Onko kukaan muu huomannut, että valkoiset pavut tomaattikastikkeessa vaativat huomattavasti vaativamman esikäsittelyn ja paistoprosessin, kuin perinteiset ruskeat pavut tai kidney pavut?
Itse olen suosinut papu pekoni paistoksessa sitä, että laitan ensiksi pannulle pekonit. Paistelen niitä tiettyyn vaiheeseen asti ja sitten lisään pannulle esikäsitellyt pavut.
Tällöin papuihin, varsinkin tomaattikastikkeessa tulee se pekonille ominainen positiivinen maku ja karamellisoitunut suutuntuma.
Vaikka paistoprosessi on äärimmäisen tarkka, niin silti uskallan kehottaa yhä useampia kokeilemaan myös vaihteeksi valkoisia papuja tomaattikastikkeessa omaan paistokseensa.
Oikein valmistettuna 10/10
Papujen paistaminen
3
3055
Vastaukset
- Kotikokki
Tässähän tuli nälkä.
Tuo ruoka ohje vaikuttaa sellaiselta, kuin mitä lännen elokuvissa länkkärit tekee nuotiolla ja näyttääkin herkulliselta.
Perinteistä lännenmiehen perus ruokaa ja nälkä lähtee varmana. - JK JK
NIINKÖ ?
- beans n toast
Kait ne palaa jos paistan, itse kiehautan kevyesti teflon kattilassa. Parhautta on beans on toast, eli paahtoleipää paistetaan kevyesti öljyssä, päälle juustoraastetta ja kuumat pavut päälle!! Halpaa ja hyvää!! ai niin ja päälle pippuria! Ja Lidlissä halvimmat pavut, hyvää myös tortillan välissä. ja riisin! Kunhan paistaa sipulisilppua riisin sekaan ja maustaa topakasti!
Itse teen huomenna Lidlin tarjous wok vihanneksista ja nuudelista ja tarjous kanankoivista wokin, siis tietty uunissa paistan kanat ja sitten revin paloja wokkiin, wok vihannes pss oli vain 0,89e ostin kaksi joten teen isot kasat ruokaa perheelle! Loppuviikosta tarkoitus tehdä lasagnea myöskin isot annokset, Halpahallissa oli tarjouksessa joku aika sitten 1kg jauhelihaa jotain alle 5e, osan olen jo käyttänyt spaghettiin ja miehelle tein 2 purilaista, loput lihoista heitin pakkaseen ja aion käyttää ne herkkulasagneen ;)
Lidlin juusotraasteella ja maidolla ei tule kalliiksi ja sieltä myös tomaattimurskat ja pastalevyt!
Tarkoitus pakastaa noin puolet että on mistä ottaa jos tullaan esim kipeiksi joilloin kokkailu on yhtä tuskaa.. Myöskin hätävaraa olla pitää sillä koskaan ei tiedä milloin tulee joku akuutti tarve rahaan
Tällä hetkellä tarkoitus autoa vaihtaa isompaan ja kalliimpaan ja turvallisempaan lapsukaisten kanssa kun ajellaan, entinen kun myydään ja otetaan vähän säästöstä niin pitäisi onnistuakin, ainakin näin toivon sillä kesällä tulee ajeltua tuhansia kilsoja Suomen lomakohteissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275