Kokemuksia Veikkolasta

i.k.85

Olen mieheni kanssa aikeissa muuttaa Kirkkonummen suuntaan. Minkälainen paikka Veikkola on asuinalueena? Kokemuksia?

16

8500

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä vastaus
    • ei veikkolaan

Nukkumalähiö, mihkään et pääse ilman autoa. Jos meinaat kulkea Espoo-Helsinki akselille töihin, pitää varata työmatkaan 1-1,5 tuntia per suunta.

Kirkkonummen talous on retuperällä, julkiset palvelut eivät toimi... Jaa että veikkolaan...

• Joka aamu

Pitääkö ajaa motaria pitkin? Ruuhka aikana pääsee vanhaa turuntietä pitkin Leppävaaraan 30min ja takaisin Veikkolaan sama aika huom nimimerkki.

• skutsissa

Joo ja Leppävaarasta kaupunkiin kolme varttia. Valitettavasti kymmenet tuhannet idiootit ovat 8:00 tukkimassa sisääntuloväyliä ja 1530 alkaen ulosmenoväyliä. Joo muuttakaa vaan paperilla halvempaan taloon, todelliset kustannukset kahden auton takia saati menetetyn ajan mukaan ovat isommat.

Veikkola ei edes sen kummempi luontoalue ole, läpikulkupaikka sekin on. Evitskogissa on sentään jo se liikenteen mökä vähempi.

• roppakauppa

Olen asunut Veikkolassa vuodesta 2005. Hyvä paikka asua! Kolme ruokakauppaa, pari kioskia, apteekki, kukkakauppa, kuntosali, Suomen suurimpia urheiluseura, hyvät ladut talvisin, luontoa... Bussit liikennöivät puolen tunnin välein, 40-45 min Kamppiin. Kehuja saat minulta, mutta minähän olen vain asunut täällä, toisin kuin muut ;) Perhe tykkää myös!

• alkuper. Veikkolasta

No,jos täällä Veikkolassa asuu, ei tarvi pelkää somalien ym. kiekumisia.
      Nukkumalähiö vaillla vertaa eli jos ei paljoo vaadi ei kannata paljoo odottaakkaan.

Koulutilanne etenkin ala-asteella ok, kaupat ok jos ei tarvi muuta kuin ruokaa.
      Erittäin iso plussa on että Hesaan pääsee bussilla 35-40 min, ruuhka-aikana,kokeilu tällä viikolla kun en ole joukkoliikennettä tarvinnut 10 vuoteen.

Suosittelen.

• psoisposipois

Niin tosiaan parastahan Veikkolan kaltaisissa geneerisissä nukkumalähiöissä on yleensä se, että aina pääsee jollain keinolla pois. Veikkolan kohdalla se on bussi.

• Juu juu

Juu samaa olemme mieheni kanssa ihmetelleet !!

• Lapsiperheenaippa

Ainakin Vuorenmäen koulu on tunnettu kiusaamiskulttuurista, en voi suositella. Reksi kaunistelee, että meillä ei kiusata ja on nollatoleranssi, mutta todellisuus on kaikkea muuta. En voi suositella. Kokemusta on monen vuoden ajalta.

• veiccolacola

Veikkola on kiva asuinalue, ihmiset mukavia, jne.
      Masala on kuitenkin mielestäni parempi, miksi ette muuta sinne?

• veiccolacola

Taisi ollakin aika vanha keskusteluketju !

• olla.vai.eikö

Veikkola on pieni paikka, käpykylä, pari kauppaa, oma auto oltava, mieluiten kaksi.

• Anonyymi

veikkola paikka mihin muutetaan espoosta vuokralta ,kun ei ole varaa ostaa asuntoa espoosta.

• Anonyymi

Mihin sä teet näitä tilastoja, johonkin lehteen vai ja saat palkansiitä. Kun sä oot yhtä mittaa muuttamassa millon minnekin ja kyselee mielipiteitä

• Anonyymi

pirkka makkara rules.

• Anonyymi

pirkka makkaroiden popsijoita siellä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17143
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      4932
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2768
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      148
      2072
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1627
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      18
      1588
    7. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      26
      1567
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      398
      1544
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1313
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1303
    Aihe