2 1/2-vuotias tietää enemmän maailmankaikkeudesta kuin yksikään kreationisti. Kun tieto lisääntyy jo noin pienellä iällä, voi odottaa ihmisille hyvää tulevaisuutta. ihmislaji kehittyy edelleen, eikä sitä voi yksikään kreationisti estää, vaikka kovasti heillä on yritystä.
http://www.youtube.com/watch?v=fiZUIgnSzQE
Ihmiskunta kehittyy!!
12
75
Vastaukset
- multi-nikki
Tätä minä jo vähän epäilinkin, evoluution tietolähteet on peräisin 2½-vuotiailta.
- olet väärässä
Ei, pointti oli, että pieni lapsikin tietää enemmän universumista, kuin kreationistit.
- tosi-oppinut
Evoluutio tarkentuisi vielä entisestäänkin jos sitä kysyttäisiin ½-vuotiaalta.
Vertaisarvioinnit löytyisi vaippojen sisältä.- kretu on passe
Kretu ei pysty parempaan, säälittää. Taidatte olla noita ateismi on passe pöljiä.
Justin J. Barrettin tutkimuksen mukaan pikkulapset tietävät jo syntyperäisesti että Jumala on olemassa ja että Hän on luonut kaikki.
Se todistaa, että Jumala on jo luodessaan ihmisen, pannut heidän sisimpäänsä tietoisuuden Jumalan olemassaolosta. Tästä syystä ei ole ihme, että pääsääntöisesti kaikki kulttuurit kaikkialla maailmassa ja kaikkina aikoina ovat palvoneet jotain yliluonnollista Jumalaa muodossa tai toisessa.
Tämä kumoaa evolutionistien harhakäsityksen, että ateismi olisi seurasta todisteiden puutteesta. Jokaisella ihmisellä todiste sisimmässään. Kysymys on vain siitä, onko hän rehellinen ja tunnustaa sen, kuten pikkulapsi, vai kieltääkö hän sen Jumalafobian takia, kuten ateisti.- lentävä lehmä
Kerrohan nyt mistä tuo tutkimus on luettavissa.
Siis jos se on tutkimus eikä kolumni tai pakina. - tieteenharrastaja
lentävä lehmä kirjoitti:
Kerrohan nyt mistä tuo tutkimus on luettavissa.
Siis jos se on tutkimus eikä kolumni tai pakina.Haepa Wikistä Justin L Barrett, niin näet mitä hän itse kirjoittaa asiasta.
- tieteenharrastaja
Tuon "tietämisen" olet itse nikkaroinut tähän yhteyteen Uusi Tie -lehden toimittajan avulla. Kognitiopsykologian professori itse tietää kyllä tutkivansa ihmisten (lasten tai aikuisten) subjektiivisia tuntemuksia.
Boyer ja Dennett ovat kumpikin kuvailleet jumalatuntemusten syntymistapaa korkean tietoisuuden osaksi kulttuurievoluutiolla melkoisen järkeenkäyvällä tavalla. Tämähän ei estä meitä kumpaakaan uskomasta Jumalan olleen mukana tuossa prosessissa, mutta tieteelliseksi todisteeksi tästä ei sentään ole. - lentävä lehmä
tieteenharrastaja kirjoitti:
Haepa Wikistä Justin L Barrett, niin näet mitä hän itse kirjoittaa asiasta.
Juuh, tiedän, mutta koetan tässä hakea vakuutteluja sille oletukselleni, että Jaakob ei ole koko jutusta kuullutkaan muuten kuin Puolimatkan kirjoituksen kautta.
Minkähän takia niin monet vasik... lapset niin usein kyselevät "onko jumala olemassa?" jos kerran tietävät?
- 123123123
......
- 1 2 3
Nyt taisi tulla viesti avaruudesta.
.. . ..... .. .... .
- 4+19
Ei se nyt niin mene, että tieteellisen tutkimuksen kohteena oleva kognitio on todistus Jumalan tai jumalien olemassaolosta.
Kristillisessä lehdessä on taas kerran vähän vääristelty tiedettä omiin tarkoituksiin sopivaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474