Köyhiä kyykytetään urakalla. Olenkin hommannut sellasen paidan jossa lukee orja. Kun joudun orjahommiin niin laitan sen paidan päälle jotta kaikki tietää minun asemani siellä työpaikassa.
Köyhät kyykkyyn
6
74
Vastaukset
- Nolla euroa
Mistä sais sellasen paidan, jossa lukee nollatuloinen.
Eihän ihmiset muuten tiedä, että on nollatuloinen.- tee-itse-menet.
Varminta on hankkia tekstitön paita esim. kirpputorilta ja kirjoittaa tekstiilitussilla. Tavallinen tussi ei välttämättä säily useiden pesukertojen jälkeen.
- tuleva orja.
PAitoja saa tilattua halutulla tekstillä. Itse tilasin netistä vaan ja maksoi 25 euroa.
- typsis
mun paidas lukee: TYP= TÄYSIN YHDENTEKEVÄÄ PASKAA
- orja nro 2
Voisin kanssa teettää itselleni orja paidan kun nyt vasten tahtoani joudun orjahommiin kanssa. Pätkätöitä ei lasketa töiksi ja siksi en saa liiton rahaa. Joten orjatyöt kutsuvat. Parempi ottaa siitä jotain irti ja protestoida.
- virall.viul.maksaja
Minä taas ajattelin hankkia paidan, jossa lukee "virallinen viulujenmaksaja". Sitä voi sitten käyttää kun pidetään noita verorahoilla sponsoroituja musiikkijuhlia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351758
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241549
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478