turkulainen mamu myy polkupyöriä

tori.fi zekkaa

naisten ja miesten pyöriä.. lukot poistettu.. sprayattuja paikoitellen...

15

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pös

Täytyyhän senkin elää.

• joosdcdce3

Et voinut laittaa niitä ilmoituksia tänne, et..

Kattelin sen alueen ilmoituksia niin siellä on useita myyjiä jotka myy useita pyöriä.. ei noista saa mitään selvää kuka on se mamu, mitkä on maalattuja, monissa näkyi olevan lukot ja toisissa taasen ei.

• 100e tonnin pyörästä

Aloittaja on katkera rasisti kyseinen myyjä on reilu kaveri myy halvalla kovalla työllä hankkimiaan polkupyöriä.

• Fillarini varastettu

Kalliiden varastettujen pyörien pilkkahinnalla -myyjä on kyllä huomattu.

Vähän vaikea laittaa niistä linkkiä tänne keskusteluun. Syynä se, että ihmiset ostavat, jolloin ilmoitus luonnollisesti poistetaan.

Viime syksynä näin ilmoituksessa oman, VARASTETUN pyöräni.
      Kun olin menossa sitä ostamaan, oli jo myyty.
      Eli, joku luulee nyt omistavansa minun polkupyöräni.

Tunnistan sen kyllä, jos jossain näen. On tarkat valokuvat minulla tallennettuna muistitikulle POLIISIA varten. Pyörä on merkattu 100% varmuudella.

Valokuvatkaa omat polkupyöränne ja tehkää siihen tunnistettava todiste.
      Varastaminen on rikos, oli varastaja/myyjä minkä värinen tahansa!

• Uhri

Nimi tai puhelinnumero auttais varomaan.

• kuunsirppi.

Tuo henkilö myös OSTAA tori.fi:ssä polkupyöriä. Niin että jos hän on ostanut varastetun pyörän, mistä sitä voi varmasti tietää. Jos pystyy todistamaan pyörän omakseen, tahattomasti varastettuun tavaraan sekaantunut menettää pyörän, vaikka olisi sen rahalla ostanut.
      Itsekin ostin käytetyn pyörän tuntemattomalta henkilöltä (ei tämä mamu), mutta kokemukseni perusteella hänellä oli puhtaat jauhot pussissa.

• Älkää ostako mamulta

Mamu ei tonnin pyörästä tonnia maksa, Koska myy sen satasella.
      Varastettuja ovat kaikki!

Varas on mamu, kun varastetun pyörän myy. Poliisi ei ole rasisti, kun mamun kiinni ottaa.

Varastettu pyörä kuuluu omistajalleen, toisin kuin mamulta ostajat luulee.
      Kun omistaja todistettavasti (valokuvilla ja tunnisteilla) varkauden toteen näyttää, pyörä siirtyy omistajallee.

Varastetun pyörän ostaja menettää ajokkinsa. Aina.

• jamalll

Sinä ole rasisti persu en minä varasta pyörä minä löytää kiereten 6 tuntia päivässä ympäri turku en varasta minä löytää.

ostako sinä ? tällähetki 24 hyvä pyörää maasto / naisten / miesten / lasten sano minu väri ja malli minä etsiä

• tee ilmoitus

Jos kerran olet varma, rikosilmoitus vaan. Voihan ne ostaa pyöriä vaikka poliisien huutokaupasta, mutta varmasti varastettuja myydään suoraankin, eikä vain mamut.

• Kauhistus kylässä!
        tee ilmoitus kirjoitti:

Jos kerran olet varma, rikosilmoitus vaan. Voihan ne ostaa pyöriä vaikka poliisien huutokaupasta, mutta varmasti varastettuja myydään suoraankin, eikä vain mamut.

Täällä Kauhajoella: prännärintiellä: E-P:lla nämä yhdet tappelivat perjantaiyöllä kovasti ja heittelivät sitten vihan vallassa toisten pyörät pihalle sikin sokin.Ei soiteltu poliiseja vaikka olisi pitänyt.Kukaan ei niihin sitten koskenut.Vasta kun tuli sunnuntai-ilta niin sitten menivät hämärän turvin siirtämään paikoilleen.Ja ei puhettakaan anteeksi pyynnöistä ja mahdollisista rahallisista korvauksista.Onneksi oma pyörä sattui olemaan kellarikomerossa.Seuraavalla kerralla heidän luokseen mennään sakilla.Siitä voitte olla varmat!

• Voi teitä reppanoita

Ei ollut minun pyörääni poliisin tallissa.

Ja miten se sinne olisi ehtinytkään... Ei varastaja niitä poliisille kanna!

• Ihan oikein Gas Monk

Ihan oikein Gas Monkeyn porukalle, että hävisivätIhan oikein Gas Monkeyn porukalle, että hävisivät $10000. Mitä menivät maalaamaan originaali -47 Chevyn mattamustaksi ja pilaamaan muutenkin Mitä menivät maalaamaan originaali -47 Chevyn mattamustaksi ja pilaamaan muutenkin

• poliisiasia?

Eikö poliisin ja vakuutusyhtiöiden pitäisi kiinnostua ton tyyppisistä pyöräkaupoista ja kauppiaista?

Myös varastetun pyörän ostaja syyllistyy rikokseen!

• Joessa tuhansia...

Paskanmarjat mikään poliisiasia nykyään ole! Vielä 60 luvulla oli mutta ei nykyään enää fillarivarkauksia kukaan tutki ja tässä kaoottisessa maailmassa on paljon isompia juttuja tutkittavana! Auerin murhat ja huumepoliisien rikollisuus vie kaiken virka-ajan ja rahat valtiolta!

• Asia julkisuuteen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3898
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1655
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      811
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe