Avoin kysymys Trollille?

perustelut?

Kerrankin sinut tavoitin sinulle tarkoitetulta palstalta. Miksi sotkit minun aiheelliset avaukseni ja järkevät mielipiteet ja kommentit? Tahallasi viet asiallisen keskustelun sivuraiteille monissa asiallisissa avauksissani, jotka ovat olleet ihan valtakunallisesti ylärivissä keskustelun aiheena. Trollin tuntee siitä, että hänellä ei ole järkevää kommenttia, eikä perusteluita mielipiteilleen.

63

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perustelut?

      -18 peukutusta sain. Mutta en kommenttia. Ymmärtäähän sen. Trolli nukkuu 6-tuntia ja valvoo 18-tuntia koneellaan. Trolli kun herää on voimissaan.

      • siinä sulle

      • perustelut?
        siinä sulle kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=rYhp6FTi76Y

        No kiitosta vaan. Olihan se tyypillinen trollin kommentti. Kikkeliä.... Ei kyllä pysynyt keskustelun raameissa. Huumorintajulla tämän ymmärsin, musiikki ihminen kun kuitenkin olen. Saako tässä nyt asiallista keskustelua aikaiseksi trolleista? Kysynmpä vaan.? Trolleilla näkyy olevan tuota huumorintajua, vai olenko väärässä.?


      • Tajuatko?
        perustelut? kirjoitti:

        No kiitosta vaan. Olihan se tyypillinen trollin kommentti. Kikkeliä.... Ei kyllä pysynyt keskustelun raameissa. Huumorintajulla tämän ymmärsin, musiikki ihminen kun kuitenkin olen. Saako tässä nyt asiallista keskustelua aikaiseksi trolleista? Kysynmpä vaan.? Trolleilla näkyy olevan tuota huumorintajua, vai olenko väärässä.?

        Mitä heIvetin asiallista keskustelua nyt vingut, tämä on TROLLIPALSTA!


      • vinkuiita
        Tajuatko? kirjoitti:

        Mitä heIvetin asiallista keskustelua nyt vingut, tämä on TROLLIPALSTA!

        Muilla palstoilla vingutaan kun siellä trollataan ja sitten kun viimein saadaan trolli palsta niin tännekkin tullaan vinkumaan...


      • Niinpä.
        vinkuiita kirjoitti:

        Muilla palstoilla vingutaan kun siellä trollataan ja sitten kun viimein saadaan trolli palsta niin tännekkin tullaan vinkumaan...

        Tottakai. Joka palstalla on aina joku vänkääjä joka ei millään pysy aiheessa.


      • perustelut?
        Tajuatko? kirjoitti:

        Mitä heIvetin asiallista keskustelua nyt vingut, tämä on TROLLIPALSTA!

        En mitään vingu. Mutta viimeisen sanan sanon minä. Sananmiekalla pistän teidät hiljaiseksi.


      • perustelut ?
        Niinpä. kirjoitti:

        Tottakai. Joka palstalla on aina joku vänkääjä joka ei millään pysy aiheessa.

        Kuka on se vänkääjä? Trolli tietysti. Pistetään trollit hiljaiseksi.


      • Nylje nyrkkiäs
        perustelut? kirjoitti:

        En mitään vingu. Mutta viimeisen sanan sanon minä. Sananmiekalla pistän teidät hiljaiseksi.

        Vedä tumppuus.


      • olet hinuri!
        perustelut ? kirjoitti:

        Kuka on se vänkääjä? Trolli tietysti. Pistetään trollit hiljaiseksi.

        Tämä palsta on trolleille, homo.


    • älykäs

      Onko trollilla aivoja?

    • JoKu_RaNdOm

      Koska kärsin aivoissani hapenpuutteesta 8)

    • Kestää vielä jonkin aikaa, kunnes lääketiedekin hyväksyy trollauksen sairaudeksi!

      Mutta siihen suuntaan ollaan menossa!

      Useimmiten WIndows käyttöjärjestelmän asennus auttaa, sillä lähes kaikki trollaajat ovat kuin ovatkin - linuksin käyttäjiä!

    • Siili on poissa ja kissa tanssii pöydällä?

    • ylläpito HOI:.!1#%?+

      .

      Täällä yritetään sotkea trollausta asiallisella keskustelulla!!11!1!!!!!! Puuttukaa asiaan!!!!!11!1!!!!

      .

    • Mirkku pubista.Moi!

      Keskustelu rönsyilee pahasti. Trollauspalstalle oma Luotsi. HETI!!

      • rönsy

        Kaikki rönsyilee. Ihmiset rönsylevät sukupuuta tarkasteltaessa. Kasvien juuret rönsyilevät. Oksat ja versot rönsyilevät. Joskus keskustelutkin rönsyilevät. Se on luonnonlaki. Joet ja purot rönsyilevät.


    • markoboyxDd

      HIHHELIÄ PYLLYYN SAAHANA! -markoboy87

    • posdfpoisdopfiopsdf

      Mä voi vastata sulle: Pilasin sinun keskustelun, koska se on kivaa. Koska tiedän, että se alkaa vituttaa sinua ja koska sun keskustelujen pilaaminen saa minut ja monet muut nauramaan koneensa ääressä.

      • perustelut ?

        Trollaaminen on aika uusi ilmiö, kuten sana trollaaminen. Pilaako trollaaminen sitten asiallisen keskustelun? Ei välttämnättä. Kyllkä keskustelu voiu jatkua trollaamisesta huolimatta. Kyllähän trollaminen joskus kenkuttaa asiallisen kommentin yhteydessä. Trollaamisessakin on oma kommentinsa, onhan se nähty tässä viestiketjussa, mitä trollaaminen on. Trollin kommentti on lyhyt ja iskevä, kuten esim: vedä..., tai ime...Sekin ilmaisee mielipiteen jostain asiasta. Eikä siihen välttämättä perusteluja tarvita, vaikka nimimerkissäni onkin perustelut? Olisiko trollaamine puhekieltä, mielipiteenilmaisua, jota ei välttämättä hyväksyttäisi sanomalehtien mielipidesivuilla? Trollaaminen sopiikin paremmin nettikeskusteluihin. Se on nykyaikaa, ilmeisesti.


      • mauno landelta
        perustelut ? kirjoitti:

        Trollaaminen on aika uusi ilmiö, kuten sana trollaaminen. Pilaako trollaaminen sitten asiallisen keskustelun? Ei välttämnättä. Kyllkä keskustelu voiu jatkua trollaamisesta huolimatta. Kyllähän trollaminen joskus kenkuttaa asiallisen kommentin yhteydessä. Trollaamisessakin on oma kommentinsa, onhan se nähty tässä viestiketjussa, mitä trollaaminen on. Trollin kommentti on lyhyt ja iskevä, kuten esim: vedä..., tai ime...Sekin ilmaisee mielipiteen jostain asiasta. Eikä siihen välttämättä perusteluja tarvita, vaikka nimimerkissäni onkin perustelut? Olisiko trollaamine puhekieltä, mielipiteenilmaisua, jota ei välttämättä hyväksyttäisi sanomalehtien mielipidesivuilla? Trollaaminen sopiikin paremmin nettikeskusteluihin. Se on nykyaikaa, ilmeisesti.

        En jaksanut lukea sun viestiä loppuun asti. Voisitko kirjoittaa tiivistelmän?


      • perustelut ?
        mauno landelta kirjoitti:

        En jaksanut lukea sun viestiä loppuun asti. Voisitko kirjoittaa tiivistelmän?

        Mielipiteeni on tiivistelmä. Ei sitä voi enempää tiivistää. Jos et jaksa lukea loppuun asti, niin hanki parempi kunto, vaikka lenkkeilemällä, raittiissa ulkoilmassa.


      • kello
        perustelut ? kirjoitti:

        Mielipiteeni on tiivistelmä. Ei sitä voi enempää tiivistää. Jos et jaksa lukea loppuun asti, niin hanki parempi kunto, vaikka lenkkeilemällä, raittiissa ulkoilmassa.

        Saisko olla sinappia?


      • perusteluja
        perustelut ? kirjoitti:

        Mielipiteeni on tiivistelmä. Ei sitä voi enempää tiivistää. Jos et jaksa lukea loppuun asti, niin hanki parempi kunto, vaikka lenkkeilemällä, raittiissa ulkoilmassa.

        Painu vittuun inisemästä täältä. Kirjotat liikaa ja liian pitkästi.


      • Keskeytys:.!1#%?+
        perustelut ? kirjoitti:

        Mielipiteeni on tiivistelmä. Ei sitä voi enempää tiivistää. Jos et jaksa lukea loppuun asti, niin hanki parempi kunto, vaikka lenkkeilemällä, raittiissa ulkoilmassa.

        .

        "Tuleeko telkusta tänään mitään?????"

        .


      • ei perusteluja
        Keskeytys:.!1#%?+ kirjoitti:

        .

        "Tuleeko telkusta tänään mitään?????"

        .

        Tulee. Trallallatilaa trollatilaa, lallatilaa, laa, lallatilaa...


      • ei perusteluja
        perusteluja kirjoitti:

        Painu vittuun inisemästä täältä. Kirjotat liikaa ja liian pitkästi.

        Jatkossa vähäsen ja lyhyesti. Hyttyset inisevät. Opettelen. En painu....mutta inisen.


      • ei perusteluja
        kello kirjoitti:

        Saisko olla sinappia?

        Jos käristettyä makkaraa. Kittos!


      • CNN -kanavatrollit
        Keskeytys:.!1#%?+ kirjoitti:

        .

        "Tuleeko telkusta tänään mitään?????"

        .

        Me katselemme 24/7 Chicken Noodle Network:iä.


      • makkaramiessssssssss
        ei perusteluja kirjoitti:

        Jatkossa vähäsen ja lyhyesti. Hyttyset inisevät. Opettelen. En painu....mutta inisen.

        Halusitko sä sitä sinappia vai et?


      • mymmmmmelimuttamies
        Keskeytys:.!1#%?+ kirjoitti:

        .

        "Tuleeko telkusta tänään mitään?????"

        .

        Siellä on just menossa kolmosen kymmenen trollausuutiset.


      • ilkeärasisti
        CNN -kanavatrollit kirjoitti:

        Me katselemme 24/7 Chicken Noodle Network:iä.

        Saisinko annoksen kanaa ja nuudeleita, kiitos? Ilman kiinalaisten hiuksia kiitos.


      • rasva sormi
        ilkeärasisti kirjoitti:

        Saisinko annoksen kanaa ja nuudeleita, kiitos? Ilman kiinalaisten hiuksia kiitos.

        Ilman suojahanskoja, paljailla suomalaisten sormilla käsitellyt nuudelit ja kanat. Maistuuko ?


      • ei perusteluja
        mymmmmmelimuttamies kirjoitti:

        Siellä on just menossa kolmosen kymmenen trollausuutiset.

        Venäjän sotaharjoitukset Ukrainan rajalla. Ei kuule kiinosta pätkääkään.


      • helevaaaattus
        rasva sormi kirjoitti:

        Ilman suojahanskoja, paljailla suomalaisten sormilla käsitellyt nuudelit ja kanat. Maistuuko ?

        hyi vittu. Ei maistu!! Persettään ovat kaivaneet ensin ja sitten menneet kokkaamaan.


      • trollaus on kivaa
        ei perusteluja kirjoitti:

        Venäjän sotaharjoitukset Ukrainan rajalla. Ei kuule kiinosta pätkääkään.

        joo, samaa paskaa pyörittävät. Vaihtasivat levyä välillä. Käsittelisivät vaikka sitä, miks tää joku vitun trolli pilas tän jonkun typerät viestit :D Hahahaaa!!


      • emme jaksa
        perustelut ? kirjoitti:

        Mielipiteeni on tiivistelmä. Ei sitä voi enempää tiivistää. Jos et jaksa lukea loppuun asti, niin hanki parempi kunto, vaikka lenkkeilemällä, raittiissa ulkoilmassa.

        Just joo. Näin se ajatus pelaa. Se, että joku ei 'jaksa' lukea sun viestiä ei tarkoita, että he ovat heikossa kunnossa. Se voi tarkoittaa myös, että SUN VIESTIT EI KIINNOSTA. Joten suksi vittuun inisemästä.


      • ei perusteluja
        emme jaksa kirjoitti:

        Just joo. Näin se ajatus pelaa. Se, että joku ei 'jaksa' lukea sun viestiä ei tarkoita, että he ovat heikossa kunnossa. Se voi tarkoittaa myös, että SUN VIESTIT EI KIINNOSTA. Joten suksi vittuun inisemästä.

        Huono yleiskunto, jos ei jaksa lukea mun viestejä. Syy on selvä. Syödään hampurilaisia, mössö ruokaa, eikä harrasteta liikuntaa. Mun viestit kiinostaa. Jos ininää kuuluu, niin käytä offia. Heikossa kunnossa ovat kaljanhuurteissa.


      • kekkonen2
        ei perusteluja kirjoitti:

        Huono yleiskunto, jos ei jaksa lukea mun viestejä. Syy on selvä. Syödään hampurilaisia, mössö ruokaa, eikä harrasteta liikuntaa. Mun viestit kiinostaa. Jos ininää kuuluu, niin käytä offia. Heikossa kunnossa ovat kaljanhuurteissa.

        Haista vittu


      • Putlerit trollaa:.
        trollaus on kivaa kirjoitti:

        joo, samaa paskaa pyörittävät. Vaihtasivat levyä välillä. Käsittelisivät vaikka sitä, miks tää joku vitun trolli pilas tän jonkun typerät viestit :D Hahahaaa!!

        .

        "Putlerit trollaa taas????????"

        .


    • pyöriäinen

      Vastaus on selvä: sua on kiva kiusata, ku sä suutut. Joten haista vittu ja mene itkemään omaa kohtaloas vaikka mehtään

      • ei perusteluja

        Itkemään en mene, sehän olisi luovuttamista. Sitä saatte mitä tilaatte. Sanon aina viimeisen, painavan sanan, ja te itkette, onnettomat luuserit. Kun minä suutun...


      • merkkari1
        ei perusteluja kirjoitti:

        Itkemään en mene, sehän olisi luovuttamista. Sitä saatte mitä tilaatte. Sanon aina viimeisen, painavan sanan, ja te itkette, onnettomat luuserit. Kun minä suutun...

        älä nyt vaan kuse housuus


    • Owned!

      Hienosti trollattu. Kaikki vastanneet menivät trolliin! Hyvää työtä perustelut!

      • Juo kusta

        Kiitos samoin! Hähhähähäää!!!


      • perustelut ?

        Kaikesta oppii. Pitäähän noita trolleja kouluttaa, tupla trollaamisella. Toisaalta olisin toivonut, että tämä viestiketju olisi vaipunut unholaan. Jostain se aina kuitenkin herää, tauon jälkeen.


      • peerustelut ?
        Juo kusta kirjoitti:

        Kiitos samoin! Hähhähähäää!!!

        Juo sinä ensin. Miltä maistui? Omasta kokemuksestasihan kerroit. Hah,hah!


      • hah3
        perustelut ? kirjoitti:

        Kaikesta oppii. Pitäähän noita trolleja kouluttaa, tupla trollaamisella. Toisaalta olisin toivonut, että tämä viestiketju olisi vaipunut unholaan. Jostain se aina kuitenkin herää, tauon jälkeen.

        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!
        Hähähähähää!!


      • persuttelut
        perustelut ? kirjoitti:

        Kaikesta oppii. Pitäähän noita trolleja kouluttaa, tupla trollaamisella. Toisaalta olisin toivonut, että tämä viestiketju olisi vaipunut unholaan. Jostain se aina kuitenkin herää, tauon jälkeen.

        Hahaa. Luulitsä ihan tosissas, että joku otti sun viestin tosissas? Tämä on trollipalsta.


      • perustelut ?
        persuttelut kirjoitti:

        Hahaa. Luulitsä ihan tosissas, että joku otti sun viestin tosissas? Tämä on trollipalsta.

        No, en tosiankaan ottanut todesta. Saattaahan olla, että joku minun viestini ottavat todesta. Pitäisi kait minun tarkistaa omat viestini. Kyllä mä sen tajuun, että tämä on trollipalsta, ei minua tarvitse tyhmänä pitää. Mutta, aikamoista trollaamista tuokin on, laittaa pitkä luettelo jostain hähähähähäästä. Mitähän silläkin juipilla päässä liikkuu. Ei taida olla lääkitys kohdallaan.


      • Siis
        perustelut ? kirjoitti:

        No, en tosiankaan ottanut todesta. Saattaahan olla, että joku minun viestini ottavat todesta. Pitäisi kait minun tarkistaa omat viestini. Kyllä mä sen tajuun, että tämä on trollipalsta, ei minua tarvitse tyhmänä pitää. Mutta, aikamoista trollaamista tuokin on, laittaa pitkä luettelo jostain hähähähähäästä. Mitähän silläkin juipilla päässä liikkuu. Ei taida olla lääkitys kohdallaan.

        Mitä on tosiankaan?


      • perustelut ?
        Siis kirjoitti:

        Mitä on tosiankaan?

        Ottaa tosiankaan? Ei tosissaan. Tosiankaan, ottaa tosissaan. Tosiankaan on turha ilmaisu. Tosissaan, ei tosiankaan..


    • Voi perse!
      • perustelut ?

        Olipa huoleton rölli, suussaan iso hammas. Ei mikään trolli. No voi perse!


      • Hirveä rölli:.!1#%?+

      • perustelut ?
        Hirveä rölli:.!1#%?+ kirjoitti:

        .

        http://www.youtube.com/watch?v=C8XJmxZBN8g

        .

        Tuli mieleen Jope tuosta kuvasta. Ja olihan se itse Jope. Katsoin videon. Ihan ok. Ei minulla hyvin mene, peukkuja avauksestani-43 peukkua. Trollit tietysti asialla. Miten asiaa voisi parantaa, että tulisi edes yksi peukku?


      • tässäsäpä sitä
        perustelut ? kirjoitti:

        Olipa huoleton rölli, suussaan iso hammas. Ei mikään trolli. No voi perse!

        Vai perustelut? No, nykyään tuollaista trollia ja rölliä pukkaa tuubista ja maanraosta:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Röllit

        Voi hyvät hyytelöt sentään tätä menoa!


      • vihannes
        tässäsäpä sitä kirjoitti:

        Vai perustelut? No, nykyään tuollaista trollia ja rölliä pukkaa tuubista ja maanraosta:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Röllit

        Voi hyvät hyytelöt sentään tätä menoa!

        Olihan tuokin trollaus heinäkasveista. Heinät kuuluvat pellolle.


    • tärkeysjärjestys

      Miksi joku kaheli tarjoaa kommenteissaan sinappia, kun ei ole edes makkaraa. Sinappi ja makkara kuuluvat yhteen. Ensin tarjotaan makkaraa ja sitten vasta sinappia.

      • harrastelija1

        On se näille keskustelupalstoille liian ammatti mainen trolli


    • Pöö!

      Röllipeikot riehuu täällä.

      • sanon minä

        Ette riehu, ettekä rällästä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe