Kauankohan tuo tekoripsiä räpsyttelevä kananen jaksaa moista moukkaa katsella. Voisin lyödä lyödä vaikka pienen vedon, ei kauan.
Heidi & Tuomas
10
3043
Vastaukset
- pyryharakka77
Pikkulinnut laulelee että edelleen ovat onnellisesti yhdessä ja kihloihinkin ovat kerenneet, yhdessä pyörittävät tuomaksen tilaa ;)
- vieraas
Uskoiskohan tuota? No kai se Tuomas on kahden kesken toisenlainen, puhuu ja pussaa.
- Typeryys
vieraas kirjoitti:
Uskoiskohan tuota? No kai se Tuomas on kahden kesken toisenlainen, puhuu ja pussaa.
Teot puhuu puhuu. Jos ei ole tuohon ikään oppinut käytöstapoja, tuskin oppii myöhemminkään.
- Onnea H & T
Ei Tuomaksen käytöksessä ole mitään vikaa, jotkut nyt ovat vaan hiljaisempia luonteeltaan.
Hienosti esti valinnoillaan alkavan kissatappelun heti alkuunsa jo Naantalissa.
Heidi ja Tuomas sopivat hyvin yhteen .. miks eivät sopisi?
Onnea vaan heille jos yhdessä ovat!- herrasmiesi
Jos ei älyä edes tervehtiä ja vastaanottaa kotiinsa kutsuttuja vieraita, mielestäni se on huonoa käytöstä. Moukkamaista.
- miettii
herrasmiesi kirjoitti:
Jos ei älyä edes tervehtiä ja vastaanottaa kotiinsa kutsuttuja vieraita, mielestäni se on huonoa käytöstä. Moukkamaista.
Ehkä ajatteli, että se on tv-tuotantoryhmän juttu ja tehtävä, eikä hänellä osaa ja arpaa moiseen ja pakko omaan kotiin vielä sellainen sallia.
- nolo juttu
miettii kirjoitti:
Ehkä ajatteli, että se on tv-tuotantoryhmän juttu ja tehtävä, eikä hänellä osaa ja arpaa moiseen ja pakko omaan kotiin vielä sellainen sallia.
Mitäs änkesi ohjelmaan. On varmasti kerrottu etukäteen mitkä on kuviot.
- pississ
Ihana ja aito pari ♡♡♡♡♡♡
- Voihan vitalis
Tyhmin kausi,voishan isännät edes yrittää käyttäytyä !
- voihyväthyssykät
Mites yrittää käyttäytyä, jos ei osaa. Samaa tasoa kuin kissan wc saunassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281315
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488