Taas on NAP- eturintaman luottosotilas ÅÅÅ-mies kärsinyt huonoista yöunista. Paukutti alkuyöstä viestiään ja aamusta taas heti kun heräsi. Tietenkin on hyvä, että NAPilla (nettiadressiporukalla) on JOTAIN SANOTTAVAA ja onhan se hienoa, että ihmisellä on mielipide, eli kannustan jatkossakin NAPpilaisia kirjoittamaan rohkeasti järkeviä kannanottoja kieliasioissa.
ÅÅ- miehen huonot yöunet ja NAPin logiikka
13
144
Vastaukset
- hyvinkö lensi?
Jahas, Hyvinkäällä on taas aamurunkut suoritettu....
- tötöötöötöötött
Malliesimerkki palstafennon sanataituruudesta - muuhun ei pysty, kuten ei Hakkarainenkaan.....
- Inhottavaksi mennyt
Hyvinkään miehelle mietittäväksi, että on mahdollista noiden lapsellisten (ehkä oikeastikin yläasteikäisten juttuja) viestien poistaminen sujuu kätevimmin juuri ÅÅÅ tai mitä-tahansa-pois- viestejä paukuttamalla. Kaikista lapsellisuuksista ei viitsi tehdä ilmoituksia ja tuo moittimasi kikka on paras työntämään hölmöt viestit vanhoiksi. Olen jokseenkin varma että mukana on niin suomen- kuin ruotsinkielisiäkin paukuttajia.
Palsta on nykyään ei asiattomia, jatkuvasti vääriä tietoja esiinotettuina ja itse asia, keskustelu Rkp:n politiikasta ei ole mukana ollut monessakaan viestissä.
Niin että tulepa mukaan vaan paukuttamaan POIS POIS POIS ;) - hyvinkään mies
NAP heräsi taas päiväkoomasta. Siinä on kielitaistelijan aatelia.
- Jaahas!
Hurahtanut svekoluopiomme ITSE antaa esimerkin "asiallisesta" avauksesta!
Hänen ainoa sanomansa on haukkua kielivapauden kannattajia.
Ei kuulosta kovinkaan asialliselta.... - hyvinkään mies
Aina kun NAP avaa suunsa sieltä plörähtää pökäle. AINA. Sinäkin päästit pökäleen suustasi.
JOS NAP itse ajattelee ÅÅÅ-yypin kielitaistelijana niin HÄRREGYYD. Vai on ÅÅÅ-tyyppi oikein NAP-aatelia.
EI teille voi kuin nauraa.- Jaahas!
Ja nyt tuo svekotollo typeryyksissään vain vahvisti kommenttini sanoman! ;-)
- dhddhdfhd
Mikä on NAP?
- Kid Nap
NAP on englantia ja merkitsee päiväunta.
Nett fenno takes a nap, and when he wakes up the SFP site has disappeared.
Nett fenno then starts crying after mum, because he wants her tit and nipple to chew.
Hence he, out of frustration, writes ÅÅÅÅÅ ÅLL over the place. That is an axpression of his excrement...- Fix idé
What is excrement?
It means literally shit or stool (faeces, latin). - Hmmmmmm, jaaa
Siis NAP on aina suomenkielinen?
Olen käsittänyt niin että se häirikkö voi olla kumpi vaan joka haluaakin joko leimata toisen osapuolen idioottimaiseksi. - hyvinkään mies
Hmmmmmm, jaaa kirjoitti:
Siis NAP on aina suomenkielinen?
Olen käsittänyt niin että se häirikkö voi olla kumpi vaan joka haluaakin joko leimata toisen osapuolen idioottimaiseksi.NAP= nettiadressiporukka. Tällä voidaan myös tarkoittaa yksittäistä kielitaistelijaa ja lisäksi nap on myös verbi, napittaa eli kun henkilön foliohattu on tarpeeksi syvällä ja suusta tipahtaa kakkapökäleitä henkilö napittaa.
NAP NKL= nettiadressiporukka nimenkerjuulistoineen. Pyörivät mm teinifestareilla etc.
- 13+17
Tällainen v. 1967 syntynyt mies taitaa olla jo liian vanha ymmärtämään noita termejä ja niiden tarkoitusta. Liittyvätkö nuo nyt yhtään mitenkään RKP:n politiikkaan tai suomenruotsalaisiin? Kuulostaa ainakin todella typerältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial171749Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401722Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3081365Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 1341015
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10925
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898