Hän on ihana nainen, mutta en halua joutua uudestaan samaan soppaan hänen kanssaan, hän saa aikaan aina sellasen sähläyksen ettei paremmasta väliä. Kuvittelin tämän hullun jo etsivän minua lehtien kauttakin!! Toivon hänen saavan tämän ja lopettavan. Tämä on ilmoitus vain, joten ei vastauksia... näkemiin. I'm leaving!!¡
En halua herättää tunteita uudelleen.
23
325
Vastaukset
- Onko totta?
Outo viesti. Lehtien kautta etsivän...
- Ristiriitaista
Ihana nainen. Hullu.
- murtomaahiihtäjä
Se on totta! Anyway... Tarkoitus olisi saada se loppumaan, ehkä silloin kaikki olisi tyytyväisiä.
- Tyhjäntoimittaja
Oletko B-julkkis, vai mistä on kyse`?
- kysyvävaan
Oletko sanonut hänelle itselleen asian? Ei välttämättä ymäärrä jos et ole sanonut
- sinä vai hän
Kuka jäi rysänpäältä kiinni?
- jos vain olisi keino
Olen sanonut monta kertaa, mutta ei hän ymmärrä enkä minäkään häntä, mikä avuksi?
- ei vaikeeta
jos vain olisi keino kirjoitti:
Olen sanonut monta kertaa, mutta ei hän ymmärrä enkä minäkään häntä, mikä avuksi?
No jos oot monesti sanonut ettei kiinnosta eikä viesti mene perille niin lakkaa huomioimasta. Älä vastaa enää viesteihin, älä tapaa häntä enää...
Kyllä se sit lopettaa joskus - ei ole muuta keinoa
jos vain olisi keino kirjoitti:
Oletko sanonut ihan selvästi, että jätä minut rauhaan, etkä jotain muuta? Ettet vain elättelisi turhia toiveita? Suorat sanat ymmärtää parhaiten. Sanot vaan että nyt lopeta äläkä ikinä lähesty enää.
- uneksit vaan
Taidat luulla itsestäsi liikoja. Lehdissäkin etsitään, voi juma!
- hyvä hyvä
Täydet pojot sulle ja papukaija merkki.
- kukahan se mahtaa
Olla hullu ja vainoharhainen, ihmeellisiä asioita taas tänään täällä ja on sentäs
I-K-Ä-V-Ä palsta! Tämä siis.- idioticus
No niin onkin, siksi olenkin täällä :)
- viriviritööttööt
Ehkä sun kannattaisi miettiä omaa mielentilaasi jos kuvittelet hänen sua lehtien kautta etsivän...... :D sori nyt vaan, mutta aika harhaiselta kuulostaa.
- eikö?
Kai sitä nyt saa omalla palstalla minua ikävöivien kanssa käydä juttelemassa :D
- voi sua
"Kuvittelin tämän hullun jo etsivän minua lehtien kauttakin!!"
"Toivon hänen saavan tämän ja lopettavan."
säälittää... - Yksi ei-ihana
Hän varmasti työstää ajatuksiaan siihen suuntaan että mitään pysyvää ei voinut tullakaan,, ja että muistot herättää kaikenlaisia tunteita edelleen, mutta eivät ole päällimmäisinä enää. Eihän se pää muuten kestäisi, jatkuvaa ikävää toivottomasta rakkaudesta (?)...
Tuleva kesä on tarkoituksella erilainen kuin ennemmin. Nähtäväksi jää mitä tuo tullessaan. - ehdottaisin
Kannattaisiko laittaa tuo ilmoitus hänelle itselleen suoraan niin ainakin hän sen varmasti saa
- hullu halluja näkee
"Kuvittelin tämän hullun jo etsivän minua lehtien kauttakin"
Niin, siis KUVITTELIT?
Hullu hulluja näkee, lehdissäkin. - Onko ap:llä
aina noin suuret luulot omasta imagostaan?
Tainnu joku napsahtaa, no muuten se ois pikkujuttu, mutta kun se on päässä, niin se muuttuukin pahaksi ja isoksi jutuksi. - Onko sulla ap
aina ollu noin suuret luulot omasta imagosta?
Tainnu joku napsahtaa, no muuten se ois pikkujuttu, mutta kun se on päässä, niin se muuttuukin pahaksi ja isoksi jutuksi. - henritehgrape
Bjulkkis!!!!!!!
- tuli mieleen
lehtien palstoilla on myös etsintäkuulutuksia ym sellaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1672293- 581295
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621177Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871048Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122998- 94989
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153972