Asiahan ei tietysti minulle kuulu

muttaoletko

Jotenkin yksinäinen :(

26

811

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa no

joo, välillä24

• Mulla on ystäviä,

perhe, mutta koen että mun elämästä puuttuu se tärkein eli sielunkumppani.

• tilulilulilu

olen aika yksinäinen. Perhe..kaikki rempallaan ja ystäviä on, mutta ..
        puolityhjää aina.

• voisko sille tehdä

Jotain

• aina olen

Yksinäinen ja yksin

• voi olla

yleensä en, mutta se tärkein puuttuu.

• yksi(n)

Olen. En luota enää kehenkään, kehen ennen luotin.
      Mieluummin yksin kuin kusipäiden ympäröimänä.
      Ja sitä paitsi, eräs kohtelee minua sentään ihmisenä. Se riittää, vaikka hän ei tiedäkään, miten tärkeä on. En halua säikyttää häntä kertomalla tunteistani.

• kannatankertomista

tunteet kannattaa kertoa, tuskin säikähtäisi

• MyLove,

No olen, vaistoatko sen? Rakas..

• miksi kuka vaan

on sulle rakas? eikö sillä sanalla oo sulle mitään merkitystä? joku vaan, ei ap.

• jeps!
      • 11+10

Mitäs tekosia sitä on menty tekemään... ? ;)

Olen ! On minulla muutama läheinen ystävä ja rakkaita sukulaisia onneksi, mutta se yksi puuttuu. "Kaikilla" muilla on perheet ja mies, siksipä tunnen itseni erakoksi. Perhettä tuskin tulen enään saamaan, mutta sen herra oikean haluaisin löytää vihdoinkin.

• nainen...

sama täällä mut perheen voisin vielä saada....jos vaan löytäisin sen miehen :) !

• näin on:/

Minulla on aivan sama tilanne:(
        Ei tämä aina kivaa elämä näin ole..
        Toisinaan olen tyytyväinen katsellessani toisten suhteita, sillä yksinkertaistahan tämä ajoittain on.. joskus liiankin.. ja joskus kun tarvitsisi edes yhtä apukättä, sitä ei ole:(
        Ja miestä kaipaisin minäkin:)

• Joku jossain joskus

Elämässä on ystäviä,kavereita ja tuttuja,
      olen valinnut yksinäisyyden,vaikken ole yksinäinen.Ei vaan jaksa muuta nyt,kun on ollut vähän tuulista.

• sekavapoika

Olen. Kun ei osaa oikein olla kukaan,eikä kiinnosta mikään niin on vaikeaa olla kaveria tai mitään. Olen myös aika herkkä ja pelokas,ja vaikeasti lähestyttävä.

• .....

En mä muuten tunne oloani yksinäiseksi, mutta olisihan se kiva, jos olisi joku jota odottaa kotiin tai joku joka odottaa mua kotiin. Joka rakastaisi minua ja jota minä rakastaisin...

• Juu,totta

Juu, olen yksinäinen, mutt mitä sitten. Mä vaan olen niitä ihmisiä joiden seura ei ketään innosta ja kiinnosta. Minkäpä tuolle voi, en mä voi toisten seuraan itseäni väkisten tunkea. Ainoa tuttava pisti välit poikki, kun löysi parempaa seuraa mun tilalle. Sellasta se elämä on, toisilla on kamuja jonoksi asti ja toisilla ei ole ainuttakaan kamua.

• arvasin:

Olet Pätkä?

• Pekka & Juustina

Pätkä ei ole koskaan yksinäinen

• ikäävää on

Olen, mutta viihdyn myöskin seurassa.

• yks n@ainen
    • Kevät tuntuu

Kyllä tunnen yksinäisyyttä, tuntuu siltä, että toinen välittää minusta vain silloin, kun se hänelle sopii ja elän hänen tarpeidensa mukaan eli kun alkaa kovasti panettaa niin sitten on ikävä. En jaksa enää tätä pelkkää panokaverin roolia, vaikka hän väittää rakastavansa. Haluan mennä, tehdä, olla ja elää muutenkin yhdessä.

• eristetty

En. Joskus kuitenkin olisin kiinnostunut elämään mallinukkejen kanssa.

• Pätkä...

Pekkako?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2385
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1367
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      69
      1130
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1097
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      77
      803
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    8. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      658
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      23
      615
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      27
      581
    Aihe