etsin juttuja persuista ympäri Suomen,sitten kerron niistä täällä.Eikös ole järkevää toimintaa,ja aikaahan minulla on koska minä en ole työelämässä.
Edustan vasemmistoa,mutta sukupuolista suuntautumistani en kerro.
Minun työni on se että joka päivä
7
51
Vastaukset
- rikös se ole
hyvä että persujen uroteot tulevat koko kansan tietoon
- päästään
Näinhän se hivenen sairas "ei soiniWätys" tekee.
- se on paljon
Tärkeämpää, kuin sossusta rahan haku ja juopottelu muiden vasu/demu luusereiden kanssa..
- Missä kiitos?
Saisit olla kiitollinen, kun löydät palstalta säännöllisesti uutisia suosikkipuolueestasi. Kun tieto on valmiiksi referoitu ja varustettu kommenteilla, sinulta säästyy paljon aikaa toripönöttämiseen tai persujen jäsenmaksujen tienaamiseen Soinin säätiölle.
- .........
Ne uutiset kyllä näkee eri medioistakin suoraan,turha on tulla tänne jotain vääristeltyjä roska aloituksia lukemaan.
- Äääähhähähhää
Joo minäkin saan kepu-puolueeelta viisi tonnia kuussa kun muistutan persuja heidän alamittaisuudestaan.
Bonusta tulee aina kun pääsee nälvimään Timon "heikosta" nilkasta.Tåhän astisilla bonuksilla ostin juuri uuden mersun.
Miksi muuten Timon nilkka on aina kipeä? No kun pilkka aina osuu omaan nilkkaan! - en kerro
Edustan sukupuolisuutta, mutta vasemmistosuuntaustani en kerro
sitten millään
oletteko kuulleet tämän tämän kyllä kerron
http://kulttuuriusasuomeksi.wordpress.com/2012/08/
Kovinkaan tavallista ei ollut, että suomalaiset olisivat talvisodassa jääneet mottiin.
Niin vain kerran kuitenkin kävi. Mottiin jäi jopa kokonainen komppania. Pälkähästä oli päästävä ja komppanian päällikkö, siviilissä pankinjohtaja, lupasi markan jokaisesta surmatusta ryssästä.
-Onko se varmaa, herra luutnantti?, kysyi yksi miehistä.
-Niin totta kuin minun nimeni on Heikki Puputti.
-No hyvä, herra luutnantti, tiedoksi vain, että tuolla minun puolellani hiipii parisataa lumipukuista markkaa rinnettä ylös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91872Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22728