Kerätään tähän tyrkkyjen ulosottovelkoja. Martinan täällä jo laitettu, muita?
Hyvä kun näiden törkytyyppien maksamatta jättämiset tulevat esille.
Tähän tyrkkyturhisten ulosottovelkoja
9
247
Vastaukset
- vmvmvm
Mitä ne sulle kuuluu? Mitä jos laittaisit ensin oman nimesi ja ulosottotietosi. Miksi on mielestäsi hyvä, että haluat penkoa ihmisten raha-asioita, jotka eivät kuulu sinulle pätkän vertaa? Tapa ittes.
- minä itte
Ei taida olla aloittajalla päässä kaikki kunnossa.
- luottotiedottomat
Nämä tyrkyt antavat ymmärtää olevansa varakkaampia kuin ovat, ja elävänsä luksuselämää.Ihan hyvä että oikeat tulot ja todellinen taloudellinen tilanne tulee julki.Voi moni nuori muuttaa mielensä,kun tajuaa ettei sillä huomiohuoraamisella elä.Paitsi velaksi.
- guzziguzzi jeejee
Sofia Ruusila on päässyt jo rekisteriin, kuten myös Helena Lindgren. Esko Eerikäinen ja suuri osa Hunkseista on voudille tuttuja.
Mitä enäämmän kehuskelee laukuillaan ja kengillään ja mitä enemmän on upeita salaisia projekteja tulossa sitä velkaisempi luuseri on useinmiten kyseessä.- Pallohonka oy
Pallohonka oy
- omistaja
Surkeita pa tyyppejä. Mulla on vanhaa rahaa ja se pysyy.
- Kyllähä nuo
luottotiedot on ihan julkistatietoa. Ai miksikö? No just siksi, että saataisiin sitä velkaantumiskierrettä poikki. Lisäksi osais myyjät vähentää vtutuksensa määrää, kun taas joku persaukinen jätti maksamatta.
Taloussanomien nettisivuilta löytyy yrittäjät joilta ei onnistu enää maksuvelvotteet.
Kauppalehdestä sekä Luottolista lehdestä löytyvät kaikki, jotka laskunsa pystyyn jättävät.
Ihan julkista tietoa. Tietää kenelle sitä luottoa ei tod kannata antaa. - Voi voi voi
Eikö jokainen tyrkky ole kovassa ulosottokierteessä?
Minä voin paljastaa omani, ulosotossa ei euroakaan eikä ikinä ole ollut eikä ikinä tule olemaan koska hoidan hyvin raha-asiani, olen hyväpalkkaisessa duunissa ja olen saanut sellaisen kasvatuksen kotoa, että koskaan ei laskuja jätetä maksamatta, koska se on sama asia kuin varastaisit, ei mitään eroa.
Selkeästi tämä yksi joka on aivan hiilenä kun tyrkkyjen ulosottoja kerrotaan on itse myös rankassa ulosottokierteessä ja koittaa saada näin oikeutusta sille, ettei maksa laskujaan ja varastaa toisilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636