Muistan erään talvisen illan kun pilvettömällä taivaalla loisti lukematon määrä tähtiä, kun kuu loisti valoaan hankeen. Tuona iltana näin elämäni ensimmäisen kerran revontulet. Seisoin talomme ulkoportailla huopikkaat jalassa ja rukoilin..
"Oi Herra, Jumala auta minua, anna minulle uusi perhe, jossa on hyvä olla. Tai jos et anna uutta perhettä niin ota minut luoksesi taivaaseen, tai jos et ota minua luoksesi niin lähetä minulle enkeli."
Itkin ja rukoilin. Minua ei temmattu uuteen perheeseen eikä kukaan tullut hakemaan. Minua ei otettu taivaaseen enkä saanut enkeliä luokseni mutta se mitä sain, oli paljon arvokkaampaa. Koin, että Isä kuuntelee ja tietää tilanteemme. Tunsin, että on Isä, joka välittää.
Menin sisälle ja suljin oven perässäni. Sisällä vastaan lemahti kiljun haju ja kuulin isän kuorsauksen olohuoneesta, hän oli jälleen sammunut pöydän ääreen. Kyynelsilmin nousin yläkertaan. Äiti nukkui ja puhui itsekseen, hän jutteli jonkun kanssa. Se ei ollut uutta, koska yleensä kun hän nukkui humalassa hän samalla keskusteli jonkun kanssa. Ohitin hänet ja kipusin omaan sänkyyni, avasin Raamatun Johanneksen evankeliumista, luin ja nukahdin Herran syliin.
Lapsuuteni
godfriend
2
<50
Vastaukset
- hellari....
Jos sinulla ei olisi ollut noita vaikeuksia, niin mitähän elämäsi olisi tänään. Isä ei ottanut sinua vielä taivaaseen, koska elämäsi suunnitelma olisi jäänyt täyttämättä, jos enkeli olisi laskeutunut näkyvällä tavalla vierellesi, olisit voinut alkaa palvomaan häntä ja jos olisit saanut toisen kodin, olisitko tänään uskossa? Niin jos, jos... Ihanaa. että olet uskossa tänään.
- Daalia.
Voi miten surullinen lapsuus, kenenkään ei pitäisi tuota kokea. Jumala siunatkoon sinua nyt ja parantakoon sielusi haavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623