Oletko sinä

valmis?

Jeesus tulee pian.

7

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskokaa sanaan !

Jeesus tulee ja yllättää kaikki,myös uskovat,että hän hakee omansa pois täältä vihanajasta,mutta pakko kertoa nyt se on niin pieni joukko joka pelastuu,se johtuu siitä että niin paljon on piilosyntiä,mistä uskovat ei halua luopua,luullaan kyllä armo riittää,kyllä armo riittääkkin,mutta se armo ei ole Leikkitavaraa,joka haluaa Tempaukseen mukaan pitää tosiparannus tehdä ja elää kaikin voimin pyhänä Jumalalle,ja mitä ei kykene täyttään se on Armon alasta,ei saa keventää eikä muuttää omassa päässä Jumalan sanaa,se mikä on kirjoitettu,se on meidän elämää,myös käynti oikealla Kasteella,muuten ei taivaan portit avaudu,eikä Jeesus sano että ei tunne sinua,kun täyttää ne Raamatun kohdat ,niin hyvin käy ja Taivas on iloinen jokaisesta pelastetusta ! Ari

• Tuntekaamme Herra.

Merkillistä, että jotain tuossa sun kirjoituksessa on, joka mua tökkii. Oikein sä kyllä kirjoitit, että "taivas on iloinen jokaisesta pelastetusta". Niinhän Jeesus opettikin, kuinka paimen iloitsi löytäessään kadonneen lampaansa ja nainen kadonneen kolikkonsa ja isä iloitsi, kun kadonnut poika palasi kotiin.

Sun kirjoituksessa on kuitenkin jotain ikään kuin vain ulkokohtaista. Siitä puuttuu morsiamen omakohtaista ja palvovaa rakkautta sulhaseen, joka on "kymmentä tuhatta jalompi".

http://www.youtube.com/watch?v=Yo4CZjunlRE

Toivottavasti olen nyt ihan väärässä Ari-veljeni.

• 4444444
        Tuntekaamme Herra. kirjoitti:

Merkillistä, että jotain tuossa sun kirjoituksessa on, joka mua tökkii. Oikein sä kyllä kirjoitit, että "taivas on iloinen jokaisesta pelastetusta". Niinhän Jeesus opettikin, kuinka paimen iloitsi löytäessään kadonneen lampaansa ja nainen kadonneen kolikkonsa ja isä iloitsi, kun kadonnut poika palasi kotiin.

Sun kirjoituksessa on kuitenkin jotain ikään kuin vain ulkokohtaista. Siitä puuttuu morsiamen omakohtaista ja palvovaa rakkautta sulhaseen, joka on "kymmentä tuhatta jalompi".

Edeltävä tekstihän on täyttä harhaoppia. Todella paksua soopaa.

• murheellinen sivusta
        Tuntekaamme Herra. kirjoitti:

Taas rikottiin arkaa kulkijaa omilla sielullullisilla tökkimisillä.

Särjettyä ruokoa Hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä Hän ei sammuta, kunnes Hän
        saattaa oikeuden voittoon. Matt.12:20

Kuinka kauan, Herra, annat jumalattomien pitää iloaan?
        Kuinka kauan he saavat rehennellä, syytää suustaan julkeita sanoja?
        Herra, he sortavat sinun kansaasi, polkevat alleen sinun omiasi.
        He murhaavat leskiä ja orpolapsia, surmaavat maassaan asuvia muukalaisia
        ja sanovat: "Ei Herra tätä näe, ei Jaakobin Jumala tätä huomaa."

• älkää uskoko

älä pelottele

• Puhdistettu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,SEURAKUNTA HÄN NOSTAA.. HÄN SEN PUHDISTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HALLELUUJA !!!!!!!!!!!!

• ikinä.

En ole valmis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      29
      3245
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      23
      1528
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe