Vuosikymmeniä olen kuullut puheita siitä, kuinka Jeesuksen tulo on lähellä. Nyt on ensimmäinen kerta, kun joku sanoo sisimmässäni: “Ole valmis, sillä viimeinen näytös on alkamassa.”
Älä pelkää, en ole nyt ennustamassa, minä päivänä Jeesus tulee takaisin. En edes vuotta, milloin se tapahtuu. Se ei ole minusta olennaista. Olennaisinta on valmistautua siihen oikein ja ymmärtää, mikä on tärkeätä tässä ajassa.
Olemme kuulleet uutisia suurista maanjäristyksistä, tuhkapilvistä, öljykatastrofeista, Israelin kasvasta ahdistuksesta, terrorismista ja vihasta kansojen kesken ja koko maailmaa koskettavasta talouskriisistä. En puhu nyt näistä ennusmerkeistä, sillä sinä löydät ne Raamatusta.
Jeesus sanoi: “Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä. Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.” (Matt. 24:32)
Kaikki se, mihin ihmissuku on turvautunut, otetaan pian pois. Armonaika on päättymässä. Kun ihmissuku hylkää Jumalansa ja Isänsä, se joutuu kohtaamaan sen seuraukset. Kun ihmissuku on hylännyt valkeuden, se saa tilalle pimeyden.
121
Vastaukset
Eli tähänkin piti sitten sotkea israelfanituspolitiikkaa.
Jos joillakuilla on ahdistus, niin palestinalaisilla.
Niinsevaanmenee.
Tue Eappia:
http://www.eappi.fi
HYVÄ!- ( KTS ei kirj.)
Joo. Minä palestiinalaisena inhoan juutalaisia ja toisena kristityt. Heillä Raamattu, mutta minä osaan demonina lukea sitä kuin piru raamattua ja tuoda omaa muslimiasiaa kiväärimiehen kanssa hamasin räjähteiden turvaamana tietysti liikun ja valehtelen jatkuvasti. Se on minun työni nykyisin.
En kestä kristittyjä ja raamattua, en kestä juutalaisia, en kestä Israelia, en kestä, en kestä, yritän tehdä tästä palestiinalaisen sivuston, sitä kestän, kestän, kestän...- ...
....
- 23rfgbh
Näillä saarnaajilla on aina kiire saada väki uskomaan sanomaansa. Aina. Ymmärtäähän sen. Ei se kolehtihaavin täyttyminen saarnaajaa auta kuin omana elinaikanaan.
- 23rfgbh
Joo. Minä ehätän sanomaan aina saman mielipiteeni täällä, trolli kun olen. Muuten olisikaan trolli jos kirjoittaisin asiaa ja asiallisia mielipiteitä. Mutta kun en ole uskossa niin niin voin vain olla trooli ja silleen...Multinikkejä en kestä, en...
23rft, 245rtf, 24rtfgb, 234rfg, 2345rtfg, 2rfgh,23erfgv,234 rtfg,23rfhg , 2354rtfg.23rffg,234erdf,erttkl,234trg,23esfd,23rfgb,23erdf,234wertfg
234trggb,234rfd,23r4tfg,234erf,23wrefv,123erf,234rtgbn,,234rtgbn,23rfgvb23fghf,23rfgbh
- pääveli
Ei sellaista valtiota kuin Palestiina ole koskaan ollut olemassa.Miksi aina touhuatte siitä.
- ---
Valtiostatusko se ratkaisee saako jostain keskustella vai ei?
--- kirjoitti:
Valtiostatusko se ratkaisee saako jostain keskustella vai ei?
Näitten äärisuskontoidioottien vanhemmat olisviat kyllä aikoinaan saaneet järkeillä että kun ei meillä oo koskaan ennen jälkeläisiä ollutkaan niin eihän niitä kuulu silloin tehäkkään....
- KTS (KTS ei kirj.)
KTS kirjoitti:
Niin sanottiin Suomestakin sata vuotta sitten
HAHAHAHAHAHAHA!!!!Minä olenkin palestiinalainen ja Hamasin jäsen. HAHAHAHAHAHAHA!!!!
- KTS (KTS ei kirj.)
No, mitenkäs ne homot lapsia tekisikään?
- ---
Miksi moinen meidän nikkivarasta noin kiinnostaa?
- KTS (KTS ei kirj.)
--- kirjoitti:
Miksi moinen meidän nikkivarasta noin kiinnostaa?
No kun homot puhuu kuin asiantuntijat lapsista ja samat homo ateistit/trollit toimii asiantuntijoina, mitä Raamattuun tulee.
Tuntuu, että ei ole penaalin terävimmistä kynistä kysymys, eikä kaikki lepakot ole palanneet vintille. - ---
KTS (KTS ei kirj.) kirjoitti:
No kun homot puhuu kuin asiantuntijat lapsista ja samat homo ateistit/trollit toimii asiantuntijoina, mitä Raamattuun tulee.
Tuntuu, että ei ole penaalin terävimmistä kynistä kysymys, eikä kaikki lepakot ole palanneet vintille.Sinua kiinnostavat monenlaiset asiat. Ei se mitään.
- ...
--- kirjoitti:
Sinua kiinnostavat monenlaiset asiat. Ei se mitään.
...
- -jarmo-
Jokainen pelkääjä naureskelee, vähättelee ja keksii tekosyitä. Sisimmässään he pelkäävät enemmän kuin uskaltavat ajatella ja siksi siirtävät ajatukset noiden naurettavuuksien taa. Kuitenkin totuus hiipii selän taa ja pelkääjä ei uskalla katoa taakseen, vaan keksii lisää naurun aiheita.
Totuus on se, mitä aloittaja kertoi, ...se on viimein alkanut, vuosikymmeniä, jopa satoja vuosia odottamamme asia... Jeesuksen paluun viimeiset vuodet.
Jos joku TIETÄÄ että se päivä on tulossa ja sitä odottaa, sitä lähempänä ja todellisempana tuo päivä on, mitä pidemmälle aika kuluu, eikä määräaika ole siirtyvä, vaan se saapuu. Kaikki saapuu ajallaan, kun on sen aika. Ja nyt on!pelko on ihan teijän lössin perseessä kun pitää ihan nikkejä varastaa ja petokseen syyllistyä kun ei muuten pärjää.
- ---
Tarkennetaanpa. Tarkoittaako "nyt" tässä tapauksessa mitä?
- Kyseliä
Ja tarkempi päivä on...?
- Amen
Totisesti, Jarmo, puhut asiaa.
Tuus Soffiina kattoon mitä tää onneton jengi yrittää viimeisenä keinona...
:D- KTS (KTS ei kirj.)
Siinä se on vellihousu homo kun pelottaa niin , että kirjoittaaa "Tuus Soffiina kattoon"
Ei pärjää omillaan vaan apua pyytää valeheisiinsa. No jo aikoihin eletty. Sitten palestiinan lippua ja asemiestä rät-tipäässä kumarretaan.
Sama sairaus teillä näyttäisi olevan ainakin.- ---
Perin kristillistä puhetta.
- KTS (KTS ei kirj.)
KTS
10.3.2014 20:55
0
Sulje
Siinä toinen tekopyhä *******
KTS
10.3.2014 20:55
0
Sulje
Tuus Soffiina kattoon mitä tää onneton jengi yrittää viimeisenä keinona...
Xiina
26.11.2011 19:05
0
Sulje
Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
Vastaukseni: Ei välttämättä
Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiemmin. Suuret projektini päättyi usein huonosti, kun en jaksanut hoitaa niitä loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623