Miia on ihan paras :)

Puulähiön jussitar

Kiva, että maajusseihin on saatu paras mahdollinen juontaja. Hymyilevä, empaattinen, sympaattinen, huumorintajuinen ja kuitenkin niin asiallinen Miia. Hän ei pyri varastamaan showta, vaan antaa tilaa päähenkilöille eli maajusseille. Hurraa, hillittömän koukuttava ohjelma, josta tulee aina hyvälle tuulelle!

13

1114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nami nami ihanaa

      Vielä parempi yhtä teennäisen tekopirteä olis Vappu Pimiä.

      • lköjdlöjlsd

        Miten niin tekopirteä? Mikä siinä on, kun suomalaisten mielestä kaikkien pitäisi vain jurnottaa huuli pitkällä.... No Tuomaksessa teille on tämän tyypin finskeitä oiva esimerkki *LOL*, Antakaa Mian olla/esittää mitä haluaa.


    • Huulet leveällä

      Mitä höpiset?!? Onko mielestäsi tekopirteyden vastakohta huuli pitkällä jurnotus??

      • sdkljhsdklfsdkl

        Juu on.


    • F1listiina

      Olin Miian fani vuosikaudet. Ajattelin, että olisi ihanaa, jos tuollainen olisi omana läheisenä ystävänä.

      Sitten se MUTTA:
      parisen vuotta sitten Miia julisti näkemystään, että köyhyys on ihan jokaisen oma vika.
      Jokainen köyhä on itse omilla valinnoillaan tullut köyhäksi.
      Ja vastaavaa köyhät kyykkyyn -linjaa.

      En olisi ikinä uskonut kenenkään aikuisen ajattelevan tai sanovan noin!
      Ihmiset sairastuvat, menettävät työkykynsä nuorena.
      Voi tulla pitkäaikaista työttömyyttä.
      Jne.

      Olin niin pettynyt, että juuri empaattisen oloinen Miia saarnaa köyhyys-oma-vika -teesiä.
      Miia on susi lampaiden vaatteissa : (

      Muistaako täällä kukaan muu tuota Miian köyhyys-näkemyksen esiin tuloa?

    • Cipakka

      Joo, Anna-lehdessä vuuodelta 2011 Miia julistaa uskovansa, että se, joka on köyhä, haluaakin olla köyhä.
      Miia myös linjaa köyhyydestä, että "sitä saa mitä tilaa".

      Jepjep.

    • lödjldfjl

      Anna-lehtii? Köyhyys? Viittaukset irroitettu kontekstista, joten ei voi tietää mistä aikaisiemmin puhuttu/kirjoitettu tai mistä keskustelu johti tuohon teemaan, Mialta ei voi kysyä täydentäviä kysymyksiä jne., joten aika yksipuolinen pika-analyysi tuokin yhden ANNA-lehden haastattelun perusteella...

    • Niinkö?

      Niinkö? Niinkö? Niinkö?

      • Leipäjuontaja

        Juonnot saman toistoa vuodesta toiseen, mielikuvituksetonta ja kiusallista pitkääpiimää. Tänäänkin hoki "olen niin onnellinen teidän puolesta...". Ihan turha elementti, pysyisi mainoksissa vaan tuolla tylsällä tuijottavalla olemuksellaan - tyhjän pantti!


    • S. Hovi

      Näin on! Anne Kukkohovi juontajaksi! Hän kuulemma on suomen halutuin, kaunein, ja kuumin nainen.. ainakin itsensä mukaan..

    • juupelis-74

      nyt en muista kuka juoni ohjelmaa alun perin? muistaako joku?

      • Rakkausvalmentaja

        Ensimmäinen Maajussille morsian -juontaja oli Mia Halonen.


    • Niinkö

      Miten tuo Miia on nuuttunut ärsyttäväksi. Niiinkö?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe