Etsin tarinaa Samaran kauppiaasta.
Kuolema teki kanssaan reffit ja kauppias yritti eksyttää.... Molemmat hämmästyivät kun kohtasivat jossain portilla.
Jotenkin näin se meni.
Samaran kauppias.
3
1907
Vastaukset
- Lujaa laatua
Ei Ladaa kannatakaan ostaa, ei ne kauan kestä.
- outolintu*
Miksi pilkkaat kun oikeasti tarvitsen tuon tarinan.
- Anonyymi
Bagdadissa oli kauppias, joka lähetti palvelijansa torille ostamaan elintarvikkeita, ja hetken kuluttua palvelija palasi valkoisena ja vapisevana ja sanoi: "Mestari, äsken, kun olin torilla, minua tönäisi nainen ja kun käännyin, näin Kuoleman, joka tönäisi minua. Hän katsoi minua ja teki uhkaavan eleen; lainaa minulle hevosesi, niin minä ratsastan pois tästä kaupungista ja vältän kohtaloani. Menen Samarraan, eikä Kuolema löydä minua sieltä. Kauppias lainasi hänelle hevosensa, ja palvelija nousi sen selkään ja löi kannukset sen kylkiin ja meni niin nopeasti kuin hevonen pystyi laukkaamaan. Kauppias meni alas torille ja näki Kuoleman seisomassa väkijoukossa. Kauppias kysyi ”Miksi teit uhkaavan eleen palvelijalleni, kun näit hänet tänä aamuna?" "Se ei ollut uhkaava ele", Kuolema sanoi, "se oli vain yllätys. Olin hämmästynyt nähdessäni hänet Bagdadissa, sillä minulla oli tapaaminen hänen kanssaan tänä iltana Samarrassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649