Koskissahan on pieneksi kaupungiksi mukavan virkeä populaatio nuoria ulkomaalaisia, tarkoitan tietenkin HAMKin opiskelijoita ja toki muitakin ulkomaalaisia. Haluaisinkin kaveripiiriini vähän vaihtelua, minulla on paljon Suomalaisia ystäväviä mutta hyvin vähän kansainvälisiä. Kielitaidon parantaminen ja kulttuureista oppiminen ei ole ollenkaan vähäisiä piilovaikuttimia. Siis osaatteko kertoa vaikka HAMKin opiskelijat tai muut missä voisin luontaisesti tutustua nuoriin ulkkareihin, sanotaan nyt 20-35 vuotiasiin. Mitä he touhuilevat vapaa-ajallaan ja missä, ei kai koko porukka jumittele Tampereella, ainakaan aina? Jos muita hyviä ideoita asiaan liittyen on niin kiitos mielellään kertokaa pois.
ps. en kaipaa mitään rasistista negaa, persuänkyrämittarini on tapissa ;)
Vähän kansainvälistä sutinaa & suhteita
me gusta
1
258
Vastaukset
- cccccccccc
Löytyisikö esim. Kieli-/Kaverikuppila -illoista
http://www.valkeakoski.fi/portal/suomi/kulttuuri_ja_vapaa-aika/tapahtumakalenteri/?event=9970
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089