Unelmakämppä

funn

Nasta ohjelma toi Unelmakämppä. Siinä rempataan muutama rivarin pätkä ja sitten huutokaupataan ne. Ajankohtaista, koska Suomessahan ostetaan ja rempataan asuntoja parhaillaan varmaan enemmän kuin koskaan. Ja jännää on seurata sitä homopariakin. Hyvä että vähemmistöjäkin on mukana telkussa.

14

11543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • : (

      Tämä on taas yksi niitä ohjelmia jossa katsojaa huijataan luulemaan jotain mitä todellisuudessa ei iahn oikeasti tapahdu, tai ei ainakaan niin kuin se meille esitetään. Jos oletetaan että osallistujat kuvittelivat menevänsä tekemään jotain muuttoremonttia (siis kun halutaan remontoida joku vanha asunto mieleisekseen sinne muutettaessa) niin yllätys ei kuitenkaan ollut tuon suuremopi. Todellisuudessa tuskin kukaan olisi ryhtynyt leikkiin tietämättä etukäteen totuutta.

      Ihan mielenkiintoinen ohjelma sinänsä ja aion toki katsoa millaiset kämpistä saadaan mutta todella häiritsee kun ei tiedä mikä ohjelmassa on faktaa ja mikä meille katsojille "filmataaan". Nämä kaikki tämäntapaiset reality-ohjelmat ovat viihdeohjelmia ja koskaan ei tiedä mitä paikalla todellisuudessa tapahtuu.

      • mukana ollut

        Kyllä ne parit oikeasti remppaa kaiken näkyvän, vähän laatoitus ja sähköhommissa (tietenkin) käytetty apua.
        Katsokaa sarjaa, ei sitä voi lavastaa, ja tulkaa joulukuussa katsomaan huutokaupattavat kämpät valmiina!


    • keira

      Mitä ihmettä tää aihe (unelmakämppä) tekee selviytymisohjelmat palstalla? Ei ne ole missään viidakossa, vaikka luulevatkin olevansa, kun ovat kehäkolmosen ulkopuolella!

      • parien täytyy SELVIYTYÄ tosi isosta urakasta eli totaalisesta kämppäremontista aika kiireisellä aikataululla: aikaa on vain 1o viikkoa ja moni kohde täytyy aloittaa ihan perusjutuista ennen kuin pääsee varsinaisesti sisustamaan...


      • survivaalinen

        Kyllä tuo remppa näyttää rankemmalle kuin moni muu Suomalainen selviytymisohjelma. Itse maratoonarina selvittäisin vaikkapa Suuren Seikkailun pitsoineen, saunomisineen ja pikku juoksulenkkeineen kevyemmin kuin tuon kymmenen viikon valvomisen. Päälle remontti, aikataulupaineet, parisuhteen kiristyminen ja sitten vielä normaaliduuni! Kyllä tuo vaatii selviytyjää.


    • Apana

      Joo-o kyllä toi remontoiminen on kallista!
      Mikä niistä makkareista oli paras, musta oli se joka sai sen palkkion...

    • R.R. Eiska

      Hauska ohjelma, nauroin kippurassa kun homo purki lastulevyuseinää lekalla.

      Vähän jäi kyllä ihmetyttämään kun päivää ennen määräaikaa huoneet ovat ihan kesken, gyprocit tippuu katosta jne. Sitten "hokkus pokkus", torvi soi ja huoneet ovat kuin naistenlehden sivuilta. Mitä oikeasti tapahtui?

      Itse ohjelmassa on turhaa toistoa ja sitä tekemistä näytettään liian vähän. Vai eikö kuvaajat jaksaneet valvoa?

      • ...että katsojille tahdotaan järjestää mahdollisimman suuri yllätys näyttämällä enimmäkseen vaan pahasti kesken olevia remonttikohteita eikä niinkään jo loppusuoralla olevia sisustuksia.
        olen itsekin vähän kyllästynyt siihen, että joka katkon jälkeen näytetään 10 min sitten nähtyjä pätkiä... kai se kuuluu formaattiin...


      • helvetin puuha-petet

        Olisi kiva tietää minkä osuuden on "ammattiauttajat tehny" kattelin vaan alas lasketun kipsikaton tekemistä ja niillä avuilla vähän hirvitti ? Nyky puuttuvan pitkästä saumastakin kooloaus ym.....


      • JUKKA

        TUON PAREMMIN EI ASIAA VOISI KUKAAN ILMAISTA!OLEN TÄYSIN SAMAA MIELTÄ SUN KANSSA!


      • Pentti P.
        JUKKA kirjoitti:

        TUON PAREMMIN EI ASIAA VOISI KUKAAN ILMAISTA!OLEN TÄYSIN SAMAA MIELTÄ SUN KANSSA!

        Ammattimiehet tekee sen mitä tavallinen ihminen ei osaa. Kai ne nyt siellä katsoo koko ajan perään. nelosen mainehan siinä menisi!!!


    • Tyttönen

      Hauska ohjelma toi unelmakämppä. Sitä on kiva seurata. Mukavan erilaisia pareja ovat ohjelmaan löytäneet! HYVÄ! Ja ne tosissaan itse tekee hirmuisesti hommia. Mut tietäähän kaikki et sähköhommia ja sellaisia ei saakaan tehdä itse. Mitä mietlä muut ootte pareista?

      • Pete

        Hyvän näköinen plondi siellä ainakin on.


      • Jani
        Pete kirjoitti:

        Hyvän näköinen plondi siellä ainakin on.

        Taskuun sen kokoisen naisen vois laittaa ja kuljettaa aina mukana. Mikäs olis sennäköstä taskuvenusta mukana kuljetellessa!!! Olis kaveritkin kateellisia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe