Miia on ihan paras :)

Puulähiön jussitar

Kiva, että maajusseihin on saatu paras mahdollinen juontaja. Hymyilevä, empaattinen, sympaattinen, huumorintajuinen ja kuitenkin niin asiallinen Miia. Hän ei pyri varastamaan showta, vaan antaa tilaa päähenkilöille eli maajusseille. Hurraa, hillittömän koukuttava ohjelma, josta tulee aina hyvälle tuulelle!

13

1071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nami nami ihanaa

Vielä parempi yhtä teennäisen tekopirteä olis Vappu Pimiä.

• lköjdlöjlsd

Miten niin tekopirteä? Mikä siinä on, kun suomalaisten mielestä kaikkien pitäisi vain jurnottaa huuli pitkällä.... No Tuomaksessa teille on tämän tyypin finskeitä oiva esimerkki *LOL*, Antakaa Mian olla/esittää mitä haluaa.

• Huulet leveällä

Mitä höpiset?!? Onko mielestäsi tekopirteyden vastakohta huuli pitkällä jurnotus??

• sdkljhsdklfsdkl

Juu on.

• F1listiina

Olin Miian fani vuosikaudet. Ajattelin, että olisi ihanaa, jos tuollainen olisi omana läheisenä ystävänä.

Sitten se MUTTA:
      parisen vuotta sitten Miia julisti näkemystään, että köyhyys on ihan jokaisen oma vika.
      Jokainen köyhä on itse omilla valinnoillaan tullut köyhäksi.
      Ja vastaavaa köyhät kyykkyyn -linjaa.

En olisi ikinä uskonut kenenkään aikuisen ajattelevan tai sanovan noin!
      Ihmiset sairastuvat, menettävät työkykynsä nuorena.
      Voi tulla pitkäaikaista työttömyyttä.
      Jne.

Olin niin pettynyt, että juuri empaattisen oloinen Miia saarnaa köyhyys-oma-vika -teesiä.
      Miia on susi lampaiden vaatteissa : (

Muistaako täällä kukaan muu tuota Miian köyhyys-näkemyksen esiin tuloa?

• Cipakka

Joo, Anna-lehdessä vuuodelta 2011 Miia julistaa uskovansa, että se, joka on köyhä, haluaakin olla köyhä.
      Miia myös linjaa köyhyydestä, että "sitä saa mitä tilaa".

Jepjep.

• lödjldfjl

Anna-lehtii? Köyhyys? Viittaukset irroitettu kontekstista, joten ei voi tietää mistä aikaisiemmin puhuttu/kirjoitettu tai mistä keskustelu johti tuohon teemaan, Mialta ei voi kysyä täydentäviä kysymyksiä jne., joten aika yksipuolinen pika-analyysi tuokin yhden ANNA-lehden haastattelun perusteella...

• Niinkö?

Niinkö? Niinkö? Niinkö?

• Leipäjuontaja

Juonnot saman toistoa vuodesta toiseen, mielikuvituksetonta ja kiusallista pitkääpiimää. Tänäänkin hoki "olen niin onnellinen teidän puolesta...". Ihan turha elementti, pysyisi mainoksissa vaan tuolla tylsällä tuijottavalla olemuksellaan - tyhjän pantti!

• S. Hovi

Näin on! Anne Kukkohovi juontajaksi! Hän kuulemma on suomen halutuin, kaunein, ja kuumin nainen.. ainakin itsensä mukaan..

• juupelis-74

nyt en muista kuka juoni ohjelmaa alun perin? muistaako joku?

• Rakkausvalmentaja

Ensimmäinen Maajussille morsian -juontaja oli Mia Halonen.

• Niinkö

Miten tuo Miia on nuuttunut ärsyttäväksi. Niiinkö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      131
      10538
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5080
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2271
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2088
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1986
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1442
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1124
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1061
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      987
    Aihe