Onko kokemusta?
Kaupittelevat kovasti sosiaalitoimiston ja kelan tukea saavia ulkomaalaisia?
Onkohan vanhakin yritys tai uusi?
Vuokra-asema oy
12
3358
Vastaukset
- Internetsivut
http://www.vuokra-asema.fi/fi/
http://www.vuokra-asema.fi/fi/content/7-vuokranantaja
Arvoisa vuokranantaja!
Asunnonhakijat ovat tehneet kanssamme sopimuksen, jossa he sitoutuvat vastaamaan sopimussuhteeseen johtuvista kuluista. Palvelumme on siis veloitukseton vuokranantajalle. Tarkastamme aina vuokralaisen luottotiedot.
Ainakin on palvelu ilmainen vuokranantajille. Siis ompa outoa?- olen ruotsalainen
Onko kokemusta?
Loytyykö asunnot?
- Ytj tiedot tässä!
Ainakaannettisivujen perusteella ei selviä ketä välittäjiä on työssä.
Y-tunnus: 2580881-5
Viimeisin tieto Alkupvm Tietolähde
Toiminimi Vuokra-asema oy
07.11.2013
Patentti- ja rekisterihallitus
Aputoiminimi helppi palvelut
07.11.2013
Patentti- ja rekisterihallitus
Yritysmuoto Osakeyhtiö 07.11.2013 Patentti- ja rekisterihallitus
Kotipaikka HELSINKI 07.11.2013 Patentti- ja rekisterihallitus
Yrityksen kieli Suomi 15.11.2013 Verohallinto
Päätoimiala Kiinteistönvälitys (68310) 29.10.2013 Verohallinto
Postiosoite Sulkapolku 3
00370 HELSINKI
26.11.2013 Yhteinen
Käyntiosoite Sulkapolku 3
00370 HELSINKI
26.11.2013 Yhteinen
Puhelin 0207118740 26.11.2013 Yhteinen
Sähköposti 26.11.2013 Yhteinen
www www.vuokra-asema.fi 26.02.2014 Yhteinen
helppi palvelut | HELSINKI
Muut palvelut: Yhtiön toimiala on kiinteistövälitys. Muu palvelutoiminta.
Puhelin 040-3532329n- Inoasta
Inoa:
Vuokra-asema Oy
Varsinainen jäsen: Votmani Yousef
Varajäsen: Hosseini Arash
- asdfer
Meilä on vaain hyva palveluu. Reikä on reikä baba, vaikka seinässä on reikä työnnä siihen :D
- odotetaanihmetellään
Vähän nihkeästi menee asiat. Vuokra tulee jos tulee, riippuu siitä onko vuokralainen uusinut puolivuosittain tehtävän oleskeluilmoituksensa. Jos ei ole uusinut niin kaupungin maksama osuus vuokrasta loppuu. Maahanmuuttaja ei juurikaan osaa suomea eli asioiden hoitaminen on työlästä. Sopimusta tehtäessä Vuokra-aseman edustaja lupasi hoitaa kaikki tällaiset asiat, mutta ei sitten myöhemmin niitä hoitanutkaan. Myös vuokrankorotusilmoituksen kanssa on vähän niin ja näin. Vuokralaisen pitäisi osata hoitaa keskustelut uudesta vuokrasta kaupungin ja ´Kelan kanssa. Mitä teet jos ei osaa???? En kai minäkään lähde asiaa hoitamaan vuokralaisen puolesta........
- LuotettavaaToimintaako
Liikkeenjohdosta kertoo varmasti jotain se, että saatavia peritään yhtiöltä näköjään oikeusteitse...
- Vuokraisitko
Viimeisin velkomustuomio näyttää olevan lokakuulta -16 ettänäin
- Maksuavailla
Viimeisin protesti 28.2.2017
- OnkovuokraasemaOy
Firman puhelin ei enää vastaa, toimisto on suljettu ja toimitusjohtajan puhelinnumero on poistettu käytöstä. Firma on siis ilmeisestikin päättänyt lopettaa toimintansa ja vastuuhenkilöt ovat liuenneet maan alle.
- erikeber
Yousef Votmani on tällä hetkellä vankilassa. Istuu Keravalla :(
- Anonyymi
Älkää luottako tämän yritystä. Yritys ei ottaa mitään vastua. Vuokralaiset ei ollut rehelisia. Hän ottaa paljon rahaa itselleni ja pesee kädet. Oikeudessa kestää asiat kauan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569