hah ... taas yks feikki chat palvelu paljastettu... kun kirjaudutte sisään alkaa "naiset" heti kirjotella ja muutaman lauseen jälkeen ne alkaa ehdottaa privaa.
Pointti on se että privaviestit maksaa 2e / kappale ja epätoivoset miehet tietty alkaa heti priva viestittelee näiden "naisten" kanssa, voi ne olla oikeastikkin naisia, mutta varmasti saavat provikkaa siitä
Puututtuani tähän epäkohtaan ja sanottuani kaikille paikalla oleville miehille miten tää homma toimii / ja että kyllä jos joku haluaa tutustua niin se juttelee täällä sivulla ilman niitä priva viestejäkin minut bännättiin sivulta / tilini suljettiin ilman minkäänlaista varoitusta, olin ilmeisesti huono bisnes myös siinä mielessä etten "naisten" pyynnöistä huolimatta privaviestejä lähettänyt. En rikkonut mitään sääntöjä mitä siellä rekisteröitymisen ehdoissa oli joten siinäkin mielessä sivusto toimi väärin.
Mikäli joku lukee tämän viestin pyydän toimimaan samoin ja katsomaan tuleeko bannit myös teille, näin saadaan ainakin varmuudella selville että homma toimii niinkun on ajateltu, sekä saadaan muiden ihmisten tietoon tämä uusi "rahantekokone" chättiin jäi vielä 2 tyyppiä jotka epäili tuota hommaa myös, mutta eiköhän nekin oo jo bännätty.
Haloo chat
antihaloochat
0
259
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331552- 73954
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290839Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74754Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii259715- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O43680- 33593
- 74587
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty52576