Kannattaa kuunnella Kaisa Raittilan aamuhartaus Yle Radio 1:ltä tänään eli ihan kohta, klo 7.50. Ja jos nyt ei ehdi niin vaikka Areenasta myöhemmin.
Rohkenen suositella sitä vaikka en kuullut itsekään varhaislähetystä ihan alusta, aion kuunnella kohta sen uudestaan.
Suosittelen erityisesti niille joita tasa-arvoinen avioliittolaki askarruttaa.
Hyvä aamuhartaus Yle Radio 1:llä
7
780
Vastaukset
- laiskottelija
Et sitten viitsinyt laittaa linkkiä?
- Thronos
Olen pahoillani, kirjoitan nyt sellaisella laitteella jolla en osaa kopioida tekstiä. Hakukoneella löytyy Yle Areena, sieltä valitaan "radio" ja sitten hakuriville "aamuhartaus". Siellä tämänaamuinenkin jo näkyi olevan kuunneltavissa.
- laiskottelija
Thronos kirjoitti:
Olen pahoillani, kirjoitan nyt sellaisella laitteella jolla en osaa kopioida tekstiä. Hakukoneella löytyy Yle Areena, sieltä valitaan "radio" ja sitten hakuriville "aamuhartaus". Siellä tämänaamuinenkin jo näkyi olevan kuunneltavissa.
Hyvin viitsit selittää syyn, kiitos siitä sulle, taidan ihan tuon viitseliään tekstisi takia kuunnella hartauden.
- Thronos
laiskottelija kirjoitti:
Hyvin viitsit selittää syyn, kiitos siitä sulle, taidan ihan tuon viitseliään tekstisi takia kuunnella hartauden.
Kiitos itsellesi. Kyllä se kannattaa kuunnella muutenkin. Kaisa Raittilalla on sanankäytön lahja ja taito kuten tädilläänkin.
- 3+6
laiskottelija kirjoitti:
Tässä, jos et vielä kuunnellut.
http://areena.yle.fi/radio/2208112 - laiskottelija
3+6 kirjoitti:
Tässä, jos et vielä kuunnellut.
http://areena.yle.fi/radio/2208112Onpas täällä tänä aamuna nyt ystävällistä porukkaa, tehän alatte muistuttaa parhaita kristittyjä ; DDD , eikö?
- 3+6
laiskottelija kirjoitti:
Onpas täällä tänä aamuna nyt ystävällistä porukkaa, tehän alatte muistuttaa parhaita kristittyjä ; DDD , eikö?
Olen ateisti ja erittäin kiltti ihminen. Saattaa olla, että kristityissäkin on kilttejä ihmisiä, mutta minä en ole sellaisia tavannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693