Gåsån moraali
Käyttäjältä Ronnie´s back!
12.03.2014 17:00
Täällä on ollut vallalla käsitys, että minä olisin ollut Oshoa kohtaan kohdistetun vainon pääarkkitehti. Kuinka moni teistä vakavissaan uskoo, että Gåså olisi valmis ottamaan käskyjä vastaan minulta? Tilanne oli pikemminkin päinvastainen, sillä ilmoitin jo aikaisessa vaiheessa Gåsålle, että olen hänen sotilaansa. Gåså on tähän lausumaani viitannut kommenteissa viimeksi eilen. Sotapostauksessani toin julki, että minun salainen motiivini liittouman suhteen oli yrittää saada selville Gåsån henkilöllisyys. Tiesin sen olevan pitkä prosessi ja onnistuminen olisi epätodennäköistä, mutta yritettävä oli. Minun piti yrittää luoda luottamus Gåsåån ja tarjota hänelle sellaista, mistä hän kokee hyötyvänsä. Siksi siis syötin hänelle sellaisia viestejä, joita hän on viime päivinä julkaissut. Miksi viestisin hänelle jotain sellaista, kun tasan tarkkaan tiedän hänen ottavan kuvakaappauksia kaikesta mielenkiintoisesta ja tulevaisuudessa käyttökelpoisesta? Tyhmähän minun pitäisi olla, jos en ymmärtäisi hänen ottavan kuvakaappauksia.
Minun päämääräni siis oli pitää liittoumaa yllä vielä senkin jälkeen, kun Osho oli jo poistunut. Osho poistui torstaina 20.2 ja viikonloppuna ehdotin Gåsålle pahisten kerhon perustamista, koska olin kyllästynyt omaan lässykerhooni. Siinä jälleen syötin Gåsålle sitä mitä hän halusi ja minun tuli näin toimia jatkossakin säännöllisin väliajoin, jotta saisin liittouman pidettyä kasassa ja voisin voittaa hänen täydellisen luottamuksensa. Sevens Black Hand perustettiin tiistaina 25.2 Gåsån toimesta ja siihen ehti liittyä kuusi jäsentä. Sen oli määrä olla rähinäkerho ja siis Ihanien kerhon täydellinen vastakohta. Siihenkin olin valmis lähtemään, vaikka se on luonteeni ja arvojeni vastaista. Miksi sitten oli niin tärkeää selvittää Gåsån henkilöllisyys?
Gåså julkaisi sunnuntaiyönä 26.1 silloisen naisystäväni kuvan ja siihen häpäisykirjoituksen. Keskustelin naisystäväni kanssa hänen herättyään ja ehdotin hänelle tutkintapyynnön tekemistä tai vaihtoehtoisesti riita-asian nostamista hänen omistamansa kuvan luvattomasta käytöstä. Hän ei ollut halukas sellaiseen kuitenkaan silloin, eikä myöhemminkään, kun häntä samasta asiasta painostin. Gåsån viha minua kohtaan on hämmentävän vahvaa ja hän on valmis käyttämään hyväksi mitä tahansa minua satuttaakseen. Hän oli jo aiemmin julkaissut Saanan puuhalavakuvia ja niihin myös häpäisykirjoituksen. Naisystäväni häpäisy oli kuitenkin liikaa, hän oli sentään minulle rakkain ihminen maailmassa. Minkälainen ihminen käyttää tuollaisia keinoja? Halusin siis hänet löytää ja katsoa silmästä silmään, miltä näyttää ihminen, joka pystyy tuollaiseen. Naisystäväni oli kuusi päivää aiemmin täyttänyt 20 vuotta. Hän on vieläkin minulle rakas ja uskon ystävyytemme olevan pysyvää. Gåsålle hän ei ollut varmasti mitään pahaa tehnyt. Hän joutui uhriksi siksi, että minä satuin olemaan hänen kumppaninsa.
Gåsån henkilöllisyys ei minua nykyisin kiinnosta ja siitä kerroinkin sotapostauksessani.
Ronnie´s back!
Seven and the ragged tiger!
Tää keisari luulee että kaikki Seiskassa esiintyvät naiset on hänen panokamuja joskus kelpaa miehetkin.
Erittäin vastenmielinen ihminen.Ihmissaastaa pahinmillaan.
Seiskan pil... vinkuva vajakki vauhdissa
Mag66
2
97
Vastaukset
- Hyi faan
Aivan yhtä vastenmielinen tyyppi on toi gåså joka kuvittelee olevansa kovakin tyyppi.Entinen juoppo joka ei oikeesti ole mitään muuta kun poskenpaukuttaja ja akkamainen inisijä. Samaa pohjasakkaa ja saastaa sekin.
- Mag66
Koska seiskassa arvaillaan kuka olen.Kaikki arvailut on vääriä.Minulla ei ole nimimerkkiä seiskaan ei hymyyn vain tänne.Asun Viron puolella ja en ole mies.Älkää turhaan päätänne vaivatko millä nikillä kirjotan koska en kirjota millään.
Ronnien poistamat kirjotukset on kaikki tallessa.Se kiinostaako se suomen poliisia on toinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941659
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261539Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761345- 301272
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1201088Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46988- 22967
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773