en tykännyt katsoa sarjaa silloin kun Prue oli siinä. Sarja on nyt paljon parempi minun mielestäni.
Sarja on hyvä kun prue lähti
10
1040
Vastaukset
- Stig
Prue oli kyllä paremman näköinen kuin tämä uusi.
Tosin tälle uudelle on keksitty mielenkiintoisia kykyjä. - no one
nytkö vasta huomasit että Prue lähti?!
- Nyysi
En oikee osaa sanoa, mutta varmaan se on kyllä nyt vähän parempi sarja, kun Pruu lähti ja Peitsh tuli tilalle. xD
- kalinka
multa jäi ne jaksot just näkemättä kun prue lähti ja paige tuli tilalle. miten ne oli kirjottanut pruen ulos sarjasta, ja mikä toi paige sitten on olevinaan, joku kadonnut siskopuoli yms?
- piper
minusta se oli kiva mut nyt parempi
- piper
sarja on hyvä kun prue lähti just nii paljon parenpi
- JUST ME!
Mun mielestä Prue OLI PARAS ja kaunein!
SARJA ON NYKYÄÄN AIVAN SURKEEEEE!!!;(
JA PAIGE LEUHOTTAA LIIKAA NIITTEN RINTOJENSA KANSSA!:/
SE OLI SITTEN VAIN MUN MIELIPIDE!
EI SIT KANNATA NIIN TOSISSAAN OTTAA!JA PRUEJA PAIGE OVAT KUMMATKIN SISKOKSIA NE ON PAKKO HYVÄKSYÄ ENEMMIN TAI MYÖHEMMIN:) T:PRUE FOREVER
- minä vaan
MUNKIN MIELESTÄ SARJA ON NYT VÄHÄN PAREMPI.MUT MÄ EN KATTONUKKAN SONIA SILLOIN NIIN PALJON.P.S VIESTITTÄISITKÖ JOS ON ASIAA? KIITTI =)
- ^Piper^
Jokaisella on oma mielipide, eikä siihen voi
kukaan vaikuttaa.- taikis
No paljon parempi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746