Minun on kerrottava perusasioita raamatusta.
Raamattu on hyvä kirja lukea teidän jokaisen ja sitä tulee lukea ja tutkia se
on vain kirja. (Ei siinnä ole mitään maagista tai taikuutta tai UFO:a)
Eikö ihmisen perustarve ole tiedonsaanti ja oppiminen ilman ennakkoluuloja ?
Jos tutkit historiaa tai muita vanhoja tapoja, huomaat raamatusta olevan paljon
apua.
Monella näyttää menevän puurot ja vellit sekaisin eikä suotta sillä oppiminen
on aloitettava perusasioista.
Jehovantodistajilla on siihen hyvä oppikirja en tarkoita, että teidän on tultava
Jehovantodistajiksi mutta hyvää perusopetusta he antavat.
Koska liittymällä johonkin järjestöön et voi sieluasi pelastaa ja ollessasi yksilö
olet yksin vastuussa elämästäsi (jäsenkortit eivät todennäköisesti käy).
Monesti kun matkustaa huomaa erinlaisa Temppeleitä uskomuksia ja aikakausia.
Normaali ihmisellä herää kysymys kuinka nämä ovat tulleet ?
Mielenkiintoista eikö ?
Ajankohdat ovat myös mielenkiintoisia esim. Rooman valtakunta ja sen hallinta.
Raamatusta kerron sen verran, että Ruumis on eri ja Sielu on eri ja Henki on eri.
Ja ne kaikki ovat teissä jokaikisessä kuten kuudesaisti ?
Jokainen me eletään ja kuollaan kuten vaikka kani tai norsu turhaanko ?
Miten maapallonilmakehä ja veden ja maan määrä sopii yhteen ?
Koska minulla on se " Talentti " mielestäni, niin minun on...
5
67
Vastaukset
- Sanon varokaa valhet
Varokaa Mormooneja ja Jehovantodistajia,ne on Saatanan omaisuutta,ne kutsuu Paholaisen ovelaan yhteyteen,ei kukaan pelastu näiden kautta,sanon elkää antako eksyttää itseänne,ne ei ole Jumalan lapsija,vaan paholaisten palvelijoita !
Pistän aina itseni Uhriksi,jos puhun Jumalaani ja jeesustani vastaan ota pois minut puhumasta valhetta,mutta jos puhun totta ,niin minä jatkan hyvin mielin ja ilosena kohti uutta päivää !
Uskokaa oikeaa Raamattua ja tärkein on Jeesus Kristus Jumalan poika,joka antaa sinullekkin ikuisen elämän,eika mikään muu sitä koskaan tule antamaan ! Ari- Lisäksi
Teuvosta nyt ei enää kannata varoittaakaan, kun sitä vanhaa pierua ei enää kukaan ota todesta.
Kyllä ihmisten kanssa voi puhua vaikka minkälaisen uskonnon tarjoajan kanssa.
Miksi haluat estää ihmisten mielenkiinnon erinlaisiin uskontoihin ?
Et voi olla Pelastettu minkään jäsenkirjan turvin eli uskonjärjestön turvin.
Mutta kyllä ihminen saa ajatella kaiken tarkoitusta ja pitääkin ajatella. Ja pitää
kunnioittaa isää ja äitiä myös Muslimien ja Buddha uskonnoissa.
Heillä on oma paikkansa ja 1000 vuotinen valtakunta ehkä ajanjakson jälkeen.
Kyllä kaikella on tarkoituksensa myös sinulla ?
- juuri näin
http://gamma.nic.fi/~jlindell/jehovan.htm#1
Evankeliumi Matteuksen mukaan 6
5. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3572186IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk511705Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1551359Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.891264- 1441213
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021171Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851102Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten101099Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701067Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan481002