gigantin mitsut

vahvavirta

Gigantti tuo itse mitsuja maahan, siksi hinnat ovat edullisempia kuin paikallisella yrittäjällä. Takuu on myös 2 vuotta pitempi, kuin paikallisella yrittäjällä. Ja laitteet ovat ihan samoja, kuin paikallisella yrittäjällä. Gigantin verkkokaupassa mitsubishi FH25 h. 1195 euroa. Sieltä ostetaan, mistä halvimmalla saadaan.

37

2173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsoppari

Virosta sama pumppu 850 euroa. Ite voit asentaa alusta loppuun kukaan ei siihen puutu. Kotivakuutus korvaa takuut, eikä myöskään kysele asentajista. Viikon päästä lähden taas viroon. 6 pumppua mahtuu autoon. 2 on varaamatta. Tonnilla saa pumpun pihaan toimitettuna. PS muitakin malleja löytyy.

• aapeli.

Mulla virosta ostettu mitsu. 2 talvea on lämmittänyt tupaa. Hyvin on pelannut. Itse asensin. Maksoi muuten 705 euroa.

• kairtamo
        aapeli. kirjoitti:

Mulla virosta ostettu mitsu. 2 talvea on lämmittänyt tupaa. Hyvin on pelannut. Itse asensin. Maksoi muuten 705 euroa.

Panasonicin hain virosta itselle ja serkulle. Maksoi 590€ kappale. Itse asensin molemmat. Hyvin on pelannut molemmat. Naapuri uhkaili poliisilla, sodalla ja maailmanlopulla, kun itse asensin. Oli itse maksanut panasta ja asennuksesta 1600euroa, siinä syy uhkailuun.

• sähö matti
        kairtamo kirjoitti:

Panasonicin hain virosta itselle ja serkulle. Maksoi 590€ kappale. Itse asensin molemmat. Hyvin on pelannut molemmat. Naapuri uhkaili poliisilla, sodalla ja maailmanlopulla, kun itse asensin. Oli itse maksanut panasta ja asennuksesta 1600euroa, siinä syy uhkailuun.

Sieltä ostetaan, mistä halvimmalla saadaan.

• alees
        sähö matti kirjoitti:

Pyysin tarjouksia ko mitsun pupusta. Kallein oli 1950€ ja halvin 1600€. Kilpailuttakaa hyvät ihmiset tarjoukset.

• nomoney
        sähö matti kirjoitti:

Typerää mutta ymmärettävää.Työt loppuu Suomesta.

• ifi

JULAn tavarataloista Ruotsissa saat samaan hintaan kun Virosta.

• vakuutus korvaa muka

Jos itse asentaa, ei kotivakuutus korvaa mitään vahingon sattuessa....

Voin kokemuksesta kertoa.

• inspectori

Jos oot aikaisemmin huijannut vakuutusyhtiötä, ei sulle korvata enää mitään. Turhaa maksat vakuutuksia. Ahneella nolo loppu.

• vanh. ammattimies
        inspectori kirjoitti:

Jos oot aikaisemmin huijannut vakuutusyhtiötä, ei sulle korvata enää mitään. Turhaa maksat vakuutuksia. Ahneella nolo loppu.

Kun ilmalämpöpumppu hajoaa, niin kutsutaan asentaja paikalle. Hän tekee arvion korjauskustannuksista vakuutusyhtiölle. Kannattaa aika tarkkaan selvittää mitä on tutkittu. Yleensä selviää ulkoyksikön vaihdolla. Jos yksikköä ei enää saa, niin jokin halpa pumppu tilalle. Turha yrittää rokottaa järjettömiä summia. 2 vakuutusyhtiötä suhtautuvat niuvasti korvauksiin. Loput kyllä korvaavat, jos hakemus tehty asianmukaisesti.

• pertsa repo
        vanh. ammattimies kirjoitti:

Kun ilmalämpöpumppu hajoaa, niin kutsutaan asentaja paikalle. Hän tekee arvion korjauskustannuksista vakuutusyhtiölle. Kannattaa aika tarkkaan selvittää mitä on tutkittu. Yleensä selviää ulkoyksikön vaihdolla. Jos yksikköä ei enää saa, niin jokin halpa pumppu tilalle. Turha yrittää rokottaa järjettömiä summia. 2 vakuutusyhtiötä suhtautuvat niuvasti korvauksiin. Loput kyllä korvaavat, jos hakemus tehty asianmukaisesti.

Perjantaina tuli gigantin mitsu pihaan. Lauantaina itse asensin. Pari vuorokautta mitsua testattu pakkasissa ja hyvin on pelannut. Takuu on 5 vuotta. Keväällä laitan samanlaisen mökkiini.

• sähkö matti

Eilen tuli mun mitsu pihaan. Rahti ei maksanut mitään. Halvalla sain. Laitoin jo yksiköt paikoilleen ja sähköt myös. Tänään enää putket kii ja sitten lämpöä pukkaa.

• migä kauppa?

Mistä virosta olette noita pumppuja ostaneet?

• sähkökatti

Ei virosta, vaan GIGANTISTA. Hinta 1195 euroa pihaan tuotuna. 5 vuoden takuulla.

• uudelleen sama
        sähkökatti kirjoitti:

Ei virosta, vaan GIGANTISTA. Hinta 1195 euroa pihaan tuotuna. 5 vuoden takuulla.

Mistä olette Virosta noita pumppuja ostaneet?

• tere tule
        uudelleen sama kirjoitti:

Mistä olette Virosta noita pumppuja ostaneet?

Samoja mitsuja oli tallinnassa. Hinta oli 950 euroa. Takuu 2 vuotta. Yhden ostin.

• Kylmämies 1992 asti

Hei itseasentajat!

Kuinka olette hoitaneet kylmäaineputkien tyhjiöinnit ym. muut luvanvaraiset asennukset kuten esim. sähköasennukset? Kotivakuuts ei korvaa laitetta ennenkuin takuuaika on päättynyt. Odotettavissa on esim tyhjiöimättä jääneiden putkien osalta sitä että kone jäätyy (sisäisesti putkiin jääneen kosteuden vuoksi).
      Millä työkaluilla olettetehneet laippaliitokset?

• sähkö tappi

Meidän kylällä kiertää ultin tyhjiöpumppu, jota korvauksetta saa käyttää. Sähköt vedetään itse, kylän ainut sähkömies käy kytkemässä. Laippaliitokset tehdään bilteman työkalulla. Kulmamies muistaa väärin. Kosteus putkissa jumittaa 4-tie venttiilin, polttaa lakan käämeistä ja venttiilit. Ne jotka osaa, tekee mitä vaan, jotka ei osaa, kyttäävät toisiaan. Nyt ollaan eu:ssa ja noudatetaan sikäläisiä lakeja. Suomen kylmä la sähköluvilla voi pyyhkiä takapuolta.

• kapit alisti
        sähkö tappi kirjoitti:

Meidän kylällä kiertää ultin tyhjiöpumppu, jota korvauksetta saa käyttää. Sähköt vedetään itse, kylän ainut sähkömies käy kytkemässä. Laippaliitokset tehdään bilteman työkalulla. Kulmamies muistaa väärin. Kosteus putkissa jumittaa 4-tie venttiilin, polttaa lakan käämeistä ja venttiilit. Ne jotka osaa, tekee mitä vaan, jotka ei osaa, kyttäävät toisiaan. Nyt ollaan eu:ssa ja noudatetaan sikäläisiä lakeja. Suomen kylmä la sähköluvilla voi pyyhkiä takapuolta.

EU:ssa ollaan. Oikeeta puhetta. Porukalla hakemaan virosta halpoja pumppuja. Saavat sähkötapit työntää pumppunsa p...., no olkoon.

• vaisala
        kapit alisti kirjoitti:

EU:ssa ollaan. Oikeeta puhetta. Porukalla hakemaan virosta halpoja pumppuja. Saavat sähkötapit työntää pumppunsa p...., no olkoon.

Ultin pumppuja on asennettu itse jo 10 vuotta. Mikä nyt on muuttunut, kun pitäisi luvat olla? Ei mikään. Haetaan virosta halpaa viinaa, miksei halpoja ilmalämpöpumppuja?

• varuhuset
        vaisala kirjoitti:

Ultin pumppuja on asennettu itse jo 10 vuotta. Mikä nyt on muuttunut, kun pitäisi luvat olla? Ei mikään. Haetaan virosta halpaa viinaa, miksei halpoja ilmalämpöpumppuja?

Netissä hehkutetaan scanvarm 12 ilmalämpöpumppua. Kuulemma parempi lämmittäjä, kuin suurimmat mitsut ja panat ja vielä puolet halvempi, kuin edellä mainitut. Pitäneekö paikkansa?

• veluzi
        varuhuset kirjoitti:

Netissä hehkutetaan scanvarm 12 ilmalämpöpumppua. Kuulemma parempi lämmittäjä, kuin suurimmat mitsut ja panat ja vielä puolet halvempi, kuin edellä mainitut. Pitäneekö paikkansa?

kiinan paskaa, älä osta.

• vaaramäki
        varuhuset kirjoitti:

Joulun alla laitettiin scanvarm ja hyvin on pelannut. Koko talvi lämmitetty pumpulla ja takalla. Kovilla pakkasilla pukkas lämpöä jopa 4 tuntia ilman sulatuksia. Naapurin pana sulatteli tunnin välein.

• aira m.
        vaaramäki kirjoitti:

Joulun alla laitettiin scanvarm ja hyvin on pelannut. Koko talvi lämmitetty pumpulla ja takalla. Kovilla pakkasilla pukkas lämpöä jopa 4 tuntia ilman sulatuksia. Naapurin pana sulatteli tunnin välein.

Älkää ainakaan panasonicia ostako. Oma hajosi tammikuun pakkasissa, eikä maahantuoja vieläkään ole tehnyt mitään, vaikka on takuu. Asentaja sanoi,että rikkinäisiä panoja on useampia, eikä vikaa tiedetä. Valmistajaan on otettu yhteyttä. Vikaa selvitellään sanoi maahantuoja.

• lämpö etvartti
        varuhuset kirjoitti:

VTT:n testien mukaan päihittää lämpötehossa kaikki samassa kokoluokassa suomessa myytävät ilmalämpöpumput ja monet vielä tehokkaamat pumput. Ja hinta vielä puolet halvempi kuin muut.

• vapaala
        lämpö etvartti kirjoitti:

VTT:n testien mukaan päihittää lämpötehossa kaikki samassa kokoluokassa suomessa myytävät ilmalämpöpumput ja monet vielä tehokkaamat pumput. Ja hinta vielä puolet halvempi kuin muut.

Minä hölmö maksoin paikalliselle yrittäjälle 2000€ mitsusta asennuksineen. Scanvarmin olisin saanut asennuksen kanssa 1300€. Että osaa ihminen olla hölmö.

• Olof
        vapaala kirjoitti:

Minä hölmö maksoin paikalliselle yrittäjälle 2000€ mitsusta asennuksineen. Scanvarmin olisin saanut asennuksen kanssa 1300€. Että osaa ihminen olla hölmö.

Gigantin mitsutarjous loppunut. Mista Scanvarm ilmalämpöpumppu voi kysellä?

• Jormanainen
        Olof kirjoitti:

Nyt on ilpin ostajan markkinat. Pyytäkää tarjouksia vain niiltä, jotka suostuvat käymään paikan päällä. Ne yritykset voi unohtaa heti, jotka moittivat toisia yrityksiä. Tinkiä kannattaa. Hinta putoo yllättävän paljon. Minä sain mitsuni asennettuna alle 1500 ja kotitalousvähennystä vielä 600€.

• val met
        Olof kirjoitti:

Hakusana scanvarm 12, niin johan löytyy myyjiä.

• kiinnostuin

Mistä misuista täällä puhutaan...?

• paasivuori

Tulipa käytyä pytingissä. tonnin mitsua kaupattiin asennettuna 2 tonniin ja toinen tyrkytti panaansa satasen alle 2 tonnia. Selittivät , että saa sitten kotitalousvähennystä, kun laitetaan asennuksen osuudeksi tonni. Eikö se ole yllyttämistä veropetokseen? Vois verottaja käydä vilkaisemassa molempaa herraa. Ja poliisi kans.

• tarkka markka
        paasivuori kirjoitti:

Tulipa käytyä pytingissä. tonnin mitsua kaupattiin asennettuna 2 tonniin ja toinen tyrkytti panaansa satasen alle 2 tonnia. Selittivät , että saa sitten kotitalousvähennystä, kun laitetaan asennuksen osuudeksi tonni. Eikö se ole yllyttämistä veropetokseen? Vois verottaja käydä vilkaisemassa molempaa herraa. Ja poliisi kans.

Kun vuoden alusta kotitalousvähennystä saa 200 € vähemmän on käytännössä pumppujen hinta noussut samalla summalla, 2200 €:oon.

• t.arska

Löytyykö seinäjoelta kylmäasentajaa, joka vain laittaisi putket kiinni ja tyhjiöisi pumpun. Itse olen tehnyt muut työt jo valmiiksi. Ja paljonko se maksaisi?

• Raimo K.

Seinäjokisen onnenkauppa-sivulla on parikin ilmoitusta. Toinen teki mulle. Toi putket, tyhjiöi ja tarkisti vielä liitokset. Pari tuntia meni ja laskua tuli satanen, putkien kanssa. Niin ja kuitin sain myös.

• vaisala

Pytinki-messuilla pana-kauppias ylisti testivoittaja pumppuaan. Mutta kun pumpun sulatukset lasketaan mukaan, on pana tavallinen keskitason pumppu. Sen kauppias unohti kertoa. Unohtakaa panasonic ilmalämpöpumppu. Parempia pumppuja löytyy.

• rosvo roope
        vaisala kirjoitti:

Pytinki-messuilla pana-kauppias ylisti testivoittaja pumppuaan. Mutta kun pumpun sulatukset lasketaan mukaan, on pana tavallinen keskitason pumppu. Sen kauppias unohti kertoa. Unohtakaa panasonic ilmalämpöpumppu. Parempia pumppuja löytyy.

Panasonic pumput on surkeita. Eivä kestä vuottakaan. Eikä löydy enää asentajaa korjaamaan suttaan.

• klapikone

Nää pytinki pumppukauppiaat tyrkyttävät aina kalleinta ja liian tehokasta pumppua. Silloin pumppu ei säästä yhtikäs mitään. Mitoituksessa pitää myös huomioida takka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5970
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5555
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5247
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3255
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2789
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2601
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2290
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2090
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1900
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1821
    Aihe