moni skodan omista kauhistuu kovin
eikö noissi tdi sti ja dsg ongelmissa olisi ollut jo tarpeeksi,mutta sitten vielä nämäkin,miten vag voi tehdä enää noin huonoja autoja
kyllä pitää,skodassa todella surkea maalipinta nykyään
valitettavasti ongelmia on paljon muillakin
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=6012.0
ja vanhemmissa
http://keskustelu.suomi24.fi/node/3022564
skoda laatua p,rkele
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=821989&sid=b5e05ecec9375d62dbcffc610786e07
Ultimaten puolella on jo varsin usea kirjoittaja todennut Ocun maalipinnan varsin pehmeäksi, ei tahdo oikein kestää edes pehmoharjapesua.
Samoin talven jäljiltä kiveniskemien määrä on yllättänyt.
Ocu on kuitenkin vain auto, ei siihen kannata suhtautua niin vakavasti. Pikkuvikoja on kaikissa automerkeissä, Ocussa ehkä tällä hetkellä enemmän kuin muissa, mutta takuuaikana maahantuoja maksaa viulut.
PS. Niistä kytkinongelmista luin ensi kerran Ultimaten puolelta. Kirjoittaja muistaakseni oli kysäissyt huoltoon mennessään, että onko näitä kytkinvikoja ollut enemmänkin, oli huoltoneuvoja vastannut, että onhan noita ollut.
Kaikki Ocun omistajat kun eivät kirjoittele nettiin omien autojensa vioista!
nyt kevään tullen
43
220
Vastaukset
- himmenee itäauto
heh heh höhöö tuli taas asiaa bilteman spräy purkki hyllylle, vai kannattaisko oikeesti tervata koko kiulu
- ladan look
mitä turhaa noita maalailee,skodan kuuluu olla likainen ja ruosteinen.himmeällä maalipinnalla ei loista vanhanaikaisuus kaikkien silmiin
- aito itäauto
skodaan ei kuulu laittaa mitään ylimääräistä,skoda tulee säilyttää skodana,siihen ei sovi mikään hifistely,
- sus sus
ajavalotkin on mitä on,jos ne edes palavat niin sitten käy näin
http://www.tekniikkatalous.fi/insinooriuutiset/miksi suomalaisten suosikkiauton ajovalot harittavat uutenakin metsaan/a957446
mikään ei kunnolla - ei salaisuuksia enää
mites ne vesivuodotkin,haluaako joku korjaus videoita tai linkkejä miten skeida vuotaa vettä,sanokaa kyllä niin selvitetään tuokin ongelma ja kootaan nämä maailman ennätykselliset viat yhdelle sivulle ,niin kaikki näkee miten suurissa teknisissä ongelmissa vag on
- faktaa...
"Viat syövät Toyotan maineen ja myynnin"
"Kansainvälisillä automarkkinoilla Toyotan viat ovat romahduttaneet merkin myynnin."
"Toyotan maine ruostuu."
"Tein ns. kardinaali-virheen viime keväänä kun vaihdoin luotettavan ja mukavan Ford Mondeoni Toyota Corolla Versoon. Ainoat syyt olivat Toyotan 7-paikkaisuus ja maine viattomana autona. Nyt on autolla ajettu vasta 6500 km ja tuskalla. Toinen takajarru hajosi heti alussa ja nyt on yksi poljin jämähtänyt monta kertaa. Yläasentoon: ei mene alas edes pakolla. Lisäksi parkkitutkat hajalla. Katsoin jostain, että auto olisi Turkissa tehty eurooppalaisista halpa-osista ja nyt sitä luokkaa, että vaihdan tämän saksalaiseen heti kun ehdin ja en koske enää ikinä näihin itä-autoihin edes tikulla. Jossain Citikassa on sentään luonnetta ja viat sallitaan sen vuoksi, Toyotat ja Kiat yms. hankitaan vain teknisen laadun vuoksi, joka ainakin minusta on pelkkä huhu jostain 10-vuoden takaa. Lisäksi huoltoon ei uskalla mennä: nauravat siellä! Sorry."
http://www.marmai.fi/uutiset/viat syovat toyotan maineen ja myynnin/a2107210- Polkimet jumittuu
Surkeita romuja nuo Toyotat.
- mikään ei ok
miten skodassa voi olla kaikki maailman viat uskomatonta
vedetkin vuotaa vielä sisään- hyvin sanottu
Tietävätköhän läheskään kaikki Skodan hankkineet tai hankintaa harkitsevat, mikä on TSI-moottoreiden ja DSG-vaihteistojen luotettavuus?
Skodan tekniikan ja huoltojärjestelmän yht'äkkiä pettäessä omistaja saattaa joutua suuriin vaikeuksiin, kuten kävi syksyllä 2013 "räjähtäneen" Skodan tapauksessa.
Tässä kuussa tulee kuluneeksi puoli vuotta oudosta Skoda Superbin (ajettu vain 23 tkm) moottorin tuhoutumisesta. Syytä "räjähdykseen" vt 4:llä Skoda ei ole selvittänyt. Maahantuoja keskeytti tutkimukset. - Olisiko vika ollut TSI-moottorissa? Vai aiheutuiko DSG-vaihteistosta?
Pahinta tietysti oli, että Skodan merkkikorjaamo, myyjäliike ja maahantuoja yrittivät kaataa yli 10 000 euron korjauskulut (suurimmillaan yli 15 000 euroa) omistajan maksettaviksi. Huh -huh!
- katsotaan nyt tovi
kohta tietävät ja sitten on vag maitohapoilla pahasti
- en jaksaisi
melkoinen sotku vag autojen kanssa
- hyvin menee edelleen
RölliTerot nurkkaan siitä provoilemasta, olette noloja ja tyhmiä.
Skodan myynti senkun kasvaa ja autot paranee.- skodan korjausta
Selvästi huomaa kuka on skoda automyyjä palstalla.
Tässäkin kaikki keskustelevat skodan käytöstä ja sitten tämä myyjä alkaa kirjoittamaan jostain skodan myymisestä kun itse ei ymmärrä auton käytöstä ja ominaisuuksista yhtään mitään.
- pilkku,yhdys sana
No on se hyvä, että kun jullimöllillä ei ole muuta tekemistä, niin voi ainakin viihdyttää itseään keskustelemalla itsensä kanssa suolipalstalla.
- epäkelpoja
tsi pilkku dsg pilkku skoda yhtäkuinmerkki täysin susi
- kyl se siitä
tervaa pojat tervaa
- pora ja kirves
jokos jullit kävi maalit ja sikaflexit biltemasta noutamassa,kannattaa lukee nuo alun linkit
- tekemistä riittää
pora ja kirves kirjoitti:
jokos jullit kävi maalit ja sikaflexit biltemasta noutamassa,kannattaa lukee nuo alun linkit
nyt tuli lämmin,on kiva kuivatella homeista skodaa ja maalailla helmoja,vesi vuodotkin voisi paikkailla
- sitkeästi vaan
tekemistä riittää kirjoitti:
nyt tuli lämmin,on kiva kuivatella homeista skodaa ja maalailla helmoja,vesi vuodotkin voisi paikkailla
pakkohan takuun on korjattava uudesta skodasta nuo vesi ja maali vauriot.
- äänieristeetkin itse
eipähän tunnu korjaavan,itse pitää purkaa ja tiivistää skoda
- huhaa huhaa
missä skeida...ei missään se on mitätön marginaali merkki maailmalla
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288695509666.html?pos=ok-ltm-auto- Kärjet kipinöi!
Ai VW-konsernin pitäisi alkaa kilpailemaan itseään vastaan tuomalla USA:n markkinoille kilpailija Volkkarille, joka on jo perumerkkien kakkosena? Euroopassa on nähty miten Skoda syö Saksassakin markkinoita Volkkarilta.
Taas näkyy, miten trollin kuluneessa virranjakajassa on aivan liikaa välyksiä.
- Skooda loora
Ultimatea ei ole ollut enää muutamaan vuoteen, mistä oikein kehität nämä älyvapaat juttusi. Kopioit varmaan niitä jostain vuosien takaa.
Viimeinen lause pitää paikkansa "Kaikki Ocun omistajat kun eivät kirjoittele nettiin omien autojensa vioista". Kas kun useimmilla ei ole mitään vikoja, eikä niin ollen mitään tarvetta kirjoittaa. Nettiin ilmestyvät vain niiden kirjoitukset, joilla hihat on jossain määrin palaneet autonsa kanssa. Ja heitä on aika vähän, kun ottaa huomioon, paljonko uusia autoja koko ajan myydään. Kannattaa pysyä hereillä, huomenna varmaan saadaan jo toukokuun rekisteröintitilastot.- mitätön merkk
jos skoda olisi itsenäinen itämerkki,sen valmistus olisi jo lopetettu kannattamattomana,maailman pienimpänä autonvalmistajana.nyt vw,n suojissa vanhoilla osilla kyhättynä kannattaa tehdä noinkin olemattomia määriä,ja mitä tulee vw,n myyntiin usassa ei ole kakkosena todellakaan..otappa julli selvää,tosin skeidaa ei edes myydä jenkeissä,eihän skeida kelpaa edes venäläisille,nekin vaativat autolta statusta ja laatua,varakaana venäläisenä olisi häpeä omistaa itäritsa
- Lukiluki!
mitätön merkk kirjoitti:
jos skoda olisi itsenäinen itämerkki,sen valmistus olisi jo lopetettu kannattamattomana,maailman pienimpänä autonvalmistajana.nyt vw,n suojissa vanhoilla osilla kyhättynä kannattaa tehdä noinkin olemattomia määriä,ja mitä tulee vw,n myyntiin usassa ei ole kakkosena todellakaan..otappa julli selvää,tosin skeidaa ei edes myydä jenkeissä,eihän skeida kelpaa edes venäläisille,nekin vaativat autolta statusta ja laatua,varakaana venäläisenä olisi häpeä omistaa itäritsa
Mistä sen myynnin tähän tempaisit, huolltopalveluista on kyse! "Toiseksi perusmerkeistä [USA:ssa] yltää Volkswagen".
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288695509666.html - Mitätönkirjoittelija
mitätön merkk kirjoitti:
jos skoda olisi itsenäinen itämerkki,sen valmistus olisi jo lopetettu kannattamattomana,maailman pienimpänä autonvalmistajana.nyt vw,n suojissa vanhoilla osilla kyhättynä kannattaa tehdä noinkin olemattomia määriä,ja mitä tulee vw,n myyntiin usassa ei ole kakkosena todellakaan..otappa julli selvää,tosin skeidaa ei edes myydä jenkeissä,eihän skeida kelpaa edes venäläisille,nekin vaativat autolta statusta ja laatua,varakaana venäläisenä olisi häpeä omistaa itäritsa
Sitä tuubaa riittää aina vaan. Helppoahan se on kirjoitella kun ei tiedä mitään. Tai vaikka tietäisikin, niin pitää käyttäytyä tyhmän trollin tavoin.
Todellisudessa Venäjä on Skodan kolmanneksi suurin myntialue. Itse voit ottaa selvää, mitkä ovat ensiksi ja toiseksi tärkeimmät. - vedet simissä oltiin
Mitätönkirjoittelija kirjoitti:
Sitä tuubaa riittää aina vaan. Helppoahan se on kirjoitella kun ei tiedä mitään. Tai vaikka tietäisikin, niin pitää käyttäytyä tyhmän trollin tavoin.
Todellisudessa Venäjä on Skodan kolmanneksi suurin myntialue. Itse voit ottaa selvää, mitkä ovat ensiksi ja toiseksi tärkeimmät.voi voi pikku jullia,katsos me olemme täällä ettei hallusinaatiosi skeidan kans menisi älyttömyyksiin,tosin vedet silmissä luettiin sepostuksiasi kun ajelit milloin milläkin skeidalla miljoonia kilometrejä ilman vikoja.heh heh jopa öljyä lisäämättä.taisi olla akka ja audikin.mutta nuo jorinat onneksi lopetit.joo kerroppas merkeittäin ja myyntiluvuttain venäjän automyynti,skeida ei ole kuin marginaali merkki sielläkin.tosin skeidan maailmanlaajuinen myynti on olematon,siitä ei voi edes puhua
- Ei tarvitse vastata
vedet simissä oltiin kirjoitti:
voi voi pikku jullia,katsos me olemme täällä ettei hallusinaatiosi skeidan kans menisi älyttömyyksiin,tosin vedet silmissä luettiin sepostuksiasi kun ajelit milloin milläkin skeidalla miljoonia kilometrejä ilman vikoja.heh heh jopa öljyä lisäämättä.taisi olla akka ja audikin.mutta nuo jorinat onneksi lopetit.joo kerroppas merkeittäin ja myyntiluvuttain venäjän automyynti,skeida ei ole kuin marginaali merkki sielläkin.tosin skeidan maailmanlaajuinen myynti on olematon,siitä ei voi edes puhua
Hyvää yötä rölli.
- Annual Report ...
Mitätönkirjoittelija kirjoitti:
Sitä tuubaa riittää aina vaan. Helppoahan se on kirjoitella kun ei tiedä mitään. Tai vaikka tietäisikin, niin pitää käyttäytyä tyhmän trollin tavoin.
Todellisudessa Venäjä on Skodan kolmanneksi suurin myntialue. Itse voit ottaa selvää, mitkä ovat ensiksi ja toiseksi tärkeimmät.Venäjän merkitys on kyllä vauhdilla tippumassa, talous menee siellä sellaista alamäkeä. Viime vuonna Saksassakin myytiin 136 tuhatta Skodaa ja Venäjällä 87 tuhatta.
Euroopan alueella jakautuma on myös kiintoisa. Itä-Eruoopassa 125 tuhatta, Keski-Euroopassa (Tsekki mukaanlukien) 126 tuhatta ja Länsi-Euroopassa 370 tuhatta Skodaa meni kaupaksi. Tänä vuonna Länsi-Euroopan myyntiin tulee harvinaisen selvä lisäys. - F20.
vedet simissä oltiin kirjoitti:
voi voi pikku jullia,katsos me olemme täällä ettei hallusinaatiosi skeidan kans menisi älyttömyyksiin,tosin vedet silmissä luettiin sepostuksiasi kun ajelit milloin milläkin skeidalla miljoonia kilometrejä ilman vikoja.heh heh jopa öljyä lisäämättä.taisi olla akka ja audikin.mutta nuo jorinat onneksi lopetit.joo kerroppas merkeittäin ja myyntiluvuttain venäjän automyynti,skeida ei ole kuin marginaali merkki sielläkin.tosin skeidan maailmanlaajuinen myynti on olematon,siitä ei voi edes puhua
"ME olemme täällä".
TEIDÄN olisi syytä käydä tarkistamassa lääkityksesi tehokkuus. Kerran kuukaudessa ei riitä - Kela ja Sossu korvaavat työkyvyttömälle ison osan kustannuksista. - Nutcracker
vedet simissä oltiin kirjoitti:
voi voi pikku jullia,katsos me olemme täällä ettei hallusinaatiosi skeidan kans menisi älyttömyyksiin,tosin vedet silmissä luettiin sepostuksiasi kun ajelit milloin milläkin skeidalla miljoonia kilometrejä ilman vikoja.heh heh jopa öljyä lisäämättä.taisi olla akka ja audikin.mutta nuo jorinat onneksi lopetit.joo kerroppas merkeittäin ja myyntiluvuttain venäjän automyynti,skeida ei ole kuin marginaali merkki sielläkin.tosin skeidan maailmanlaajuinen myynti on olematon,siitä ei voi edes puhua
Muistahan hypätä kun me heittelemme pähkinöitä ;-)
- Hyvät jatkot
Annual Report ... kirjoitti:
Venäjän merkitys on kyllä vauhdilla tippumassa, talous menee siellä sellaista alamäkeä. Viime vuonna Saksassakin myytiin 136 tuhatta Skodaa ja Venäjällä 87 tuhatta.
Euroopan alueella jakautuma on myös kiintoisa. Itä-Eruoopassa 125 tuhatta, Keski-Euroopassa (Tsekki mukaanlukien) 126 tuhatta ja Länsi-Euroopassa 370 tuhatta Skodaa meni kaupaksi. Tänä vuonna Länsi-Euroopan myyntiin tulee harvinaisen selvä lisäys.Taitavat nämä röllit olla kovin Venäjän-mielisiä, kun itänaapurin autokaupan taso ja suosikkimerkit kiinnostaa. Isänmaallista Skoda-kuskia ei Venäjän auto-hulinat hetkauta. Tietysti hyvä, jos sloboilta otetaan ruplat pois ja saadaan vielä valuuttana ulos...
- hermot menee julleilta
Hyvät jatkot kirjoitti:
Taitavat nämä röllit olla kovin Venäjän-mielisiä, kun itänaapurin autokaupan taso ja suosikkimerkit kiinnostaa. Isänmaallista Skoda-kuskia ei Venäjän auto-hulinat hetkauta. Tietysti hyvä, jos sloboilta otetaan ruplat pois ja saadaan vielä valuuttana ulos...
Mites äänieristyksien asennus onnistuu vesivuodotkin kannattaa tilkitä samalla kertaa.parit turbot ja jakopään palikat tallin nurkassa tarpeen.dsg on niin susi ettei sitä voi edes korjata.
- Missä totuus luuraa
Aika säälittäviä vekkuleita nuo maalipinnan naarmuttajat. Mistäs me tiedetään, onko kirjoittajalla Skodaa pihalla vai ei. Minun Mersu, Bemari ja Volvo loivat maalipintansa vuodessa. Ihan kuin käärme nahkansa.
Niin, onko minulla ko. autoja, vai jokin muun merkkinen auto, vai onko minulla autoa ollenkaan? Niinpä niin, vain minä sen tiedän (minulla on muutoin kolme erimerkkistä autoa):- skeida julliko taas
Skodista lähtee maali suurina paloina eikä kestä minkäänlaista konepesua.maalipinta aivan liian pehmeää.Kiiltokin häviää todella nopeasti aivan mataksi.lähetäs kuvia sun premium merkeistä miten maali lähtee.voin laittaa skodasta useita kuvia ja kertomuksia miten itäritsan maali kesii jo uutena
- JullinjunttiJullinju
skeida julliko taas kirjoitti:
Skodista lähtee maali suurina paloina eikä kestä minkäänlaista konepesua.maalipinta aivan liian pehmeää.Kiiltokin häviää todella nopeasti aivan mataksi.lähetäs kuvia sun premium merkeistä miten maali lähtee.voin laittaa skodasta useita kuvia ja kertomuksia miten itäritsan maali kesii jo uutena
No mikset sitten laita niitä kuvia.
JullinjunttiJullinjunttiJullinjunttiJullinjunttiJullinjunttiJullinjunttiJullinjunttiJullinjunttiJullinjuntti - Hopi hopi jullinjunt
skeida julliko taas kirjoitti:
Skodista lähtee maali suurina paloina eikä kestä minkäänlaista konepesua.maalipinta aivan liian pehmeää.Kiiltokin häviää todella nopeasti aivan mataksi.lähetäs kuvia sun premium merkeistä miten maali lähtee.voin laittaa skodasta useita kuvia ja kertomuksia miten itäritsan maali kesii jo uutena
Odotellaan niitä kuvia. Ei muuten tule pähkinöitä.
- pete.
Hopi hopi jullinjunt kirjoitti:
Odotellaan niitä kuvia. Ei muuten tule pähkinöitä.
Tässä kuva miten Skoda kuski hiljennetään. Tykkään tästä todella paljon ja nukun joka yö näin kannattaa kokeilla
http://cartman.naurunappula.com/screen/0c/6a/0c6a0fdd77e089de/0/582459.jpg
- lue julli lue
moni skodan omista kauhistuu kovin
eikö noissi tdi sti ja dsg ongelmissa olisi ollut jo tarpeeksi,mutta sitten vielä nämäkin,miten vag voi tehdä enää noin huonoja autoja
kyllä pitää,skodassa todella surkea maalipinta nykyään
valitettavasti ongelmia on paljon muillakin
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=6012.0
ja vanhemmissa
http://keskustelu.suomi24.fi/node/3022564
skoda laatua p,rkele
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=821989&sid=b5e05ecec9375d62dbcffc610786e07
Ultimaten puolella on jo varsin usea kirjoittaja todennut Ocun maalipinnan varsin pehmeäksi, ei tahdo oikein kestää edes pehmoharjapesua.
Samoin talven jäljiltä kiveniskemien määrä on yllättänyt.
Ocu on kuitenkin vain auto, ei siihen kannata suhtautua niin vakavasti. Pikkuvikoja on kaikissa automerkeissä, Ocussa ehkä tällä hetkellä enemmän kuin muissa, mutta takuuaikana maahantuoja maksaa viulut.
PS. Niistä kytkinongelmista luin ensi kerran Ultimaten puolelta. Kirjoittaja muistaakseni oli kysäissyt huoltoon mennessään, että onko näitä kytkinvikoja ollut enemmänkin, oli huoltoneuvoja vastannut, että onhan noita ollut.
Kaikki Ocun omistajat kun eivät kirjoittele nettiin omien autojensa vioista! - Autolla ajetaan.....
"Kaikki Ocun omistajat kun eivät kirjoittele nettiin omien autojensa vioista!"
Miksi näin, mieti jullinjuntti sitä. Ja hymiön kera... - justjoo
Miks työ ootta noin kademieliä? Eiks luonne anna periksi ostaa Skodaa? Kande käydä psykiatrilla. Ei siihen kademieleen lääkettä ole, mutta jos se muuten helpottas.
- Lujaa laatua...
Oulun seudulla outo pöly syö hihnapyörät. Se vielä on selvittämättä mistä sellainen pöly on peräisin mikä vai skoodien hihnapyörät syö. Ja normi öljynkulutus on litra tonnilla.
- Älä valehtele
Äläpä valehtele, että se uutinen koski vain Skodaa. Se koski muitakin automerkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu
Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)1108276- 392529
- 1212253
- 221919
Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?
Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais151654- 111489
Kyllä poisto toimii
Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa161442"Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..
"Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla141389- 151272
Kristityt "pyhät"
Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.121183