Tahtoisin niin nuuskutella sinua

pantasuden kutsu

Kun lähestyn sinua, älä pelkää, äläkä arastele. Älä myöskään tee äkkinäisiä liikkeitä, etten riehaantuisi saalistamaan. Otetaan ihan hissukseen, anna minun nuuhkia sinua. Muistelen, että tuoksuit hyvälle, mutta yrititkö hienoisella tupakin aromilla harhauttaa aistiani? Et tainnut arvatakaan, että nuuhkimisella selviää monenlaisia viestejä. Katselen sinua sinikeltaisilla silmilläni nautiskellen ja hahmotellen piirteidesi yksityiskohdat, ne pienimmätkin. Saat vapaasti tuijottaa minua silmiin, olemmehan tasavertaisia. Älä hämmenny kun nuoleskelen huuliani, en ole pistämässä sinua poskeeni, ainakaan tässä vaiheessa. Se on vain kiinnostuksen osoittamista, tee samoin jos sinusta siltä tuntuu. Olkoon se merkkinä. Jos nuolaiset huuliasi, voimme jatkaa tunnustelevaa tutustumistamme kosketuksin. Jos et, pyörähdän ympäri takaisin pimeään metsään, jossa vain kuu pitää yksinäiselle seuraa. Ulvon ehkä vähän kaipaustani, kuten niin monesti aikaisemminkin, mutta sillä kertaa en vain enää yritä houkutella sinua luokseni.

19

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Houkuttelet häntä

Sillä kertaa, mutta toisella kerralla ?
      pantasuseja. oletteko siis varattuja ?

• änkönk

suseja??????? waaaaat?????? suseja??!!!!!!

änkkätönkkö suomi sulla?

• isoäiti

Pelkään susia.

• muistin juuri..

hän tuoksuu hyvälle.mikähän miesten partavesi olikin kyseessä..

• viuh.

Onnea jahtiin. Tämä kettutyttö pysyy poissa susien tieltä.

• tulisit luokseni,

en pelkäisi, en hätistelisi pois. Silittäisin, rapsuttaisin, suukottaisin, ja laittaisin "hihnaan" ;)

• otsonen

Kuulostaa maukkaalle! Onko hunajaa tarjolla

• Hintriikka ja Kerttu
        otsonen kirjoitti:

Kuulostaa maukkaalle! Onko hunajaa tarjolla

Liikaa olet lukenut proosaa...Mikko....70 -kymppinen ukkeli Oulusta!

• välillä tuntuu

kuin tuntisin hänen tuoksunsa vaikka olet siellä jossain..

• pantasusiko

olen miettinyt että olikohan hänellä jonkinlainen panta silloin ??

• mä kö

Me rannalla maattiin,vaatteet oli heitetty paattiin.Allani oli polttava hiekka, kyrpäni seisoi kuin miekka.Sorsa järvellä sousi, perseeni laski ja nousi.

• .xxx.

Osaat ilmaista asiat niin hauskasti, nätisti, kivasti. Kuka tahansa haluaa tuon omakseen. Saisit tolla kenet tahansa. Huh.

• Joopa joo

Oikea lyyrikon unelma..:D

• Free Kitty

Lupaat vaan, kuitenkin pahat mielessä.. ;)

Vakavammin: on vaikea luottaa, kehenkään, enää. Pidän ihmisistä, ihan inhimillisinä, mutta en voi päästää liian lähelle. Sillä jos hänkin, josta välitän, vedättää.. tai muutoin jättää tien poskeen.

Mitä nuuhkimisella selvisi?

• Ap.

Kuononi tunnisti varauksellisen kiinnostuneisuuden, hermostuneisuuden ja jotain mystistä myskiä hänestä huokui.

• Free Kitty
        Ap. kirjoitti:

Kuononi tunnisti varauksellisen kiinnostuneisuuden, hermostuneisuuden ja jotain mystistä myskiä hänestä huokui.

Susien läheisyydessä on viisasta olla hiukan varauksellinen..

• SusiPantaKarhu

Keltasiniset..hmm..ruotsin lippu.
      Pelkkä sininen valkoisella pohjalla, se on suomen lippu.
      Joo, sitä minä etsin.
      Ei tärpännyt.
      Tärpätti.

• näyttää kieltä

ei kinosta

• Punahilkka joka

tuoksuu suklaalle ;). Ihovoide jonka tuoksu on suklaa viipyy iholla hentona tuoksuna, aina siihen asti kunnes seuraavan päivän suihku sen huuhtelee pois, ja iho saa saman suklaantuoksuisen huntunsa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      143
      3958
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      359
      3064
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2008
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1705
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1139
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      975
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      851
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      839
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe