Halusin eilen kuolla

uupunut

Jeesus auta, mieheni mieli on niin sairas etten jaksa. Avaa hänen sydämensä näkemään asiat oikein, sinun tahtosi mukaan. Korjaa ne kaikki ongelmat, missä painimme. Anna lääkkeiden parantaa ja anna miehelle uusi uskova terapeutti. Auta myös minua jaksamaan tässä kaiken keskellä.

22

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeH mies24v

ja ne sanovat että minä oon hullu?

• Auttaja ***

Mene lääkäriin. Jeesus on vain satua ja höpötystä.

• Kirjoittelija2

"Jeesus on vain satua ja höpötystä."

Jos ajattelee noin kuin sinä eikä siis usko, niin ei ole mikään palkko tulla uskonnollisaiheisille palstoille, kun on paljon muitakin palstoja. Uskontojen vastustaminen ja saduista ja höpötyksistä puhuminen ei ole keskustelua uskonnollisista aiheista.

• Voi teitä huijattuja
        Kirjoittelija2 kirjoitti:

"Jeesus on vain satua ja höpötystä."

Jos ajattelee noin kuin sinä eikä siis usko, niin ei ole mikään palkko tulla uskonnollisaiheisille palstoille, kun on paljon muitakin palstoja. Uskontojen vastustaminen ja saduista ja höpötyksistä puhuminen ei ole keskustelua uskonnollisista aiheista.

Uskonnot jumalineen ja jesseineen on pelkkää satua ja höpötystä. Todisteita mistään muustakaan ei ole.

• Painu itse hoitoon!

Mene itse psykiatriseen hoitoon!

Mitä sinä täällä riehut ja ivaat?

Jos et usko Jumalaan ja rukouksiin, niin mene toiselle palstalle!
        Mitä tuut tänne räkättämään?

• Kirjoittelija2
        Voi teitä huijattuja kirjoitti:

Uskonnot jumalineen ja jesseineen on pelkkää satua ja höpötystä. Todisteita mistään muustakaan ei ole.

"Uskonnot jumalineen ja jesseineen on pelkää satua ja höpötystä. Todisteita mistään muustakaan ei ole."

Ne uskovat, joilla on uskonnollisuutta geeneissään ja mahdollisesti myös uskonnollinen kasvatus ja ympäristö ja ne eivät usko, joilla ei näin ole. Hyväksytään se, että on niitä, jotka uskovat ja niitä, jotka eivät usko eikä riidellä tuon asian takia.

Jos uskomatonta eivät uskonnolliset aiheet kiinnosta, niin onhan paljon muita palstoja.

• Särkynyt85

Voimia sinulle uupunut! Jeesus on kanssasi kaiken keskellä. Itselläkin kuoleman toiveita masennuksen takia. Mutta yritetään yhdessä!
      Siunausta! Jeesus ei ole satua!!

• Lopettakaa pelleily

• Kirjoittelija2
        Lopettakaa pelleily kirjoitti:

Raamatun jeesus on fiktio.
        http://www.kolumbus.fi/harry.hilden/artikkeleita.htm#ONKO

"Raamatun jeesus on fiktio."

Jos itse Harry Hilden noin väittää sivuillaan, niin kai sitten jokainen uskomaton uskoo, mitä Harry Hilden sanoo. Onpahan hyvä, että heille on sellaista ns. faktaa kuin Harry Hildenin tekstit.

• lue ja palaa asiaan
        Kirjoittelija2 kirjoitti:

"Raamatun jeesus on fiktio."

Jos itse Harry Hilden noin väittää sivuillaan, niin kai sitten jokainen uskomaton uskoo, mitä Harry Hilden sanoo. Onpahan hyvä, että heille on sellaista ns. faktaa kuin Harry Hildenin tekstit.

Lue linkki ja sano, mikä Hildenin esittämä perustelu ei pidä paikkaansa.

Hildenin henkilöllä ei tässä ole mitään merkitystä. Jos hänellä on pitävät perustelut, hän on oikeassa.

On naurettavaa pilkata Hildeniä, kun itse uskoo pappien täysin todistamattomiin ihmetarinoihin.

• Hyvä uupunut!

Toivon sinulle voimia. On varmasti raskasta olla sairaan vierellä. Mielen sairaudet vaativat niin paljon sekä ihmiseltä itseltään että hänen läheisiltään. Mistä miehesi saa apua? Entä saatko itse jostain apua, jotta jaksaisit olla miehesi tukena?

Jumala kuulee rukoukset ja vastaa rukouksiin. Toivoa ei kannata menettää pimeimmälläkään hetkellä. Siunausta sinulle ja miehellesi.

Päivi-pappi Hämeestä

• uupunut

Kiitos kaikille, jotka rukoilitte ja toivottavasti rukoilette edelleen. Kyllä rukouksiin näköjään vastataan: mieheni sai kuin saikin itselleen uskovan terapeutin ja lääkitystäkin muutetaan. Itselleni jaksamiseen vielä haluaisin apua :( Tarvitaan paljon, jotta mieheni aiheuttamat haavat korjautuvat sydämestäni. Uskoontulon myötä ystävät kaikkosivat ja uusia läheisiä uskovia ystäviä en ole saanut. En ole voinut puhua asioista juuri kenellekään.

Elämässämme on paljon vaikeuksia, mutta eniten nyt rukoilen mieheni eheytymistä ja mielen tervehtymistä. Ilman niitä on vaikea jatkaa perheenä. Välillä en jaksa rukoilla muuta kuin "Jeesus auta". Moni päivä ollut niin pimeä.

• sinäkin olet arvokas
        uupunut kirjoitti:

Kiitos kaikille, jotka rukoilitte ja toivottavasti rukoilette edelleen. Kyllä rukouksiin näköjään vastataan: mieheni sai kuin saikin itselleen uskovan terapeutin ja lääkitystäkin muutetaan. Itselleni jaksamiseen vielä haluaisin apua :( Tarvitaan paljon, jotta mieheni aiheuttamat haavat korjautuvat sydämestäni. Uskoontulon myötä ystävät kaikkosivat ja uusia läheisiä uskovia ystäviä en ole saanut. En ole voinut puhua asioista juuri kenellekään.

Elämässämme on paljon vaikeuksia, mutta eniten nyt rukoilen mieheni eheytymistä ja mielen tervehtymistä. Ilman niitä on vaikea jatkaa perheenä. Välillä en jaksa rukoilla muuta kuin "Jeesus auta". Moni päivä ollut niin pimeä.

Jos teillä on lapsia, niin voisi olla parasta erota. Lapset saavat huonot lähtökohdat elämälleen, kun he joutuvat seuraamaan isän sairaan mielen tuotoksia ja äidin uupumista.

Yksinhuoltajana voisit olla paremmissa voimissa ja onnellisempi ja se olisi lastesi etu. Jos olet lapseton, niin ala arvostaa myös omaa elämääsi ja hyvinvointiasi. Kukaan muukaan ei sinun asioitasi laita kuntoon, jollet itse sitä tee.

Rukouksista huolimatta oma apu on paras apu.

• palstaa seuraileva

Rukoillaan teille molemmille voimia ja Jumalan johdatusta. Jospa joku uskovainen ihmisen psyykeeseen perehtynyt henkilö löytyisi.
      Älkää rakkaat kanssamatkaajat masentuko noista asiattomista viesteistä. He eivät osaa auttaa mutta haluavat pahoittaa lisää väsyneiden mieltä.

• iel

Meitä uskovia on paljon, hämmästyttävän paljon. Tsemppiä sinulle ja miehellesi. Toivoin joskus kun lapset olivat pieniä ja isä halusi vain pois, hänellä oli liian isot velat, yritti moneen kertaan itsemurhaa ja itsekkin olin kovilla että sain masennuslääkkeet. Olen kiitollinen että selvisin tästä koettelemuksesta. Mutta mies ei selvinnyt, kuoli noi seitsemän vuotta sitten. Sain sanat että yhtään olutta ei saa ottaa et mies ei selviä niistä putkista jota hän joi monta kuukautta. Mutta tiedän että miehellä on nyt kaikki hyvin ja häntä valmennetaan taivaassa, hän selviää ja ei joudu kadotukseen ja sitten kun joskus tulevana aikani koittaa niin tapaan heidät kaikki iankaikkisuudessa, se on lohduttava tieto.

• Hei
      ”Jeesus auta” on hyvä rukous ja tulee kuulluksi.

Haluaisin sanoa yhden asian: kerrot, että et ole voinut puhua asioistasi juuri kenellekään. Kuitenkin jokainen ihminen tarvitsee jonkun, jonka kanssa jakaa elämäänsä. Erityisen tärkeää se on vaikeassa elämäntilanteessa. Jos ystävistä ei löydy, voisitko löytää sellaisen ihmisen seurakunnasta? Seurakunnan työntekijöistä? Jos puntaroit sitä, voitko jatkaa perheenä, tarvitset ehkä ammattilaisen keskustelukumppaniksi.

Rukousvastaukset tulevat elämään usein yllättävällä tavalla. Uskon, että Jumala yllättää hyvyydellään.

Rukousterveisin
      Päivi-pappi Hämeestä

• uupunut

Rukoilen sellaista uskovaa ystävää, jolle voi kertoa asioista. Seurakunnasta en ole sopivaa vielä löytänyt. Terapeuttikin olisi mahdollinen, mutta ehkä ei vielä. Kaikki rahamme menevät nyt miehen terapiaan. Ja toki pariterapiakin joskus tulevaisuudessa hyvä vaihtoehto. Päivä kerrallaan. Nyt on hieman enemmän voimia kuin muutama päivä sitten.

• mano93

JUMALA OPETTAA, ETTÄ TULEE RUKOILLA "PIILOSSA", EI SIIS KAILOTELLA USKOAAN JA RUKOUKSIAAN. VAIN TÄLLÄ TAVOIN JUMALA VASTAA.

OPISKELE RAAMATTUA.

• siunausta kaikille

Mano, ymmärrätköhän nyt oikein. Julkista rukousta haurskauden ja oman hyvyyden näyttämiseksi Raamatussa kielletään, mutta kristittyjen yhteinen asioiden jakaminen ja Herran eteen kantaminen on ihan eri asia.

• TeH mies24v
        siunausta kaikille kirjoitti:

Mano, ymmärrätköhän nyt oikein. Julkista rukousta haurskauden ja oman hyvyyden näyttämiseksi Raamatussa kielletään, mutta kristittyjen yhteinen asioiden jakaminen ja Herran eteen kantaminen on ihan eri asia.

julkine rukous ei oo kielletty palikka, joha salomo rukoili Herran temppeli edessä koko kansa nähden, paskan jauhanta tekopyhyys mitä suurin osa teistä täällä tekee, on kiellettyä... mukaan lukien että rukoilen jonku puolesta ni sillä voin karata vastuusta ja olla tekemättä yhtää mitää.... sori joku ääni kirjotti nää, en ota vastuuta(niiku teki)

• TeH mies24v

säälittävää

• TeH mies24v

kunno koira rukouspyyntö.. minä minä minä eikä kukaan se on minä minä eikä kukaan muu, mikset saman rukoile et jumala tappas tuon miehe että MINÄLLÄ eli sinulla on helpompi olla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe