Jep, tänään Se sitten tapahtui.
Lähdin lenkille ja hetken,päästä tajusin että vatsaa vääntää ja kakka tulee varmasti joten käännyin takaisin. Se menikin ohi ja ajattelin, että kyllä sen puoli tuntia jaksaa ja kiersinkin pitempää kautta kotiin. Siinä sitten lähempänä kotia piti alkaa kävelemään varovasti, koska tajusin että löysää on tulossa - Onneksi olin lähellä kotia!!
siinä sitten kotiovelle päästyäni kaivan kotiavaimen ja yritän avata kotiovea, JUMALAUTA olin ottanu väärän avaimen hyllyltä!!!
mMenin aivan paniikkiin ja sitten ne paskat lorahti housuun, aivan mieletön lapiollinen sontaa. Kyllä siinä oli ihmettelemistä aikuisella ihmisellä, mun koiraki katto, että mitä vittua nyt tapahtuu. Siinä rappukäytävällä sitten pyörin ja mieti, että mihin helvettiin menen piiloon ja uskallanko mennä sanomaan naapurille että päästää mut suihkuun, no en kehdannut. Kyllähän siinä yksi naapuri tuli kotiin just ja Se katto vähän pitkään ku yks seisoo mieletön paska housussa ja haisee ku rankkitynnyri, kohteliaasti tervehdin "hei".
Hetken ajattelin ja tajusin että kotiin on päästävä, ei ole vaihtoehtoja ellei halua alkaa elämään metsän asukkina loppu elämäänsä. Ei auttanut, kun soittaa oven avaajalle ja hän lupasi tulla puolessa tunnissa. Siinäpä ripulit housuissa odotteli ulkona puoli tuntia ja haisin.
sain käärittyä takin lanteiden ympärille ja seisoskelin ulkona ettei niin pahasti haisisi. Lopulta ovenaukaisija tulee ja pääsen kotiin suihkuun, pyöritän nyt kolmatta kertaa koneessa mun lenkkivaatteita, juoksuhousutki on varmaan kohta sortsit.
kyllä sanon, että vaikka tilanne oli äärettömän nolo niin nauratti ihan saatanasti!! Kaikkea sitä tapahtuu! Olin vielä kävellyt tunti ennen lenkille lähtöä kotiin MELKEIN paskat housuissa, Sillon just ja just kerkesin. Piti kuitenki lähteä kokeilemaan onnea vielä lenkkeilemään ja näin kävi.
hahahahaha. Toivottavasti muilla ei näin huono päivä oo ollu!
kakkasin housuihin
16
2267
Vastaukset
- sunnygirl12
mulle kävi sama KOULUSSA :(
- Tsemppiä paskiksille
Laps suomen ällös (ällöttävää) vaihda pois
sä maatas ihanaa
täällä paskat housuissa olla voit
ei mikään ole mukavampaa.
Käykääpä loppuun koulunne ja valmistukaa ihmisiksi. - henrik ijäs72
puuilossa 2 kertaa käynny niin ripuli tullu housuun
- henrik ijäs72
paksa kusi signaalia en halua kuunnella
- henrik ijäs72
henrik ijäs72 kirjoitti:
paksa kusi signaalia en halua kuunnella
ei pelota venäjän armeija kuusamossa rajalta 60km
ei ne haluu suomeen hyökätä - henrik ijäs72
henrik ijäs72 kirjoitti:
ei pelota venäjän armeija kuusamossa rajalta 60km
ei ne haluu suomeen hyökätävenäjä ja suomi tehny kauheuksia en haluu sanoa enempää
- henrik ijäs72
henrik ijäs72 kirjoitti:
venäjä ja suomi tehny kauheuksia en haluu sanoa enempää
tuiskussa oli se mllyojan murhaaja
itekkin käy6nny tuiskussa - henrik ijäs72
henrik ijäs72 kirjoitti:
tuiskussa oli se mllyojan murhaaja
itekkin käy6nny tuiskussamikä syy sillä oli murhata ne
eikö saanu kaljaa - henrik ijäs72
henrik ijäs72 kirjoitti:
mikä syy sillä oli murhata ne
eikö saanu kaljaaolen meedio keksin konstin millä mämmittää
- MaRto
muutitko lieksan sivuille häiriköimään kakkajutuillasi.
- RunkkaavatRuohosipulit
Täällä mä oon, mennään panee
- MunaSuussa
Mä kävin kusella, äiti saanks mä tikkarin.
- FackYuu
Saaks tääll pilluu
- Nuudeli1234
Tuttu juttu. Kaks kertaa käyny samoin lenkillä. Just ovelle pääsin niin housus oli.
- Kukamikäisoko
Se on sillä tavalla että pidä seuraavan kerran lenkille lähtiessä taskussasi wc-paperia. Tien poskeen puskan taakse olen mennut viimeisten vuosien aikana lukemattomat kerrat aivan selvänä. Jos omistaa vatsan joka toimii nopeasti ja suoli vielä nopeammin niin otettava järki käteen ja käytettävä sitä tarpeen vaatiesssa.
- Lovenainen
Oon nähny yhen tosi hieno naisen joka oli poikakaverinsa kanssa lenkillä silloin mä näin 1kerran aikuisen kakkaamaan housussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.32879651 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02340Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421107