kysyn, miksi uskovaiset ovat niin hiljaa? miksi ei kerrota totuudesta ihmisille? siis sitä, että Taivas ja helvetti on totta. Ja ettei Jumala ( Rakastava Taivaan Isä) laita ketään ihmistä helvettiin, vaan ihminen itse joko valitsee helvetin tai taivaan.
Lähimmäisen rakkaus merkitsee mielestäni juuri sitä, että kaikin tavoin näytetään ihmisille todeksi sen mitä Jeesus on opettanut ja puhunut.
Sanotaan kyllä että jeesus Rakastaa Ja Jeesus pelastaa. Pelastaa Mistä? No helvetistä tietenkin. helvetti tarkoittaa Iankaikkista eroa elävästä Jumalasta, ellei käänny Jeesuksen puoleen ja vastaanota Hänen sovitustyötään Golgatan ristillä, jonka kuoleman hän kärsi meidän ihmisten syntien takia ja valmisti meille tien Isän luo.
Vain vastaan ottamalla tämä Anteeksianto Jeesuksen veren kautta mahdollistaa tien Taivaaseen.
jeesus sanoi: " Minä olen Tie, totuus ja Elämä, ei kukaan tule isän tykö muutoinkuin minun kauttani."
Miksi uskovaiset niin hiljaa?
Totuus kerrottava
1
109
Vastaukset
Suurin osa teistä taitaa ymmärtää, miten järjettömältä tuo kuulostaa ajattelevasta ihmisestä. Siksi uskovaiset ovat niin hiljaa. Ja hyvä niin. Parhaimmillaan tuollainen aiheuttaa myötähäpeää. Kuten sinä juuri aiheutit minulle. Jatkuessaan tuollainen aiheuttaa sitten ärtymystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501999
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3081191Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83999- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701