki rempallaan ja ystäviä on, mutta ..
puolityhjää aina.
- voisko sille tehdä
Jotain
- aina olen
Yksinäinen ja yksin
- voi olla
yleensä en, mutta se tärkein puuttuu.
- yksi(n)
Olen. En luota enää kehenkään, kehen ennen luotin.
Mieluummin yksin kuin kusipäiden ympäröimänä.
Ja sitä paitsi, eräs kohtelee minua sentään ihmisenä. Se riittää, vaikka hän ei tiedäkään, miten tärkeä on. En halua säikyttää häntä kertomalla tunteistani.- kannatankertomista
tunteet kannattaa kertoa, tuskin säikähtäisi
- MyLove,
No olen, vaistoatko sen? Rakas..
- miksi kuka vaan
on sulle rakas? eikö sillä sanalla oo sulle mitään merkitystä? joku vaan, ei ap.
- jeps!
En oo. Mä olen ja hengitän. Se riittää. Ja sinä olet ihminen, joka tulee kuulemaan tekosistaan tavalla tai toisella!
http://www.youtube.com/watch?v=jOsW6BHzrD8
http://www.youtube.com/watch?v=zC_Xy_xUzx8- 11+10
Mitäs tekosia sitä on menty tekemään... ? ;)
Olen ! On minulla muutama läheinen ystävä ja rakkaita sukulaisia onneksi, mutta se yksi puuttuu. "Kaikilla" muilla on perheet ja mies, siksipä tunnen itseni erakoksi. Perhettä tuskin tulen enään saamaan, mutta sen herra oikean haluaisin löytää vihdoinkin.
- nainen...
sama täällä mut perheen voisin vielä saada....jos vaan löytäisin sen miehen :) !
- näin on:/
Minulla on aivan sama tilanne:(
Ei tämä aina kivaa elämä näin ole..
Toisinaan olen tyytyväinen katsellessani toisten suhteita, sillä yksinkertaistahan tämä ajoittain on.. joskus liiankin.. ja joskus kun tarvitsisi edes yhtä apukättä, sitä ei ole:(
Ja miestä kaipaisin minäkin:)
- Joku jossain joskus
Elämässä on ystäviä,kavereita ja tuttuja,
olen valinnut yksinäisyyden,vaikken ole yksinäinen.Ei vaan jaksa muuta nyt,kun on ollut vähän tuulista. - sekavapoika
Olen. Kun ei osaa oikein olla kukaan,eikä kiinnosta mikään niin on vaikeaa olla kaveria tai mitään. Olen myös aika herkkä ja pelokas,ja vaikeasti lähestyttävä.
- .....
En mä muuten tunne oloani yksinäiseksi, mutta olisihan se kiva, jos olisi joku jota odottaa kotiin tai joku joka odottaa mua kotiin. Joka rakastaisi minua ja jota minä rakastaisin...
- Juu,totta
Juu, olen yksinäinen, mutt mitä sitten. Mä vaan olen niitä ihmisiä joiden seura ei ketään innosta ja kiinnosta. Minkäpä tuolle voi, en mä voi toisten seuraan itseäni väkisten tunkea. Ainoa tuttava pisti välit poikki, kun löysi parempaa seuraa mun tilalle. Sellasta se elämä on, toisilla on kamuja jonoksi asti ja toisilla ei ole ainuttakaan kamua.
- arvasin:
Olet Pätkä?
- Pekka & Juustina
Pätkä ei ole koskaan yksinäinen
- ikäävää on
Olen, mutta viihdyn myöskin seurassa.
- yks n@ainen
Eihä se kuulu, mutta kysyt kuitenkin, ja minä vastaan, sillä olen itselleni
http://www.youtube.com/watch?v=ZeOzmhuynXg - Kevät tuntuu
Kyllä tunnen yksinäisyyttä, tuntuu siltä, että toinen välittää minusta vain silloin, kun se hänelle sopii ja elän hänen tarpeidensa mukaan eli kun alkaa kovasti panettaa niin sitten on ikävä. En jaksa enää tätä pelkkää panokaverin roolia, vaikka hän väittää rakastavansa. Haluan mennä, tehdä, olla ja elää muutenkin yhdessä.
- eristetty
En. Joskus kuitenkin olisin kiinnostunut elämään mallinukkejen kanssa.
- Pätkä...
Pekkako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581