Kannattaa kuunnella Kaisa Raittilan aamuhartaus Yle Radio 1:ltä tänään eli ihan kohta, klo 7.50. Ja jos nyt ei ehdi niin vaikka Areenasta myöhemmin.
Rohkenen suositella sitä vaikka en kuullut itsekään varhaislähetystä ihan alusta, aion kuunnella kohta sen uudestaan.
Suosittelen erityisesti niille joita tasa-arvoinen avioliittolaki askarruttaa.
Hyvä aamuhartaus Yle Radio 1:llä
7
809
Vastaukset
- laiskottelija
Et sitten viitsinyt laittaa linkkiä?
- Thronos
Olen pahoillani, kirjoitan nyt sellaisella laitteella jolla en osaa kopioida tekstiä. Hakukoneella löytyy Yle Areena, sieltä valitaan "radio" ja sitten hakuriville "aamuhartaus". Siellä tämänaamuinenkin jo näkyi olevan kuunneltavissa.
- laiskottelija
Thronos kirjoitti:
Olen pahoillani, kirjoitan nyt sellaisella laitteella jolla en osaa kopioida tekstiä. Hakukoneella löytyy Yle Areena, sieltä valitaan "radio" ja sitten hakuriville "aamuhartaus". Siellä tämänaamuinenkin jo näkyi olevan kuunneltavissa.
Hyvin viitsit selittää syyn, kiitos siitä sulle, taidan ihan tuon viitseliään tekstisi takia kuunnella hartauden.
- Thronos
laiskottelija kirjoitti:
Hyvin viitsit selittää syyn, kiitos siitä sulle, taidan ihan tuon viitseliään tekstisi takia kuunnella hartauden.
Kiitos itsellesi. Kyllä se kannattaa kuunnella muutenkin. Kaisa Raittilalla on sanankäytön lahja ja taito kuten tädilläänkin.
- 3+6
laiskottelija kirjoitti:
Tässä, jos et vielä kuunnellut.
http://areena.yle.fi/radio/2208112 - laiskottelija
3+6 kirjoitti:
Tässä, jos et vielä kuunnellut.
http://areena.yle.fi/radio/2208112Onpas täällä tänä aamuna nyt ystävällistä porukkaa, tehän alatte muistuttaa parhaita kristittyjä ; DDD , eikö?
- 3+6
laiskottelija kirjoitti:
Onpas täällä tänä aamuna nyt ystävällistä porukkaa, tehän alatte muistuttaa parhaita kristittyjä ; DDD , eikö?
Olen ateisti ja erittäin kiltti ihminen. Saattaa olla, että kristityissäkin on kilttejä ihmisiä, mutta minä en ole sellaisia tavannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501129
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901127Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171010- 17858
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet44759Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112748Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n63681- 11672
- 38579
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..69577