onko neitsyys arvostettava asia?

missä vika??

Mitä mieltä olette neitsyydestä? Olen huomannut keskustelupalstoilla, että ihmisillä on todella pinnallisia käsityksiä. Kerran mistan lukeneeni tekstin, jokka nainen sanoi, että miehen kanssa meni siihen saakka hyvin, kunnes nainen kertoi olevansa neitsyt ja mies jätti hänet siinä vaiheessa!!! Sen takia, että hän on neitsyt. Usein näkee niitä katkeria miesten kommentteja, joissa valitetaan sitä että naiset harrastavat usseiden kumppanien kanssa seksiä jo ennen avioliittoa. Kuka sellaisen käytetyn haluaisi? Naisten kommentteja ei näe näistä asioista niin usein. Minusta on pinnallista, että joidenkin mielestä neitsyys pitää menettää jo teininä! Pitääkö olla jonkun tietyn ikäinen tai sitten rituaalisesti avioliitossa??

Minua on ahdistanut to asia, vaikka oikasti ajattelen, että ei neitsyyttä ole pakko menettää nuorena ja en edes haluaisi sellaista miestöä, jolla on jotain inhottavan pinnallisia ajatuksia. Toisaalta minun on täytynyt tavallaan taistella itseni kanssa, koska ei uskoisi, mutta seksiasioistakin tulee sosiaalisia paineita nuorelle. Olen nyt 19, eikä itsetunto ole rehellisesti sanottuna kovin vahva, vaikka mielipiteitä löytyy.

Miksi seksiasiat nykyän kuuluu kaikille? Miksi seksiä voidaan laittaa lehtiin ja mainostaa netissä kokoajan?? En toivo sensuuria vaan asiallisuutta. Se on toki jokaisen ihmisen oma pääts miten haluaa vaikuttaa kanssaihmisiinsä. Ja iltapäivälehdet saavat valita laittavatko seksistisiä kuvia naisista joka toiseen artikkeliin ja nettisivut seksiseurapalvelumainoksia ym..

Olen myös lukenut niitä kommentteja että nuorena sekis ei vielä tuntunut oiken miltään. Se on tietysti yksilöllinen asia.

Mielestäni neitsyyttä ei TODELLAKAAN tarvitse hävetä, vaikka olisi minkä ikäinen. Seksuaalista häirintää, ahdistelua, hyväksikäyttöä ym pitää hävetä,mutta mitä hävettävää neitsyydessä on miehen tai naisen kannalta. Tietysti ymmärrän että sen voi tuntua surulliseelta ja turhauttavaltakin jos haluaa seksiä muuttei saa.
Ja jos taas on harrastanut seksiä vaikka useammankin ihmisen kanssa se eitee kenestäkään sen arvottomanpaa. Jokaisella on tietysti omat ihanteensa ja "vaatimuksensa" kumppania etsiessään ja mielestäni on hyväksyttävää jos ei halua sellaista kumppania joka on harrastanut seksiä useamman ihmisen kanssa.

209

6620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,mutta mitä

”Mielestäni neitsyyttä ei TODELLAKAAN tarvitse hävetä, vaikka”

Kenen tarvitsee, kenen ei. Eikös se ole ihan jokaisen oma asia joka ei kuulu muille.
      Joku haluaa hävetä neitsyyttä, joku rintojen kokoa tai ylimääräisiä kiloja.
      Moni nainen näyttää tarvitsevan vähintään tekosyyn, että voi hävetä (tai syyttää) jotakin ”vikaa” itsesään.

En arvosta neitsyyttä enkä ole arvostamatta.
      Toisaalta arvostan korkealle sellaisen luottamuksen jonka neitsyt voi osoittaa ensimmäiselle kumppanilleen.

• pääsiäinen tulee

Luulisi olevan jokaisen oma asia, jota ei tarvitse kertoa edes kysyttäessä.
        Tosiaan on niitäkin miehiä joiden mielestä naisen pitää olla neitsyt, mutta sellaisia löytyy varmaan lähimmän seurakunnan kokouksista. Nyt kun on pääsiäinen tulossa niin kirkot täyttyy, enimmäkseen naisista, eikun etsimään täydellistä enkeliä, hyvät täydelliset enkelit miehet...

http://tinyurl.com/h24se3x

• ätmi
        pääsiäinen tulee kirjoitti:

Luulisi olevan jokaisen oma asia, jota ei tarvitse kertoa edes kysyttäessä.
        Tosiaan on niitäkin miehiä joiden mielestä naisen pitää olla neitsyt, mutta sellaisia löytyy varmaan lähimmän seurakunnan kokouksista. Nyt kun on pääsiäinen tulossa niin kirkot täyttyy, enimmäkseen naisista, eikun etsimään täydellistä enkeliä, hyvät täydelliset enkelit miehet...

http://tinyurl.com/h24se3x

En kuulu seurakuntaan, mutta vaadin itselleni nuorta ja kaunista neitsyttä tyttöystäväksi.

Harmillisesti käytännössä kaikki naiset muuttuvat nykyään lutkiksi viimeistään täysi-ikäistyttyään, kun ovet baareihin aukeavat.

• Robert McKeancy

Tiedätkös että aikoinaan Linnanherrojen ja Kuninkaiden aikoina kun korkearvoiset ihmiset pyrkivät noudattamaan aitoja ihanteita, niin silloin oli suorastaan vaatimustasona että neito säilyttää neitsyytensä kunnes kohtaa oman aviopuolisonsa. Niin luuletkos että oli kyseessä ainoastaan ajan vaatimusten mukainen tapasääntö, vai uskotko että kykenen antamaan Auringosta Jeesukselta Kristukselta oikean vastauksen tähänkin asiaan. Nimittäin kyseessä on todellakin aito sielunpuhtaus säännön noudattaminen, jolloin neidot kykenevät valmistautumaan aidon uskonnollisen hartaus elämän kautta kohtaamaan aikuisen naisen elämään kuuluvan perhevelvollisuuden hoitamisen. Ja varsinkin yläluokkaisissa aristokraattisissa suvuissa naisillekkin tarjoutui mahdollisuus olla virkamieheksi koulutetun aviomiehensä uskollinen aviovaimo, joka kykeni useinkin intuitiivisten neuvojensa avulla tukemaan miestään ylimysten keskinäisessä valtakamppailussa. Niin voitko uskoa että tämä vanhan Eurooppalaisen Linnanherra aikakauden neitsyt ihanne varsinkin yläluokan naisilla oli kuitenkin aidosti todettava parhaimmaksi mahdolliseksi elämän suorituskaavaksi, joka todellakin alkoi sielunpuhtauden vaalimisesta neitsyyden ihanteen toteuttamisen kautta aina siihen hetkeen asti jolloin nainen oli varma kohtaamastaan aviopuolisosta.

• Poikuus tallella
        ätmi kirjoitti:

En kuulu seurakuntaan, mutta vaadin itselleni nuorta ja kaunista neitsyttä tyttöystäväksi.

Harmillisesti käytännössä kaikki naiset muuttuvat nykyään lutkiksi viimeistään täysi-ikäistyttyään, kun ovet baareihin aukeavat.

Minä kuulun seurakuntaan, ja vaadin myös, että tuleva vaimoni on neitsyt, ehdottomasti! Itsellänikin on vielä poikuus tallella ja halua, että koemme yhdessä sen " ekan kerran " ! Tapasin pari vuotta sitten erittäin viehättävän tytön ja seurustelimme pari vuotta ennekuin kävi ilmi ettei hän ollutkaan neitsyt!! Voi että, se oli pettymys ja minun piti lopettaa seurustelu, kun tyttö alkoi tuntua lutkalta, kun kuulin, että hän oli maannut jonkun miehen kanssa aiemmin. Tyttö ei ymmärtänyt asiaa ollenkaan ja ero oli surkea molemmille. Sen neuvon annan, että kysykää hyvät miehet jo aika alussa onko kumppaninne neitsyt, niin ei tarvitse pettyä niinkuin minun! Parikymppistä neitsyttä on näköjään nykyisin aika vaikeaa löytää. Luotan kuitenkin, että löydän sellaisen ja että tulen onnelliseksi hänen kanssaan. Naisen pitää olla puhdas, koska itsekin olen ! Muiden tekemisiin en ota kantaa, jokainen saa seurustella vaikka kuinka kokeneen naisen kanssa, mutta minusta siinä on jo paras herkkyys menetetty!

• Robert McKeancy
        Robert McKeancy kirjoitti:

Tiedätkös että aikoinaan Linnanherrojen ja Kuninkaiden aikoina kun korkearvoiset ihmiset pyrkivät noudattamaan aitoja ihanteita, niin silloin oli suorastaan vaatimustasona että neito säilyttää neitsyytensä kunnes kohtaa oman aviopuolisonsa. Niin luuletkos että oli kyseessä ainoastaan ajan vaatimusten mukainen tapasääntö, vai uskotko että kykenen antamaan Auringosta Jeesukselta Kristukselta oikean vastauksen tähänkin asiaan. Nimittäin kyseessä on todellakin aito sielunpuhtaus säännön noudattaminen, jolloin neidot kykenevät valmistautumaan aidon uskonnollisen hartaus elämän kautta kohtaamaan aikuisen naisen elämään kuuluvan perhevelvollisuuden hoitamisen. Ja varsinkin yläluokkaisissa aristokraattisissa suvuissa naisillekkin tarjoutui mahdollisuus olla virkamieheksi koulutetun aviomiehensä uskollinen aviovaimo, joka kykeni useinkin intuitiivisten neuvojensa avulla tukemaan miestään ylimysten keskinäisessä valtakamppailussa. Niin voitko uskoa että tämä vanhan Eurooppalaisen Linnanherra aikakauden neitsyt ihanne varsinkin yläluokan naisilla oli kuitenkin aidosti todettava parhaimmaksi mahdolliseksi elämän suorituskaavaksi, joka todellakin alkoi sielunpuhtauden vaalimisesta neitsyyden ihanteen toteuttamisen kautta aina siihen hetkeen asti jolloin nainen oli varma kohtaamastaan aviopuolisosta.

Tämä eräskin aito Karjalainen nainen on löytänyt innovaatisesti oman asenteensa aiheeseen josta keskustelemme.

Olen mielummin kuollut Lucia, kuin narttu.

https://www.google.com/search?hl=fi&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1920&bih=979&q=Neitsyyden ihanne&oq=Neitsyyden ihanne&gs_l=img.12...2974.6885.0.9117.17.7.0.10.10.0.159.681.5j2.7.0....0...1ac.1.39.img..6.11.706.bmJ-5A_tDqo#facrc=_&imgdii=_&imgrc=X7l1e3-67Lm4wM:;T-olQfls_P1uOM;http://3.bp.blogspot.com/-WafJlJzmA9U/Tt4NnZjY3oI/AAAAAAAADNI/PO3PKSGds08/s1600/hestia2.jpg;http://finnsanity.blogspot.com/2011/12/santa-lucia-kirkossa-neitsyys-marttyyri.html;800;533

• sipuli2
        Poikuus tallella kirjoitti:

Minä kuulun seurakuntaan, ja vaadin myös, että tuleva vaimoni on neitsyt, ehdottomasti! Itsellänikin on vielä poikuus tallella ja halua, että koemme yhdessä sen " ekan kerran " ! Tapasin pari vuotta sitten erittäin viehättävän tytön ja seurustelimme pari vuotta ennekuin kävi ilmi ettei hän ollutkaan neitsyt!! Voi että, se oli pettymys ja minun piti lopettaa seurustelu, kun tyttö alkoi tuntua lutkalta, kun kuulin, että hän oli maannut jonkun miehen kanssa aiemmin. Tyttö ei ymmärtänyt asiaa ollenkaan ja ero oli surkea molemmille. Sen neuvon annan, että kysykää hyvät miehet jo aika alussa onko kumppaninne neitsyt, niin ei tarvitse pettyä niinkuin minun! Parikymppistä neitsyttä on näköjään nykyisin aika vaikeaa löytää. Luotan kuitenkin, että löydän sellaisen ja että tulen onnelliseksi hänen kanssaan. Naisen pitää olla puhdas, koska itsekin olen ! Muiden tekemisiin en ota kantaa, jokainen saa seurustella vaikka kuinka kokeneen naisen kanssa, mutta minusta siinä on jo paras herkkyys menetetty!

AP.n kysymykseen suora vastaus: ei tarvi hävetä, itekään en häpeä neitsyyttäni vaikka olen jo yli kolmenkymmenen. Näin siis vakaumukseni vuoksi..

Ei sitä tosin tarvi huudella, yksityisasia on. Muttei niin yksityinen, etteikö joissain tilanteis vois tulla ilmi, jos vaikka sivutaan aihetta..

Ja miehille, jotka intoilevat asian suhteen; ottakaa rennosti ja löysätkää kravattia (edellinen!). Vaikka itse olen neitsyt, itselläni ei ole ehdotonta vaatimusta tulevan puolisoni suhteen (jos vielä sellaisen löydän!) asian tiimoilta (todella harvassa on miesten kohdalla, tiedän!). Riippuu tapauksesta, tilanteesta yms. Tietenkään mikään pelimieshistoria ei olis kelleen eduks ja vois toki siinä tapaukses vaikuttaa asiaan - mut tuskin pelimieheen ihastuisinkaan. Jo miehen nenäkarvan asennosta näkee nää jotku jutut - :)

• hmmm....

Jo seksiä jokusen kerran kokenut 20 vuotias on mukavampia ja rennompi seuralaisena ja paljon itsevarmempi. Kerran nuorena törmäsin neitsýeeseen ja oli tyttö ok. mutta tosi heikko. No itse hakusi jonkun kuukauden päästä seksiä ja kokemus oli molemminpuolin karmea. Pyysinkin jopa anteeksi häneltä. Kerran synnyttäneet olivat seksin suhteen parhaimpia. Ei estoja ja rentoja kumppaneita. No tästä kyllä jo yli 20 vuotta aikaa ja toiset mokomat yhden naisen kanssa. Parempi nuorena temppuilla ettei käy niinkuin kaikilla vaimon ystävillä keski iässä. Lähtivät toisen perään kun nuoruus jäi ilman kokeilua.

• NotSoPoikamies

Melko kovaa provoa täällä yritetään viljellä :D
        Sanokaahan vielä, että näiden naisten tulee olla pitkiä, vaaleita, sinisilmäisiä ja pitkäkalloisia :) Tai toisaalta taas kuulostaa, että uskontosi on Islam.

Ymmärrän toki, jos pahalta tuntuu, ettei ole toisen ensimmäinen "kumppani". Mutta sitä se elämä on. :)
        Ja jos ihminen OIKEASTI alkaa ajattelemaan, että joku on puhdas ja joku ei, niin siinä vaiheessa kannattaa oikeasti miettiä jo oman aivotoiminnan vakautta :D

• ätmi-sinkku
        sipuli2 kirjoitti:

AP.n kysymykseen suora vastaus: ei tarvi hävetä, itekään en häpeä neitsyyttäni vaikka olen jo yli kolmenkymmenen. Näin siis vakaumukseni vuoksi..

Ei sitä tosin tarvi huudella, yksityisasia on. Muttei niin yksityinen, etteikö joissain tilanteis vois tulla ilmi, jos vaikka sivutaan aihetta..

Ja miehille, jotka intoilevat asian suhteen; ottakaa rennosti ja löysätkää kravattia (edellinen!). Vaikka itse olen neitsyt, itselläni ei ole ehdotonta vaatimusta tulevan puolisoni suhteen (jos vielä sellaisen löydän!) asian tiimoilta (todella harvassa on miesten kohdalla, tiedän!). Riippuu tapauksesta, tilanteesta yms. Tietenkään mikään pelimieshistoria ei olis kelleen eduks ja vois toki siinä tapaukses vaikuttaa asiaan - mut tuskin pelimieheen ihastuisinkaan. Jo miehen nenäkarvan asennosta näkee nää jotku jutut - :)

Mies on luuseri jos ei ole saanut pimppiä alle 18 vuotiaana mutta naisen neitsyys on arvostettava asia jos se säästyy vaikka 25 vuotiaaksi asti. Minua ei kinnosta onko nainen pannut yhtä vai 20 miehen kanssa. Naiset kun pitää miestä rumana luuserina jos miehellä on poikuus tallella 29 vuotiaana vaikka.

• Marianne89
        NotSoPoikamies kirjoitti:

Melko kovaa provoa täällä yritetään viljellä :D
        Sanokaahan vielä, että näiden naisten tulee olla pitkiä, vaaleita, sinisilmäisiä ja pitkäkalloisia :) Tai toisaalta taas kuulostaa, että uskontosi on Islam.

Ymmärrän toki, jos pahalta tuntuu, ettei ole toisen ensimmäinen "kumppani". Mutta sitä se elämä on. :)
        Ja jos ihminen OIKEASTI alkaa ajattelemaan, että joku on puhdas ja joku ei, niin siinä vaiheessa kannattaa oikeasti miettiä jo oman aivotoiminnan vakautta :D

Käypä sinkut-palstalla katsomassa noiden kirjoittelijoiden menoa... Siellä ovat eniten äänessä ja meno sen mukaista.

• ätmi
        sipuli2 kirjoitti:

Siis mikä on harvinaista miesten kohdalla? Kokemattomia miehiähän on pilvin pimein, paljon enemmän kuin myönnetään ja tiedetään - eikä kyse useimmiten ole mistään "vakaumuksesta" myöskään...

Sen sijaan neitsytnaiset ovat harvassa. Sinä edustat arkkityyppiä "uskovainen pinko". Muita poikkeuksia ovat klassiset "ahdistunut aseksuaali" ja "susiruma siiderivalas", jne.

• ikisinkku 94

Mitä helvettiä te "ätmi" ja "Poikuus tallella" selitätte? :D Onko sillä mitään seksuaalista merkitystä että onko n. parikymppinen nainen kokeillut seksiä ennen kuin on teidän kanssanne? On teillä kyllä hiton ällöttävä ajattelu tapa, että kuka sielä on käynyt ja miten nainen ei olisi puhdas vaikka olisi harrastanut seksiä?
        Sillä nyt vaan ei yksinkertaisesti ole mitään merkitystä, että onko nainen kokeillut ennen vaiko ei. Naiset vain saavat keneltä haluavat. voisinpa väittää että itsekkään ette olisi kokemattomia jos saamis tilanne olisi sama kuin naisilla.
        Ja että siinä missä ätmin mielestä naiset muuttuvat lutkiksi kun pääsevät baariin, niin voisinpa väittää että enemmän baareista etsii seuraa baari ikään ehtineet miehet, kuin naiset.
        Sitäpaitsi jos nainen on kokenut, niin hän varmasti osaa antaa neuvoja, että miten saa parasta seksiä. että älkää nyt hyvät ihmiset pihtailko vaan antakaa palaa jos tulee paikka :D se on sitten näiden "ätmien" ja "poikuus tallella" tyyppien ongelma jos ovat niin nirsoja, että vaikka muuten olisi kivan oloinen ja hyvännäköinen tyttö ja pelkästään seksikertojen takia pitää sitten vaihtaa muijaa.

terveisin 20v kokematon ikisinkku

• näin se menee
        ikisinkku 94 kirjoitti:

Mitä helvettiä te "ätmi" ja "Poikuus tallella" selitätte? :D Onko sillä mitään seksuaalista merkitystä että onko n. parikymppinen nainen kokeillut seksiä ennen kuin on teidän kanssanne? On teillä kyllä hiton ällöttävä ajattelu tapa, että kuka sielä on käynyt ja miten nainen ei olisi puhdas vaikka olisi harrastanut seksiä?
        Sillä nyt vaan ei yksinkertaisesti ole mitään merkitystä, että onko nainen kokeillut ennen vaiko ei. Naiset vain saavat keneltä haluavat. voisinpa väittää että itsekkään ette olisi kokemattomia jos saamis tilanne olisi sama kuin naisilla.
        Ja että siinä missä ätmin mielestä naiset muuttuvat lutkiksi kun pääsevät baariin, niin voisinpa väittää että enemmän baareista etsii seuraa baari ikään ehtineet miehet, kuin naiset.
        Sitäpaitsi jos nainen on kokenut, niin hän varmasti osaa antaa neuvoja, että miten saa parasta seksiä. että älkää nyt hyvät ihmiset pihtailko vaan antakaa palaa jos tulee paikka :D se on sitten näiden "ätmien" ja "poikuus tallella" tyyppien ongelma jos ovat niin nirsoja, että vaikka muuten olisi kivan oloinen ja hyvännäköinen tyttö ja pelkästään seksikertojen takia pitää sitten vaihtaa muijaa.

terveisin 20v kokematon ikisinkku

"Onko sillä mitään seksuaalista merkitystä että onko n. parikymppinen nainen kokeillut seksiä ennen kuin on teidän kanssanne? "

Ei sillä kaikille ole merkitystä, mutta on sillä monille miehille merkitystä. Naiset helpommin kiintyvät kumppaneihinsa ja lisäksi ei monikaan mies arvosta sitä, jos nainen on ollut satojen miesten kanssa.

"Naiset vain saavat keneltä haluavat. voisinpa väittää että itsekkään ette olisi kokemattomia jos saamis tilanne olisi sama kuin naisilla. "

Tuo on kyllä täysin totta.

"Sitäpaitsi jos nainen on kokenut, niin hän varmasti osaa antaa neuvoja, että miten saa parasta seksiä."

Ei osaa antaa neuvoja, vaan nainen muuttuu tällöin nirsommaksi. Kokemattomat eivät kelpaa niin helposti.

• I wonder why...

Luultavasti menneiden aikojen neitsytihannoinnissa on ollut takana terve järki. Näin on varmistuttu ettei tulevalla puolisolla ole perillisiä joista voisi koitua hankaluuksia tulevaan suhteeseen kuten sukukaunat, perinnön tai aseman vaatiminen ( aateliset) tms.
        Myös sukupuolitaudit ovat olleet kohtalokkaita siihen aikaan koska ei ole ollut kunnon lääkkeitä.
        Huomaahan sen nykyisin kun ihmiset menee pikavauhtia naimisiin kun "tämä on se oikea" ja vuoden päästä on kattilat jaossa ja eikun perustamaan uusioperhettä. Lapset väsäävät lapsia ja jättävät kasvattamisen yhteiskunnalle (opettajat, sosiaaliviranomaiset, poliisi, sijaisperhaat jne.)
        Ennen ihmiset ovat olleet fiksumpia koska on ollut pakko, ei ole ollut nykyisiä turvaverkkoja. Kuten ei myöskään mediaa josta opitaan "elämäntaitoja".

• virgiiini
        ätmi kirjoitti:

Siis mikä on harvinaista miesten kohdalla? Kokemattomia miehiähän on pilvin pimein, paljon enemmän kuin myönnetään ja tiedetään - eikä kyse useimmiten ole mistään "vakaumuksesta" myöskään...

Sen sijaan neitsytnaiset ovat harvassa. Sinä edustat arkkityyppiä "uskovainen pinko". Muita poikkeuksia ovat klassiset "ahdistunut aseksuaali" ja "susiruma siiderivalas", jne.

Itse häpesin neitsyyttäni paljon 18-vuotiaana Halusin eroon ja hätäpäissäni etsin seksikumppanin www.panemua.net sivustolta. Sieltä sit löytyi 30-vuotias hikinen nörtti. Kyllä kaduttaa näin jälkikäteen.

• 4-18

"En arvosta neitsyyttä, enkä ole arvostamatta"
        Faith in humanity restored. Kiitos, että on olemassa joku muukin joka käsittää, ettei asiassa ole mitään ihmeellistä. Se joko on, tai ei ole eikä sillä iällä ole mitään merkitystä koska se lakkaa olemasta.
        Seksi on parhaimmillaan ihanaa, huonoimmillaan kamalaa. Eka kerta tuskin on niitä nautinnollisimpia kertoja kenellekään, edes aikuisena. Itse "menetin" (koska mitä menettämistä on asiassa jolla ei ole arvoa itsessään) neitsyyteni 14 vuotiaana. Seksi ei ollut hyvää silloin, eikä vuosia sen jälkeenkään. Opin harrastamaan seksiä niin että nautin siitä vasta täysi-ikäistyttyäni. Silti en kadu mitään. Jos olisin alkanut seksielämäni myöhemmin, voi olla että olisin nauttinut siitä alusta saakka, tai todennäköisemmin en ja opetteluun menisi yhtä kauan. Joka tapauksessa neitsyyden olemisella tai poissololla ei ole mielestäni mitenkään ratkaiseva asema missään elämäni vaiheessa.

• ..........

Sielun puhtaus on todennäköisesti menetetty siltä joka puhuu asiasta.
        Tekopyhät tytöt pitivät vain omaa h---mistaan eri asiana.
        Pakko-oireisuus johtuu ahdistuksesta, miehen naismaisuudesta.

• 8+13
        ätmi kirjoitti:

Ja "epävarma runkkari" joka tarvitsee kokemattoman naisen, jottei toinen vaan osaisi verrata sinua muihin. Sinulla kun on niin kovin mittaamaton pelko siitä, ettet ole riittävä kooltasi, taidoiltasi ja kestävyydeltäsi. Niin kuin et varmaan olekaan :(

• sipuli2
        virgiiini kirjoitti:

Itse häpesin neitsyyttäni paljon 18-vuotiaana Halusin eroon ja hätäpäissäni etsin seksikumppanin www.panemua.net sivustolta. Sieltä sit löytyi 30-vuotias hikinen nörtti. Kyllä kaduttaa näin jälkikäteen.

Niin, toki peräkammarin pojat ovat vielä asia erikseen.

Mutta uskovaisen miehen minä haluaisin, ja hänelle tässä säästelen itseäni (:D), toiv. vielä joskus jonkun löydän. Mutten mikään pinko ole, vaikka neitsyt oonki. Itseasiassa suusi loksahtais auki jos tietäisit musta enemmän - :)

• pääasia!
        sipuli2 kirjoitti:

Niin, toki peräkammarin pojat ovat vielä asia erikseen.

Mutta uskovaisen miehen minä haluaisin, ja hänelle tässä säästelen itseäni (:D), toiv. vielä joskus jonkun löydän. Mutten mikään pinko ole, vaikka neitsyt oonki. Itseasiassa suusi loksahtais auki jos tietäisit musta enemmän - :)

Sen vielä lisään, että olisihan se miehelle yhtä kunniakasta antaa poikuutensa tulevalle vaimolle. Näin siis tuumaa tähän feministi (mikä myös vaikuttaa vakaumuksen lisäksi siihen, että olen säilynyt neitsyenä). Mutta tiedän, että neitsyt miehet ovat harvassa.

Sitä mieltä olen kuitenkin, että miesten on ihan turha vaahdota naisten neitsyyden perään elleivät itse ole sitä. Tahat`s the point.

• enummarra25

::::D ei millään pahalla, mutta eka kerta ei todellakaan ole odottamisen arvoinen. Se on järetöntä sähellystä, jonka aikana on vaikee kiihottua, siksi naista voi sattua, ja tilanteesta voi tulla kaikinpuolin epämkava. Seksi on sellainen asia jota taytyy harjoitella, olisi vain hyväksi jos edes toinen on kokeneempi.

Teillä uskovaisilla on ihme uskomuksia ekan kerran hienouksiin. Kun sitä kerran kokeilee, nii tajuaa ettei se ole niin ihmeellinen asia että sitä varten tarvitsisi säästellä.

• mummeli51
        ätmi kirjoitti:

...voisitko kertoa mikä on lutka...

• käymme yhdessä ain

kyllä neitsyys on tärkeä.itse en ottaisi sellaista tyttöä tai poikaa jolta sellainen on mennyt harakoille.se on maailman paras asia jonka voi toiselle antaa kun pappi on sanottavansa sanonut ja siunannut yhteiselon

• NotSoPoikamies
        Marianne89 kirjoitti:

Käypä sinkut-palstalla katsomassa noiden kirjoittelijoiden menoa... Siellä ovat eniten äänessä ja meno sen mukaista.

Ai on vai? Taitaa peli olla sitten jo menetetty heidän osalta.
        Kaikille teille naisille voin vain osoittaa syvät pahoitteluni näiden yksinkertaisten tapausten takia. Otan osaa :/

• arvetononarvoton

Valitettavan vanhanaikainen näkökanta.

Jos sun nainen oli joskus jonkun kanssa kerran harrastanu seksiä ei se sitä naista ollut "pilannut" ja jos te kerran olitte onnellisia ni aika tyhmästi teit...

Eikä se sun neitsyys tee susta "puhdasta" Ihan samanlainen syntisäkki sä oot niin ku me muutkin.. ehkä vaan pikkasen ylimielisempi..

• voittutaasteitä

Ja jos nyt mennään tuohon linnanherrojen ja kuninkaiden aikaan (kirjoitetaan muuten pienellä), niin linnanherroilla ja kuninkailla oli oikeus korkata vasta naimisiin menneen parin neitsyt puoliso. Kyllä siinä on varmasti ollut ihana kokemus, kun sitä on vaalittu ja lopulta raiskauksella menetetään.

• tämänkin vielä!
        pääasia! kirjoitti:

Sen vielä lisään, että olisihan se miehelle yhtä kunniakasta antaa poikuutensa tulevalle vaimolle. Näin siis tuumaa tähän feministi (mikä myös vaikuttaa vakaumuksen lisäksi siihen, että olen säilynyt neitsyenä). Mutta tiedän, että neitsyt miehet ovat harvassa.

Sitä mieltä olen kuitenkin, että miesten on ihan turha vaahdota naisten neitsyyden perään elleivät itse ole sitä. Tahat`s the point.

Highly sensitive person js vielä oot; neitsyyteen suuresti vaukuttava tekijä!

• slut then , happy now
        mummeli51 kirjoitti:

...voisitko kertoa mikä on lutka...

Itseäni ainakin haukuttiin lutkaksi ja ties miksi, kun olin harrastanut seksiä kolmen eri miehen kanssa.

Nyt kadun sitä enemmän kuin mitään, ja toivon, että olisin ollut neitsyt, kun tapasin nykyisen poikaystäväni.
        Hän oli tavatessamme neitsyt. Olemme olleet yhdessä nyt 3 vuotta.

Kadun edelleen neitsyyteni menettämistä tyhmänä teininä. Suosittelen kaikkia nuoria naisia harkitsemaan pitkään, ennen kuin tekee mitään.

• purity
        ätmi-sinkku kirjoitti:

Mies on luuseri jos ei ole saanut pimppiä alle 18 vuotiaana mutta naisen neitsyys on arvostettava asia jos se säästyy vaikka 25 vuotiaaksi asti. Minua ei kinnosta onko nainen pannut yhtä vai 20 miehen kanssa. Naiset kun pitää miestä rumana luuserina jos miehellä on poikuus tallella 29 vuotiaana vaikka.

Itse mieluummin ottaisin miehen jolla on poikuus tallella, oli hän sitten 20 tai 30 vuotias. Ei haittaa vaikka koko akti ei kauheesti merkkais hänelle muutekaan. Tapahtuu jos tapahtuu. Haluan siis miehen jonka elämän sisältö on jotain paljon enemmän ja paljonsyvempää kuin seksi, niin kui minun on.

• korjaus sanastoon
        slut then , happy now kirjoitti:

Itseäni ainakin haukuttiin lutkaksi ja ties miksi, kun olin harrastanut seksiä kolmen eri miehen kanssa.

Nyt kadun sitä enemmän kuin mitään, ja toivon, että olisin ollut neitsyt, kun tapasin nykyisen poikaystäväni.
        Hän oli tavatessamme neitsyt. Olemme olleet yhdessä nyt 3 vuotta.

Kadun edelleen neitsyyteni menettämistä tyhmänä teininä. Suosittelen kaikkia nuoria naisia harkitsemaan pitkään, ennen kuin tekee mitään.

Joo, naiset on lutkia kun ovat olleet useamman kuin yhden miehen kanssa, mutta mies on MIES jos on pannut useita. Todellisuudessa monet miehet on paljon enemmän lutkia kuin naiset.

• 7777
        enummarra25 kirjoitti:

::::D ei millään pahalla, mutta eka kerta ei todellakaan ole odottamisen arvoinen. Se on järetöntä sähellystä, jonka aikana on vaikee kiihottua, siksi naista voi sattua, ja tilanteesta voi tulla kaikinpuolin epämkava. Seksi on sellainen asia jota taytyy harjoitella, olisi vain hyväksi jos edes toinen on kokeneempi.

Teillä uskovaisilla on ihme uskomuksia ekan kerran hienouksiin. Kun sitä kerran kokeilee, nii tajuaa ettei se ole niin ihmeellinen asia että sitä varten tarvitsisi säästellä.

Varmaan 99% naisista eka kerta on ollut kaikkea muuta kuin nautinnollinen.....paikat repee ja nautinosta ei tietoakaan. Mutta sen vuoksi juuri se oikeastaan kannattaa tehdä jonkun arvokkaan (itselle) ihmisen kanssa. Kokemus tietenkin voi hiukan auttaa asiaa mutta ei se loppupeleissä paljoa merkkaa ekassa kerrassa, koska naiselle se ei ole mukava kuitenkaan.

• Poikuus tallella kirjoitti:

"... että kysykää hyvät miehet jo aika alussa onko kumppaninne neitsyt..."

Suullisesti on helppo valehdella. Mieluummin pyydä hankkimaan neitsyys-todistus asiasta vaikka naisten klinikalta. Tosin senkin varmaankin voisi väärentää.

• purity kirjoitti:

Itse mieluummin ottaisin miehen jolla on poikuus tallella, oli hän sitten 20 tai 30 vuotias. Ei haittaa vaikka koko akti ei kauheesti merkkais hänelle muutekaan. Tapahtuu jos tapahtuu. Haluan siis miehen jonka elämän sisältö on jotain paljon enemmän ja paljonsyvempää kuin seksi, niin kui minun on.

vaikka en ole neitsyt niin pidin kommentistasi näin ei hirveän seksinnälkäisenä miehenä:)

• julle89

Neitsyys on mieletäni hieno asia ei ole ollenkaan huono asia säästää itseään, jos sopivaa kumppania ei ole löytynyt. Omasta mielestäni olisin todella otettu jos oma tyttöystäväni olisi neitsyt ja hän haluaisin minun olevan hänen ensimmäisiensä. Se osoittaa kuinkapaljon toinen luottaa sinuun, kuten edellinen kirjoittajakin sanoi.

• Valtti pöksyssä

Käy sääliksi tyttöjä jotka heittävät arvokkaimman valttinsa hukkaan. Sitten vanhenpana vasta tajuaa katua kun ei kelpaakaan enää niille paremmille miehille.

• Haista nyt home

Höpön löpön, tuo on ihan samaa kun se, että neitsyyttä pitäisi hävetä. Että naisen arvokkain arvo on pillussa, eikä suinkaan luonteessa, aivoissa, osaamisessa, älykkyydessä, ei suinkaan missään inhimillisessä tai arvoissa vaan sukuelimissä ja niiden käytössä.
        On ihan yhtä typerää pitää neitsyyttä painolastina muiden takia ja antaa yhdenkään toisen määrittellä omaa arvoaan ja omia päätöksiään omasta kehostaan siinä mielessä, kun tuossakaan mielessä. "Arvokkain valtti" on muka siis miehen hyväksyntä seksuaalisessa mielessä???
        Todella alentavaa pa*kaa molemmat jutut.

Sukuelimet eivät ole naisen ainoa ominaisuus eikä seksi - sen harrastaminen tai harrastamatta jättäminen - kenenkään ihmisen ainoa ominaisuus, arvo, valttikortti tai muukaan määritelmä yksistään eikä välttämättä ollenkaan.

Ne oikeasti paremmat miehet osaavat arvostaa naista ihmisenä eivätkä sukuliminä, eivät suorituksena seksissä eivätkä immenkalvona. Semmoisia "parempia miehiä" jotka luokittelevat naisen mukamas omaksi määritelmäkseen, eli heidän muka jotenkin alapuolellaan olevaksi mistä he muka saavat sanoa (ja etenkin yhden asian perusteella vielä) onko tämä hyvä tai huono, arvokas tai ei, ei tarvitsisi olla ollenkaan.
        He ovat paskoja miehiä, yhtä paskoja kun ap:n kertoma typerys, joka jätti naisen koska tämä on neitsyt, olisi sekin kertomuksen nainen vaan tyytyväinen että pääsi siitäkin ku**päästä eroon: yhtä paljon se nyppii harrastaa seksiä ja pettyä semmoiseen niljakkeeseen vaikkei olisikaan neitsyt, koska seksi merkitsee kyllä muinakin kertoina kun vain yhtenä.
        Niljake on niljake.

• KALLE KELLO
        Haista nyt home kirjoitti:

Höpön löpön, tuo on ihan samaa kun se, että neitsyyttä pitäisi hävetä. Että naisen arvokkain arvo on pillussa, eikä suinkaan luonteessa, aivoissa, osaamisessa, älykkyydessä, ei suinkaan missään inhimillisessä tai arvoissa vaan sukuelimissä ja niiden käytössä.
        On ihan yhtä typerää pitää neitsyyttä painolastina muiden takia ja antaa yhdenkään toisen määrittellä omaa arvoaan ja omia päätöksiään omasta kehostaan siinä mielessä, kun tuossakaan mielessä. "Arvokkain valtti" on muka siis miehen hyväksyntä seksuaalisessa mielessä???
        Todella alentavaa pa*kaa molemmat jutut.

Sukuelimet eivät ole naisen ainoa ominaisuus eikä seksi - sen harrastaminen tai harrastamatta jättäminen - kenenkään ihmisen ainoa ominaisuus, arvo, valttikortti tai muukaan määritelmä yksistään eikä välttämättä ollenkaan.

Ne oikeasti paremmat miehet osaavat arvostaa naista ihmisenä eivätkä sukuliminä, eivät suorituksena seksissä eivätkä immenkalvona. Semmoisia "parempia miehiä" jotka luokittelevat naisen mukamas omaksi määritelmäkseen, eli heidän muka jotenkin alapuolellaan olevaksi mistä he muka saavat sanoa (ja etenkin yhden asian perusteella vielä) onko tämä hyvä tai huono, arvokas tai ei, ei tarvitsisi olla ollenkaan.
        He ovat paskoja miehiä, yhtä paskoja kun ap:n kertoma typerys, joka jätti naisen koska tämä on neitsyt, olisi sekin kertomuksen nainen vaan tyytyväinen että pääsi siitäkin ku**päästä eroon: yhtä paljon se nyppii harrastaa seksiä ja pettyä semmoiseen niljakkeeseen vaikkei olisikaan neitsyt, koska seksi merkitsee kyllä muinakin kertoina kun vain yhtenä.
        Niljake on niljake.

Ihan hienosti kirjoittelit, mutta mieleeni tuli kuitenkin se, että harva mies se haluaa kuitenkin tyttöystäväkseen/vaimokseen kiertopalkintoa. Ajattele nyt, menette kauppaan perheenä, ja joka toinen mies tervehtii, hymyilee ja vinkkaa silmäänsä tyttöystävällesi/vaimollesi ja tyttöystäväsi/vaimosi punoittaisi vaivautuneena. Uskallan väittää ettei sinusta tuntuisi kauhean mukavalta. Minusta ei ainakaan

• heleeeeeeeeeena
        KALLE KELLO kirjoitti:

Ihan hienosti kirjoittelit, mutta mieleeni tuli kuitenkin se, että harva mies se haluaa kuitenkin tyttöystäväkseen/vaimokseen kiertopalkintoa. Ajattele nyt, menette kauppaan perheenä, ja joka toinen mies tervehtii, hymyilee ja vinkkaa silmäänsä tyttöystävällesi/vaimollesi ja tyttöystäväsi/vaimosi punoittaisi vaivautuneena. Uskallan väittää ettei sinusta tuntuisi kauhean mukavalta. Minusta ei ainakaan

Jep, ja sitten parutaan, ku nainen ei osaa seksissä mitään...uskomatonta paskaa täällä kirjoitetaan =) eihän se järvi soutamisesta kulu, hyvänen aika. Olen kohta 45-vuotias..kaikenkaikkiaan ollu noin 100 miehen kanssa ja KOSKAAN se ei ole ketään haitannut, päinvastoin olen monelta kuullut olevani paras =) Ja kyllä, minulla on kaksi lasta, olen toista kertaa naimisissa HYVÄTULOISEN esimiesasemassa olevan komean miehen kanssa, jolla on...yllätys yllätys,,,sama määrä naisia ollut kuin minulla miehiä. Ja hän on ehdottomasti PARAS sängyssä mitä on koskaan ollut.

• 18+6
        KALLE KELLO kirjoitti:

Kuka normaalilla järjellä varustettu mies vinkkaa silmää entiselle seksikumppanilleen joka on kaupassa miehensä kanssa? Kuka nainen punastuu edellisen seksikumppanin tervehtimisestä? Missä vammaisten maailmassa sinä elät?

• KALLE KELLO
        heleeeeeeeeeena kirjoitti:

Jep, ja sitten parutaan, ku nainen ei osaa seksissä mitään...uskomatonta paskaa täällä kirjoitetaan =) eihän se järvi soutamisesta kulu, hyvänen aika. Olen kohta 45-vuotias..kaikenkaikkiaan ollu noin 100 miehen kanssa ja KOSKAAN se ei ole ketään haitannut, päinvastoin olen monelta kuullut olevani paras =) Ja kyllä, minulla on kaksi lasta, olen toista kertaa naimisissa HYVÄTULOISEN esimiesasemassa olevan komean miehen kanssa, jolla on...yllätys yllätys,,,sama määrä naisia ollut kuin minulla miehiä. Ja hän on ehdottomasti PARAS sängyssä mitä on koskaan ollut.

No juu.. "koskaan se ei ole ketään haitannut". No ei varmasti. Luuletko, kun olet noin vanhakin jo, että miehet ajattelisi sinua vaimonaan? No ei varmasti. Olet pelkkä pano ja jos ne miehet tietäisi, että oikein listaa pidät, niin sulle jäisi pelkät sormet. Olet panopuu, et mikään muu. Rouva on vain ylpeä itsestään, ei sinua kukaan mies huoli elämänkumppanikseen, vanha ämmä. Hyi helevetti. Paljonko velotat?

• KALLE KELLO
        18+6 kirjoitti:

Kuka normaalilla järjellä varustettu mies vinkkaa silmää entiselle seksikumppanilleen joka on kaupassa miehensä kanssa? Kuka nainen punastuu edellisen seksikumppanin tervehtimisestä? Missä vammaisten maailmassa sinä elät?

Aijai, aijai... Kiusahan se on pieninkin kiusa. Muista se.

• ??????
        KALLE KELLO kirjoitti:

Eikö ole kumma että miehet ovat vaivautuneita ja häpeävät, huomasin sellaisenkin huvittavan asian vanhemmiten.
        Loukattu mies haluaa saada naisen häpeämään sukulaistädinkin puolesta.?
        Usko hyvä Kalle että kukaan ei piittaa.

• heleeeeeeeeeeeeeena
        KALLE KELLO kirjoitti:

No juu.. "koskaan se ei ole ketään haitannut". No ei varmasti. Luuletko, kun olet noin vanhakin jo, että miehet ajattelisi sinua vaimonaan? No ei varmasti. Olet pelkkä pano ja jos ne miehet tietäisi, että oikein listaa pidät, niin sulle jäisi pelkät sormet. Olet panopuu, et mikään muu. Rouva on vain ylpeä itsestään, ei sinua kukaan mies huoli elämänkumppanikseen, vanha ämmä. Hyi helevetti. Paljonko velotat?

Heh Kalle...takana on 13-vuoden avoliitto, josta kaksi lasta, sitten yksi avioliitto ja nyt toinen, johon mies pyysi kuukauden seurustelun jälkeen TIETÄEN kaiken =9
        Katsos kun HYVÄ seksi on miehelle "hivenen" tärkeämpää kun paidan silittäminen. Sinä, Kalle, teeskentelet täällä jotain hiton jeesusta, vaikka olet ihan samalainen mies kuin kuka tanhansa muu =) On vaan hiton helppo huudella nikin takana

• peräkamarin poikia

eipä sellaisesta tytöstä ole aviopuolisoksi joka on jakanut pistorasiaa käiken maailman kolleille.saattaa olla herpestä ym tautia.itse en ainakaan kahtametriä lähemmäs laskisi tiedä mitä tauteja on saanut.ainakin jos ryhtyisin sellasen jakorasian kanssa seurustelee ainakin,lääkärin tarkastukseen että onko hiviä heviä herpestä ja tietysti kuppaa ja tipparia.sit vois kokeilla onko jakorasiassa hyvät köröt vai onko pilattu ja virutettu väljäksi

• tykkääseksistä

Mitä parempi nainen on sängyssä, sen enemmän tulee kosintoja, mut joo...tää ny on on joku kiihkouskovaisten tori, ainakin tää keskustelu.

• Niin kai

Olen 18-vuotias ja vielä neitsyt. Mielestäni on arvostettava asia, että jaksaa odottaa ihmistä, josta oikeasti pitää eikä vain liian nuorena hyppää sänkyyn puolitutun kanssa. Myös epämääräiset gallupit luovat paineita nuorille, kun sanotaan valheellisesti esimerkiksi, että 3/4 lukilaisista on jo harrastanut seksiä ja suurin osa yläasteikäisistämyös.

Mielestäni neitsyyttä ja kokemattomutta ei todellakaan tarvitse hävetä. Ensimmäiselle kumppanille neitsyyden menettäminen on suuri luottamuksen osoitus, mutta toisaalta en arvosta yhtään vähempää niitä, joilla on ollut monia kumppaneita.

• kyynikko-69

Otat itses ja "värkkis" ihan liian vakavasti, tyttö hyvä. On kaunista, että ajattelet tuota tapahtumaa luottamuksen osoituksena, mut lähes kaikille miehille se on vaan pano, sorry. Toivon oikeesti, että löydät sellainen pojan, joka ajattelee samoin kuin sinä, mut ei niitä joka oksalla todellakaan ole.

• ioei99

Ja on myös hyvä muistaa se myöhemminkin, ei koskaan oikeasti kannata hypätä sänkyyn puolitutun kanssa, josta ei pidä tai välitä. Ei se neitsyys ole ainoa merkitsevä kerta tai ainoa kerta seksissä, kun seksi merkitsee. Kyllä itseään saa ja pitää arvostaa muidenkin asioiden kautta ja on paljon parempi aina valita kumppaninsa itseään arvostaen.
        Itseään ei tarvitse hävetä koskaan tuommoisissa asioissa, mitä se edes muille kuuluu? Kyllähän seksielämä on intiimielämää. Ei elämää, mistä on muille tilivelvollinen eikä itseasiassa tuossa tarvitse edes perustella. Joko oikea kumppani on tai ei, valitsee tai ei, mutta sitä ei tarvitse muille hävetä, selittää, tilittää eikä pyydellä anteeksi.

Gallupit on typeriä, ne ovat aina luoneet yleistyksen paineita. Aikuisten uteliaisuutta, ei mitään muuta. Lisäksi ne eivät kerro koskaan mitään uutta, niiden pointti on se, että osa aloittaa seksin nuorempana, osa vanhempana ja isoin osa välillä 15-20 vuotta. No, koska tää nyt on ketään yllättänyt tai mitään muuttanut?
        Niissä asetetaan ihmiset vaan typerien tilastotieteiden vertailun kohteeksi, vaikka ihan yhtälailla joku menettä neitsyytensä 14-vuotiaana ja joku toinen 24-vuotiaana ja jos ovat onnekkaita, molemmat harrastavat tuolloin seksiä, mitä itse haluavat ja ihmisen kanssa ketä haluavat. Siihen ei tarvitse sotkea tekosyitä eikä uskontoa, se on vain yksi asia, seksi on vain yksi asia elämässä.

Ja sinäkin saat valita itse oman tiesi ja se juuri onkin tärkeää mikä sinulle merkitsee. Että kävi miten kävi, sinä olet tehnyt valinnat omista syistäsi, tai sitten jos vaan ei kumppania ole aikaisemmin löytynyt, joutunut odottelemaan. Eikä sekään haittaa jos et malta, se on vaan osa elämää. Tarkoittaen sitä, ettei ne virheetkään meitä huonoiksi tee. Saa sanoa ei ja saa sanoa kyllä.
        Seksielämä on aina parasta ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaa olla, josta tykkää ja on se sitten eka tai vika kerta, niin sen toivoisi olevan hyvä.
        On erittäin hyvä asia, että sinä osaat arvostaa itseäsi terveesti ja kulkea omaa tietäsi!

• että joo?
        kyynikko-69 kirjoitti:

Otat itses ja "värkkis" ihan liian vakavasti, tyttö hyvä. On kaunista, että ajattelet tuota tapahtumaa luottamuksen osoituksena, mut lähes kaikille miehille se on vaan pano, sorry. Toivon oikeesti, että löydät sellainen pojan, joka ajattelee samoin kuin sinä, mut ei niitä joka oksalla todellakaan ole.

No just. Ei todellakaan kaikille miehille seksi ole merkityksetöntä, ei heidän tyttöystävänsä panoja tai toisille ihmisille merkkaavat asiat merkityksettömiä.
        Kyllä semmoisia muita sekä itseään kunnioittavia miehiä ja poikiakin on, jotka vaikka eivät edes itse ottaisi asiaa niin vakavasti, osaavat kunnioittaa että toiselle se merkitsee jotain. Kyllä semmoisia miehiä ja poikia on, jotka ajattelevat muutakin kuin itseään. Ei pelkästään neitsyiden vaan yleensäkin naisten kohdalla.

Seksi ei ole aina miehille pelkkä pano, eikä lähes kaikki miehet suhtaudu siihen minään arvottomana pussien tyhjennyksenä.
        Seksi saattaa merkata miehillekin ja usein merkitseekin, etenkin ihmisen kanssa, josta tykkää. Pojille poikuuden menetys saattaa myös olla arvokasta, etenkin oman tyttöystävän kanssa, ja saattaa olla että vaikkei eka suhde kantaisi, sen muistaa aina rakkaudella koko loppuelämänsä.
        On jotenkin tosi törkeää mitätöidä "lähes kaikkien" miesten seksielämä ja toisten kunnioitus, tykkääminen tai naisiin suhtautuminen "pelkäksi panoksi" seksin osalta.

Ja 18-vuotias joka arvostaa itseään ja elää omien arvojensa mukaisesti, ei todellakaan ole "tyttö hyvä" joka "ottaa värkkinsä liian vakavasti" vaan nuori aikuinen, joka tekee valintoja, mitä itse haluaa ja mitkä uskoo oikeiksi.
        Älä lässytä kauneudesta mitään kun ensin alennut vähättelemään ja sitten lyttäät miehetkin.
        Ehkä tosiaan olet kyyninen mutta omia valintojasi todennäköisesti.

Jospa kokeilisit arvostusta niin saattaisi se sinunkin maailman kuvasi muuttua.

• Pentti 22 vee

Oonks mie neitsyt, ko kännipäissäni köyrin yhtä likkaa kotibileissä. En vieläkään muista, kuka hää oli.

• nainen3
        että joo? kirjoitti:

No just. Ei todellakaan kaikille miehille seksi ole merkityksetöntä, ei heidän tyttöystävänsä panoja tai toisille ihmisille merkkaavat asiat merkityksettömiä.
        Kyllä semmoisia muita sekä itseään kunnioittavia miehiä ja poikiakin on, jotka vaikka eivät edes itse ottaisi asiaa niin vakavasti, osaavat kunnioittaa että toiselle se merkitsee jotain. Kyllä semmoisia miehiä ja poikia on, jotka ajattelevat muutakin kuin itseään. Ei pelkästään neitsyiden vaan yleensäkin naisten kohdalla.

Seksi ei ole aina miehille pelkkä pano, eikä lähes kaikki miehet suhtaudu siihen minään arvottomana pussien tyhjennyksenä.
        Seksi saattaa merkata miehillekin ja usein merkitseekin, etenkin ihmisen kanssa, josta tykkää. Pojille poikuuden menetys saattaa myös olla arvokasta, etenkin oman tyttöystävän kanssa, ja saattaa olla että vaikkei eka suhde kantaisi, sen muistaa aina rakkaudella koko loppuelämänsä.
        On jotenkin tosi törkeää mitätöidä "lähes kaikkien" miesten seksielämä ja toisten kunnioitus, tykkääminen tai naisiin suhtautuminen "pelkäksi panoksi" seksin osalta.

Ja 18-vuotias joka arvostaa itseään ja elää omien arvojensa mukaisesti, ei todellakaan ole "tyttö hyvä" joka "ottaa värkkinsä liian vakavasti" vaan nuori aikuinen, joka tekee valintoja, mitä itse haluaa ja mitkä uskoo oikeiksi.
        Älä lässytä kauneudesta mitään kun ensin alennut vähättelemään ja sitten lyttäät miehetkin.

No kyllä realistisesti puhuttuna monille miehille seksi on vain pelkkä pano. Naisille sillä on enemmän tunnearvoa. Kyllä varmaan silloin kun mies on todella rakastunut, seksi on enemmänkin rakkauden osoitus ja hellyyttä mutta muuten....naiset romantisoivat aktin eivät miehet.

• kyynikko-69
        että joo? kirjoitti:

Että joo...etkö osaa lukea? Tuolla on sana LÄHES!! olisi kai pitäny laittaa isolla, et jokainen äälilö ymmärtää mitä sanotaa. Ja näitä "rakkausmiehiä" on noin 10 pros. kaikista. joten kyllä tolla tytöllä täytyy käydä onnen kantamoinen, jos sellaiseen törmää.

• Hmmm....

Todella vaikea uskoa, että mies hylkäisi naisen sen takia, että nainen on neitsyt. Suurin osa miehistä haluaisi viedä neitsyyden naiselta. Ainoa seikka mikä asiassa voisi kiikastaa, olisi se, että joku mies voi samaistaa neitsyen johonkin uskonnolliseen kiihkoilijaan. Mutta luultavasti kyseinen mies on toope.

Sen sijaan olen varma, että useimmat nykynaiset vieroksuvat miestä, joka on seksuaalisesti kokematon. Naiset eivät suinkaan kilpaile pääsystä korkkaamaan tällaisen miehen, joka "ei ole kelvannut kenellekään". Miehen ja naisen roolit näissä parinmuodostukseen ja seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa ovat kovin eirilaiset.

• N19

Mielelläni ottaisin kokemattoman miehen. Mielestäni pieni epävarmuus ja varovaisuus on paljon vetävämpää kuin itsevarma ylimielisyys ja dominointi :).

• poikuus tallella
        N19 kirjoitti:

Mielelläni ottaisin kokemattoman miehen. Mielestäni pieni epävarmuus ja varovaisuus on paljon vetävämpää kuin itsevarma ylimielisyys ja dominointi :).

kyllä menin sanattomaksi.mulla on ekari nahka vielä ehjä on niin sanotun nupin päällä.en ole löytänyt sen korjaajaa.olis se kiva kun löytäis opettajan joka opettaa panon salat.mistä se kitarisa loytyy mitä pitää hieroo ja lipsuttaa isot pojat kertoo että sitä ja tätä mutta taitavat puhua huilu juttuja

• naapurin pullea misu

naapurin rouva vei poikuuteni.olin naapurissa korjaamassa keittiön yläkaapin sarantaa keittiöjakkaralla.silloin naapurin rouva kävi käsiksi vetskariin ja veti patukkani ja kulkuset housusta ulos ja sanoi voi jee tuppimuna.veti esinahan taakse ja alkoi kovan imutuksen melkein saman tien heti lensi mehut kulkusista naapurin suuhun jotka nieleskeli kiireesti parempaan talteen.jakui kova imutus ja taas lähti mehut.sain viimein laitettua kaapin kuntoon ja korjailin työkaluja talteen.sillon naapurin emäntä tuli ilikosilaan ja sanoi että nyt sie saat sitä jauhaa mitä kaikki pojat halajaa.mentiin peräkamariin ja alkoi melkoinen työn jytke sitä meni iltapäiville asti koko päivä.seuraavana päivänä nuijapää oli turvoksissa että viikon ei kunnon päässyt kävelemään.nyt on naapurin emäntä aina päivisin kotona ja soittaa että tarvis hierontaa.käyn auttelemassa aina muutaman kerran viikossa ja maksaa työstä palkan että isä ja äiti eivät ihmettele että mitä se poika naapurissa vehtaa

• odotan jännityksellä
        N19 kirjoitti:

minä haluaisin että joku veisi poikuuteni,onko sellaisia misuja 30-60v typyköitä jotka auttaisi asiassa.antaisin koko vartaloni imeskeltäväksi ja lypsettäväksi.kaiken yötä pyörii päässä ajatus ja housussa pullottaa että kulkuset hellänä jännityksestä.kävisi pulle pyöreä tai laihempikin kunhan pääsis esinahasta eroon

• ihastunut sinuun

voiko kauniinpaa lahjaa/rakkautta antaa elinikäiselle kumppanille kuin neitsyys mitä vähemmän kumppaneita sitä parempi jos on jo esim sanonut kymmenelle naiselle että on maailman kaunein niin miten yhdestoista voisi olla kaikkein kaunein ja mitä enemmän kumppaneita niin sitä helpommin pettää itse haluan vaimoksi neitsyen jonka kanssa opetellaan yhdessä seksiä josta kumpikin pitää sehän on kunnia asia olla neitsyt ei parempaa naista mies voi toivoa itselleen olet kultainen oikea aarre veit sydämmeni tuollaista naista arvostan olet oikea ihanne nainen/vaimo

• joopajoo2

"Seksuaalista häirintää, ahdistelua, hyväksikäyttöä ym pitää hävetä"

ANTEEKSI MITÄ!? Saiskos perusteluja tollaselle väitteelle? Vai tarkotitko, että jos on itse ahdistellut tai hyväksikäyttänyt jotakin, niin on jotain hävettävää? Siitä olen samaa mieltä. Mutta että uhrin pitäisi hävetä? Miksi ihmeessä? Eihän seksuaalinen häirintä millään tavalla ole uhrin vika. Ymmärsinköhän nyt vain väärin sanomasi... Toivottavasti.

• aamun kajo

Seksuaalisesti häiritsijä, ahdistelija, hyväksikäyttäjä saa todellakin hävetä.
        Syytön uhri, ei missään nimessä. Tuliko nyt selväksi?!

• rytmihemuli

Ymmärtääkseni ap tarkoitti nyky-yhteiskunnan ilmiötä, ei omaa mielipidettään. Useat hyväksikäytön ja ahdistelun uhrit, kun usein kokevat asian häpeälliseksi, vaikka missään nimessä siihen ei ole syytä!!

• Mokannut mies

Kannattaa odottaa ainakin 20-vuotiaaksi, jopa ylikin. Olin itse 21-vuotias ja katunut monesti, kun mokasin ja menetin neitsyyteni.
      Alle 18-kesäisenä neitsyyden menettänyt nainen on likainen-saasta!

• aikuisen mielipide

Likainen saasta? Ja mieskö sitten ei ole? Entä se mies joka sen neitsyyden on siltä alle 18-vuotiaalta tyttölapselta vienyt? Eikö hän ole sinusta likainen saasta?

Tiedätkö muuten että yleensä ne kovin nuorena seksin aloittaneet naiset eivät ole siihen ryhtyneet ihan omasta tahdostaan vaan siksi että poikaystävä painostaa, tai koska luulevat että on "pakko" ? Ja yleensä se kokemus on ollut sekä fyysisesti että henkisesti tuskallinen. Ja näitä hämmentyneitä tyttölapsia sinä kutsut likaisiksi saastoiksi. Likainen on sinun ajatusmaailmasi. Nainen ei ole esine.

Mitä tulee neitsyyteen yleensä, tässä keskustelussa kannattaa nyt erottaa kaksi eri asiaa: Se että onko harkinta seksikokemusten hankinnassa hyvä juttu ja se määrittääkö neitsyys jollain lailla naisen arvon. Jälkimmäinen ajatus on ihmistä esineellistävä ja sellaiset kommentit ja niitä viljelevät miehet kannattaa jättää omaan arvoonsa. Naisen seksuaalisuus kuuluu hänelle itselleen, ei miehelle. Mutta se on sitten asia erikseen että seksin aloittamisessa kannattaa oikeasti miettiä onko siihen valmis ja haluaako sitä todella, sillä liian nuorena tai jostain muusta syystä kuin omasta aidosta halusta aloitettu seksielämä vahingoittaa ihmistä. Seksuaalisuus on herkästi haavoittuva alue ihmisessä, erityisesti naisissa ja sitä enemmän mitä nuoremmista tytöistä on kyse. Itseään ei kannata rikkoa kokemuksilla joita ei oikeasti halua ja joihin ei ole valmis.

Jos seksi pelottaa tai tuntuu muuten väärältä ajatukselta, tai jos ei tunne seksuaalista halua ei ole seksiin vielä valmis. Ja niin kauan kuin neitsyyden menettäminen tuntuu todellakin menetykseltä, ei ole valmis. Kenenkään muun painostuksesta ei kannata seksiin ryhtyä, eikä myöskään siksi että tuntuu että "se kuuluu asiaan" tai koska "kaikki" muutkin. Itseään ja tunteitaan kannattaa kuunnella.

• Olen ehkä kitisijä

En ole sitä mieltä että tulevan vaimon tms. pitäisi olla neitsyt eikä se kyllä haittaisikaan mutta olen huomannut monenkin fiksun oloisen naisen esim. baarin jälkeisen yhteisen yön jälkeen kerskailevan muilla miehillä ja panoillaan. se on todellinen turn off ja saa sen alkaneen tutustumisen ja mielenkiinnon loppumaan siihen voi olla että se heillä myös tarkoituksena jos seurani ei ole miellyttänyt :) et siinä kerralla kaksi vinkkiä tytöille/naisille. Ja mites toi otsikon asia mies/poika näkökulmasta? Moniko nainen ottaisi vakavasti esim. 25 v miehen joka neitsyt? en kyllä minäkään et se tasa-arvosta

• annasssstiina

et ole kitisijä, vaan kyl naiset on ollu typeriä....on eri asia jos mies kysyy montako on ollut, mut että kehuu.....itellä ollu "riittävästi" miehiä, enkä tod. oo mainostanu kenellekään...mut fakta kyl on se, et jos haluaa hyvää seksiä niin kyl se vaatii naiselta muutakin ku naapurinpojan kokeilun =)
        Hyvää jatkoa sulle vaan

• OttamattaLukuun

Olen polkenut useitakin neitsyitä ja immenkalvot on poksahdellut ja veri tirskahtanut, en kyllä ole havainnut kenenkään ns. neitsyeen sitä asiantilaa varsinaiseti hävennyt, vaan pikemminkin se on ollut pelottava ja uusi jännittävä tilanne monellekin nuorelle naiselle.

Kuitenkin keskustellen ja hitaasti edeten varovasti kipua tuottamatta heistä on tullut ihan hyviä rakastelukumppaneita, jälkeenpäin.. joitain poikkeuksia lukuunottamatta

• Voi jessös

"Seksuaalista häirintää, ahdistelua, hyväksikäyttöä ym pitää hävetä,"
      OLETKO VÄHÄN URPO? Mikä noista on naisen oma vika? Noin väittämällä lisäät niiden ahdistusta, joille kyseinen taakka on kokemuksena. Häpeäisit!

• Noh,

itse olen 23-vuotias nainen ja olen neitsyt ja ylpeä siitä. Miksi ihmeessä kukaan häpeäisi sitä? Mulla ei ole mitään tarvetta "hankkiutua siitä eroon" vain jonkun kanssa, odotan oikeaa ihmistä. Sellaista ei ole kohdalle vielä sattunut, kaikenaisia mänttejä kyllä senkin edestä, ja olen aika varovainen miesten suhteen kun on moni hajottanut niin paljon. Sillä ettei ole miestä löytynyt ei ole ulkonäön kanssa mitään tekemistä (joku voi ajatella että joku seinästä reväisty petolinnun takamus kirjoittaa), ei omani, eikä toisen, että vaatisin jotenkin kohtuuttomia. Odotan enemmänkin siltä sisäiseltä puolelta enemmän, vaikka ulkonäkökin on tärkeää; tykkään pitää itsenikin ulkoisestikin kauniina, vaikka haluankin panostaa enemmän siihen, mitä mun sisäisessä maailmassa liikkuu. Ymmärrän että ihmiset ihmettelevät hyvin usein eivätkä käsitä miten olen pysynyt vielä niinkin, etten ole seurustellut kertaakaan, mutta joidenkin ihmisten kohdalla vaan menee kauemmin löytää oikea ihminen. Näin se vaan menee. Älkää mukautuko tämän maailman menoon vaan pysykää vahvana siinä, mihin itse uskotte ja miten haluatte elää, koska sä elät sun elämää etkä muiden. Kaduttaa myöhemmin jos et itse tehnyt valintoja oman elämäsi suhteen, vaan annoit tän maailman ja sen mielipiteiden tehdä sen.

• Plussaa sulle

HIENOA!
        Enkä tarkoita neitsyyttäsi, se on sinun asiasi, vaan sitä, että uskallat kulkea omaa tietäsi ja ajatella itse omat ajatuksesi. On tosi hienoa, että uskallat olla omaa mieltäsi ja suhtaudut noin tervejärkisesti asioihin sekä maailmaan.
        No joo, siis olethan sä aikuinen, mutta on 23-vuotias silti aika nuori.

Sä olet niin oikeassa tässä "Pysykää vahvana siinä, mihin itse uskotte ja miten haluatte elää, koska sä elät sun elämää etkä muiden. Kaduttaa myöhemmin jos et itse tehnyt valintoja oman elämäsi suhteen, vaan annoit tän maailman ja sen mielipiteiden tehdä sen."

Sä olet jopa niin oikeassa, että mä luulen, että sä et edes voi tietää, miten paljon oikeassa sä olet. Sillä niin se on, nuorena, nuorena aikuisena, aikuisena, keski-ikäisenä, vanhempana ja vanhuksena. Ja ihmiset kuolinvuoteellaan katuu eniten nimenomaan sitä... että olisinpa elänyt enemmän niin kuin minä halusin, enkä niin kuin muut oletti.
        Joten oli kyse sitten neitsyydestä tai mistä vaan, niin juuri noin, itse saa valita ja sen mukaan pitää yrittää mennä, mihin itse uskoo.

• Neitsyt poika

Miten on tytöt, arvostatteko te sitä, jos mies on aikuisena vielä neitsyt?
      Vai onko se huono asia?

• 1+11

Miksi se oisi huono juttu? Varmaan neitsyyden menetteneellä tytöllä nousisi itsevarmuus ja olisi ihan eri tavalla viemässä seksiä eteenpäin, kun tajuaa ettet oikein voi "verrata" hänen suoritustaan mihinkään aiempaan kertaan.
        Neitsyt tyttöä ei myöskään haittaisi sun neitsyytesi.

• Nestyst

Itse olen neitsyt, eikä minua haittaisi neitsyt mies jos hän osaa kuunnella ja opetella hyväilyä. En häpeä neitsyyttä ja jos tulee mies vastaan joka haluaa kokenutta niin antaa heittää. Itse kyllä olen valmis opettelemaan asiat kunhan vain opettaja on hyvä eikä esitä tai anna vasitella vääränlaista opetusta ja ottaa huomioon omatkin tarpeeni.

Neitsyydessä tai poikuudessa ei ole häpeämistä.

• KALLE KELLO

Minusta on vain hieno asia, että naisten ja miesten tavoitteena on muukin kuin olla huo*apukki tai huo*ra. Tuo mainehan tulee ihan automaattisesti ja kaikki tietää ja muistaa vielä vuosienkin päästä. Näin se menee. Itse kuulen vieläkin kahdesta henkilösta, kun porukat muistelee kummosia he olivat nuoruudessaan, ja siitä on joku tovi vierähtänyt, ei sen puoleen muistan kyllä itsekin. Asiat jää vain mieleen. Oli se senverran raisua touhua.

• mantuli

Joku arvostaa joku ei....itse en huolisi kokematonta, mut mulla on jo ikää yli 40, joten olen jäävi sanomaan mitään

• Mikkelinheila

Luulen että teiniiässä monet luulevat että "kaikki" muut ovat tehneet sen, ja he ovat ainoat joilla on neitsyys tai poikuus jäljellä. Että seksi kuuluu aisaan, ja homma pitää saada hoidettua nopeasti että tietää mistä kaikki puhuvat.

Taisin itsekin kuulua aikoinaan näihin tyhmiin. Itse "hoidin" neitsyyteni päiväjärjestyksestä jonkun nuoren miehen kanssa kännissä risteilyllä. Taisin olla 15. Se oli ihan mukavaa, ja mies oli ihan ok, mutta en muista hänen nimeään enkä tuntisi vaikka kävelisi vastaan kadulla. (No, ok, siitä onkin yli 20 vuotta, mutta kuitenkin). Hän soitti minulle seuraavana päivänä, mutta kuulin kun hänen kaverinsa huutelivat jossain hänen takanaan että olin liian helppo, menen sänkyyn kaikkien kanssa. En kertonut hänelle että olin ollut neitsyt, eikä hänestä sen jälkeen kuulunut mitään.

Minulla oli huono itsetunto, en arvostanut itseäni ja kuten monet nuoret - luulin että minussa oli jokin vika ja olin liian ruma tai lihava. Ettei kukaan voinut pitää minusta ihan oikeasti.

Ei siitä jäänyt mitään traumoja, mutta toivon että seksin aloittamiseen liittyisi mukavampia ja romanttisempia muistoja. Mutta no, kesti kauan ennen kun minulla oli itseluottamusta ja ihan oikeasti rakastava suhde.

Neitsyys ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa ihmistä, se on vain jonkun alku. Ei se muuta mitään, mutta rehellisyys ja aitous kuuluvat hyvään seksiin. Se että tuntee oman kehonsa ja pystyy ilmaisemaan toiveitaan ja tarpeitaan toiselle. Ilo, huumori. Sängyssä pitää myös osata nauraa yhdessä ja kokeilla. Katso mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Hyvä suhde jossa molemmat kuuntelevat ja kunnioittavat toisiaan on hyvä alku mukavalle seksielämälle.

Odota sellaista. Ajankohdalla tai iällä milloin se neitsyys (tai poikuus) jää historiaan ei ole tärkeätä.

• åsa4578

Mulla kävi täysin päinvastoin. Olin 16-vuotias kun neitsyys lähti, ja olin hiton iloinen, että pääsin eroon moisesta taakasta =) Sen jälkeen olen harrastanut seksiä aina kun siltä on tuntunut ja joskus on ollut jopa kaksi miestä saman illlan aikana. Siitä huolimatta en ole saanu lutkan mainetta tavallista naista enempää, koska olen aina tehnyt hommat ikään ku "huomaamatta". Nuorena pidin huolta siitä, etten koskaan esim samasta baarista lähtenyt eri miehen kanssa vaan bongasin jostain muualta.....Nykyäänkin minulle sanotaan aina, että olen "hieno nainen" koska ei se "jakelu" ketään likaiseksi tee vaikka tällä palstalla ny vakkarit on niin surkeita enimäkseen, etteivät kestä kokenutta naista, kun ovat epävarmoja omista kyvyistään.

• atm2014

Kyllä käyttämätön nainen on ainut hyvä vaihtoehto miehelle, huolisitteko te vaikkapa toisten käyttämän hammasharjan, vessapaperin, tai alushousut.

• Marianne89

Nuo luettelemasi asiat ovat TAVAROITA. Nainen EI OLE tavara, vaan elävä ja ajatteleva ihminen. Aivan uskomatonta tekstiä taas kerran!

• ätmi
        Marianne89 kirjoitti:

Nuo luettelemasi asiat ovat TAVAROITA. Nainen EI OLE tavara, vaan elävä ja ajatteleva ihminen. Aivan uskomatonta tekstiä taas kerran!

"Ajatteleva"? Heh heh! Nainen menee sinne minne kiiimavittu hänet vie.

• 16+15

No jos vertaat naisia hammasharjoihin, vessapapereihin tai alushousuihin niin harrasta sitten seksiä hammasharjojen, vessapapereiden ja alushousujen kanssa. Mikä parasta, olette henkisesti samalla tasolla.

• pavalina

ATM (onpa osuva nimimerkki). Kun sinä olet käyttänyt sen neitsyen kerran niin sehän on sama kuin käyttäisit vanhoja kalsareita. Sinulle noita seksikokemuksista ei liiemmin tuolla yhden pysähdyksen taktiikalla kerry. Jäät pysyvästi ATM-tasolle.

• grow up
        ätmi kirjoitti:

"Ajatteleva"? Heh heh! Nainen menee sinne minne kiiimavittu hänet vie.

Siinä taitaa puhua kokematon ja katkera tuppimulkku, paistaa läpi pentujen jutut.

• 16+15 kirjoitti:

No jos vertaat naisia hammasharjoihin, vessapapereihin tai alushousuihin niin harrasta sitten seksiä hammasharjojen, vessapapereiden ja alushousujen kanssa. Mikä parasta, olette henkisesti samalla tasolla.

kade tolle 16 15...miksen ite keksinyt noin nasevaa =)))

• factumia rectumeille
        grow up kirjoitti:

Siinä taitaa puhua kokematon ja katkera tuppimulkku, paistaa läpi pentujen jutut.

ätmi ei ole saanut kun äidiltään toruvia puheita pilinsä hipelöimisestä, siksi se naisia vihaa ja esineellistää. jossain vaiheessa hänestä tulee julkkis johonkin alibin tyyliseen lehteen, ellei terveydenhuollossa huomata ennalta.

• iki neitsyt
        pavalina kirjoitti:

ATM (onpa osuva nimimerkki). Kun sinä olet käyttänyt sen neitsyen kerran niin sehän on sama kuin käyttäisit vanhoja kalsareita. Sinulle noita seksikokemuksista ei liiemmin tuolla yhden pysähdyksen taktiikalla kerry. Jäät pysyvästi ATM-tasolle.

Niin yhdeksi pysähdykseksi hänen hommansa jäävätkin, koska ei kai hän voi tarjota käytettyä vehjettään kenellekään naiselle. Kuka häntä käytettynä panisi?! ....siis hänen maailmassaan.

• Miksi?

No en tiedä, että onko se neitsyys niin hävettävä asia, tietenkin monilla teineillä se tuntuu olevan hankalaa, ja halutaan kerskailla mieluummin mieskokemuksilla yms mutta uskon, että sekin aikuistuessa hälvenee.

No minun ei ole tätä tarvinnut pohtia, sillä olen itse hyväksikäytetty, ja "pääsin" neitsyydestä jo ala-asteella, mutta aloittajan tekstistä minäkin todella rupesin miettimään sanojasi "hyväksikäyttöä ym pitää hävetä". Miksi ihmeessä minun ja muiden seksuaalista hyväksikäyttöä kokeneiden pitäisi hävetä, mehän uhreja olemme olleet, kun aikuiset miehet ovat meihin lapsena koskeneet? Kieltämättä sitä häpeää eikä tällaista kokemustaan pysty kertomaan muille todellakaan helposti, mutta minun mielestä silti uhrin ei todellakaan pidä hävetä! Eikä myöskään neitsyyttä tarvitsisi hävetä.

• 6+5

Aloittaja lienee tarkoittanut että hyväksikäyttöä pitää hävetä siihen syyllistyneen. Ei siis uhrin.

• 7+1

Pakko näin "käytettynä" kommentoida:D

Siis arvostan ihan kaikkia miehiä/naisia omissa valinnoissaan mitä seksiin tulee, minusta se on jokaisen oma asia miten nämä sänkyhommat hoitaa.

Joku sanoi että on järkyttävää että joku neitsyt jätettiin neitsyytensä takia, minä tavallaan tajuan sen. En tiedä haluaisinko itsekkään seurustella neitsyen kanssa kun on kaksi "pidempää" (yli 2 v) suhdetta takan. Haluaisin että miehellä on samat lähtökohdat kun minulla enkä nyt varsinaisesti puhu seksikumppaneiden määrästä vaan oikeasta kokemuksesta.

On tyttöjä jotka kehuu sillä että ovat panneet 20 kymmenen kanssa. En usko että nuo 20 kertaa on tuonut pahemmin mitään kokemusta eli en neitsyenä ottaisi stressiä sellaisten puheista..

Itse on tosiaan ne kaksi suhdetta takana, neitsyys meni silloin kun olin 15 ja ihan hyvin tämä elämä pyörii vaikka olinkin ihan lapsi:) sen jälkeen on ollut kaksi yhden illan juttua joista en erityisemmin pitänyt mutta halusin kokeilla kun kaikki niitä niin hehkuttaa. Yksi panokaveri suhde on myös ollut. Eli kumppaneita on 5 eikä se minusta ole ongelma, mutta ymmärrän jos joku mies haluaa neitsyen varsinkin jos itse on sellainen. Olen nyt 21 eli eiköhän noita vielä muutama kerry ennen kuin asetun aloilleen. Mitään tauteja ei ole eikä mitään vahinkoraskauksia.

Itsellä on aina ollut halu kokeilla ja pidän seksistä, enkä ole oikeen koskaan kokenut että minun on pakko odottaa väkisin jotain ihmettä jos tekee mieli. Jos joku muu haluaa odottaa niin antaa mennä vaan mutta en pidä siitä että ihmiset tuomitsee muiden seksikäyttäytymistä varsinkaan jos se ei vahingoita ketään muuta ihmistä.

• ätmi

Naisten yltiöpäinen lutkailu nakertaa yhdyskunnan rakenteita. Tervehenkisiä parisuhteita ja perheitä ei synny, ja sitten elähtäneet YH:t jäävät ruikuttamaan osaansa.

• 7+1
        ätmi kirjoitti:

Naisten yltiöpäinen lutkailu nakertaa yhdyskunnan rakenteita. Tervehenkisiä parisuhteita ja perheitä ei synny, ja sitten elähtäneet YH:t jäävät ruikuttamaan osaansa.

Siis yhteiskuntatieteiden opiskelijana kiinnostaisi tietää että miten nakertaa yhdyskunnan rakenteita?:D Olet aika pihalla jos luulet että kaikissa hyvissä parisuhteissa ja perheissä olevat ovat olleet kaikki neitsyitä..

• Matti H 36

Vaikka seksi ja seksuaalisuus on osa normaalia elämää siinä missä halu urheilla ja harrastaa, on se kuitenkin henkilökohtainen asia.
        Osalla (mies/nainen) voi olla jo 18 vuoden ikäisenä jo yli kymmenen kokemusta. Monella liki 30 vuoden ei vielä ensimmäistäkään. On niitäkin jotka menevät läpi koko elämän ilman kokemuksia.

"arvostettava neitsyys" kuuluu kuitenkin käsitteenä enemmän tuonne 1800 -luvulle ja lähinnä johonkin taikauskoon kytkeytyneenä.

Nyt 2000 luvulla seksi myönnetään jo varsin yksimielisesti yhteiseksi iloiseksi asiaksi. Siitä nautitaan omaa sukupuolta olevien kanssa tai vapaasti vastakkaisen jos siltä tuntuu. Myös ryhmäseksi varsinkin nuorten aikuisten kesken koetaan hauskaksi. Vanhemmilla ihmisillä valitettavasti vanhat uskonnolliset vääristymät häiritsevät, mutta nuoremmat avaavat nyt hyvin latua.

Nuoret naiset voivat harrastaa seksiä sen verran kuin haluavat, mutta jos haluja ja tilaisuuksia on, kannattaa kaikki kokemukset poimia ja nauttia.

On hyvin totta että miesten asenne on kääntynyt viimeisen 50 vuoden aikana toisinpäin. Siinä missä ennen haluttiin neitsyt, pitääkin olla kokenut. Mitä suurempi kokemusten määrä, sen parempi. Sekään ei haittaa vaikka kokemukset ovat kertyneet seksin myynnillä kunhan vain turvallisuudesta on pidetty huoli ammattilaisen taidolla.
        Muutamia ihan omasta tuttavapiiristä on avioitunut ilotytön kanssa. Yksi jatkaa edelleen työtään miehensä suostumuksella avioliitosta huolimatta.
        Tämä onnistuu jos suhteessa ei toista petetä ja suhde perustuu avoimuuteen ja rehellisyyteen (seksi ei ole pettämistä jos sitä ei tehdä salaa).

Mielestäni nuorten naisten kannattaa elää hyvin seksimyönteisesti ja poimia tämän elämänosa-alueen kaikki hedelmät. Säästämisestä ei seuraa mitään hyvää.

Jos kysytte 70 vuotiaalta vanhalta rouvalta, mitä katuu elämässä niin 99% vastaa;"kaikkea tekemääni kadun, mutta en hirveää naimista. Enemmän olisi pitänyt vielä naia napsutella".
        Mikään ei ole liikaa, eikä keltään pois.

Jos törmäät mieheen joka kitisee aikaisemmista suhteista, jätä se heti. Se on sellainen uskonnollisesti kieroon kasvatettu ongelmaihminen, joka tulee kitisemään joka asiasta.

• ätmi
        7+1 kirjoitti:

Siis yhteiskuntatieteiden opiskelijana kiinnostaisi tietää että miten nakertaa yhdyskunnan rakenteita?:D Olet aika pihalla jos luulet että kaikissa hyvissä parisuhteissa ja perheissä olevat ovat olleet kaikki neitsyitä..

Naiset alentavat arvoaan lutkailemalla estottomasti. Kuka sellaisen kanssa haluaa myöhemmin perustaa perheen? Perhe on yhteiskunnan perusyksikkö, ja kun niitä ei muodostu, yhteiskunta alkaa luhistua... Lopulta ainoat syntyvät lapset ova jännäjerejen kanssa tehtyjä äpäröitä, joita katkerat YH-mammat sitten hoitavat, jos jaksavat.

• 7+1
        ätmi kirjoitti:

Naiset alentavat arvoaan lutkailemalla estottomasti. Kuka sellaisen kanssa haluaa myöhemmin perustaa perheen? Perhe on yhteiskunnan perusyksikkö, ja kun niitä ei muodostu, yhteiskunta alkaa luhistua... Lopulta ainoat syntyvät lapset ova jännäjerejen kanssa tehtyjä äpäröitä, joita katkerat YH-mammat sitten hoitavat, jos jaksavat.

p.aska trolli :D

• pavalina
        ätmi kirjoitti:

Ei kai ne yksin lutkaile. Eikös miehet ihan vapaaehtoisesti lutkaile myös? Miehetkään niitä yhteiskunnan tukirakenteita eivät huojuta? Viikonloppuisät ne ruikuttavat illat baareissa ja ulisevat Henry Laasaselle elämänsä kovaa kohtaloa.

• harhaanjohtajat
        ätmi kirjoitti:

Käännäpä sormesi osoittamaan miehiä, sillä mitä miehet ovat tehneet ENSIN, sitä naiset tekevät perästä! Näin on ollut viinanjuonnin, tupakanpolton, huoraamisen, armeijan, kilpavarustelun, väkivallan ja, ikävä kyllä, perheidensä hylkäämisen ja yksin hurvittelemaan lähdön kohdalla. Sieltä ne "perheenpäiltä" on opit otettu ja nyt miehet itkee neitsyiden perään, kun ensin itse ovat ohjanneet koko yhteiskunnan ihan väärään suuntaan! Miehille kun se oma oman egon jatke jalkojen välissä kuvastaa valtaa, ja aseet sitä samaa kapinetta, niin mitäpä muutakaan siitä voisi seurata kuin totaalinen katastrofi, sota ja heikompien hyväksikäyttö tai sodankäynnin välineenä pito (raiskaukset). Kaikkeen muuhun naiset kykenee seuraamaan miestä pahoilla teillä, mutta raiskaamaaneivät kykene samalla tavoin kuin miehet! Biologish unmöglich!

• wtfff

Olen 22-v. neitsyt eikä todellakaan mitenkään hävetä. Eikä kummastuttaisi samanikäinen mieskään joka olisi neitsyt. En tajuu miks tää koko juttu on niin big deal? :D Kauheen iso juttu tehään jostain et onko joku elin menny jonnekki reikään....

• atm2014

Voisitkin antaa vähän hujauttaa, kun ei sillä ole oikeestaan mitään väliä.

• Taas tehty juttu..... jos oikeesti niin anna pilluas!

• Suomi 24 pitäjät kuusettaaa teitä.kuka on uuno ja tääl avautuu..mä voin panna teitä kqikkia jos mua huvittaa, tai voin kirjotella mitä vaan uuuuuuuuuunoooooooo!

• anesko78796

Kaikein mieluiten ottaisin aviopuolisokseni miehen, joka on neitsyt. Toissijaisesti miehen, jolla on mahdollisimman harvoja aiempia seksikumppaneita, ja joka on onnistunut välttämään sukupuolitaudit. Näin siksi, että minun iässäni ymmärrän, että monikaan mies ei enää ole neitsyt, johon muuhunkin voi olla tyytyminen, ja jos pystyn aiemmista seksikokemuksistaan huolimatta uskomaan siihen, että mies pysyy loppuikänsä uskollisena minulle, etenkin jos seksiseikkailut ovat olleet "nuoruuden hairahduksia", niin voisin ottaa myös miehen, joka ei enää ole neitsyt.

• ....................

Vastakysymys: Oletko itse neitsyt? Jos olet, sitten ymmärrän vaatimuksesi. Muuten en.

• tsoukkiviestit

Nämä on näitä tsoukkiviestejä. 90%:a naisista ei halua neitsyitä miehiä. 10%:a ei asiasta saata liiemmin välittää, jos se ei tule ilmi.

• rey.

No juupa, se tulee sieltä 500 miljoonan vuoden takaan kun yksisoluisesta elämästä tuli monisoluista ja sitä toista hävetti kun ei ollut vielä saanut,
      pitihän se korjata, hävetys , jos ei ois hävettänyt niin ois mennyt toiset 3. miljaria vuotta ennen kuin ois taas tullut tilaisuus.

Elämä ei syntynyt siis keralla eikä noin vaan, vaan oli muutamaa yritys ennekuin hävetys tuli mukaan.

• Love Yourselves!

Hyvä aloitus!

Ihminen joka häpeää neitsyyttään/poikuuttaan, on toisten ihmisten ja yhteiskunnan luomien paineiden orja. Seksiä todellakin mainostetaan joka paikassa, mutta hyvät ihmiset, yrittäkää nähdä sen kaiken läpi. Yrittäkää nähdä kuinka sairaalloisen pinnallinen ja ahne maailma osaa olla, ja jättäkää SE maailma kokonaan omaan arvoonsa. Jos olet sinut itsesi kanssa etkä anna toisten mielipiteiden vaikuttaa sinuun negatiivisesti, olet voittaja!

Olen itse yli 20-vuotias nainen, ja neitsyt. Tämä johtuu siitä, etten ole yksinkertaisesti törmännyt ihmiseen jonka kanssa olisin voinut mennä niin pikälle. En voisi harrastaa seksiä ilman rakkautta, ja koska en ole ollut vielä rakastunut, ei seksiäkään luonnollisesti ole ollut. En kuitenkaan haikaile miesten enkä seksin perään; elämäni on hyvin onnellista näin.
      Vinkki teille jotka haikailette jonkun asian perään: opetelkaa olemaan onnellisia ilman sitä. Onnellisuus ei tule ihmisten tai asioiden mukana, vaan se tulee meistä itsestämme. Vain me itse voimme tehdä itsemme onnelliseksi.

Keskittykää elämässänne asioihin, joilla on merkitystä. Löydätte kyllä ihmisen rinnallenne joka haluaa teidät juuri sellaisena kuin olette, jos niin on tarkoitus!

• KultaEläTuoTauteja

Jos nainen on neitsyt vielä parikymppisenä, niin kyseessä on joko lahkolainen tai muuten päästään viallinen. Aloittajan viestin tapauksessa mies on tehnyt onnistuneen riskiarvion ja siirtänyt tulevan riippakiven pois kuvioista.

• vanhapiika

Mä voin kertoo et tänä vuonna tulee 30v täyteen ja en oo enää kovin ylpee siitä että vielä oon vielä neitsyt.
      Okei oisin varman päässyt siitäkin eroon jos olisin ottanut kavereiden neuvot harkintaan....yhden illan juttuja, mut se ei vaan sovi mulle.
      Rankin tunne on ehkä se tällä hetkellä että pikkusisarukset on joko naimisissa tai seurustelee ja minä en ole ikinä edes ollut parisuhteessa. Nirso?! ehkä...tai niin ainakin aika moni väittää. Olin aina suunnitellut et kun oon 25 niin oon naimisissa ja mul on muksuja, kaverit taas kiertää tätä ajatusta kaukaa ja ne on ollut jo vuosia suhteessa. Tätä menoa niin niitä mukuloita ei koskan tuu, koska yksin en haluaisi lasta kasvattaa.. :/ Ja ne kommentit jotka kaverit antaa... et oo onnellinen siitä että et oo tehnyt mitään typerää...mut eiks se ois elämistä? koska jos oot ollut suhteessa niin niitä hyviäkin hetkiä on ollut....Minulla kun ei oo oikein ollut kumpaakaan niin voiko sitä edes kutsua elämäksi?! Joten minä neuvoisin et anna elämän ja sydämen viedä sut ja elää hetkessä! Mä niin toivon että olisin itse osannut nuorempana koska iän myötä minusta on tullut niin epävarma itsestäni. Kaikkea hyvää vaan kaikille!

• 12+13

No mikä estää sinua nykyään OTTAMASTA miestä, koska niinhän se teillä naisilla tapahtuu. Parin valinnassa on naisten markkinat, ilmoitat että haluat miehen ja sitten valitset sadoista ehdokkaista parhaan yksilön.

• Itse luulen että neitsyyttä ei tarvitse hävetä tai siinä olisi mitään pahaa. Tosin ei tietenkään siinäkään jos on päättänyt jo nuorempana menettää sen koska loppujen lopulta se on yksilökohtainen ja jokainen joka tekee sen omasta tahdostaan, on hänen oma asiansa
      .
      Minusta parempi kysymys on, tekeekö se sinut onnelliseksi? Kumman tahansa sitten valitsee, jos omasta mielestään se oli parempi itselle, niin se oli parempi itselle.

Itse olen mies ja 27 vuotias ja kyllä, olen vielä neitsyt. Itse en ole paljoakaan hävennyt tätä asiaa, olen saanut elää hyvin vapaata ja minua miellyttävää elämää mutta tietysti tähän ikään saakka ehtinyt ja yhä kokematon, pistää kyllä jo pikkuhiljaa mietityttämään. Olisihan se tietysti hienoa jos löytäisi jonkun jonka kanssa haluaisi olla, tutustua ja alkaa olemaan.

Ainoa mikä tässä neitsyydessä tietysti itseään mietityttää on se, kuinka kauan tätä vielä jatkuu ja tuleeko mitään tapahtumaan. Seuraukset ovat enemmänkin omalta kohdaltaan henkisiä kuin muiden ihmisten mielipiteistä tuomat paineet.

Mutta henkilökohtaisesti uskon että neitsyys tai kokenut on jokaisen oma asia eikä siinä ole mitään mitä pitäisi hävetä vaikka toiset saattavatkin olla sitä vastaan. Sinusta itsestäsihän tässä on nimenomaan kyse ei muista.

• neitsyt edelleen

Itse olisin tahtonut vaimokseni neitsyen, ainakin näin jälkeenpäin ajateltuna...

• antti rokka

Kuulkaas nuoret!
      Ja varsinkin sinä "missä vika". Tuo mies joka jätti kun kuuli että olet neitsyt, oli mies, jolla oli vielä selkärankaa. Hän jätti sinut sellaiselle, joka on sinua varten.
      On todella paljon ihmisiä joilla on vielä järki ja tunteet tallella. Sellaisille tällaisella asialla on merkitystä. Tulee tunne, ettei tuota toista panna joka baarikeikalla. Syntyy luottamus joka on kultaakin kalliimpi.

• 50v

Harvemmin ihmisiä harmittavat asiat, joita on tullut tehtyä. Yleensä ottaa päähän se, mitä ei ole tehnyt.

• 3+6

Itse olin 20-vuotias menetettyäni neitsyyteni. Tietenkin sitä silloin tuli mietittyä kun ei ollut kokemusta seksistä, että mitä se mies ajattelee tälläisestä kokemattomasta tytöstä, mutta olin väärässä. Kyllä miehet tykkää siitä kun ei ole, monen miehen kanssa harrastunut seksiä ja saa olla toiselle se ensimmäinen tai toinen. Odotin itse sitä sopivaa miestä, kuka olisi ensimmäiseni ja se löytyi, jonka kanssa onkin nyt kolme vuotta taivallettu yhdessä. :)

• Voi Joosef!

Kertokaas uskovaiset: MISSÄ ON NEITSYT JOOSEF??? Oliko hän neitsyt? JOS EI, niin asia on erittäin EPÄREILU!!!

Joskus jossain kirkossa pappi sanoi, että jos on kysyttävää, saa tulla juttelemaan. Tuli mieleeni kysyä neitsyt Joosefista, mutta en sitten uskaltanut, kun en ole ihan niin rohkea, vaikka aika vekkuli olenkin.. en ilkeä, mutta utelias vekkuli. :)

Se on ihan yksilöllinen asia, että kuka neitsyytensä menettää ja miten. Ei ole mitään ythä oikeaa tapaa. Varmasti joku neitsytpoika voi haaveilla neitsyttytöstä ja toteutukoon haaveensa, vaikka ei silti ole tarvetta haukkua lutkiksi kokeneita naisia, kuten ei miehiäkään!

Ei neitsyyttä saa hävetä, mutta ei myöskään sitä, ettei ole neitsyt! Olen kyllä itekin joutunut kokemaan häpeää, etten ole neitsyt, kiitos siitä kuuluu kristinuskolle, joka opettaa, että on vain kaksi vaihtoehtoa. Jos ei ole neitsyt niin on autmaattisesti huora.

No nyt olen jo niin aikuinen, että olen traumojeni yli päässyt ja tajunnut, että katolilaisuus ja kristinusko on taakkansa jättänyt ja se ei silti ole koko maailman totuus, vain eräiden uskontojen.

Itse olen jo yli 30-vuotias nainen, vaikka moni mua luulee 25-vuotiaaks. Mulla on ollu semmonen taipumus, että ihastun kokemattomiin nörttimiehiin ja vaikka ne jännittäis ihan hirveesti, niin saan ne rentoutumaan ja vapautumaan seksuaalisesti. Ja kun itekin oon semmonen vähän nörtti ja myös tosi herkkä ja hidas, niin ne kokemattomat miehet on ihan kaikista parhaita! Ne ei yritä hoitaa hommaa 5 minuutissa, vaan niitä saa hipsuttaa rauhassa koko yön, hellästi ja nätisti! Ne on ihania, herkkiä ja viisaita!

Nyt mulla on ollu jo useemman vuoden suhde semmosen ihanan kokemattoman miehen kans. Tai on sillä nyt jo kokemusta ainakin minusta.

• No, minä en hävennyt neitsyyttäni. Olin erittäin ylpeä siitä ja säästin itseäni oikealle miehelle, enkä katunut. Tiesin, että oikeaa miestä ei haittaa se että olen neitsyt, vaan hän olisi siitä ehkä jopa iloinen. Harmittaa, jos jotain oikeasti hävettää neitsyytensä, mutta jos joku haluaa päästä eroon siitä nopeasti niin eihän asia minulle kuulu. Sääli silti.

• mies 86

Itse olen 27 vuotta ja neitsyt, välillä tulee kelailtua että sen homman olisi voinut ihan hyvin jo hoitaa alta pois kun niitä tilaisuuksiakin on luultavasti tullut useampi kuin yksi tai kaksi. Toisaalta se tuntuu vähän niinkuin pakkopullalta, sellainen typerä meriitti joka toisia hyödyttää paljon enemmän kuin toisia meistä, ikään kuin ajokortin ajaminen.

Jotenkin tuntuu että tänä päivänä naisilla saattaa olla enemmänkin paineita kuin miehillä neitsyyden menettämisen suhteen koska keskimäärin aloittavat seksin nuorempina. No, naisethan kypsyykin nopeammin ja monelle miehelle kelpaa nuori ja kireä tavara mikä päivä vain. Toisaalta ihan samalla tavallhan pojatkin ilkkuvat ja piikittelevät toisiaan kun eivät pääse pukille jonkin kännisen pissaliisan kanssa jonkun kaverin järkkäämissä kotibileissä tai muualla.

• voi tulla ongelmaksi

Se on ollut tsoukki viesti jos joku on sanonut olleensa neitsyt nainen ja mies on jättänyt sen takia.

Miesten kohdalla asia voi tullakin todelliseksi ongelmaksi myöhemmin.

• Ei ole tsoukki. Tiedän useita miehiä, jotka karttavat kokemattomia naisia. He haluavat nääs nauttia seksistä ja hyvin harvoin onnistuu kokemattoman kanssa.

• Vaiston varassa

Huolet ne on sullakin. Menet sänkyyn silloin kun tuntuu oikealta ja mitä se kenellekään kuuluu. Ei ihmiset raportoi sänkyhommia muille eikä fiksut sellaisia muilta utele.
      Tämä nyt ei varsinaisesti kuulu aiheeseen mutta vanha sanontahan kuuluu; Parhaan vaimon saa entisestä huorasta. Luultavasti tarkoittaa sitä että alan ex-ammattilainen osaa sijoittaa seksin sille kuuluvalle paikalleen eli yksi elämän toiminta siinä kuin syöminen, juominen, nukkuminen jne.
      Seksintarve kuuluu meidän biologiaamme ja jokainen harrastaa sitä omalla tavallaan ja aikataulullaan. Se on mukavaa mutta ei se maailmaa mullista, kuuntele omaa kehoasi ja vaistojasi äläkä ota moisesta paineita.
      Vielä viimeinen viisaus; jos tyttö on tullut äitiinsä se antaa ja jos isäänsä niin suorastaan kerjää.

• nuorekas 57

Olen paljon työni puolesta tekemisessä nuorten naisten kanssa. On hyvin selkeästi nähtävissä se ahdistuneisuus joka tulee uskonnollisen kasvatuksen myötä.
        Suoranaisia psyykkisiä ongelmia ja henkisiä ristiriitoja, jotka jatkuvat vielä aikuisiällä.
        Mielen luonnollinen seksin ja erotiikan tarve kytkettynä ristiriitaisiin tunteisiin saavat mielenterveyden monella horjumaan.

Uskontoja on tuhansia, mutta niin kauan kuin yhdestäkään ei ole pienintäkään faktaa, älkää hyvät vanhemmat aivopeskö lapsianne kaikenmaailman taikauskoille (kaikki uskonnot). Ette voi arvata kuinka suuren vaaran sillä aiheutatte. Suomessa 15 min. välein tapahtuu itsemurha tai yritys ja siinä valitettavan usein ovat uskonnolliset syyt taustalla.

Toivon nuorille ihmisille tytöille ja pojille hauskaa seksiä sylin täydeltä ihan koko elämän ajaksi, ihan sieltä nuoruudesta saakka.

• 18+5

Neitsyys on kallein aarre, mitä naisella voi olla. Poikuus ei ole pahaksi miehellekään. Itsekin usein toivon, että olisin taas neitsyt. Silloin seksuaaliset kokemuksetkin olivat kiinnostavampia. Typerää, että neitsyydestä tai poikuudesta on tehty taakka, josta on päästävä eroon. Sehän on kunnia-asia.

• mek

Ei neitsyytä häpeä kannata mutta nuorempana yhden naiselle olin se ensimmäinen ja itsellakin jo oli enemmän seksikokemuksia ja kaikki melkein piti opetta kun mitään ei seksihommissa osannut mutta ikansa kutakin. Paras neinen on sellainen joka tietaa mitä haluaa ja osaa hommat ja se siitä.

• Suomalainen mies

Koeta olla neitsyeenä kunnes löydät sen oikean aviomiehen ja sen jälkeen koeta olla uskollinena. Se on varmaan melko vaikeaa, kun nainen on mieheen menevä ja munasta nauttiva. Siten voi nussia mielin määrin, jos mies on yhtä viriiliä.

• Virgin bride or bust

Impeys on neidon kallein aarre. Liian moni heittää nykyään kalleimman aarteensa menemään hetken mielijohteesta, ajattelematta lainkaan että kun kunniallinen mies valitsee itselleen puolisoa ja lastensa synnyttäjää ja äitiä, hän ei kelpuuta muiden miesten häpäisemää naista. Häväisty impeytensä menettänyt portto kelpaa vain hetkelliseen elukan kiiman tyydyttämiseen.

Kunniallinen mies voi aidosti rakastaa ja kunnioittaa ainoastaan koskematonta neitsyttä, jonka impeyden hän voi itse ensilemmen hekumassa riistää, lävistää immenkalvon ja vuodattaa veren ikuisen ja luovuttamattoman omistusoikeutensa merkiksi.

• HAHAHAHAHAHAHAHA

Kuka nyt häpäisisi itsensä jonkun "kunniallisen miehen" vierellä.

• pelottaistonkans

Virgin ei ole kunniallinen vaan HULLU

• Näin on marjat

Neitsyys on naiselle selkeästi positiivinen ominaisuus, noin miehen näkökulmasta tarkasteluna. Olen varma, että suurin osa miehistä ajattelee näin.

Miehelle on saman aikaisesti sekä iso kunnia että iso egon lisäys päästä viemään naisen/tytön neitsyys. Jo hyvin perinteisesti on ajateltu, että yhteisön parhaat urokset pääsevät viemään tyttöjen neitsyyden.

Tämä kaava ei valitettavasti toimi toisin päin. Jos mies on vielä pitkälti aikuiseksi neitsyt, tämä saattaa olla hänelle häpeäksi. Nainen ei katso suinkaan hyvällä, jos hänelle selviää, että poikaystäväkandidaatti on kokematon. Hänessähän on oltava vikaa, koska ei ole kelvannut kenellekään.

Koska keskivertonainen saa usein seksiehdotuksia miesten taholta ja tietää voivansa saada seksiä helposti, hän luulee, että myös keskivertomies voi saada seksiä kovin helposti. Näin ollen seksiä saamaton mies on hänen mielestään joko luuseri tai uskonnollinen hörhö.

• Vadim.

Erittäin monet ihmiset eivät egon lisäystä enää tarvitse, koska he käyttävät väärin jokaista saamaansa egonlisäystä muutenkin. Miksi buustata jonkun perin juuri lapsellisen, kypsymättömän ihmisen egoa?

• Suomipoika+

Niinpä niin. Ihaninta naisessa on lempeys ja luonnollisuus. Neitsyys kuuluu niihin arvoihin. Samoin kauneus ilman koristuksia ja lävistyksiä muita tatuointeja. Leski voi mennä vapaasti naimisiin uuden rakastetun kanssa. Sillloin hän kuin melkein neitsyt,koska antautuu vain yhdelle miehelle.

• Näin on marjat

Teillä näyttää olevan tuollaisia "prinsessaunelmia" kuin naisilla ikään.

Saahan sitä haaveilla, mutta todellisuudessa keskiverto suomalaisnainen on menettänyt neitsyytensä jo selvästi alle 20-vuotiaana jollekin lipevälle mopopojalle, ja 1. kertaa naimisiin mennessään hän on seurustellut jo useita kertoja ja täten myös harrastanut seksiä useiden miesten kanssa.

Mistä tavallinen aikuinen mies löytää itselleen neitsyen naisen, joka sattuisi vielä olemaan nätti ja mukava? Käytännössä ei mistään.

Olkaa realisteja, miehet, älkääkä tuhlatko viriileintä aikaanne haihatteluun. Kohta olette keski-iässä eikä seksi enää maistu samalla tavalla kuin nuorena.

• seksoloogi

Vastaus ongelmaan on tässä. On paljon aseseksuaalisia ihmisiä ja he nauttivat seksittömyydestä. Eli ei kaikki ihmiset ole samanlaisia. Heteroita on vähempi mitä kuvitellaan. Naiset harrastavat paljon sellaista että kiristetään miestä suhteeseen olemattomilla seksilupauksilla.

Eli tallaisissa asioissa ole yhteistä hyvãä. Jostain syystä vain se ei tado upota ihmisten tietoisuutee.

• minäminäminäminäminä
        seksoloogi kirjoitti:

Vastaus ongelmaan on tässä. On paljon aseseksuaalisia ihmisiä ja he nauttivat seksittömyydestä. Eli ei kaikki ihmiset ole samanlaisia. Heteroita on vähempi mitä kuvitellaan. Naiset harrastavat paljon sellaista että kiristetään miestä suhteeseen olemattomilla seksilupauksilla.

Eli tallaisissa asioissa ole yhteistä hyvãä. Jostain syystä vain se ei tado upota ihmisten tietoisuutee.

"Eli tallaisissa asioissa ei ole yhteistä hyvãä. Jostain syystä vain se ei tahdo upota ihmisten tietoisuuteen."

Ihmisten tietoisuudessa on aina vain oma hyvä, oma hyvä on olevinaan samalla muidenkin hyvä. Sitten halutaan pakottaa ihmisiä suhteeseen toteuttamaan sitä omaa hyvää.

• ---

"Kerran mistan lukeneeni tekstin, jokka nainen sanoi, että miehen kanssa meni siihen saakka hyvin, kunnes nainen kertoi olevansa neitsyt ja mies jätti hänet siinä vaiheessa!!! Sen takia, että hän on neitsyt."

Tämä nainen oli luultavasti psyykkisesti häiriintynyt nainen joka ei todellisuudessa ollut neitsyt vaan vihasi sitä että miehet arvostavat naisia jotka jaksavat odottaa "sitä oikeaa" ja oli kateellinen naisille jotka olivat jaksaneet pidättäytyä tästä "huvista".

Jotkut haluavat ihan tarkoituksella johtaa toisia ihmisiä tekoihin mistä koituu haittaa näille ihmisille.

• Onnea kaikille

Jotkut asiat ovt ikiaikaisia tässä tuhansien avioerojen maassa.

Samanmoista se oli jo sata vuotta sitten, kun kylässä asui neljä nuorta: komea Veijo, tavallinen Matti, kaunis Pirkko ja tavallinen Taina.
      Molemmat pojat olisivat mieluusti kauniin Pirkon ottaneet. Mutta komea Veijohan se Pirkon alttarlle talutti Matin istuessa puupenkillä häävieraana.

Joten Matin oli tyydyttävä tavalliseen Tainaan ( jota muuten komea Veijo oli jo jossain välissä käynyt kuksasemassakin). Ja pian soivat hääkellot heillekin.

Sen pituinen se oli suomalainen love story.

• Näin on marjat

Juuri näin. Varsin tyhjentävä tarina.

Jos vielä inhorealismia tuo joukkoon, niin se Matti jää sittenkin yksin, koska Taina ei kelpuuta Mattia. Taina nimittäin jäi siihen uskoon, että kelpaisi paremmallekin miehelle, koska kelpasi komean miehen pehkuun.

• Happy End
        Näin on marjat kirjoitti:

Juuri näin. Varsin tyhjentävä tarina.

Jos vielä inhorealismia tuo joukkoon, niin se Matti jää sittenkin yksin, koska Taina ei kelpuuta Mattia. Taina nimittäin jäi siihen uskoon, että kelpaisi paremmallekin miehelle, koska kelpasi komean miehen pehkuun.

Ei vaan Taina häipyy koko kylästä. Matin ei ole tyydyttävä tavalliseen Tainaan eikä Tainan ole tyydyttävä tavalliseen Mattiin.

• Näin on marjat
        Happy End kirjoitti:

Ei vaan Taina häipyy koko kylästä. Matin ei ole tyydyttävä tavalliseen Tainaan eikä Tainan ole tyydyttävä tavalliseen Mattiin.

Taina siis lähtee kylästä ja päätyy kaupunkiin, jossa hän ryhtyy menestyvän ja/tai komean miehen jalkavaimoksi odottaen ja odottaen, että mies jättää entisen naisensa.

Matti jää kotikyläänsä peräkammarin pojaksi.

• Happy End

Taina siis lähtee kylästä ja päätyy kaupunkiin, jossa hän ryhtyy menestyvän ja/tai komean miehen jalkavaimoksi odottaen ja odottaen, että mies jättää entisen naisensa.

Matti jää kotikyläänsä peräkammarin pojaksi.

Matti voi löytää marjametsästä Marjan tai Mirjan, joka jakaa Matin maailmankuvan paremmin kuin mikään tyydyke-Taina koskaan. Mirjamarja keittää Matilla marjasoppaa.

Taina löytää kaupungista samoin tainannäköisen elämän.

• Näin on marjat
        Happy End kirjoitti:

Matti voi löytää marjametsästä Marjan tai Mirjan, joka jakaa Matin maailmankuvan paremmin kuin mikään tyydyke-Taina koskaan. Mirjamarja keittää Matilla marjasoppaa.

Taina löytää kaupungista samoin tainannäköisen elämän.

Ehkä sata (tai viisikymmentä) vuotta sitten olisi voinut löytää, mutta ne nykyajan fiksut ja mukavat Marjat ja Mirjat eivät käy siellä marjametsässä.

Maalaispoju saa yleensä jäädä yksin nykymaailmassa. Sekä mukavat että ikävät tytöt ovat kaupungin vilskeessä, josta heidät on vaikeampi löytää kuin metsän keskeltä.

• Avio-onnea

Ehkä sata (tai viisikymmentä) vuotta sitten olisi voinut löytää, mutta ne nykyajan fiksut ja mukavat Marjat ja Mirjat eivät käy siellä marjametsässä.

Maalaispoju saa yleensä jäädä yksin nykymaailmassa. Sekä mukavat että ikävät tytöt ovat kaupungin vilskeessä, josta heidät on vaikeampi löytää kuin metsän keskeltä.

Hyvinhän siinä Matin ja Tainan avioliitossa kävi!

Siitä vanhasta romanssistaan Veijon kanssa Taina ei Matille puhunut. Miksi olisikaan, sillä se kuitenkin oli hänen yksityisasiansa ja jo menneisyyttä.
        Taina tuli onnekkaasti Matille heti hääyönä raskaaksi! Ja komea poika siitä syntyikin, painoikin yli 5kiloa, vaikka oli viisikuinen keskonen.

• ihailtavaa

Neitsyys on suunnattoman arvokas asia. Onnellinen se mies joka saa neitsyen vaimokseen. Kun aviopuolisoa valitsee on neitsyys yhtäkuin timantteja. Nainen, joka makaa jokaisen vastaantulevan kanssa "rakkaudesta" oikeasti himosta sahaa kaiken aikaa onnellisen avioliiton oksaansa. Jos tämän lukee joku joka on neitsyt, niin ymmärrä, että sinä olet timantteja miehen silmissä joka haluaa kestävän avioliiton ja hyvän puolison. Älä alistu jonkun räkänokan tai muuten mukavan "huijarin" petikaveriksi.

• tätä mies on mieltä

Neitsyys on parasta mitä voi olla tulevalla puolisolla. PARASTA. Neitsyyden menetys esiaviollisissa suhteissa on samaa kuin timantin vaihtuminen arvottomaksi lasihelmeksi.

• Hmmm....

Mutta jos tämä neitsyt onkin luonteeltaan ilkeä eikä ollenkaan nätti?

Kuinka iso painoarvo neitsyydellä siis on?

• toys R us...

Jos ihmisen arvo on siinä, ihminen on sinulle ARVOTON. Leikkikalu. Mutta miksi ihmeessä annat itsellesi arvoa sitten?

• Ei tuo Tinder onnea

"Your naked body should only belong to those who fall in love with your naked soul." - Charlie Chaplin in a letter to his daughter Geraldine

• Panokkio

Mä tykkään ainaki panna neitsyitä.

• jäbäzwzw

Multa meni poikuus 23-vuotiaana. Tyttöystäväkään ei ollut uskoa, että on ollut aikasemmin sekstaillut. Siihen liittyy nykyään aika paljon ennakkoluuloja, jos on yli -vuotias eikä ole aikasemmin sekastaillut. Johtuupi varmasti tv-ohjelmista ja kulttuurista

• junttirunkkarit

Persuongelmia osa 893534621

• Muuan mies

Seksi maistuu aina yhtä hyvältä kun saan vaimolta, joka ei käytä muita miehiä. Naiset ovat kyllä yleensä miehiin meneviä ja sitä yhtä kovaa kalua kaipaavia, mutta jos uskollisena jaksaa pysyä, niin haluaa naida enemmän ja enemmän.
      Aktiivisuus tekee aktiiviseksi ikään katsomatta, jos pysyy terveenä.

• kirjavakissa

Mistä toi teoria tulee? Kumisaappaasta vai?

• yleinen miestenkanta

Nykymaailmassa ajaa ihmisille mielikuvaa että elämä on sisällötöntä jollet ole käynyt joka paikassa ja kokenut kaiken mahdollisen. Varsinkin naiset tuntuu harahtavan tähän pinnalliseen paskaan erittäin helposti.

Naisilla taitaa nykyisin olla enemmän seksikumppaneita kuin miehillä, sekä uskottomampia. Miehet arvostaa neitsyttä toisinkuin naiset. Naiset tuntuu unohtavan että miehiä oksettaa nainen joka on jakanut toosaansa pitkin kyliä, naisille se tuntuu olevan kunnian asia. Itsellenikin moni on sillä kerskaillu, oon monesti ollu kahden vaiheilla että käskenkö jakorasian mennä levittään tautejaan muualle. Eihän semmosta naista voi ottaa tosissaan rakkauden saralla jolla on tarve hypätä sängystä sänkyyn.

• huorailu ei oo pop

Neitseitä on nykyisin aivan liian vähän, niin tytöissä kuin pojissa.

• "Miksi seksiä voidaan laittaa lehtiin ja mainostaa netissä kokoajan??"

Seksi on kaikinpuolin myyvä aihe.

• Stefanus K

Pedofilia on maailman sairain rikos, josta pitäisi Suomessa olla kuolemantuomio rikoslaissa! Se on rikoksista vakavin ja julmin! Vihaan pedofiilejä ja raiskaajia!

• Stefanus K kirjoitti:

Pedofilia on maailman sairain rikos, josta pitäisi Suomessa olla kuolemantuomio rikoslaissa! Se on rikoksista vakavin ja julmin! Vihaan pedofiilejä ja raiskaajia!

"Vihaan pedofiilejä ja raiskaajia!"

Et todellakaan ole yksin. Minun puolestani lapsiinsekaantujat ja raiskaajat voisi teloittaa huoletta. Paskaisesta kuonasta pääsee kyllä eroon helposti kun niin vain halutaan.

• Pimppamaisteri

Kyl se pimppa on yhtä hyvää miehelle kuin patukka naiselle. Oliko neitsyt vai siltäväliltä?

• Toiset uskovat

Jumalaa ja toiset eivät.

• Tietysti syyt ovat

moninaiset tässäkin asiassa.

• Nykyajassa yleensä

ihmiset uskovat sitä mitä tahtovat.

• Naksupena

Mieluummin otan osaavan seksikumppanin kun mitään kokemattoman neitsyen. Siksi 30 vuotiaat onkin parhaita jos vertaa johki lahnaan parikymppiseen joka ei uskalla tehdä mitään.

http://tinyurl.com/uusijuttu

• Kaikkien ihmisten

on hyvä pyrkiä elämään Jumalan tahdon mukaan sillä siten siunaus on ihmisen elämässä. Tietysti jokainen ihminen voi Jumalaan turvaten elää myös Jumalan tahdon mukaan vaikka edellyttää nöyryyttä ja kuuliaisuutta. Parannuksen tekeminen on helpompaa sellaiselle, joka ei ole elänyt Jumalan tahdon mukaan sillä tietää mistä parannusta tarvitaan ja tietää myös tarvitsevansa anteeksiantamusta Jumalalta.

• Varmuudella aina

kaikki ihmiset ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Samoin jokaiselle annetaan Jeesuksen nimessä sitä hyvää mistä on Raamatussa kerrottu ja kannattaa vastaanottaa anoen ja kiitää ja rakastaa Jeesusta tekemällä opetuksensa mukaan elämässään. Tässä on hyvä viisaan ihmisen tunnusmerkki.

• Jyri jysärinen

jumalan ja jumalan tahdon... kuinkahan monta jumalaa ihmisten mielestä maailmassa tosiaan kaikkiaan onkaan?

ja kuinkahan monen uskontokunnan edustajat pitävät sitä omaansa ainoana oikeana? Mistä pirusta sitä tietää oikeaan uskontoon syntyneensä... jos onkin syntynyt siihen uskontokuntaan jossa onkin väärä jumala... auta armias mikä kauhia tilanne... palvoo ja palvoo ja toimii ja kaikki meneekin ja tuleekin tehtyä täysin turhaan... kauhiat kilvoittelut.

• äänesämme donneria

neisyyden untija

NYT ÄÄNESÄMME DONNERIA
      Hän kulkee ja on maailman makaaja
      Paikkojen makaaminen kannattaa aina

t-kirjan on rikki koneessani se ei AINA TOIMI NYT LÄHTI

Stadilais-rkp-läinen rappio käsitteenä on fantastinen

Oletko kiinnostunut rappiosta? Vähemmistön rappiosta?

Ei Perussuomalaisten suosio ole pelottavaa,

mutta vastavoiman puute on rappion merkki (Donner, vaalilause)

Katso erityisesti vaalilauseeseen liittyvä aito kuva

https://lh3.ggpht.com/-oyr4zN8AXm4/UefEoojRNxI/AAAAAAAAG38/r8_dInzs_Wg/s1600/jörn donner.png

• kujan rallia

Neitsyys on arvokas asia pari suhteessa,itse en ole vienyt vaimoltani ja Se on painanut mieltä. Siksi harrastan pettämistä koska siten saan ajatukset pois siitä.

• kujanrallinvaimo

Ja vaimosi pettää sinua, aivan varmasti =) Mut eihän vapaassa suhteessa ole mitään pahaa, kunhan molemmat sen hyväksyy.

• Niin miehelle kuin naiselle luulisi olevan kunnia asia olla se ensimmäinen,minä ainakin olen sen käsittänyt niin että seon ollut aina(100v.aiemminkin) kummallekkin sukupuolelle asia jonka muistaa koko eliniän. Siinä saa molemmat varmaan muiston joka ei korvattavissa, ja sitten on näitä möläytteliöitä jotka keskustelu palstoilla ihmettelevät miksi raiskauksen uhrit eivät unohda niin "luonnollista" pikku lipsahdusta olipa tapaus millainen tahansa. Ja sen vielä sanon että ennen normaalit ihmiset pystyivät lemmentöihin ilman pillereitä kun eivät olleet jo kaiken oppineita noin 12v. kuin nykyään,niin kaikki oli jännempää että ei saanut housuja jalasta kun satsit liikkui mutta jo siinä vaiheessa kun kalsongit putos lattialle oli homma taas hoidossa,elikkäs pitäkää väliä edes hetki fyysisesti mutta kertokaa kohteelle tunteistanne ettei mene heti toiselle kun nykyisin tuppaa kuulemaan ainakin pojilta että kait me nyt "seukataan kun kerran jo nus,,,,,,,,,n.

• Worthless

Olen 32-vuotias mies ja ainakin omalla kohdalla neitsyyteni ei ole lainkaan arvostettava asia, päinvastoin.

En ole uskovainen, enkä mikään muukaan kovan linjan idealisti. Satun vain olemaan hiljainen ja rauhallinen, eli naisten silmissä ääretön tylsimys.

Olen monesti miettinyt miksen kelpaa naisille. Olen 178cm pitkä, painoa on 86kg, kuntoilen neljästi viikossa joten en ainakaan ulkonäön puolesta ole mitenkään mahdoton. Asun myös yksin omassa asunnossani ja osaan laittaa omat ruokani sekä pestä omat pyykkini ja siivoan myös. Kotini ei ole mikään kaatopaikka missään nimessä. Minulla on myös vakityö, en ole rikas mutten köyhyysrajallakaan. Ihan perustulot.

En haikaile mallien enkä teinien perään, en vaadi neitsyyttä naiselta, haluaisin vain kivan naisen joka välittäisi minusta. Sellaisen joka olisi oikeasti kiinnostunut minusta ja joka olisi minun kanssa siksi koska pitää minusta oikeasti, eikä vain siksi koska ei nyt parempaakaan löytynyt.

Ongelma on vain siinä etten juo enkä polta, eikä minulla ole sellaista kovan jätkän/pahiksen karismaa ja siihen lisättynä kokemattomuus seksissä. Kyllä minun ikäiseni naiset jo pystyy aika helposti näkemään minusta sen etten ole koskaan ollut naisten kanssa ja huomaan aina kuinka jään vain kaveriksi ja sitten lopulta olen vain ilmaa jota jopa joskus vältellään ettei minun tosi nolo neitsyystauti vaan tartu.

Jotenkin tuntuu että naiset ovat hirveän ankaria ja tylyjä minua kohtaan. Ihan kuin olisi tehnyt jotain peruuttamattoman väärää. En saa mitään mahdollisuutta vaikka olen yrittänyt monestikin. Olen useasti nolannut itseni kun olen mennyt pyytämään jotain minua kohtaan ystävällistä naista ulos taikka olen tunnustanut että minulla on tunteita heitä kohtaan. Saan vain kiusallisen hymyn ja tokaisun että "en minä, mutta kyllä sä vielä jonkun joskus... sä oot nii ihana ja kiva ja blaa blaa."

Jotenkin tuntuu siltä ettei naiset mitään tosi rakkautta edes kaipaa. Ne hakevat vain sellaista hyvää edustavaa miestä jota kelpaa esitellä kavereille ja siten saada heidän arvostuksensa. Eli joku renttu tai vaimonhakkaaja on arvoasteikolla vaan paljon korkeammalla joten niitä jahdataan koska naisen kaverit arvostavat nämä miehet korkealle ja ne nappaamalla nainen saa sitten kavereidensa arvostuksen.

Olen tullut siihen tulokseen ettei minulla vain yksinkertaisesti ole mitään tarjottavaa naisille.

En ole jännittävä, enkä kiinnostava. Minulla ei ole mittavaa kokemushistoriaa joten nainen ei voi koskaan luottaa minuun täysillä koska minua ei ole "testattu". Ja olen jo nyt niin pahasti myöhässä että aina on naisille tarjolla joku kokeneempi vaihtoehto johon minut on helpompaa vaihtaa, kuin ottaa kanssani "riskiä".

Harmittaa vain tämä nykymaailma jossa kaikki vaatimukset kohdistetaan pelkästään vain miehiin, eikä naisten tarvitse yhtään tulla vastaan. MInun täytyy aina tehdä aloite, minun tulee johtaa keskustelua, minun tulee olla kiinnostava, minun tulee olla kokenut, minun tulee olla muiden hyväksymä ja on ainoastaan minun vikani jos jossain kohtaa teen virheen ja silloin saan oikeutetusti nenilleni. Minun pitää katsoa peiliin.

Olen katsonut jo ihan tarpeeksi, ja minusta sieltä katsoo vastaan täysin turha mies jota ei tarvita missään. Olen lannistunut ja se on vain minun vikani, taas pitää katsoa vain peiliin. Ja pettyä, ja katsoa peiliin ja pettyä ja katsoa peiliin jne.

Kokemattomana miehenä eläminen tässä maailmassa on ihan kuin pelaisin jotain tietokonepeliä joka on tehty niin vaikeaksi ettei sitä voi pelata läpi vaikka kuinka harjoittelisi ja yrittäisi.

Tämä maailma ei ole neitsytmiehiä varten, me olemme vain ongelmajätettä.

• Pahani Julmu

Moni muukin on tasan samanlaisessa tilanteessa ja samanlaisten ajatusten kanssa. Joskus itsekin olin, mutta jotenkin sain lopulta ponnistettua itseni siitä kuopasta ylös.

Jos nyt olisin edelleen vastaavassa asemassa, menisin kylmästi maksullisiin naisiin. Turha hävetä tunnustaa itselleen (tai muille), ettet ilmaiseksi seksiä saa... Eikä sellainen normaaliksi katsottu baari-illan jälkeinen seksi nyt paljon eroa maksullisesta seksistä.

• Tutustuminen

Etsipä uusia harrastuksia, sellaisia missä liikkuu naisiakin. Yhdistystoiminta kannattaa muistaa myös.

• Aivan2

Suomalaiset naiset ovat epävarmoja eivätkä tee aloitetta yleensä. Sinun itse pitää "kaapata" se lyyli. Muutama olut päähän, moottoriturpa asenne ja sekoilua kehiin niin naiset katsovat että VOI MIKÄ UROS näin se menee oikeassa elämässä, olen huomannut. Niiden pitää kiinnostua sinusta eikä päinvastoin. Jos et juo, ei ole toivoa. Ne haluaa elämäänsä "jotain" kun niiden oma pikku elämä on tylsää sekä yksitoikkoista. Me Suomalaiset emme ole tarpeeksi kehittyneitä muodostaaksemme pareja sivistyneesti oikeassa elämässä. Haaveilla aina saa mutta metsästähän täällä vielä ollaan. Rautaa rajalle ni rupee tapahtuu jätkä! PRK!!

• lion69

Ihan sama kun horoskoopit on täyttä huuhaata muutenkin!

• ex-aikamiespoika

Neitsyys on hieno asia, jos kokee että haluaa säästää itseään juuri sitä tosirakkautta varten. Eikä se ole mitenkään tuomittavaa vaikka olisikin menettänyt neitsyytensä ennen elämänkumppanin löytämistä. Näistä asioista on tehty ihan liian iso numero nykyisin.
      Itse olen 29v neitsyytensä uskonnollisista syistä säilyttänyt mies. Ei ole koskaan kiinnostanut mitkään pinnalliset suhteet ja olen kärsivällisesti odottanut minulle sitä täydellistä naista. Pari kuukautta sitten sellainen löytyi, hän ei ole neitsyt, mutta ei se haittaa minua yhtään. Kohta mennään kihloihin ja naimisiin menokin on vuoden sisällä. Sitten vasta lähtee meikäläisen neitsyys ja tyttöystäväni on täysin ymmärtänyt ja hyväksynyt arvoni näissä asioissa.

• 8 naisen kokenut

naiminen on arkipäivää suosittelen siten jotta nämä neitsyys ja neitsyitä harrastavat pannaan dna rekisteriiin ja valtion monopoliin/EU - monopoliin ja ne jotka säästävät neitsyytensä saisi aina kokelaakseen neitsyitä, mutta olen sexin ja itsetyydytystä puolessa haluan näin pysytellä tasapainossa tuhoutua maapallolla puolestani

• sex and love

Olin neitsyt 30-v. asti. Olen ihan kelpo nainen: pitkä hoikka hyvännäköinen, yliopistokoulutus. En vaan harrastanut seksiä periaatteesta. Mutta sujui kyllä luontevasti eka kerrasta alkaen. Seksissä ei ole mitään ihmeellistä, mutta kun seksi perustuu rakkaudelle, siinä on jotain hienoa joka tapauksessa. Muuten ei mitään minulle.

• Arvostusta

Tällaista esimerkkiä pitäisi tuoda esille nuoremmille enemmän julisuudessakin, siis näille neitsyyyttä häpeäville...
        - jokainen on yksilö - ja parempi odottaa hyvää kauemmin, kuin suostua mihin tahansa jälkeenpäin kaduttavaan touhuun pelkän kuvitellun häpeän takia...

Ihmisten pitää arvostaa itseään enemmän!

Ei pidä matkia muita, vaan toimia niin kuin on itselle hyväksi - ei saa alistua tyhmälle ryhmäpaineelle.

• tutkija2

Hei,

Haluaisin ymmärtää vähän asiallisemman ja syvällisemmän luottamuksellisen keskustelun kautta naisten neitsyyttä ja miten kokee siihen liittyviä asioita. Saatan kirjoittaa aiheesta - tietenkin niin että henkilöt ovat täysin nimettömiä ja tunnistamattomia. Jos olet 16-60 v. neitsyt nainen, niin olisin kiitollinen yhteydenotosta osoitteeseen: [email protected].

• 13+7

Kunniallisuus, siveellisyys ja moraali ovat todellakin katoavia luonnonvaroja. Olen itse noin 30-vuotias mies ja häpeän omaa "huorahistoriaani". Tekisin mitä vain, jos saisin ne tekemäni haureudet pois historiastani ja poikuuteni takaisin. En ole uskovainen, mutta mielestäni ihmisten olisi vähän syytä miettiä, millaisessa maailmassa elämme.

Seksi on nykyään yliarvostettua ja yhteiskunta on täysin pornoistunut. Todellakin tilausta olisi entisaikojen tiukemmalle seksuaalikurille. Tuntuu, että nykyään on täysin ok harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa ja tätä ajatusta vain media ylläpitää. Tälle hölmöilylle olisi tultava stoppi.

• kokeile

Hei! näihin alku pään teksteihin voisin sanoa, että vian ei tartte olla iso kun se on päässä! Hei haloo 25-vuotta vanha nainen en oo ikinä harrastanu seksii, enkä seurustellu. EI OO NORMAALII!!!

• Yksilöllisyys

Seksin harrastaminen tai harrastamattomuus ei määrittele normaalia.

Ympäriinsä jo nuorena aloitettu sekoilu johtaa usein paljon suurempiin ongelmiin kuin pidättäytyminen...

• eimooses
        Yksilöllisyys kirjoitti:

Seksin harrastaminen tai harrastamattomuus ei määrittele normaalia.

Ympäriinsä jo nuorena aloitettu sekoilu johtaa usein paljon suurempiin ongelmiin kuin pidättäytyminen...

hevonpaskat tolle yksilöllisyydelle =) onko tää oikeesti joku helluntaiseurakunnan sunnuntaipalsta vai mistä noita epätodellisuudessa eläviä oikein tulee?

• Aada.18v

Empä oo ikinä tienny et minussa ois tuolta saralta ees vikaa?:o kiitos kun kerroit...

Oon aina luullu et neitseys on arvostettava asia, niin kuin jokaisen seksuaalielämä vaikka harrastaisi myös enemmänkin seksiä.

• jhgbhbjhn

Minusta neitsyys vain on. Jos on neitsyt, on neitsyt ja mikäli ei ole niin silloin ei vain ole. On kamalaa, että nainen häpeää neitsyyttään ja haluaa väkisin eroon siitä, kuten kamalaa on sekin, että nainen häpeää seksuaalisuuttaan ja vaalii neitsyyttään vaikka olisi halukas ja valmis harrastamaan seksiä.
      Neitsyydestä on tehty järkyttävän suuri asia vaikka se nyt loppujen lopuksi on sitä, onko siitin menny naisen haaroväliin. Onko tämä niin suuri juttu että siitä pitäisi itsessään välittää?

• wrdsgdfh

Mä olen huomannut, että neitsyys on vain merkki ettei ole elämänkokemusta. Siksi nuoriso ei arvosta neitsyyttä, vaan pitää sitä puutteena.

• Rakkikoiran rooli

Mitä elämäkokemusta on jakaa itseään ympäriinsä kuin rakkikoira? Totuus on, että moni tällainen teini on hyväksikäytön uhri, jota pitää pikemminkin sääliä.

Elämänkokemukseen kuuluu muutakin kuin seksi - ja monesti vastuulliset ja itseään arvostavat neitsyet ovat henkisessä kehityksessään paljon pidemmällä ,aikuisempia siis - kuin ympäriinsä sekoilevat teinit.

Yleensä kumppanien suuri määrä kertoo ongelmista, henkisestä epätasapainosta, impulssikontrollin puutteesta, yleisestä holtittomuudesta, lyhytjänteisyydestä, huonosta itsetunnosta yms.

• Netti-isyys

Onko netti-isyys arvosteltava asia?

• Minua suututti niin kovin, että minut jätettiin 25-vuotiaana neitsyyden takia, että muutaman seuraavan vuoden ajan etsin kiihkeästi kumppania vain saadakseni seksikokemuksia. Onneksi lähes kaikki miehet, jotka tässä tarkoituksessa tapasin, suhtautuivat minuun hienotunteisesti ja ymmärtäväisesti.

Nyt olen naimisissa. Mieheni kanssa meni lähes vuosi, ennen kuin pääsimme harrastamaan seksiä. En edelleenkään kadu sitä, että halusin päästä olemasta neitsyt, mutta seksikokeiluja tuntemattoman kanssa en suosittele kenellekään.

• ,,,

olisin vihastunut, jos ,,,,,,,,,,,, minulta vain seksiä

• 2b-smart

Kun pysyt neitsyt avioliiton asti, et tule koskaan katumaan sitä, vaan voit olla ylpeä siitä, että pysyit puhtaana kuten pitäisi jokainen olla ennen avioliittoa, olipa kysymyksessä mies tai nainen. Seksuaalista kanssakäymistä kuuluu harrastaa vain aviopuolisonsa kanssa, ei kenenkään muun kanssa, tällöin ei tarvi hävetä, ei katua eikä salata mitään tähän asiaan liittyen.

Jokainen joka tekee jotakin väärin, tulee tuntemaan syyllisyyttä jossain vaiheessa, voi olla vähän ennen kuolemansa tai viimeistään kuolin hetkellä, mutta katuminen siinä vaiheessa ei enää onnistu.

Siis, kaikki mitä teet oikein tai olet toiminut oikein, ole ylpeä siitä ja pidä pääsi pystyssä äläkä lankea massan huumaan. Tämä on loppujen lopuksi se oikea tie.

• hurmuripoika

Itse masturboin mutta vielä neitsyt 20 v. Ei haittaa. Elämässä on muutakin ja elämä on vielä edessä.

• HyväElämä

Monen kanssa olleet ihmiset ovat koiria. Ei ajatuksia elämästä, ei tunteita, ei älyä. Jokaisessa isommassa jätkäporukassa on yksi tälläinen. Hänelle nauretaan selän takana.Moraali ja etiikka erottavat meidät eläimistä. Jos en näe naisessa hyviä arvoja ja hyvää äitiä en kiinnostu. Tyttöjen pitäisi MASTURBOIDA eli tutustua itseensä eikä sextata ympäriinsä keräämässä tauteja sekä kyynisyyttä "feminismin" voimauttamana(lamaannuttamana).

• itwasright

Itse menetin neitsyyteni 19-vuotiaana, mikä on nykypäivänä aika myöhään. Olin ollut aiemmin kaksi kertaa n. vuoden pituisessa suhteessa, mutta vasta nykyiseni kanssa etenin yhdyntään asti. Edellisten kanssa oli muuta seksiä. Muiden kanssa se ei vain tuntunut hyvältä.

22-vuotias poikaystäväni on ollut aiemmin kolmen kanssa (suhteessa ja sängyssä), mutta ei todellakaan ollut kuin mielissään neitsyydestäni, koska se oli ikäänkuin "kunnia". Tietysti petitaidot ei oo vielä parhaat mahdolliset, mutta meillä on aikaa vaikka mihin ;)

• zerozh

Kunnia ottaa vaimonsa neitsyys,itse seurustelun nykyisen vaimoni kanssa ja hän laittoi välit poikki. Kuukauden päästä halusi alkaa uudelleen mutta oli antanut kunnian toiselle. Se oli kova isku koska olen kasvanut että sen saa puoliso vain. Ja kun Se asia tuli aina mieleen tai näin sen miehen niin tuntui kuin ois puukolla pistetty. En ole saanut mielenrauhaa vaikka olen yrittänyt. Nyt petän puolisoa koko ajan,tälläkin hetkellä on seksisuhde 4 naisen kanssa. Haen koston kautta itselleni tyydytystä asiaan. Jos olisin ollut hänen ainoa seksikumppani niin en olisi pettäjän tiellä,itse menetin poikuuden hänelle. Se neitsyyden ottaminen jäi kokematta ja en viitsi tällä iällä edes haaveilla siitä,jäi vain kokematta sekin.

• neitsyydenviejä

Ennemmin kumppani, joka on neitsyt kuin kaupungin kiertopalkinto. Yhden illan jutuissa tietenkin kokenut parempi. 3-kymppiä lähentelevä neitsyt olis jo suuresti hämmentävä kokemus, mutta parikymppinen ei yhtään.

Joka tapauksessa neitsyys on joikaisen oma asia ja jokainen pitää sen niin kauan kuin itsestään hyvältä tuntuu.

• lakimies2

Eipä löydy lakikirjasta mitään pykälää miksi ei voisi olla neitsyt vaikka koko loppuelämänsä. Se ei kuulu kenellekään. Todella typerää edes ajatella tuollaisia asioita. Ne kuulu tasan tarkkaan makuuhuoneen puolelle eikä retosteltaviksi kaiken kansan nähden...

• vitun-idiootit

Tekee mieli hakata päätä seinään kun lukee näitä juttuja. Helvettiin tää patriarkaalinen yhteiskunta.

• Feministi-lesbo

Aivan!

Vain tappamalla aivan kaikki valkoiset heteromiehet voidaan saavuttaa Pohjois-Korealainen Naisten paratiisi.

EESPÄIN...!

• menetin kahdeksan naisen kanssa ja olen mies/poika - neitsyyden, kahdeksan naisen kanssa, voidaan salassa tai ilmi arvioida olenko neitsyt/poikanen - neitsyydellä varustettu ... sanotaan ettei naimattomuus ole mitään kokea koskematon todettu ja naisista sanon ettei he tietenkään ole ajalle osoittaa millaisen miehen kanssa suostuivat kondomilla tai ilman, myöhemmin aina olen rehellinen ollut, mutta ei sitten neitsyys merkityksessä, mitä se näinä vaiheissa ihminen on sattumalta luovuttanut naimiselle kokemattomuutensa, neitsyytensä, nainen tai mies ... pidän kiinni antaa ilmi neitsyytensä menettäneitä neitsyytensä menettäneiden markkinoilla ja neitsyytensä säilyttäneitä oliko puolesta vastaan kenen asiantuntevuudella jphdatella kavalaan jo uskottomuuttaankin ajatukselle ihminen säilyttää Statuksen pysymällä pari uskollisuutensa ja pitää luottamuksella osansa, "minä vihaan hylkäämistä, sanoo: Herra?"

• plastiikkakirurgia

ei auta, j

• ,,,

Tyttö jos masturboi, hän on nainen.

• Jyrkkä ei siveydelle

Neitsyys ei ole arvostettavaa. Neitsyyttä ihannoivat "tosi rakkaus odottaa" -idiootit ovat ripuliturpia, paskavittuja ja raamatulla raiskattuja vittupäisiä seurakuntarunkkuja.

• Olen 23v ja poikuus vielä tallella.Itse en juokse baareissa vonkaamassa pillua niin kuin yleensä äijät tekee.Jos ei naista satu kohalleen niin olen vaikka ilman.En kuole siihen vaikka en naista koskaan saisikaan.Monet kavereistani on saanu jo lapsiakin mutta itse en ainakaan isäksi halua.

• Jay K

Mun suurin trauma ois ruveta olemaan kundin kanssa, joka on neitsyt. Onhan sellaset koulutettavissa, mutta se on pitkän työn tulos, joten ei ainakaan mikään maata järistyttävä kokemus alkutaipaleilla... Samaa voisin kuvitella naisista. Kaikilla on menneisyytensä, sitäpaitsi eikös kristillisiin arvoihin kuulu anteeksianto?? Kyllä mä mielummin ottaisin hyvän rakastajan ja teen itsestäkin hyvän rakastajan, ettei tarvitse miettiä, tarviiko miehen miettiä parempien perään. Teininä on kokeiltu kaikki mahdolliset ja vanhempana keskitytään hyväksi todettuihin. Kamalinta olis ikinä viedä neitsyyttä joltain tumpelolta pimeessä peiton alta..;( Enkä mä ole kokenut itseäni ikinä lumpuksi: Miehilleni olen kunnollinen rakastaja ja sinkkuna nautin seksistä ihan siinä missä miehetkin. Osa tasa-arvoa sekin.

• Neitsyt mutteimaaria

Itse olen neitsyt omasta tahdosta. Olisi ollut mahdollisuus
      ainakin vähintään 5 erihenkilön kanssa menettää neitsyys.
      Ensimmäisillä kerroilla en ollut edes valmis ja muillakerroilla
      ei edes kiinnostanut eikä ole vieläkään kiinnostanut yhden illan
      jutut.

En vain pysty harrastamaan yhden illan juttuja sillä aavistan, että
      ei minusta kuitenkaan moiseen touhuun olisi ja saattaisin aivan hyvin
      myös katua että menetin neitsyyden tuntemattomalle/ ei rakastetulle.

En tunne itseäni huonoksi sen takia, että olen neitsyt. Ihmettelen vain
      kun olen maininnut joillekkin siitä niin on tullut ns " opetus" tarjouksia.
      Tämän takia en mieluusti haluaisi mainita, että olen neitsyt vaikken sitä häpeä
      mutta ei aina jaksa noita " voisin opettaa sulle pari juttua" kommentit.

Miksi ihmisen pitää nimen omaan siis pitää menettää neitsyys kun ei se ihmistä
      mihinkään paljoa muuta. Kerran sitä on neitsyys/pokuus joten miksi kiirehtiä.
      Mikäli jollekkin se on tärkeää että on sen menettänyt niin eipä tarvii mulle
      edes ehdotella mitään etenkään parisuhdetta saati seksisuhdetta!

• rakkaus on suurin

Miten määrittelet, että joku on Neitsytsyntyinen?
      Neitsytsyntyinen on yleensä ihminen, joka ei ole harrastanut seksiä.
      Eli kaikki me olemme Neitsytsyntyisiä jo lapsesta alkaen.

B) Neitsytsyntyinen voi olla siis toki henkilö, joka on horoskoopiltaan Jousimies.

C)Neitsyen tähtimerkissä syntynyt henkilö on asia erikseen kuin Neitsytsyntyinen.

• Voisiko joku auttaa minua olen nuori mies ja olen myös masentunut ja tarvitsen nopeasti neuvoja? Olen tavannut ensirakkauteni olemme olleet yhdessä vasta 3kk. Olin itse ennen suhdettamme neitsyt enkä ollut paljon kokenut muutama vanha tyttöystävä löytyy. Hänellä on taas ollut paljon vilkkaampi seksielämä. Minua vaivaa hänen menneisyys ja minulla siis on muutenkin huono itsetunto ollut vaikka en mielestäni kovin ruma olekkaan, mutta minulla on sellainen kuva ettei seksiä harrasteta ilman halua toiseen kumppaniin. Tyttöystäväni taas sanoo, että niillä ei ole ollut mitään merkitystä hänelle vain tällä on. Minun on niin vaikea uskoa, että se pitää paikkansa enkä pysty pitämään itseäni komeimpana/parhaana/haluttavimpana vaikka tyttöystävä niin minulle sanookin. Toivoisin, että pystyisin siihen, mutta harrastaessamme seksiä nään itseni paikalla jonkun hänen entisistään ja olemme puhuneet paljon asiasta. Tämä vaivaus vaan kasvaa ja kasvaa, pelkään etten pääse tästä eroon. Enkä missään nimessä halua erota olen suunnittellut tulevaisuutta hänen kanssaan ja hän minun. Olen ehdottanut tyttöystävälleni taukoa jolloin voisin myös hankkia kokemuksia, koska kokemukset ovat aina kiinnostaneet, mutta se ei käy tyttöystävälleni. Olen jopa miettinyt pettämistä salaa. En halua muita naisia haluaisin vain olla vaivaantumatta ja tuntea itseni hyväksi ja samantasoiseksi mitä vaihtoehtoja minulla on?
      Auttakaa joku tarvitsen kipeästi apua en halua pilata tätä suhdetta, mutta en myöskään halua ajatella itsestäni pahaa.

• Miks neitsyys tai poikuus on asia mistä lähes kaikki nykynuoret haluavat päästä eroon?
      Eikö Raamatun sana merkitse teille enää mitään?

• haloohei

Hei viesker1985! luuletko oikeesti että kukaan nykyään välittäis paskan vertaa mistään vitun raamatun tekstistä?

• Kukkuluuruu-77

Kohdelkaa muita kuin miten haluaisitte, että teitä itseänne kohdeltaisi. Ihmisten pitäisi olla nykyaikana paljon kiinnostuneempia siitä, että millaisen muiston jättävät maan päälle, kun heistä aika joskus jättää. Ei mulla tällä kertaa muuta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4220
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2141
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1687
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1068
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    Aihe