Saako kansankiihottaja tulla saarnaamaan Suomeen?
halla-aho ja hussein a studio
100
628
Vastaukset
- 3443224
Halla-ahoa jännittää puhuminen. Ihan punaisena ja suu kuivana :(
- Niin...
Toisaalta taas se Hussein ei uskalla puhua itse asiasta vaan hyökkää vain henkilöä vastaan. Sinänsä hauskaa, että nämä muslimit aina syyttävät vastapuolta vihasta, kun he itse tuovat Suomeen vihaa lietsovia radikaalisaarnaajia, joiden mielestä kristityt ja juutalaiset eivät ole ihmisiä, naisia pitää hakata jne.
- tutustu mieheen
Ei se mitään jännittämistä ole samanlaista keskustelu torilla on kahden kesken. On parempi, kun äly pelaa, kuin poliitikko joka
paahtaa suu vaahdossa mutta asiassa ei ole mitään sisältöä - gossipp
Paljonkohan "watteja studiossa pauhaa"?
On kuitenkin rauhallisempaa meno ;)
Kumma vihavimma muunlaisia ihmisiä kohtaan,, lue täältä:
http://yle.fi/uutiset/timbuktussa_ryhdyttiin_korjaamaan_islamistikapinallisten_tuhoamia_mausoleumeja/7138237?ref=leiki-uup Niin... kirjoitti:
Toisaalta taas se Hussein ei uskalla puhua itse asiasta vaan hyökkää vain henkilöä vastaan. Sinänsä hauskaa, että nämä muslimit aina syyttävät vastapuolta vihasta, kun he itse tuovat Suomeen vihaa lietsovia radikaalisaarnaajia, joiden mielestä kristityt ja juutalaiset eivät ole ihmisiä, naisia pitää hakata jne.
Hyvä Jussi ! Harmittaa, ettet ole mun vaalipiirissä.
- EU vit-tuun
huonostimeneesuomi0 kirjoitti:
Hyvä Jussi ! Harmittaa, ettet ole mun vaalipiirissä.
Eurovaaleissa voi äänestää Jussia koko Suomessa!
- uskoa vai ei
Niin... kirjoitti:
olipa suorastaan tyhmä värimies. ei ymmärrä puhumisiaan ja uskoo olevansa asoista tietoinen. röyhkeä ja asiaton,nyt entisestään vastenmielisempää kaikki mamut.
totuus on nyt,suomi ei kiihkomielisiä tulevia "uskovaisia" tarvi yhtään lisää,niitä on jo nyt aivan liikaa. menkööt möliseen sinne mistä tulikin.
jussi keskeytettiin joka asiassa erivärin tai toimittajan tahoilta,ei ensimmäistäkään asiaansa saanut loppuun sanottua.
jussi selkeästi oikeassa ja ajattelee-näkee-katsoo rehellisesti tulevaisuuteen,
tumma ei.
miesten ero tieto-taidossa oli kuin yöllä ja päivällä.
totuus ko. uskosta on menneisyys,tämä hetki ja tulevaisuus sekä uskon kiihkoilun tuottamat todelliset ongelmat,joista on äärettömästi tietoa.
ko. ns. usko on sairas tai ainakin sisältää paljon sisäistä sairautta nyt ja aina.
jos uskontoja ei olisi,maailman sodat lähes loppuisi,nyt ei lopu koskaan.
miten uskon sanomien kehuttu
hyvyys uskoissa toteutuu jatkuvissa sodissa,lapsiin sekaantumisissa,naisten arvoissa,koulutuksissa,kehityksissä jne.?
miksi eri uskonlahkot aina riitelee keskenään ja jokaiselle vain oma uskonlahko on sanomaltaan ainoa oikeaa ?
noita sairaita "uskovaisia" lahkoja maailmassa on kymmeniä tuhansia ja kaikki vihollisia keskenään. eri uskonnot ja aatteet ovat "uskottavasti" suurin synti ja pahuus tekijä maailmassa.
siispä,,,joku ja todella paljon uskonnoissa mättää todella pahasti,se on taivaan selvää.
uskonto on aina ollut vain vallan johtotapa,siinä kaikki. ns.uskottomat ovat lähes aina uskonnollisempiä sisäisesti,kuin ns. mieleltään "oikeat" uskovaiset.
- 34534534
Melko röyhkeän oloinen tämä Husu mikä lie. EI uskalla tosiaan koskaan vastata suoraan kysymykseen, vaan syyllistävät suomalaisia.
- waler.
Ensinnäkin.
Kookomusyletoimittaja keskeyttää jatkuvasti.
Tämä on taas malliesimerkki kokoomusylestä.
Kiitos,ja äänestäkää halla-ahoa - Niin...
Olen katsonut näitä muslimi vs. islamkriitikko -debaatteja ja tämä kuvio toistuu niissä aina; muslimi ei pysy asiassa, vaan menee henkilöön ja puhuu päälle.
Muslimeilla, kuten Husulla, ei ole mitään faktapohjaisia argumentteja uskontonsa ja mielipiteidensä tueksi, ja he tietävät sen. Siksi he eivät halua puhua itse asiasta vaan yrittävät siirtää keskustelun sivuraiteille. - Yök
Niin... kirjoitti:
Olen katsonut näitä muslimi vs. islamkriitikko -debaatteja ja tämä kuvio toistuu niissä aina; muslimi ei pysy asiassa, vaan menee henkilöön ja puhuu päälle.
Muslimeilla, kuten Husulla, ei ole mitään faktapohjaisia argumentteja uskontonsa ja mielipiteidensä tueksi, ja he tietävät sen. Siksi he eivät halua puhua itse asiasta vaan yrittävät siirtää keskustelun sivuraiteille.Röyhkeä sika.
Niin... kirjoitti:
Muslimeilla, kuten Husulla, ei ole mitään faktapohjaisia argumentteja uskontonsa ja mielipiteidensä tueksi, ja he tietävät sen. Siksi he eivät halua puhua itse asiasta vaan yrittävät siirtää keskustelun sivuraiteille.Juuri näin. Näkihän sen jo Halla-ahon ilmeestä, että ei kannata vaivautua edes vastaamaan (jos siihen nyt ylipäätään olisi sananvuoroa saanut). Pikkasen hei tasoerot. Ei se yhteiskunta paskaa höpisemällä pyöri....
- yksityisyrittäjä
waler. kirjoitti:
Ensinnäkin.
Kookomusyletoimittaja keskeyttää jatkuvasti.
Tämä on taas malliesimerkki kokoomusylestä.
Kiitos,ja äänestäkää halla-ahoaYle on jäsenkirjatyöpaikka , vasurien suojatyöpaikka . Täytyy aina välillä muistuttaa tosi-asioista . Sieltä tulee vain sellaista p askaa mikä on sopivaa ns. yleiselle mielipiteelle .
- 345353
Oliko toi professori humalassa haastattelussa? :(
- karmea skraaba
huonostimeneesuomi0 kirjoitti:
Ja ihan varppina
Näytti siltä että oli hirveä skraaba
- husu mikä lie..
Husu mikä lie,,, syytti vaan Jussia ja perussuomalaisia,,, lähes kaikki maahanmuuton ongelmat oli kaatamassa Jussin harteille.
Taas vaan vahvistui puoluekanta.
Minkä takia vain islam aiheuttaa ongelmia uskonnoista?- Niinpä.
Olennaisena elementtinä islamiin kuuluu omiin ongelmiin ja ahdinkoon johtavien virheiden pakkomielteinen toistaminen. Häpeän pelosta omia virheitä ei myönnetä eikä käyttäytymistä korjata, vaan ongelmista syytetään joko toista elämäntapaa edustavia ulkopuolisia yhteisöjä ja niiden jäseniä tai sitä, että oma yhteisö ja sen jäsenet eivät ole pitäneet tarpeeksi lujasti kiinni omista kulttuurisista käytännöistään. Ratkaisuna nähdään se, että näistä käytännöistä tulisi pitää vielä aiempaakin tiukemmin kiinni, mikä tosiasiassa vain voimistaa ja luo lisää niitä syitä, josta ongelmat alun perin saaneet alkunsa. Tämä ajattelutapa on syvästi juurtunut muslimien ajatusmaailmaan, ja he ajattelevat, että ainoa tie menestykseen on islam ja että kaikki epäonnistumiset puolestaan kumpuavat islamin hylkäämisestä. Kun muslimien asiat menevät huonosti, muslimijohtajat väittävät sen johtuvan siitä, että muslimit eivät ole olleet tarpeeksi islamilaisia. Samalla kun omista sosiaalisista ongelmista ja islamilaisten maiden tosiasiallisesta jälkeenjääneisyydestä syytetään ei-muslimeja, vakuutetaan, että ainoastaan islamin tiukka seuraaminen - voimallisempi jihad Allahin tiellä "uskottomia" vastaan - voi pitää muslimit "parhaana kansana". Tämä on loputon suo.
Äskeisessä ohjelmassa esiintynyt Husu edustaa monia niistä muslimien ylimielisistä, diskriminoivista, vainoharhaisista ajattelutottumuksista ja asenteista, joita ilman maailma nyt ja tulevaisuudessa olisi huomattavasti miellyttävämpi paikka elää. - tympeyää
Niinpä. kirjoitti:
Olennaisena elementtinä islamiin kuuluu omiin ongelmiin ja ahdinkoon johtavien virheiden pakkomielteinen toistaminen. Häpeän pelosta omia virheitä ei myönnetä eikä käyttäytymistä korjata, vaan ongelmista syytetään joko toista elämäntapaa edustavia ulkopuolisia yhteisöjä ja niiden jäseniä tai sitä, että oma yhteisö ja sen jäsenet eivät ole pitäneet tarpeeksi lujasti kiinni omista kulttuurisista käytännöistään. Ratkaisuna nähdään se, että näistä käytännöistä tulisi pitää vielä aiempaakin tiukemmin kiinni, mikä tosiasiassa vain voimistaa ja luo lisää niitä syitä, josta ongelmat alun perin saaneet alkunsa. Tämä ajattelutapa on syvästi juurtunut muslimien ajatusmaailmaan, ja he ajattelevat, että ainoa tie menestykseen on islam ja että kaikki epäonnistumiset puolestaan kumpuavat islamin hylkäämisestä. Kun muslimien asiat menevät huonosti, muslimijohtajat väittävät sen johtuvan siitä, että muslimit eivät ole olleet tarpeeksi islamilaisia. Samalla kun omista sosiaalisista ongelmista ja islamilaisten maiden tosiasiallisesta jälkeenjääneisyydestä syytetään ei-muslimeja, vakuutetaan, että ainoastaan islamin tiukka seuraaminen - voimallisempi jihad Allahin tiellä "uskottomia" vastaan - voi pitää muslimit "parhaana kansana". Tämä on loputon suo.
Äskeisessä ohjelmassa esiintynyt Husu edustaa monia niistä muslimien ylimielisistä, diskriminoivista, vainoharhaisista ajattelutottumuksista ja asenteista, joita ilman maailma nyt ja tulevaisuudessa olisi huomattavasti miellyttävämpi paikka elää.Nimimerkki "Niinpä" näyttää olevan yhtä typerä kuin Jussi. Tuo juttusi viimeinen kappalehan on selvää persujen ja erikoisesti Jussi&fanien kuvausta, vaihdat vain "Husu" paikalle "Jussi". Asioista ei mitään ymmärretä, mutta mustamaalataan ja muka pelätään kaikkia ja kaikkea erilaista.
- hehheh,
tympeyää kirjoitti:
Nimimerkki "Niinpä" näyttää olevan yhtä typerä kuin Jussi. Tuo juttusi viimeinen kappalehan on selvää persujen ja erikoisesti Jussi&fanien kuvausta, vaihdat vain "Husu" paikalle "Jussi". Asioista ei mitään ymmärretä, mutta mustamaalataan ja muka pelätään kaikkia ja kaikkea erilaista.
Sinä itse näytät olevan yhtä typerä kuin Husu. Viimeinen kappale sopii Husuun ja hänen jengiinsä kuin nakutettu. He eivät edes halua ymmärtää mitään mistä puhutaan ja huutavat vain moukkamaisesti päälle.
Ei kukaan pelkää islamia siksi, että se olisi "erilaista". Sitä pelätään siksi, että sen mukana kulkee väkivalta.
Islamia ei mitenkään erityisesti tarvitse mustamaalata. Muslimit tekevät sen ihan itse.
Jussi&fanit näkevät, että muslimien maahanmuutto on johtanut kaikkialla Euroopassa sosiaalisiin ongelmiin, rikollisuuden kasvuun, terrorismiin, mellakointiin ja muusta yhteiskunnasta eristyneiden muslimighettojen muodostumiseen. He eivät halua tällaista Suomeen. Miksi sinä haluat? - Muslimit tekevät
hehheh, kirjoitti:
Sinä itse näytät olevan yhtä typerä kuin Husu. Viimeinen kappale sopii Husuun ja hänen jengiinsä kuin nakutettu. He eivät edes halua ymmärtää mitään mistä puhutaan ja huutavat vain moukkamaisesti päälle.
Ei kukaan pelkää islamia siksi, että se olisi "erilaista". Sitä pelätään siksi, että sen mukana kulkee väkivalta.
Islamia ei mitenkään erityisesti tarvitse mustamaalata. Muslimit tekevät sen ihan itse.
Jussi&fanit näkevät, että muslimien maahanmuutto on johtanut kaikkialla Euroopassa sosiaalisiin ongelmiin, rikollisuuden kasvuun, terrorismiin, mellakointiin ja muusta yhteiskunnasta eristyneiden muslimighettojen muodostumiseen. He eivät halua tällaista Suomeen. Miksi sinä haluat?Yhä uudestaan,-joka ikisessä paikassa sen ääliömäisen moukkamaisen virheen, että eivät sopeudu yhtään mihinkään, vaikka heitä otetaan turvaan, heidän kerjätessä turvapaikkaa,- joten heidän olisi mentävä yhtenä laumana saharaan paistamaan pitsojaan kamelinPASKALLA, ja ulvomaan kuuta kohti !!!
TÄMÄ ON VAIN TOTUUS, ja SILKKAA REALISMIA !!! - Jep!
Muslimit tekevät kirjoitti:
Yhä uudestaan,-joka ikisessä paikassa sen ääliömäisen moukkamaisen virheen, että eivät sopeudu yhtään mihinkään, vaikka heitä otetaan turvaan, heidän kerjätessä turvapaikkaa,- joten heidän olisi mentävä yhtenä laumana saharaan paistamaan pitsojaan kamelinPASKALLA, ja ulvomaan kuuta kohti !!!
TÄMÄ ON VAIN TOTUUS, ja SILKKAA REALISMIA !!!Itseään Koraanin (3:110) rasistisen määritelmän mukaisesti muita ihmisiä ylempinä pitävät muslimit eivät aio integroitua, vaan he haluavat elää yhdessä toisten muslimien kanssa ja eristäytyä omiksi ghetoiksi, islamistisiksi no-go-vyöhykkeiksi, joihin muiden uskontojen ja kulttuurien edustajat eivät ole tervetulleita ja joita hallitaan sharian mukaisesti. Pelkästään Ranskassa on jo lähes tuhat tällaista aluetta.
- hulluja täynnä
lähes kaikki uskot tuhansine lahkoineen aiheuttaa äärettömästi hyvin monenlaisia ongelmia,mutta ismamit ovat sekoja lähes kaikki.
myös islam on jakaantunut sisäisesti
kuten monet uskot,mutta islamissa ylivoimaisesti eniten radikaalisuutta. ne ei
todella välitä kuin tietynlaisesta omasta mielialastaan...ja selityksiä riittää. - buahahahahahaaaa
Jep! kirjoitti:
Itseään Koraanin (3:110) rasistisen määritelmän mukaisesti muita ihmisiä ylempinä pitävät muslimit eivät aio integroitua, vaan he haluavat elää yhdessä toisten muslimien kanssa ja eristäytyä omiksi ghetoiksi, islamistisiksi no-go-vyöhykkeiksi, joihin muiden uskontojen ja kulttuurien edustajat eivät ole tervetulleita ja joita hallitaan sharian mukaisesti. Pelkästään Ranskassa on jo lähes tuhat tällaista aluetta.
mahtaa nyt hyysäreitä harmittaa, kun muslimit ei haluakkaan integroitua heidän järjettömän monikulttuuriyhteiskuntaan.
Tästä hatunnosto muslimeille, kun haluavat pitää oman kulttuurinsa!! - rooottavastainen
Mitä vittua ne tänne tunkee, rakentakoot itse Afrikkaansa samanlaisen hyvinvointivalton kuin meillä on.
Lähetetään mutaporukka Isiksen hoviin, siellä heidän unelmavaltiossa ongelmat ratkaistaan.
- ei villoja.
muslimit tosiaan vaikuttavat aina käyttävän samaa tekniikkaa.. hyökätään henkilöön eikä pysytä asiassa.. kansainvälisillä foorumeillakin havaittu asia.
- Prop Ugat
Tuo nuorten a-studio oli vähän ylivoimainen yhtä hepskuikka halla-ahoa vastaan kun kävi jopa 3 ylen toimittajaa, et se huomio siitä suomalaisen ylen tasapuolisuudesta.
Toivottavasti yle näyttää suomennetun version tuosta tulevan imaamin saarnasta joku sunnuntai kait klo 10, mielummin nyt lähiaikoina, et jotain tietoa kansallekin.
;-) - Minä-,.
Tässä pieni ote Tanskalaisen psygologin Nikolai Sennel,sin ajatuksista. Hän on omistanut elämänsä islamin tutkimukselle ja Eurooppaan muutaneiden muslimien identiteetin tutkimukselle ja sen vaikutukselle länsimaisessa yhteiskuntarakenteessa. Näin Sennels.
Länsimaalaiset on kasvatettu ajattelemaan vihastumista heikkouden merkkinä, voimattomuutena ja itsekontrollin puutteena. "Isojen koirien ei tarvitse haukkua", niin kuin me Tanskassa sanomme. Muslimikulttuurissa vihastuminen on voimakkuuden merkki. Muslimeille aggressiivinen käytös on jo itsessään argumentti ja tapa saada kunnioitusta. Mutta meidän ei ole syytä olla vaikuttuneita, kun näemme kuvia partaisista miehistä hyppimässä ylös ja alas, huutaen kuin eläimet ja ampuen ilmaan. Meidän tulee ottaa se sellaisena kuin se on: ohikulkeva paikallinen hullujenhuone.
Länsimaisessa kulttuurissa itseluottamukseen kuuluu kyky ottaa vastaan kritiikkiä rauhallisesti ja vastata järkevästi. Meidät on kasvatettu pitämään ihmisiä, jotka suuttuvat helposti kritiikistä, epävarmoina ja kypsymättöminä. Muslimikulttuurissa se on juuri päinvastoin: on kunniakasta vastata aggressiivisesti ja käymällä tappeluun, jotta saat arvostelijan vetämään arvostelunsa takaisin, vaikka se johtaisi vankilatuomioon tai kuolemaan. He näkevät sovittelevat vastaukset uhkailuihin ja väkivaltaan heikkouden merkkinä, jota pitää käyttää hyväksi. He eivät näy sopuisaa vastausta kutsuksi keskusteluun, tahdikkuutena, älykkäänä keskusteluna, kompromissin hakemisena tai rauhanomaisena yhteiselona.
Hallintakäsitys on psykologinen termi, joka kuvaa sitä miten ihmiset kokevat hallitsevansa elämäänsä. Länsimaissa meidät kasvatetaan "sisäiseen hallintaan", joka tarkoittaa että näemme omat sisäiset tunteemme, reaktiomme, päätöksemme ja näkökulmamme tärkeimpinä elämäämme ohjaavina tekijöinä. Ulkoiset tekijät voivat vaikuttaa tilanteeseen, mutta asenteemme ja tulevaisuutemme määrittyvät kuitenkin siitä, miten me näemme tilanteen ja miten me siinä toimimme. "Sisäinen hallintakäsitys" johtaa suurempaan vastuullisuuteen ja motivoi ihmisiä ratkaisemaan omat ongelmansa.
Muslimit on kasvatettu "ulkoiseen hallintakäsitykseen". Heidän yleinen tapansa käyttää termiä inshallah (jos Jumala suo) puhuessaan tulevaisuudesta, samoin kuin se tosiasia, että ulkoiset aukteriteetit ja perinnäistavat määräävät monista heidän elämänsä asioista, jättää hyvin vähän tilaa yksilön vapaudelle. Oma-aloitteisuudesta saa usein ankaran rangaistuksen. Tämä muokkaa heidän ajattelutapaansa, ja kun asiat menevät pieleen, se on aina jonkun toisen tai olosuhteiden syy.
Valitettavasti monet länsimaalaiset menevät liiallisuuksiin vastuullisuudessaan ja alkavat ottaa vastuuta myös toisten käyttäytymisestä. Tilanne, jossa länsimaalaisten anteeksianto ja joustavuus sekä muslimien uhriutuminen ja syytökset kohtaavat on psykologinen sorkkarauta, joka on avannut Lännen islamisaatiolle. Meidän ylihuolehtiva hyvinvointivaltiomme suojelee maahanmuuttajia näkemästä käyttäytymisensä seurauksia, eivätkä näin voi oppia virheistään ja saa heitä kehittämään itseään.
Ja viimeksi, identiteetillä on suuri merkitys muslimien ja länsimaalaisten psykologisiin eroihin. Länsimaalaiset on opetettu suhtautumaan suvaitsevaisesti muihin kulttuureihin, rotuihin, uskontoihin, jne. Tämä tekee meistä kritiikittömämpiä, estää meitä syrjimästä ja tekee yhteiskuntamme avoimeksi muiden kulttuureiden suuntauksille ja arvoille, jotka eivät aina ole rakentavia. Muslimeille on sen sijaan yhä uudelleen opetettu, että he ovat ylempiarvoisia ja että kaikki muut ovat niin kelvottomia, että Allah heittää heidät heidän kuoltuaan helvettiin. Kun monet länsimaalaiset pitävät kansallista ja kulttuurillista ylpeyttä nolostuttavana, muslimikulttuurin itse-ihannointi, yleiset sukulaisavioliitot, sääntö että vain muslimi voi naida muslimin ja tarkka sosiaalinen kontrolli toimii kulttuuria ja identiteettiä suojaavana mekanismina.
Yleisesti ottaen länsimaalaiset on opetettu olemaan ystävällisiä, itsevarmoja, vastuullisia ja suvaitsevaisia, kun taas muslimit on opetettu olemaan aggressiivisia, epävarmoja, vastuuttomia ja suvaitsemattomia.- thanatos1
Tämä pääde siihen asti kuin ei loukata ihmistä.Mielestäni pitäisi noudattaa nontolleranssi rasismille.
- häijyä tekee
Lyhyesti sanottuna tässä nähtiin oikein prototyyppi tyhmänylpeästä muslimista, joka viis veisaa muusta kuin omasta egosta.
- huono käytös
Asiasta oli määrä keskustella, mutta ei tämä muslimi pystynyt muuta kuin hyökkäämään henkilöön ja keskeyttämään puheenvuoron .
Kovin oli itsekeskeinen tyyppi, jolla ei ollut käsitystä muusta kuin itsestään - joo-o
huono käytös kirjoitti:
Asiasta oli määrä keskustella, mutta ei tämä muslimi pystynyt muuta kuin hyökkäämään henkilöön ja keskeyttämään puheenvuoron .
Kovin oli itsekeskeinen tyyppi, jolla ei ollut käsitystä muusta kuin itsestäänTämä ylen kiintiömuslimi oli selvästi (yli)kiihottuneessa mielentilassa. Hän oli varmaan ennen lähetystä hokenut itselleen että "nyt minä murskaan Halla-ahon, nyt minä murskaan Halla-ahon! Allaaaahu akbar!!!"
Musuhusu varmasti saa kiitosta äärivasemmiston suunnalta, mutta muille hän antoi itsestään erittäin röyhkeän ja jopa vastenmielisen kuvan. Ei tuolla tavalla keskustelua käydä. - Pimeä nigger.
Tyhä ja röyhkeä neeger huusi kuin sairas eläin.
- Kun aikoinaan
kuuntelin john lennonin imagine kappaleen en silloin tajunnut kuinka oikeassa hän oli ja pidin laulua lähinnä muusikon toiveena ratkaista pienet erimielisyydet ilman uskontoja, mutta nyt kun näen kuinka maailmanpolitiikka kuohuu islami ja länsimaalaisten maiden välillä, ja se kaikki tieto jota olen netistä saanut on saanut ymmärtämään kuinka oikeassa john laulun tehdessään oli. Tietenkin kyseessä on yhä harras toive joka tuskin tulee toteutumaan kokonaan koskaan kokonaisuudessaan mutta toivottavasti edes eteenpäin mennään.
...olkoon voima kanssanne...
http://www.youtube.com/watch?v=yRhq-yO1KN8&feature=kp- waler.
Jokainen toki haluaisi,ja toivoisi,mutta hieno tuo lennonin,mikä
minua aikoinaan kosketti,mutta....
http://www.youtube.com/watch?v=9CMlYVu9J4g - Hieno tuo
waler. kirjoitti:
Jokainen toki haluaisi,ja toivoisi,mutta hieno tuo lennonin,mikä
minua aikoinaan kosketti,mutta....
http://www.youtube.com/watch?v=9CMlYVu9J4gElvis, uskomaton intensiteetti ja lavakarisma. Olin 12 kun elvis kuoli ja muistan yhä tuon päivän kun asuttiin silloin vantaalla.
- uskova persu
Pääsisköhän vastavuoroisesti esim Billy Graham tai joku muu tunnettu kristillinen saarnamies johonkin muslimimaahan saarnaamaan?
- aahmetti
Ei tule heti mieleen keskustelua jossa toinen keskustelijoista on todella noin ylivoimainen, kuin Halla-aho oli.
Faktaa tuli koko ajan, jopa niin paljon,että aikaisemmissa lähetyksissä koko ajan äänessä ollut toimittajatyttökin oli melko hissuksiin.
Halla-ahon asialinja tuli "llian" hyvin esille, tokkopa saa lähiaikoina kutsua keskusteluohjelmiin.
- Ihmeellistä porukkaa
En ymmärrä miksi ihmisen, joka lähtee kotimaastaan karkuu islamihapatusta pitää jatkaa sitä täällä. Olisi nyt vapaa ja onnellinen uusien länsimaisten arvojen kanssa, kerta niillä on sellainen yhteiskunta pystytty luomaan, että fanaattinen uskonkiihoilijakin saadaan pidettyä hengissä.
Jos kerta suomalaisten apua tarvitsee, niin silloin pitäisi kunnioittaa myös suomalaista yhteiskuntaa ja kulttuuria. Jos tänne tulee, niin silloin saa menneet unohtaa ja ruveta oikeaksi suomalaiseksi.- EI NE OO
Oppinu kunnioittamaan avun antajaa, vaan auttaja on heille(muslimeille) aina alempiarvoinen, kuin he itse !!!
Auttaja on heille vain palvelija, joita voi pilkata, ja jopa rääkätä, vaikka ovat kerjänneet itse turvapaikkaa !!!
- Lähetyksen lopussa
Äänestystulos 85-15 Sen puolesta,että musu ei tule Suomeen vihapuhumaan.
Hys hys.. Juontajat nopeasti silleen ohittivat tuloksen:DD - 24222
Muslimit halveksivat toisuskoisia. He katsovat oikeudekseen lypsää isäntämaataan antamatta mitään takaisin. He ovat niin sanotussa house of war -tilassa, kunnes islam valloittaa paikallisen alueen enemmistönä. Silloin loppuvat oikeudet kantaväestöltä. Googla esim. Iran, Pakistan, Syyria, Egypti jne. Eivät olleet alunperin muslimivaltioita ja nyt terroria oman maan ihmisiä kohtaan runsaasti.
Muslimien taktiikka on ensin esiintyä hillitysti, sitten alkaa vaatia erinäisiä poikkeusoikeuksia, levittää pariutumalla islamia jne., sitten alkaa kovempiääninen vaatiminen. Länsimaat on sinisilmäisiä.
Perustapa kirkko Iraniin tai Pakistaniin. - ohjausta???
Halla näytti tympääntyneeltä,hän on liian älykäs keskusteluun
typeryksen kanssa,joka on täynnä itseään, keskeyttäen koko
ajan Jussin puheenvuorot.
Jussi sanoikin että olis hyvä jos sais edes yhden lauseen sanoa
loppuun ilman keskeytystä.
Juontajien pitäisi puuttua asiaan.
aamun jälkiviisaat on ihan pilalla, siellä koko lössi puhuu yhtä-
aikaa,suljin kesken ohjelman.- Mistä sen
Ohjelman voi nähä ?
Olin pitkän päivän töissä, ja nyt vasta siitä kuulen . - Täällä:
Mistä sen kirjoitti:
Ohjelman voi nähä ?
Olin pitkän päivän töissä, ja nyt vasta siitä kuulen . - åpårtheidistien mätä
Täällä: kirjoitti:
Ala-arvoista ja älykkyyttä loukkaavaa. Tyypillistä YLEä.
- 22422
Hallan heikkous on se, että ei kykene esiintymään tarpeeksi jämäkästi. Viileä analyyttisyys ja selvä hermostuneisuus heikentävät muuten selkokielistä tekstiä. Mutta minkä luonteelleen voi. Viileys on myös vahvuutensa.
- Karkotetaan muhapedo
Iranissa laillistettiin juuri vanhojen miesten "avioliitot" pikkulasten kanssa, pedofiiliprofeeta muhammedin tapaan.
Muhamettilaisuus on siis kuin onkin pedofiiliuskonto.
Oliko tv:ssä taas Halla-ahon mainosohjelma?
- Se Avarakatseinen
Kyllähän Se sellaiseksi muodostui!
Tarkoitus oli päinvastainen
Nuoret toimittajat ja varsinkin SE tyttö tulivat kusetetuiksi ja nee-ke-ri höpötteli omiaan. Lopun äänestystulos oli kai "edistykseljellisille " toimittajille pettymys.
Ohjelmassa selvisi taas SE miten vaikeaa älykön on keskustellla typeryksien, ja täydellisen vieraskulttuurisen toheltajan kanssa. - Jussuf (se sama)
Se Avarakatseinen kirjoitti:
Kyllähän Se sellaiseksi muodostui!
Tarkoitus oli päinvastainen
Nuoret toimittajat ja varsinkin SE tyttö tulivat kusetetuiksi ja nee-ke-ri höpötteli omiaan. Lopun äänestystulos oli kai "edistykseljellisille " toimittajille pettymys.
Ohjelmassa selvisi taas SE miten vaikeaa älykön on keskustellla typeryksien, ja täydellisen vieraskulttuurisen toheltajan kanssa.Totta. Husu kertoi kiihkottomasti ne vihapuheet joihin Allah-Aho on syyllistynyt, mutta Allah-Ahon "rodullinen ylivertaisuus" esti häntä edes katsomasta toista keskustelijaosapuolta silmiin, saatikka vastaamaan puheistaan.
Allah-Aho osaa vain vouhottaa ja häntä ei kannattaisi päästää televisioon julistamaan rotuoppejaan.
- hist.näht.pit.
Kyllä se tosiaan säälittävääkin on, että islam pystyy pilaamaan fiksunkin miehen.
Tuo Husu on ollut todella kaukaa ovela, kun on opetellut huvin suomen kielen, jonka avulla voi tunkeutua suomalaisen mahdollisiin heikkoihin kohtiin.
Jos tämä saa vapaasti jatkua, suomalainen kulttuuri kapenee ja tuskin tämän luulisi päättäjienkään tarkoitus olevan. Pahalle näytään antavan vain yhä enemmän valtaa joko tieten, tai jostain syystä, vastoin parempaa tietoa. - eihaluakotoutua
Tää Husu on asunut 20 vuotta (!!!) suomessa, ei vieläkään ole oppinut kieltä! Puhuu yhtä huonoa suomea kuin Astrid Thors!
- thanatos1
Ilmeisesti sinäkin et ole oppinut suomen kieltä kun kirjoitat "suomessa".Voi sinua parkka!
- ..................
Jatkuvasti Suomesta lähtee muslimeja sotimaan ympäri maailmaa nämä pelastaa suomen työvoimapulan ja saarnaajat on siihen syyllisiä.
- 6+10
Pakko kyllä myöntää, että hyvin Jussi hoiti hommansa. Loistava puhuja.
- 1+17
Aivan loistava puhuja.
Halla-ahon ainoa huono puoli tämän hetkisessä politiikassa on se, että mitä toden näköisemmin menetämme hänet Brysseliin. Tuskin edes Soinilta tulee tuollaista faktaa turhia kiihkoilematta kuin Halla-aholta. - Häh?
Miksi islamia ei vain kielletä länsimaissa? Pedofiliaa ja väkivaltaa levittävä rikollisjärjestö se on.
- Helppo äänestää
Oli kyllä niiiiin säälittävä tuolta Husulta ottaa JÄLLEEN kerran esille tuo Jussin blogissa oleva "geneettinen piirre" lause irroitettuna asiayhteydestään. Huomasitteko kuinka J ei saanut edes mahdollisuutta kertoa mistä tuossakin kirjoituksessa oli oikeasti kyse....eli siis kaksinaismoraalista ja siitä että jotkin asiat ovat joillekin sallittua ja toisille taas ei.
Onneksi keväällä on NIIN helppo kerrankin käydä äänestämässä. Tehdään Jussista koko maan äänikuningas!- kiitos Jussi
Surullista on vain se, että Jussi lähtee Brysseliin, kun se nyt kuitenkin niin on niin lähetetään se kaikkien kovimmalla äänimäärällä, mitä koskaan kukaan Suomessa on saanut .Näytetään ,että suomalaisia ei lyöty, meiltä löytyy vielä yhtenäisyyttä
- Että minä nautin,
kun se NAIStoimittaja pani lopussa pisteen sen suurisuisen tummaihoisen puheille,
ja vielä teki sen oikein itsevarmasti!
Nuo kun eivät katso naisia ollenkaan samanarvoisiksi kuin muka itse ovat. - saarnaaja tulee
Totta kai mususaarnaaja saa tulla maahamme kiihottamaan musuja väkivaltaan, tappamaan jihadina vääräuskoisia/uskonnottomia koiria. Som-panssi oli vauhkona ja ylen mokutus-toimittajat tykkää musuista.
Katsokaas vaan, saarnamies tulee meille, mutta jos kyseessä olisi joku "kansallismielinen" niin kieltoa pukkaisi. - Syistä ei saa puhua
85% VASTUSTAA maahan tuloa, 15 kannattaa.
Aika onneton keskustelu. Jussi ei saanut sanoa mitään asiaa loppuun. Tämä on yksi neuvottelytekninen seikka jolla vastustajan ajatus pannaan katkeamaan.
Jussi ei mennyt henkilökohtaisuuksiin.
Jussin ulosannissa olisi parantamisen varaa. Oikea puhetekniikka tekisi murisevasta puheesta selvemmän. Esim Katainen on ollut puhe-ja esiintymiskoulutuksessa ja osaa olla siksi vakuuttava. Suosittelen Jussille samaa.
Minua alkoi inhottamaan tuo ylimielinen musu. Hän oli suorastaan vastenmielinen! Hänet on koulutettu esiintymään ja puhumaan tietyllä tekniikalla. Hän meni henkilökohtaisuuksiin, haukkui 18% kansasta ja Jussin rasisteiksi ja sai huomattavasti paljon enemmän puheaikaa jota ei KESKEYTETTY.
Myönsi kyllä sen, että muslimi ei onnistu Suomessa pannen syyn suomalaisten syyksi.
Hän on esimerkki siitä, minkälaisia yhteiskuntajärjestyksemme vastustajia heistä tulemme saamaan. Mitkään neuvottelut eivät johda tulokseen koska muslimi ei jousta.
Oliko tuon videolähetyksen useat äänettömät kohdat sensuurin vaimentamia?
Onko harras muslimi sama asia kuin harras kristitty? Kumpikin luulee olevansa aina oikeassa. Rukoilemalla anteeksiantoa, joka tietysti saadaan ja ollaan taas niin hyviä... - koville joutui taas
Jussille tuli jokaisen parin sanan toteamuksen jälkeen aina uusi kysymys. Tuollaisessa revorverihaastattelussa ei ole mitään järkeä, kun ei saa vastata yhteen kysymykseen ensin, vaan koko ajan pannaan uutta pesään.Tästä huolimatta Jussi säilytti hyvin keskusteluyhteyden ja mielensäkin.
Tämä keissi taas todisti islamilamilaisuudesta paljon... - kaikkea sitä näk.
Onko tietoa siitä, että tekeekö islam supisuomalaisestakin samanlaisen ymmärtämättömän, kuin tuo Husu näytti olevan.
- STT
Ääriliikkeet tekevät vähän rikoksia
Suomessa tehdään varsin vähän väkivaltaisten ääriliikkeiden toimintaan liittyviä rikoksia, ilmenee sisäministeriön tekemästä tilannekatsauksesta.
Poliisin tietoon tulee vuosittain alle sata rikosta, joiden taustalla arvioidaan olevan jonkin ääriliikkeen toiminta. Tuorein esimerkki on Tampereella itsenäisyyspäivänä järjestetty mielenosoitus, joka kärjistyi mellakoinniksi.
Suurin osa poliisin tietoon tulevista ääriliikkeiden rikoksista koskee äärioikeistolaisten skinheadien tekemää spontaania väkivaltaa.- tivkep
Äärioikeisto se riehuu Krimillä ja Ukrainassa. Onneksi huippuvarustetut venäläisjoukot ovat pelastamassa domokratiaa kuten Unkarissa 1956 jne.
Muuten montako skinhead-diktaattoria on vallassa jossakin.
- Jussuf (se sama)
Allah-Aho haluaisi kieltää kaiken rajan yli tapahtuvan siirtyilyn. Hauskaa että hän toi esiin peatles-musiikki-pändi "Metallican" toisena kiihottavana esimerkkinä niistä joita maahan ei pitäisi päästää.
Ei ole sellaista ulkomailla olevaa ihmistä joita persut Suomeen laskisivat. Soinikin on sanonut että "Suomeen saa tulla töihin muttei asumaan". Kun lyhytkin vierailu yleensä vaatii asumista ainakin yhdeksi yöksi suomalaisessa hotellissa, tarkoittaa Soinin sanominen sitä että persujen mielestä Suomeen ei saisi tulla KUKAAN, edes käymään.- nmipyuhp98
"Hauskaa että hän toi esiin peatles-musiikki-pändi "Metallican" toisena kiihottavana esimerkkinä niistä joita maahan ei pitäisi päästää."
Ei... Se taisi vaan tulla ensimmäisenä vertauskuvana Jussille mieleen.
"Kun lyhytkin vierailu yleensä vaatii asumista ainakin yhdeksi yöksi suomalaisessa hotellissa, tarkoittaa Soinin sanominen sitä että persujen mielestä Suomeen ei saisi tulla KUKAAN, edes käymään. "
Ei... On eri asia tullla lomailemaan ja käyttämään itse omalla työllä ansaittuja rahoja lomailuunsa, kuin tulla tänne nostamaan avustuksia ja tukia.
Miettisit vähän ennen kuin teet noita hölmöjä päätelmiäsi, pässi. - Jussuf (se sama)
nmipyuhp98 kirjoitti:
"Hauskaa että hän toi esiin peatles-musiikki-pändi "Metallican" toisena kiihottavana esimerkkinä niistä joita maahan ei pitäisi päästää."
Ei... Se taisi vaan tulla ensimmäisenä vertauskuvana Jussille mieleen.
"Kun lyhytkin vierailu yleensä vaatii asumista ainakin yhdeksi yöksi suomalaisessa hotellissa, tarkoittaa Soinin sanominen sitä että persujen mielestä Suomeen ei saisi tulla KUKAAN, edes käymään. "
Ei... On eri asia tullla lomailemaan ja käyttämään itse omalla työllä ansaittuja rahoja lomailuunsa, kuin tulla tänne nostamaan avustuksia ja tukia.
Miettisit vähän ennen kuin teet noita hölmöjä päätelmiäsi, pässi.Tulkitset väärin oppi-isiäsi. Allah-Aho on moneen kertaan sgbcxrgrgchxchriptassaan vaatinut joukkojaan raiskaamaan naisia ja ajamaan turisteja pois pesäpallomailalla.
Soinin sanominen oli suoraan hänen maahanmuuttovastaisesta julistuksestaan. Persujen mielestä KUKAAN ei saa tulla ulkomailta asumaan Suomeen, ja töissäkään he eivät saa "tulla ulkomailta kertomaan mitä täällä saa tehdä ja mitä ei", joka tulee estämään kenenkään maahanmuuttajan palkkaamisen esimiestehtäviin.
- averyll4
Kauanko tämä husu saa mellastaa Ylessä. Joka päivä tulee Hakkaraista, persua ja suomalaisten juopottelua tuutin täydeltä. Kaikki tapahtuu verovaroilla, jotka nekään ei ole viime lähetyksen oivalluksen mukaan suomalaisten rahoja.
- norkoijat
ulos ja ovi kiinni maahan pyrkiville loisijoille. se vaan on niin,ettei kulttuurien suuria eroja saa koskaan kohilleen. n. 2-5% tulomaasta riippuen sopii ja sopeutuu uuteen yhteiskuntaan normaalista,muut ei koskaan.
on myös selvää mamujen röyhkeys vauvasta vaariin,joka vain lisääntyy heille periksi antaen. maassa maan tavalla tai ulos on selkein ainoa toimiva keino.
miksi tapella jatkuvasti päivän selvää asiaa vastaan. maan johdossa on vain tolloja ! - tuntisi sen
Olisipa kiva törmätä kadulla mustaan pa5kakasaan.
Näin elokuvan 12 vuotta orjana. Nautin elokuvasta kovin. Plantaasin omistajien puolella olin elokuvan aikana.- Jussuf (se sama)
Teillä maalaisilla on outoja haaveita. Tiedoksesi: lantakasoja ei kaduilla pidetä. Teidän navetan nurkalla sellainen on, joten voit kokeilla sen törmäämisen kivuutta ihan kotioloissa.
- syntymärikas
Vaikka en koko loppu elämäni aikana näkisi yhtään musua tai husua, en koe jääneni mistään oleellisesta paitsi.
- Halla-aho ylivoimaa
Halla-ahosta varmasti kiusallista puhua asioista tuollaisen Husun kanssa. Ovat älykkyydeltään niin valtavan kaukana toisistaan. Husu meni henkilökohtaisuuksiin, Halla-aho ei. Keskustelu 100-0 Halla-ahon hyväksi.
Naistoimittaja oli puolueeton ja todella seksikäs punaisessa mekossaan. - Kiitos Halla-aho
Naistoimittaja hoiti tyylikkäästi työnsä . Oli riittävän topakka, ei pysähtynyt uhriksi. Tuli selväksi että meillä on myös naisilla sanan valtaa, silloin kun puhutaan asiasta. Puolueeton hyvä suoritus
- huivip
Tuli sanomista, ja anteeksipyynnöksi joutui antamaan pillua husulle heti lähetyksen jälkeen.
- tiedoksi vaan
huivip kirjoitti:
Tuli sanomista, ja anteeksipyynnöksi joutui antamaan pillua husulle heti lähetyksen jälkeen.
"joutui antamaan pillua Husulle heti lähetyksen jälkeen"
Muistutan ,että vankilan käytävässä voi "liukastua" pahasti .jos sattuu olemaan joku ylimielinen raiskaaja.
- Jussuf (se sama)
Husu totesi loistavasti että vihaan kiihottaa eniten Suomessa Allah-Aho. Olisi hyvä kun joku muslimikin pääsisi kerrankin ääneen julistamaan rakkauden sanomaa. Tätä persut eivät tietenkään sulata, kun heidän mielestään eri kylältä kotoisin olevia pitää vain vihata.
- tiedät
itsekin,että höpötät pelkkää soopaa. maailma ympärilläsi todostaa liian hyvin muslimien "rakkauden" sanomaa. tuskin tarvii toistaa sinulle jussukka,mitä
tarkoitan. tämä ei ole persu asia,vaan uskon kiihkoon liittyvää maailman laajuista järjettömyyttä ko. "uskolta".
älä kehtaa sanoa mitään,sinut ja kaltaisesi tiedetään liian hyvin. - Jussuf (se sama)
tiedät kirjoitti:
itsekin,että höpötät pelkkää soopaa. maailma ympärilläsi todostaa liian hyvin muslimien "rakkauden" sanomaa. tuskin tarvii toistaa sinulle jussukka,mitä
tarkoitan. tämä ei ole persu asia,vaan uskon kiihkoon liittyvää maailman laajuista järjettömyyttä ko. "uskolta".
älä kehtaa sanoa mitään,sinut ja kaltaisesi tiedetään liian hyvin.Persut ovat käskeneet hakkaamaan turisteja, ampumaan homoja ja raiskaamaan naisia. Minun mielestäni nuo ovat väkivaltaisia ratkaisuja ongelmiin.
Muslimit haluavat aina vain rauhanomaisia ratkaisuja, ei väkivaltaisia. Et vaan tuotakaan taas tiennyt. - SINÄ ITE OOT
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Persut ovat käskeneet hakkaamaan turisteja, ampumaan homoja ja raiskaamaan naisia. Minun mielestäni nuo ovat väkivaltaisia ratkaisuja ongelmiin.
Muslimit haluavat aina vain rauhanomaisia ratkaisuja, ei väkivaltaisia. Et vaan tuotakaan taas tiennyt.Inhottavuuden reinkarnaation ääliömäinen täystomppeli !!!
OOT SUORASTAAN SURKEA VITSI, joka ei naurata yhtään ketään !!!!
Miten joku voikin olla noin järki nurinkurin, kuin SINÄ OOT !!!
Sulla on menny elämä aivan täysin päinpersettä, kun oot noin katkeroitunu, ja joutunu pimeyden viemäreihin, etkä ymmärrä tietä sieltä ylös, ihmisten ilmoille, vaiukka se on sullekkin neuvottu !!! - sen kohtalo
Persut ovat käskeneet hakkaamaan turisteja, ampumaan homoja ja raiskaamaan naisia. Minun mielestäni nuo ovat väkivaltaisia ratkaisuja ongelmiin.
Muslimit haluavat aina vain rauhanomaisia ratkaisuja, ei väkivaltaisia. Et vaan tuotakaan taas tiennyt.Jussuf, kiihotutko lapsimorsiamestasi? Oletko jo myynyt ruman tyttäresi jollekkin 70-vuotiaalle äijälle leikkikaluksi?
- Jussuf (se sama)
SINÄ ITE OOT kirjoitti:
Inhottavuuden reinkarnaation ääliömäinen täystomppeli !!!
OOT SUORASTAAN SURKEA VITSI, joka ei naurata yhtään ketään !!!!
Miten joku voikin olla noin järki nurinkurin, kuin SINÄ OOT !!!
Sulla on menny elämä aivan täysin päinpersettä, kun oot noin katkeroitunu, ja joutunu pimeyden viemäreihin, etkä ymmärrä tietä sieltä ylös, ihmisten ilmoille, vaiukka se on sullekkin neuvottu !!!Ei toki... minulla on oikein hyvä ja vaativa työ, riittävästi omaisuutta, kaunis koti ja rakas perhe. USA:ssa ei maahanmuuttajia kohdella kuin Suomessa ja kadullakin saa kävellä ilman että maahanmuuttokriitikot ovat tivaamassa työlupaa.
Monessa USA:n osavaltiossa on jo tasa-arvoinen avioliittolaki, joka Suomessa on vielä haaveilun asteella. Muslimityökavereihinkaan ei kohdistu häirintää ja naisten ei tarvitse pelätä väkivaltaa parisuhteissaan niin kuin Suomessa.
Eli elämässäni on kaikki hyvin. Taidat olla kateelinen... - No totta puhuen
Ei toki... minulla on oikein hyvä ja vaativa työ, riittävästi omaisuutta, kaunis koti ja rakas perhe. USA:ssa ei maahanmuuttajia kohdella kuin Suomessa ja kadullakin saa kävellä ilman että maahanmuuttokriitikot ovat tivaamassa työlupaa.
Monessa USA:n osavaltiossa on jo tasa-arvoinen avioliittolaki, joka Suomessa on vielä haaveilun asteella. Muslimityökavereihinkaan ei kohdistu häirintää ja naisten ei tarvitse pelätä väkivaltaa parisuhteissaan niin kuin Suomessa.
Eli elämässäni on kaikki hyvin. Taidat olla kateelinen...Netissä trollaaminen ja sossusta pummaaminen ei ole mitään työtä. Kaikenlaisia harhakuvitelmia se mielisairautesi sinulle teettääkin.
- 2342342
Koska olet kuullut muslimin julistavan mitään, mikä edes remotely muistuttaisi rakkauden sanomaaa? Ja raiskauksia ei sitten lasketa.
- dtttttttt
Kyllähän koraanissa sanotaan että naisia pitää kohdella hyvin, sillä he ovat kuin kotieläimia.
- Niskalaukaus.
Kyllähän tollaiset röyhkeät negru husut pitäisi heittää mereen tai postimerkki otsaan ja takaisin somaliaan lehmänpaska majoihinsa itkemään...Siitä valtiostahan nähdään mitä porukkaa somalit oikeen ovat.Hah elävät kuin kivikaudella ja silpovat pikku tyttöjen alapäät.hyi helvetti mitä sikoja.
- ajat muuttuvat
Minusta tuntuu,että tulee aika että röyhkeät husut lähtee täältä. Mikään ei ole loputonta -----ei mikään----tapaa voimme arvailla
- Jussuf (se sama)
Hellanduudelis... että ihanko ajat muuttuvat? Meidän oma kultapuppeli se siellä arvailee tapoja.
Maalaiset ovat aina niin sööttejä suuttuessaan.
Kyllä vain niin on, että ajat ovat jo muuttuneet ja maalaiset eivät pysty tavallisia veronmaksajia ajamaan yhtään minnekään. Maajussiloisten viimeiset kuolinkorahdukset alkavat. - toivon sitä
Hellanduudelis... että ihanko ajat muuttuvat? Meidän oma kultapuppeli se siellä arvailee tapoja.
Maalaiset ovat aina niin sööttejä suuttuessaan.
Kyllä vain niin on, että ajat ovat jo muuttuneet ja maalaiset eivät pysty tavallisia veronmaksajia ajamaan yhtään minnekään. Maajussiloisten viimeiset kuolinkorahdukset alkavat.Jussuf, taisit itse suuttua, kun koukkunokkaista tytärtäsi, sitä lutkaa arvosteltiin. Onko se nyt siis 75-vuotiaan leluna?
- mikä muukaan?
toivon sitä kirjoitti:
Jussuf, taisit itse suuttua, kun koukkunokkaista tytärtäsi, sitä lutkaa arvosteltiin. Onko se nyt siis 75-vuotiaan leluna?
Onko Jussufin tytär musta anaalihuora?
- we know that
Halla-aho is king
- Viktor Gayborek
Mitä se husu höpisi ku se sano jotain, ugala pugala keihäs?
- asiallisemmat juonta
Ne nauroi taas omille vitseilleen, Tuo ohjelma oli kuin yksin puhelua, josta kukaan ei ollut kiinnostunut
- Totuus6
Husu nolasi itsensä perusteellisesti. Luulin hänen olevan toimittaja..?
Toisaalta.. samaa tasoa Ylen porukat yleensäkin. - Ei muslimeille
No hyvinhän ne vaalit meni onnea jussi.
- Anonyymi
Kuka on Hussein A?
- Anonyymi
Onko Hussein sukua Saddamille ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593