Minä olen A&O, alku ja loppu, minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.( Ilm, 21:6)
Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumenvalkoisiksi, vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi. (Jes, 1:18)
Sinä olet minua synneilläsi vaivannut, rasittanut minua pahoilla töilläsi.
Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi itseni tähden, enkä sinun syntejäsi muista.
Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi niin kuin pilven ja sinun syntisi niin kuin sumun. Palaja minun tyköni, sillä minä lunastan sinut.( Jes 43: 24 25 ( 44: 22)
Kuka tässä puhuu, ellei Jeesus Kristus meidän Vapahtajamme meidän Jumalamme, A&O alku ja loppu, Ristiilä kuollut, meidän tähtemme, Jumala
Jehovan Sanaa
2
<50
Vastaukset
- Jumala on ralkaus
Ja Jeesuksen uhri tuo pelastuksen kaikille, myös jopa Jehovan todistajille mutta siis ei pelkästään heille.
- yksi yksin
Jokainen joka ottaa vastaan Jeesuksen Kristuksen omana vapahtajanaan, pelastuu.
Jokainen sielu joka tulee Jeesuksen ristin juureen tunnustaen syntinsä, ja haluaa ottaa vastaan syntien sovituksen Hänessä Kristuksessa ja uskoo sydämessään että hän on Jumalan Poika,, ja suullaan tunnustaa ihmisten edessä hänet Kristukseksi,, pelastuu.
Tämä ei ole ihmisen teko, tämä on Jumalan teko ihmisessä. Ja se on miljoonia kertoja ja taas miljoonia kertoja todistettuna ihmisten joukoissa maan päällä.
Pyhä Henki sen kertoo. Vaikkakin kaikenlaista harhaoppia on nyt liikkeellä niinkuin oli jo Apostolien aikana, siitä kertoo jo Paavali ja muut apostolit.Mutta yksi Jeesus Kristus ja hänen vuodatettu verensä meidän syntiemme tähden , on turva ja pelastus, mitään muuta tietä ei ole ohmiskunnalle annettu.
Hän kyllä hoitaa kaikki oikein ja oikeudenmukaisesti, meidän ei tarvitse kuin kuunnella Häntä. Meissä ei ole mitään, kuin liha joka kapinoi Henkeä vastaan, mutta jos halumme on Jumalaan, Hän kylllä hoitaa kaikki. Miedän ei tarvitse pelätä, mitä tulee tapahtumaan. Peljätläämme ja kunnoittakaamme Häntä, Hänessä on elämä ja kuolema, Hänessä me elämme ja Kuokemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603