Papujen paistaminen

Nälkäkurkiainen

Onko kukaan muu huomannut, että valkoiset pavut tomaattikastikkeessa vaativat huomattavasti vaativamman esikäsittelyn ja paistoprosessin, kuin perinteiset ruskeat pavut tai kidney pavut?

Itse olen suosinut papu pekoni paistoksessa sitä, että laitan ensiksi pannulle pekonit. Paistelen niitä tiettyyn vaiheeseen asti ja sitten lisään pannulle esikäsitellyt pavut.

Tällöin papuihin, varsinkin tomaattikastikkeessa tulee se pekonille ominainen positiivinen maku ja karamellisoitunut suutuntuma.

Vaikka paistoprosessi on äärimmäisen tarkka, niin silti uskallan kehottaa yhä useampia kokeilemaan myös vaihteeksi valkoisia papuja tomaattikastikkeessa omaan paistokseensa.

Oikein valmistettuna 10/10

3

3077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotikokki

Tässähän tuli nälkä.
      Tuo ruoka ohje vaikuttaa sellaiselta, kuin mitä lännen elokuvissa länkkärit tekee nuotiolla ja näyttääkin herkulliselta.
      Perinteistä lännenmiehen perus ruokaa ja nälkä lähtee varmana.

• JK JK

NIINKÖ ?

• beans n toast

Kait ne palaa jos paistan, itse kiehautan kevyesti teflon kattilassa. Parhautta on beans on toast, eli paahtoleipää paistetaan kevyesti öljyssä, päälle juustoraastetta ja kuumat pavut päälle!! Halpaa ja hyvää!! ai niin ja päälle pippuria! Ja Lidlissä halvimmat pavut, hyvää myös tortillan välissä. ja riisin! Kunhan paistaa sipulisilppua riisin sekaan ja maustaa topakasti!
      Itse teen huomenna Lidlin tarjous wok vihanneksista ja nuudelista ja tarjous kanankoivista wokin, siis tietty uunissa paistan kanat ja sitten revin paloja wokkiin, wok vihannes pss oli vain 0,89e ostin kaksi joten teen isot kasat ruokaa perheelle! Loppuviikosta tarkoitus tehdä lasagnea myöskin isot annokset, Halpahallissa oli tarjouksessa joku aika sitten 1kg jauhelihaa jotain alle 5e, osan olen jo käyttänyt spaghettiin ja miehelle tein 2 purilaista, loput lihoista heitin pakkaseen ja aion käyttää ne herkkulasagneen ;)
      Lidlin juusotraasteella ja maidolla ei tule kalliiksi ja sieltä myös tomaattimurskat ja pastalevyt!
      Tarkoitus pakastaa noin puolet että on mistä ottaa jos tullaan esim kipeiksi joilloin kokkailu on yhtä tuskaa.. Myöskin hätävaraa olla pitää sillä koskaan ei tiedä milloin tulee joku akuutti tarve rahaan
      Tällä hetkellä tarkoitus autoa vaihtaa isompaan ja kalliimpaan ja turvallisempaan lapsukaisten kanssa kun ajellaan, entinen kun myydään ja otetaan vähän säästöstä niin pitäisi onnistuakin, ainakin näin toivon sillä kesällä tulee ajeltua tuhansia kilsoja Suomen lomakohteissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3242
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      108
      1020
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      42
      1012
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      981
    Aihe