Tyttömäinen olo

Jukka_

Minulle tulee aina silloin tällöin ihanan tyttömäinen olo.
Puen jo aamulla ennen töihin lähtöä punaiset pikkupöksyt, sukkanauhoin varustetun korsetin, nylonsukat ja mustat rintaliivit. Työpäivä menee näin mukavasti.
Kotiin palattuani vaihdan suorien housujen tilalle nahkaisen minihameen ja paidaksi jonkun vaaleanpunaisen hieman läpinäkyvän. Lakkaan kynnet, meikkaan ja kruunaan kokonaisuuden kauniilla blondiperuukilla.
Tässä vaiheessa pikkupöksyissä on jo ahdasta ja märkää.
Punaiset huuleni odottavat jotain ihanaa.

19

1719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torttendaal

      Meneekö sulla torttu märäksi?

    • masa5

      minä pidän nykyään aina naisten alusvaateita päälläni. Se on todella mukavaa.on ihanaa olla nainen.

    • huoramies

      Mulle tulee joskus ihan huoran olo. Olis kiva laittaa korkokengät ja kännissä kaatuilla ja taittaa nilkkansa johonkin kivetyksiin. Itkee maassa ihan kun halpa huora ja kaikki pilkkais mua. En kumminkaan oo homo eikä oo naistenvaate fetissiäkään. Oon kai vaan huora.

      • herkkuperse

        perjantaina puolilta alkaa jo kiihko kasvaa, kun käy ruokiksella hakemassa lastin a-marketista ja täydentämässä meikki- sekä sukkahousuvalikoimaa. Usein puen jo töissä pikkarit ja sukkikset, jotta viikonlopusta tulisi mahdollisimman pitkä. Parin drinksun jälkeen alkaa pikku huora jo heräilemään. Kotiovi kun kolahtaa niin transuilu alkaa toden teolla. Heppi tanassa ja tappi pepussa kohti orkkua!


    • fddf

      Minä myös harrastan naisten vaatteisiin pukeutumista töissäkin stayupit ja sukkanauhaliiivit pitsi pikkarit rintaliivit m54

    • Ei löydy

      Missä pääkaupunkiseudulla voi tavata tyttöilyn harrastajia. Etsin jo pitkään itselleni tyttöiljää.

      • masa5

        laita osoite niin tyttöiliä otaa sinuun yhteyttä.Katsotaan mitä yhdessä tehdään?


      • Minä tykkään pukeutua sukkanauhaliivin ja sukkiin, pikkareihin tai stringeihin ja rintsikoihin. Olisi kiva tavata muita harrastajia.


      • lady B

        Täällä sitä ujostellen kaappityttöillään pk-seudulla.

        Vaikea tästä julkista harrastusta on saada, kun kiinnostuksen kohteenakin ovat kuitenkin naiset.


    • everlasting

      Tässä yksi kiimanen tv- lutka muna mekossa. Kieli lipoo punahuulia ja rinnat hytkyy musiikin tahdissa. Mahlat pikkareissa tietää jotain suurempaa jatkossa. Hope there will come some thicker from my ass and mouth too. I call it elixir of love, my girdle girl...

    • Kesätyttönen

      Tyttöilettekö vain viikonloppuisin? Tuleeko tyttömäistä oloa teille kesäisin? Kesämekko ja shoppailee jne...

    • Kyllä kieltämättä tulee todella kiihottava olo kun laittaa päälle korsetin,sukkanauhaliivit,sukat ja latex hanskat.Yleensä on pakko ottaa dildo käyttöön
      ja kattoo samalla trans leffaa.Olis kyllä kiva joskus olis kiva kokeilla tyttöillä jonkun toisen samanhenkisen kanssa.

    • "Marika"

      Tilasin uuden puolipitkän hameen, paitapuseron ja topin. Vähän lyhyempi hame ja hihaton poolokaulustoppi löytyvät jo kaapista. Korkokengät on tietty olemassa myös sekä sukkahousut ja alusvaatteet

      On kiva olla samaan aikaan viaton ja sexy toimiston tyttö.

      • aloittelija

        Mistä näitä oikein saa tilattua.Tähän saakka korkkarit,farkut,yms ovat löytyneet kirpparilta.Tyylin muutos edessä ja siihen tarvisen vähintään korsetin tissi ja pyllypuolen muokkaukseen,lutkasaappat,sukkanauhaliivit.mustan toodella pitkän peruukin vaikka melkein pepun päälle saakka,eli perus bordellivarustus.


        On kiva olla miestenkäytetävissä oleva sexy lutka.;)


    • meillä näin

      Täällä myös tykätään olla sukiksissa ja muissakin naisten alusasuissa

    • Rahaa kotoa käsin

      Tienaa 500 euroa päivässä työskentelemällä Webcam mallina alan suurimmalla sivustolla! Sekä naiset että miehet kelpuutetaan, kaiken muotoiset ja kokoiset, aiempaa kokemusta ei vaadita. Lisää infoa:

      http://www.internetmodeling.com/21206/application.htm

      ps. myös tyttömäisille miehille on suuri kysyntä

    • Tyttömäinen olo on aivan mahtavan kiihoittavaa sen myönnän ja suosittelen kaikille jotka etsivät jotain uutta intiimielämäänsä.
      Kyllä tuo lutkana olemisen fantasiamuoto on todella hot!

    • Anonyymi

      Ei ole mitään ihanampaa, kuin pukea ylleni ohuet mustat naisten sukkahousut.
      Joudun seisomaan työssäni paljon, joten jallkojen verenkierto virkistyy ja kullini seisoo mukavasti. Ihana ilta tulossa.

      T. Norlyntimo

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      64
      2789
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2226
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      73
      2138
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      141
      1821
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1464
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      131
      1398
    7. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1214
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      458
      1209
    9. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1029
    10. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      1025
    Aihe