Heidi & Tuomas

Eituumittään

Kauankohan tuo tekoripsiä räpsyttelevä kananen jaksaa moista moukkaa katsella. Voisin lyödä lyödä vaikka pienen vedon, ei kauan.

10

3043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyryharakka77

      Pikkulinnut laulelee että edelleen ovat onnellisesti yhdessä ja kihloihinkin ovat kerenneet, yhdessä pyörittävät tuomaksen tilaa ;)

      • vieraas

        Uskoiskohan tuota? No kai se Tuomas on kahden kesken toisenlainen, puhuu ja pussaa.


      • Typeryys
        vieraas kirjoitti:

        Uskoiskohan tuota? No kai se Tuomas on kahden kesken toisenlainen, puhuu ja pussaa.

        Teot puhuu puhuu. Jos ei ole tuohon ikään oppinut käytöstapoja, tuskin oppii myöhemminkään.


    • Onnea H & T

      Ei Tuomaksen käytöksessä ole mitään vikaa, jotkut nyt ovat vaan hiljaisempia luonteeltaan.

      Hienosti esti valinnoillaan alkavan kissatappelun heti alkuunsa jo Naantalissa.

      Heidi ja Tuomas sopivat hyvin yhteen .. miks eivät sopisi?

      Onnea vaan heille jos yhdessä ovat!

      • herrasmiesi

        Jos ei älyä edes tervehtiä ja vastaanottaa kotiinsa kutsuttuja vieraita, mielestäni se on huonoa käytöstä. Moukkamaista.


      • miettii
        herrasmiesi kirjoitti:

        Jos ei älyä edes tervehtiä ja vastaanottaa kotiinsa kutsuttuja vieraita, mielestäni se on huonoa käytöstä. Moukkamaista.

        Ehkä ajatteli, että se on tv-tuotantoryhmän juttu ja tehtävä, eikä hänellä osaa ja arpaa moiseen ja pakko omaan kotiin vielä sellainen sallia.


      • nolo juttu
        miettii kirjoitti:

        Ehkä ajatteli, että se on tv-tuotantoryhmän juttu ja tehtävä, eikä hänellä osaa ja arpaa moiseen ja pakko omaan kotiin vielä sellainen sallia.

        Mitäs änkesi ohjelmaan. On varmasti kerrottu etukäteen mitkä on kuviot.


      • pississ

        Ihana ja aito pari ♡♡♡♡♡♡


    • Voihan vitalis

      Tyhmin kausi,voishan isännät edes yrittää käyttäytyä !

      • voihyväthyssykät

        Mites yrittää käyttäytyä, jos ei osaa. Samaa tasoa kuin kissan wc saunassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      128
      1315
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe