Mistä se johtuu että tällä palstalla ei voida käydä asiallista keskustelua?
Tuntuu siltä että palstalla kilpailevat valtaosin "päätään aukovat ja rääpivät alaikäiset teinit" näille toivoisi löytyvän ikä- ja älytasolleen jokin toinen foorumi.
Asiallisuutta toivoisin.
On tämä kummallinen keskustelupalsta!
14
124
Vastaukset
- Horst Nussbaum
Jos luet enemmän täällä kirjoittelee entinen C5 nykyinen hilux ja tuleva ooppelifani ja loput on ilmeisesti yhdeltä ainoalta puppugeneraattorilta jonka sanoma on mb ovat ruosteisia loppuunajettuja ja ylihintaisia, kysytään mitä tahansa vastaus on että minulla on ollut x määrä mb ja loppu on jotain yllämainituista. Jos haluat asiallisia vastauksia mene mese.fi tai mersufoorumi.net missä ei ole näitä 24 älykköjä. Valitettavaa tämän palstan suhteen sama pätee myöskin keskustelujen aloitusten suhteen, väitän että neljä viidestä aloituksesta on yhdeltä ja samalta henkilöltä. Muuten olet oikeassa näiden Niko-Petterien suhteen, täällä askarrellaan paljon lapsille tyypillisellä keskittymisellä pissa kakka ympäristöön.
- BMW tai MB
Kateellisuus ja tietämättömyys korostuu varsinkin BMW ja Mersu palstoilla.
- Horst Nussbaum
Jollain muotoa jos omistat ja pidät BMW:stä tai MB:stä olet yhdistelmä yhteiskunnan vihollisesta numero 1, haaskaat rahoja ruosteeseen ja vikoihin vaikka kehitysapu ja naistutkimus olisivat eettisesti hyväksyttävämpiä, korostat omaa itsekeskeisyyttäsi ajamalla paremmalla autolla kuin naapurisi joka saa kuulla siitä kiukkuiselta akaltaansa. Onhan noita syitä, kateus on tämän maan käynnissä pitävä voima.
- she shaamelaishelleh
Horst Nussbaum kirjoitti:
Jollain muotoa jos omistat ja pidät BMW:stä tai MB:stä olet yhdistelmä yhteiskunnan vihollisesta numero 1, haaskaat rahoja ruosteeseen ja vikoihin vaikka kehitysapu ja naistutkimus olisivat eettisesti hyväksyttävämpiä, korostat omaa itsekeskeisyyttäsi ajamalla paremmalla autolla kuin naapurisi joka saa kuulla siitä kiukkuiselta akaltaansa. Onhan noita syitä, kateus on tämän maan käynnissä pitävä voima.
Mersumies on sikasikasika. Mersumies, ole rehellinen. Myy Mersusi ja vaihda naistutkimukseen. Osta Tojota osamaksulla. Ja vaadi muitakin tyytymään semmoisheen.
- kaikki ruostuu
Kiimanhan voittaa kateus
.
Noiden toyo terojen ja sitrusmiesten (poikasten) keskustelun taso jäänyt kieltämättä sinne eskarin hietalaatikolle.
Jos ja kun joku viitsisi siistiä tämänkin keskustelufoorumin eipä jäisi paljoa jäljelle kun toisten merkkejen kommentit ja muut foliopäiden vastaukset ja aloitukset katoaisi bittimaailmaan.
Mersuforumi ainoa järkevä keskustelupalsta (tarvitsee sen tärkeän rekistöröitymisen) kuten järkevillä foorumeilla vaaditaan karsii nämä provoilijat. - kateelliset purnaa
Mikään ei herätä yhtä paljoa kateutta kuin mese!
- teroilun tuskat
Tojoteroja kiukuttaa kun täällä ei suostuta tunnustamaan jotain takaisinkutsuvanaa perässään vetävää Tojontohjoa laatuautoksi. Yrittävät sitten kostaa provoilemalla ja keksimällä pipipäisiä tarinoitaan. Luulevat, että niihin aikamies uskoo. Maailmaa nähnyt.
- BMW tai MB
teroilun tuskat kirjoitti:
Tojoteroja kiukuttaa kun täällä ei suostuta tunnustamaan jotain takaisinkutsuvanaa perässään vetävää Tojontohjoa laatuautoksi. Yrittävät sitten kostaa provoilemalla ja keksimällä pipipäisiä tarinoitaan. Luulevat, että niihin aikamies uskoo. Maailmaa nähnyt.
Ja jos ei muuta keksitä, niin vedotaan BMW:n ja Mersun "huonoon" takavetoon... Mutta kyllähän nuo "asiantuntijat" tietävät mistä puhuvat...
- Horst Nussbaum
Mielenkiintoisia havaintoja mb porukka ei käy aukomassa päätäänsä muiden merkkien keskustelupalstoilla, meidän entinen C5 nykyinen hilux ja tuleva ooppeli hillopää ei kehu toyotaa toyota osiossa ja bmw osastolla osa trolleista pyörii oman peräaukkonsa ympärillä. Oikeasti asiallisiin kysymyksiin vastataan, mutta suurinosa niistä mitä täällä pyörii on feikkejä ne kyllä huomaa kun lukee kysymyksen.
- katteellinen
Olen kateellinen ruosteisille mersuille ja kun ne ei kestä mitään.
- corollat1
En ole omistanut ikinä mersua, enkä todennäköisesti ikinä hankikkaan. Talosta löytyy corolla 1999 ja 2008.
Huvittaa tämä avautuminen täällä mersu palstalla! Miksi ihmeessä tänne tullaan vakuuttamaan sitä kuinka paskoja mersut ovat?
Itsellä Toyotani toimivat, eivätkä ole mikään minuuden jatke. Ei ole tarvetta täällä haukkua mersuja. - land cruiser kestää
"Ei ole tarvetta täällä haukkua mersuja."
Eikä minulla
Kunhan vaan ei ole ruostetta ja toytota.- no ei seiso
Miksihän tänne tulee kaikenmailman Hi-luksi kuskit pätemään?
Onko kaikilla toyomiehillä alemmuuskopleksi, eikö seiso?
- Paavo Pesusieni
Ei täällä ole kuin se yksi Hi-Lux ja silläkään ei ole autoa itsellään. Villitys alkoi sen jälkeen kun se Jeremyn kerrostalon räjäytyksen youtubelta missä se romu oli talon katolla. Joten täällä tuskin riehuu muita ompelukoneen omistajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233