pelasin PAFfilla ja voitin 16 tuhatta,vouti tutkikin
samoihin aikoihin tiliåni ja huomasi rahan siirrot paffille
päin! yksi soitto ahvenanmaalle ja hups valtionkassaan
napsahti 14800e!1200e sain pitää,ei se harmita mutta
kyrsii...
Iloisia uutisia kerrankin..
8
417
Vastaukset
- hohhh hoijjjaaa
...on se ilmoja pidellyt...
- palapeleillen
Mutta eikö tuo ollutkin järkevin tapa käyttää voittorahoja! Pääsit kai kertaheitolla eroon ulosotosta. Vastaukseni mitä tekisin jos voittaisin lotossa on ekaks maksaa pois kaikki lainat. Olisi ihanaa päästä eroon kaikista huomautustekstrareista ja -kirjeistä ja voisi elää ilman että koko ajan pitää laskeskella millä rahalla tuokin lasku maksetaan.
- pafpaf
Aivan samaa mieltä. Ja vielä vinkki: lopeta pelaaminen Paf:lla tai tee määräaikainen pelikielto. Voitonhuumassa tuhlaat ajan myötä 16 000 € sinne takaisin. Tuosta asiasta on omakohtaisia kokemuksia. Nyt on pelikiellot päällä ja ei enää edes tee mieli pelata.
- hulluahantuoon
Onko velallisella edes oikeutta pelata rahapelejä, jos tilit tyhjennetään?
Eikö nämä samat oikeudet toimi myös Maltalla toimiviin rahapeliyhtiöihin? Velallinenhan ei voi itse kotiuttaa näitä varoja kuitenkaan ilman että se tulisi voudin tietoon, koska on olemassa tarkat säännökset koskien kotiutuksia jolla halutaan estää rahanpesu. - luuseri
heh heh,onpa hyvä että vouti ollu koneella samaan aikaan,eipähän tartte meidän muitten maksaa luuserien laskuja
- 8+6
Eli siis hetkinen... Vouti katsoi sinun tililtäsi, että olet laittanut rahaa paffille, sen jälkeen se soitti paffille ja kysyi onko voittoja pelitilillä, ja ulosmittasi pelitilisi? Enpä ole kuullut että kukaan ulosottovirkailija näin toimisi. Noh, onneksi oma pelitilini onkin tuolla vähän kauempana, siellä on 10k€ verran pelikassassa, eikä ole ulosotto yhtään ollut kiinnostunut, vaikka joka kuukausi kasvatan sitä 1000€ verran omalta tililtäni. Kohta voin lopettaa pelikassan kasvattamisen ja nautin vain pelkästään sieltä ulospäin tulevasta kassavirrasta, nämäkin rahat talletan nettipankkiin jossa on oma visakortti käytössä. Näin ei ulosotto näe kassavirtaa itselleni päin..
- t-------------------
Maksa velkasi, kusipää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453