Voiko mies koskettaa huomaamattaan?

Rrrrakastunut

Olen korviani myöten rakastunut erääseen mieheen. Olemme samaa kaveriporukkaa ja vietämne usein iltaa porukassa ja yritän tulkita, onko tunne molemminpuolinen vai ei. Hän ei flirttaile, ei lähettele vihjailevia viestejä tai muutenkaan lähesty minua, itse asiassa hän saattaa tuntua jopa viileältä, mutta välillämme on alkanut tapahtua "vahingossa" koskettelua ja nyt mietin, voiko se olla vahinko. Jos istumne vierekkäin ja polvemme ja reitemme osuvat vahingossa yhteen, saatamme jättää jalkamme toisiinsa kiinni. Kyllä kai hän sen tuntee, kun minäkin tunnen? Ja kai hän vetäisi jalkansa pois, jos ei olisi kiinnostunut? Joskus seisoimme vierekkäin ja hän vaihtoi asentoa niin, että hänen polvensa oli yhtäkkiä kiinni reidessäni ja siihen se jäi ehkä minuutiksi. Voiko tuollainen olla vahinko tai voiko olla, ettei hän huomaa, että jalkamme ovat selvästi kosketuksissa? Itse saatan tehdä joskus samaa, muka vahingossa asentoa vaihtaessa jalkani osuu hänen jalkaansa ja sitten jätän sen siihen. Eikä hän vedä omaa jalkaansa pois. Itselleni tämä "vahingossa" koskettelu on tahallista, koska tunnen pakottavaa tarvetta liimautua häneen, mutta sitten mietin, että jos hän ei olekaan edes huomannut koko koskettelua, vaikka itse olen täynnä sähköä niiden hetkien aikana. Voiko tuollainen koskettaminen olla vahinko?

8

4506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hän tuntee myös

Ei kuulosta vahingolta. Joidenkin kanssa sitä vaan tuntee tuollaista mystistä vetoa eikä sille mahda mitään. Olen mies, joka joskus kokenut vastaavaa.

• joikhaan

Tuollainen koskettelu saattaa kuulua ihastumiseen, mutta täytyy olla aika kylmähermoinen äijä, jos ihastuminen ei ilmene mitenkään muuten.

• Rrrrrakastunut

Kerrottakoon, että hän on varattu. Se on tietysti iso juttu ja vaikuttaa kaikkeen. Ja siksi en myöskään aio yrittää mitään, enkä aio puhua tunteistani. Jos he joskus eroavat, sitten ehkä uskaltaisin avautua.

• 57ker444

Kun on johonkin ihmiseen ihastunut niin aina löytyy sellaisia juttuja joista voi "päätellä" omasta mielestään jotain.
      Jalkojen yhteen osuminen ei nyt vielä välttämättä kummia tarkota :D Kai nyt kaverit voi halatakin sen olematta mitenkään romanttista?
      Eri asia jos istuisit hänen sylissään tai pussailisitte yms.

• Speccu K

Heh. Jotenkin ihanaa "kevättä rinnassa" -menoa. Itselläkin tapana olla ihastuksen lähellä esim kotibileissä sohvalla ja välillä "vahingossa" pitää joko käsiäni tai jalkoja or whatever kiinni ihastuksessa.

Kyllä se toinen huomaa toiminnan :D

• Rrrrakastunut

Nokun minäkin yritin miettiä, että kuvittelenko olemattomia ja mitä jos hän ei vaan huomannut edes koskettavansa jne.. Mutta jos työntää jalan kiinni toisen jalkaan, vaikka olisi tilaa istua erilläänkin, niin onhan se nyt vähän outoa. Toki voin halata ystäviäni, mutta en minä vaivihkaa painaa jalkaani kiinni ystävän jalkaan pöydän alla. En tiedä. Voi olla, että kuvittelen kaiken, mutta on se hieman kummallista mielestäni tuollainen vaivihkaa koskettelu, enkä minä koskaan kenenkään muun kanssa pidä jalkoja yhdessä pöydän alla.

• Flirttiä

Ei kai tuollainen mikään vahinko voi olla. Vahingossa voi jalka osua toisen jalkaan, mutta kyllä sen sitten vetää irti toisesta, jollei vartavasten halua jäädä kosketuksiin. Jalkapeliä, sanon minä! ;-)

• Rrrrrakastunut

Onko muilla kokemusta tuollaisesta koskettelusta ja onko se johtanut johonkin vai ollut sittenkin vain huomaamaton vahinko? Halkean uteliaisuudesta, kun yritän pähkäillä, onko tässä nyt jotain vai ei. Ensi kerralla täytyy tietysti tehdä jotain ja katsoa, mitä tapahtuu. Miten voisin selvittää hänen tunteensa ilman, että paljastaisin itseni? En halua puhua suoraan, ennen kuin olen varma, että tässä on jotain muutakin kuin minun tunteeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe