Finnmatkojen lennot Premium- luokassa Thaimaahan kokemuksia?

Matkatuumailija

Onko kyseisessä lentoluokassa bisnesluokan istuimet ( vrt Finnairin comfort-luokka) vaiko tavalliset? Kertokaa kokemuksista!

9

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeilin

      Ihan tavalliset on, niitä on rivissä 2 4 2 kuten economyssa, mutta ne on v-ä-h-ä-n kauempana seuraavasta rivistä, joten hengitys- ja jalkatilaa jää pikkuisen enemmän. Sen lisäksi saa ilmaiset korvakuulokkeet. :-)
      Muuta eroa en huomannut. Ai niin, ruoka tarjotaan ensin premiumiin, mutta se on ihan samaa kuin siellä takaosassakin.

    • Juuri palattiin Trangista Premium-luokassa. Kyllä Finnairin comfort-luokan istuimet oli ihan omaa luokkaansa. Premiumissa tosiaan on vähän leveämmät istuimet kuin kauempana mutta kun penkkiä kallisti, se vaikutti taakse. Mutta jalkatilaa oli tosi runsaasti. Ja palvelu oli moitteetonta.

      • kokeilin myös

        Ei ollut leveämmät istuimet ja miten ne voisikaan olla kun Premiumissa ja Economyssa on molemmissa se 8 penkkiä ( 2 4 2 kuten yllä jo mainittiin) ja käytävien leveys on vakio.
        Eri asia on Comfortissa missä on vähemmän penkkejä rivissä -ja penkit vähän leveämpiä. On tietysti jokaisen oma asia haluaako maksaa siitä mukavuudesta muutaman satasen enemmän. Meidän porukka kärsii mielummin lentomatkan ja tuhlaa nekin rahat perillä. :-)


      • Premium
        kokeilin myös kirjoitti:

        Ei ollut leveämmät istuimet ja miten ne voisikaan olla kun Premiumissa ja Economyssa on molemmissa se 8 penkkiä ( 2 4 2 kuten yllä jo mainittiin) ja käytävien leveys on vakio.
        Eri asia on Comfortissa missä on vähemmän penkkejä rivissä -ja penkit vähän leveämpiä. On tietysti jokaisen oma asia haluaako maksaa siitä mukavuudesta muutaman satasen enemmän. Meidän porukka kärsii mielummin lentomatkan ja tuhlaa nekin rahat perillä. :-)

        Thomsonilla lennettäessä oli Premium luokassa vain 2 3 2 penkkiä eli ainakin yksi penkki rivillä vähemmän kuin muissa osastoissa ;) Eli kyllä tilaa oli ainakin leveyssuunnassa enemmän.....


      • vanhoja romuja
        Premium kirjoitti:

        Thomsonilla lennettäessä oli Premium luokassa vain 2 3 2 penkkiä eli ainakin yksi penkki rivillä vähemmän kuin muissa osastoissa ;) Eli kyllä tilaa oli ainakin leveyssuunnassa enemmän.....

        Uskaltaako joku oikeasti näiden Thomsonin lentoihin...minä en ainakaa uskalla.


      • kokeilin myös
        Premium kirjoitti:

        Thomsonilla lennettäessä oli Premium luokassa vain 2 3 2 penkkiä eli ainakin yksi penkki rivillä vähemmän kuin muissa osastoissa ;) Eli kyllä tilaa oli ainakin leveyssuunnassa enemmän.....

        Ok. Meillä oli tammikuussa TUI:n lento ja siinä oli tuo 8 penkkiä Premiumissa. Kiva (ikävä) kuulla, että penkkien leveys vaihtelee samalla matkatoimistolla. Ja hinta on kuitenkin sama.


      • Matkatuumailija
        kokeilin myös kirjoitti:

        Ok. Meillä oli tammikuussa TUI:n lento ja siinä oli tuo 8 penkkiä Premiumissa. Kiva (ikävä) kuulla, että penkkien leveys vaihtelee samalla matkatoimistolla. Ja hinta on kuitenkin sama.

        Saitko sen penkin (lähes) vaakatasoon? Eli pystyykö siinä nukkumaan?


    • lennettyon

      Ei saa vaakatasoon, ei kallistu sen enempää kuin economyssakään. Mielestäni ei ole lisämaksun arvoinen. Lähellekään. Muuten nämä TUIn ja Thosonin lennot ok, eivät häviä muiden vastaaville ainakaan.

    • http://www.tuiflynordic.fi/koneessa/kurkista_koneeseen/boeing_767

      Meillä oli tuo 2 3 2 eli tilaa oli. Nukkua en osannut noissa penkeissä mutta tykkäsin kun jalkatilaa on niin paljon. Ja palvelu oli upeaa! Kyllä jatkossakin otan mieluummin premiumin jos on tilaa. Finnairin comfort nyt on luksusta ja niin oli luksus-hintakin. Mutta tulihan kokeiltua ainakin kerran eläessään. Finnairin comfortiin sai ruokajuomat ilmaiseksi mutta jos halusi vaikka muuten drinkin, se maksoi erikseen. Toisin kuin TUI:lla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe