hah ... taas yks feikki chat palvelu paljastettu... kun kirjaudutte sisään alkaa "naiset" heti kirjotella ja muutaman lauseen jälkeen ne alkaa ehdottaa privaa.
Pointti on se että privaviestit maksaa 2e / kappale ja epätoivoset miehet tietty alkaa heti priva viestittelee näiden "naisten" kanssa, voi ne olla oikeastikkin naisia, mutta varmasti saavat provikkaa siitä
Puututtuani tähän epäkohtaan ja sanottuani kaikille paikalla oleville miehille miten tää homma toimii / ja että kyllä jos joku haluaa tutustua niin se juttelee täällä sivulla ilman niitä priva viestejäkin minut bännättiin sivulta / tilini suljettiin ilman minkäänlaista varoitusta, olin ilmeisesti huono bisnes myös siinä mielessä etten "naisten" pyynnöistä huolimatta privaviestejä lähettänyt. En rikkonut mitään sääntöjä mitä siellä rekisteröitymisen ehdoissa oli joten siinäkin mielessä sivusto toimi väärin.
Mikäli joku lukee tämän viestin pyydän toimimaan samoin ja katsomaan tuleeko bannit myös teille, näin saadaan ainakin varmuudella selville että homma toimii niinkun on ajateltu, sekä saadaan muiden ihmisten tietoon tämä uusi "rahantekokone" chättiin jäi vielä 2 tyyppiä jotka epäili tuota hommaa myös, mutta eiköhän nekin oo jo bännätty.
Haloo chat
antihaloochat
0
183
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042700
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252505En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031221Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561179- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 106798
- 46793