kakkasin housuihin

paskahousu5436

Jep, tänään Se sitten tapahtui.

Lähdin lenkille ja hetken,päästä tajusin että vatsaa vääntää ja kakka tulee varmasti joten käännyin takaisin. Se menikin ohi ja ajattelin, että kyllä sen puoli tuntia jaksaa ja kiersinkin pitempää kautta kotiin. Siinä sitten lähempänä kotia piti alkaa kävelemään varovasti, koska tajusin että löysää on tulossa - Onneksi olin lähellä kotia!!
siinä sitten kotiovelle päästyäni kaivan kotiavaimen ja yritän avata kotiovea, JUMALAUTA olin ottanu väärän avaimen hyllyltä!!!
mMenin aivan paniikkiin ja sitten ne paskat lorahti housuun, aivan mieletön lapiollinen sontaa. Kyllä siinä oli ihmettelemistä aikuisella ihmisellä, mun koiraki katto, että mitä vittua nyt tapahtuu. Siinä rappukäytävällä sitten pyörin ja mieti, että mihin helvettiin menen piiloon ja uskallanko mennä sanomaan naapurille että päästää mut suihkuun, no en kehdannut. Kyllähän siinä yksi naapuri tuli kotiin just ja Se katto vähän pitkään ku yks seisoo mieletön paska housussa ja haisee ku rankkitynnyri, kohteliaasti tervehdin "hei".
Hetken ajattelin ja tajusin että kotiin on päästävä, ei ole vaihtoehtoja ellei halua alkaa elämään metsän asukkina loppu elämäänsä. Ei auttanut, kun soittaa oven avaajalle ja hän lupasi tulla puolessa tunnissa. Siinäpä ripulit housuissa odotteli ulkona puoli tuntia ja haisin.
sain käärittyä takin lanteiden ympärille ja seisoskelin ulkona ettei niin pahasti haisisi. Lopulta ovenaukaisija tulee ja pääsen kotiin suihkuun, pyöritän nyt kolmatta kertaa koneessa mun lenkkivaatteita, juoksuhousutki on varmaan kohta sortsit.

kyllä sanon, että vaikka tilanne oli äärettömän nolo niin nauratti ihan saatanasti!! Kaikkea sitä tapahtuu! Olin vielä kävellyt tunti ennen lenkille lähtöä kotiin MELKEIN paskat housuissa, Sillon just ja just kerkesin. Piti kuitenki lähteä kokeilemaan onnea vielä lenkkeilemään ja näin kävi.

hahahahaha. Toivottavasti muilla ei näin huono päivä oo ollu!

16

2231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sunnygirl12

      mulle kävi sama KOULUSSA :(

    • Tsemppiä paskiksille

      Laps suomen ällös (ällöttävää) vaihda pois
      sä maatas ihanaa
      täällä paskat housuissa olla voit
      ei mikään ole mukavampaa.

      Käykääpä loppuun koulunne ja valmistukaa ihmisiksi.

    • henrik ijäs72

      puuilossa 2 kertaa käynny niin ripuli tullu housuun

      • henrik ijäs72

        paksa kusi signaalia en halua kuunnella


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        paksa kusi signaalia en halua kuunnella

        ei pelota venäjän armeija kuusamossa rajalta 60km
        ei ne haluu suomeen hyökätä


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        ei pelota venäjän armeija kuusamossa rajalta 60km
        ei ne haluu suomeen hyökätä

        venäjä ja suomi tehny kauheuksia en haluu sanoa enempää


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        venäjä ja suomi tehny kauheuksia en haluu sanoa enempää

        tuiskussa oli se mllyojan murhaaja
        itekkin käy6nny tuiskussa


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        tuiskussa oli se mllyojan murhaaja
        itekkin käy6nny tuiskussa

        mikä syy sillä oli murhata ne
        eikö saanu kaljaa


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        mikä syy sillä oli murhata ne
        eikö saanu kaljaa

        olen meedio keksin konstin millä mämmittää


    • MaRto

      muutitko lieksan sivuille häiriköimään kakkajutuillasi.

      • RunkkaavatRuohosipulit

        Täällä mä oon, mennään panee


    • MunaSuussa

      Mä kävin kusella, äiti saanks mä tikkarin.

    • FackYuu

      Saaks tääll pilluu

    • Nuudeli1234

      Tuttu juttu. Kaks kertaa käyny samoin lenkillä. Just ovelle pääsin niin housus oli.

    • Kukamikäisoko

      Se on sillä tavalla että pidä seuraavan kerran lenkille lähtiessä taskussasi wc-paperia. Tien poskeen puskan taakse olen mennut viimeisten vuosien aikana lukemattomat kerrat aivan selvänä. Jos omistaa vatsan joka toimii nopeasti ja suoli vielä nopeammin niin otettava järki käteen ja käytettävä sitä tarpeen vaatiesssa.

    • Lovenainen

      Oon nähny yhen tosi hieno naisen joka oli poikakaverinsa kanssa lenkillä silloin mä näin 1kerran aikuisen kakkaamaan housussa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3087
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2942
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2135
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1962
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1771
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1522
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1257
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe