En tiedä, miten tämän monet ihmiset nyt ottavat, mutta kaiken sen jälkeen mitä itse koin narsistisen ihmisen kanssa olemisesta, väärinkäyttävässä ihmissuhteessa olosta, onkin täysin mitätöntä.
Millään ei ole ollut missään vaiheessa järkeä. Mikään ei ole missään vaiheessa pitänyt paikkaansa, mitä hän sanoi.
Yleensä oletus asioiden oikeista laidoista, tulee siten kun joku vastaa sinulla tai kertoo sinulle asian, siihen liittyy tietty äänensävy sekä varmuus, realismi.
--- Narsistin realismi on se, mitä hän kehittelee, mitä hän luo. Hän ei ole älykäs, hän vain luo oman kuvansa asioihin ja pukee ne sanoiksi vakuuttavasti, kuin ne olisivat oikeasti olemassa. Hän ikäänkuin luo illuusion, että hän uskoo niihin itsekin ja sitä kautta saa kenet tahansa vakuutetuksi.
Olen usein miettinyt, miksi narsistiset ihmiset puhuvat paljon ja suureellisesti joistakin muutoksista elämässään jotka kokisivat tottakai ansaitsevansa, mutta eivät kuitenkaan ole sanojensa takana.
Esimerkiksi elämäntapa. Olen tullut siihen tulokseen, että heidän ei tarvitse tehdä mitään, koska he eivät koe siitä huonoa omaatuntoa, eivätkä koe itseään vääränlaiseksi tai muutenkaan koe, että he voisivat vielä kehittyä/oppia asioita.
He ovat täydellisiä, miksi he muuttuisivat koskaan? Heidän sanoillaan on merkitys, suurikin sellainen heille itselleen, mutta kuitenkin se sotii heitä itseään vastaan.
Ehkä perfektionismipohjainen illusionäärinen kuva, jonka hän muille antaa, saattaa horjua jos hän puhuu ja ei toimi. Hän ymmärtää sen itse ja saa käännettyä sen toisinpäin, ilman jälleenkerran tarvittavaa logiikkaa.
Esimerkkitilanne:
-Narsisti tokaisee nks.kaverilleen; ''Aloitan painonpudotuksen.'' Päivät kuluvat kulumistaan ja mitään ei tapahdu, huono ruokavalio jatkuu ja ei liikuta ollenkaan. Narsisti on uhonnut kuinka pääsee täydellisesti tavoitteisiinsa jnee.. Sitten, kun häneltä kysytään että: '' No, onko tuloksia tullut? '' Niin vastaus on viimeistään siinä vaiheessa täynnä piilotettua aggressiota, joka kasvaa koska hän on paranoidinen siinä vaiheessa kun hänen täydellinen kroppansa kyseenalaistetaan vaikka realistisesti paino olisi mitä tahansa. Siten hän tämän näkee. Seurauksena siitä voi myöskin olla normaalipainoisen, terveen ihmisen painon arvostelu. Hän pukisi sanansa jälleen kerran niin, että terve olisikin sairas ja sairas terve. Koska: '' Kyllähän sitä nyt täytyy lihaa luitten päällä olla. '' Vaikka hänen realisminsa ei ole taaskaan kohdillaan.. -Liha ei ole läskiä, vaan lihasta.-
Kerrankin tapasin erään rouvan, ketä käski miehensä hakea hänelle kaupasta kukkasia. Tämäpä haki. Olin heillä vieraana ja silloin tiesin, ettei kaikki ole kohdallaan.
Yleensä narsistit tarkkailevat uhrinsa eleitä, kehonkieltä, ulkonäköä sekä vaatetusta, että kosmeettista puolta, hiuksia, lävistyksiä, tatuointeja, koruja, kropan muotoa sekä painoa. He valitsevat niistä joitakin, joilla voisivat laskea uhrinsa itsetuntoa. Koska -se on heissä itsessään, se on osa uhria, sitä ihmistä- ja jos uhri on yhtään epävarma piirteistään, se on kuin kivellä päähän.
Yleensä narsisti sotkeutuu kaikkeen sellaiseen, mikä on kiinni luonnostaan ihmisessä, mikä on aitoa ja mikä on uniikkia, mikä tekee toisesta ihmisestä toisen ja hänestä juuri hänet.
Hän tunkeutuu toisen ihmisen auraan sekä silmien kautta varastaa energiasi. Hän yrittää muuttaa sinun omakuvasi ihan täysin eri ihmiseksi. Tällöin sinut on laitettu valmiiksi pakettiin ja olet niin epävarma, että kukaan ei kuule sinua enään kun huudat, et välttämättä edes itse. Seuraukset ovat ne, että alat toimia kuten hän, koska hän on manipuloinut sinut uskomaan, että on todistanut sinulle oikean ja vain oikean.
Kävelette yhdessä portaita ylös, kuin isoon kaoottiseen kellotorniin ja lopulta hän työntää sinut alas.
Hän saattaa kävellä rappuset vielä alas asti, ja piestä sinua vielä viimeistä kertaa.
Kunnes sielusi on hänen.
--
Psyykkisemmillä ihmisillä saattaa olla eri juttu. Narsistit vaistoavat energiaa, miten uhri tuntee. Mutta moniko narsisti uskoisi, että uhritkin voivat olla psyykkisesti voimakkaita. Okkultistisia.
Jos näin on- Tämä uhri tuntee kaiken, mitä narsisti ajattelee, tekee, elehtii. Hän näkee katseesta kaiken lävitse ja onnistuu käyttämään energioitansa tätä vastaan. Hän pystyy käyttämään pimeitä voimiaan, suojellakseen itseään.
Narsistin voimat tulevat muista ihmisistä ja heidän energioistaan, jotkut ihmiset saavat voimansa korkeammalta. Kaikkeudesta tulevat voimat, ovat voimakkaampia. Ne ovat lahja suojelukseen.
Narsisti kokonaisuudessaan. (Energiavampirismi)
3
317
Vastaukset
- Pirjo L
Rakkaat valotyöntekijät, astutte pyhään hetkeen, kun valo voimistuu. Tämä on hetki, jolloin pyhä ruusutähtiportti alkaa avautua ja alatte harmonisoida tietoisuuttanne kosmisen luomismatriisin kanssa, valmisteluna viime askeliin ajankohtaisella evoluution transformaatiomatkallanne.
Tämä 11:11-portaali on erityisen voimakas, koska se on käytännössä 11:11:11. Kolmoisenergiat edustavat jumalaisen Kristus-valoenergian aktivointipistettä. Tällä kertaa tapahtuu säteilyräjähdys ja alatte aktivoida ruusutähtiporttia tai -portaalia, mikä on yhdistymiskohtanne kosmiseen tietoisuuteen.
Rakkaimmat ystävät, tässä transformaationne viime vaiheessa olette aktivoineet alkuperäisen täydellisyyssuunnitelmanne DNA:ssa, tasapainottaneet sisäiset maskuliini- ja feminiinienergianne ja aktivoineet täysin valokehonne. Olette aktivoineet käpylisäkkeen ja aloittaneet tämän rauhasen muuntamisen uuteen kristalliseen energiamuotoon, jotta se voi vastaanottaa ja välittää kristallivalon korkeampia taajuuksia.
Nyt alatte avata ruusun terälehtiä energiakentässänne ja muodostaa tai luoda auratähtiporttia, joka sallii teidän päästä ykseyden kosmiseen valoon suoraan yksilöinä ja kollektiivina. Kun alatte muodostaa tätä yhtenäistä kauneusmallia energiakehossanne, myös planeetta alkaa luoda tätä tähtiporttia, alkaen alueelta minkä tunnette etelänapana. - niinpäniin
"Hän tunkeutuu toisen ihmisen auraan sekä silmien kautta varastaa energiasi. Hän yrittää muuttaa sinun omakuvasi ihan täysin eri ihmiseksi. Tällöin sinut on laitettu valmiiksi pakettiin ja olet niin epävarma, että kukaan ei kuule sinua enään kun huudat, et välttämättä edes itse. Seuraukset ovat ne, että alat toimia kuten hän, koska hän on manipuloinut sinut uskomaan, että on todistanut sinulle oikean ja vain oikean. "
Hän muuttaa uhrinsa sellaiseksi joka sopii hänen maailmankuvaansa, hänen tarpeisiinsa. Sinun tarpeilla ja tunteilla ei ole mitään väliä. Sinä olet vain olemassa, häntä varten. Tyhjä kuori, sekin tuunattuna hänelle mieluiseksi."Hän muuttaa uhrinsa sellaiseksi joka sopii hänen maailmankuvaansa, hänen tarpeisiinsa. Sinun tarpeilla ja tunteilla ei ole mitään väliä. Sinä olet vain olemassa, häntä varten. Tyhjä kuori, sekin tuunattuna hänelle mieluiseksi. "
Niin jotain sellaista tässä aloituksessa/jatkokeskustelussa on mitä itsekin joskus ajatellut, mutta ihan en tiedä tuosta auraan tunketumisesta ja korjaisin tuon lainaamani lauseen aloituksen muotoon "hän yrittää muuttaa"...
Monestihan olen jo aiemmin tuonut omasta suhteestani esiin sen, että minusta tuntui että minua yritettiin "muuttaa" tietynlaiseksi...
Aluksi annettiin ymmärtää, että kaikki naiset on "sellaisia", jossain vaiheessa kerrottiin jostakin naisesta jolla oli kuulemma oli suhde kolmeenkin mieheen yhtäaikaa ja sillä kuulemma meni hyvin, sitten alkoi tapaamisten jälkeen tulla niitä ilkeitä "joku pääsee liukkaille" kommentteja ja vielä suhteen päättymisen jälkeenkin tuli seksitarjouksia tyyliin ei sen väliä kenen kanssa, vaikka hän tiesi että minulla oli uusi suhde...
Hänellä itsellään oli useita suhteita samanaikaisesti ja käsittääkseni saattoi samankin päivän aikana tavata kahtakin naista, että itse teki/käyttätyi niin mistä minua ikäänkuin "syytti"...tai ikäänkuin yritti että hyväksyisin itselleni joko saman toimintamallin...tai muuttuisin hänen kaltaisekseen, keskittyisin pelkän seksin hakemiseen/saamiseen...muuttuisin "sellaiseksi" naiseksi...
Mutta tähän aiheeseen liittyen itse aikoinaan "sitä kaikkea" pähkäillessäni olen ennemminkin päätynyt pohdinnoissani tähän juttuun...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Projektiivinen_identifikaatio
Mutta kuten alussa korjasin..."hän yrittää.." niin ajattelisin että minun kohdallani hän sillä tavoin laski väärin, että minä uskalsin katsoa myös itseäni, minua hävetti oma valintani olla semmosessa suhteessa...ja suhteen päättymisen jälkeen ajattelin ettei ikinä enää sellaista suhdetta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861699Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171075Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981027Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146759Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs49681- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661